Venezia Borger

Meer informatie over restaurant Venezia Borger

Jouw recensie over het restaurant Venezia Borger

GBosch .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zelden zo'n slechte pizza gegeten( of eigenlijk: grotendeels laten staan).
Vet als bagger, vette mufsmakende spek erop, Nederlandse salami(leek meer op cervelaat) en droge kip. Een diepvriespizza smaakt authentieker dan deze vette cholesterolbom, waarbij blijkbaar "meer" wordt verward met "beter".
Bij klachten totaal geen service: gewoon het volle pond betalen, en het jonge vriendelijke meisje in de bediening laten zeggen dat zij er niets aan kan doen.
Wat mij betreft: Borger is een ontzettend leuk plaatsje, maar met een grote boog om pizzeria Venezia heen lopen!
M K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Denk dat de lasagne van de Aldi beter zou smaken dan bij Venezia. Zeven lagen lasagnevellen, besmeerd met saus en de bechamelsaus.... denk dat de Griek in de keuken niet weet wat het is. Klacht zou worden doorgegeven. Niets meer gehoord. De kok is blijkbaar niet trots op zijn gerechten. Huisgemaakte saus op de spareribs is smakeloos.

M. Kalidien
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Venezia in Borger. Heerlijk menu met kipfilet en spek gehad en nog een ijsje na. Mijn man had een mixed grill, wat hij overigens ook heerlijk vond. Bediening was weer top als altijd en heerlijke en ontspannen sfeer. We komen hier altijd erg graag. Bedankt! Groetjes, Mariska
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wat een gezellig restaurantje en de bediening is altijd gezellig. Elke keer als we komen eten worden we vriendelijk ontvangen en krijgen goede bediening. De pizza's zijn 1 voor 1 fantastisch en dan nog niet gesproken over de verschillende schotels.
We willen iedereen bedanken voor deze gezellige avond.
Peter Marianne en de kinderen.
Johanna O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We zouden gezellig met een groep eten bij Venezia lekker in de buurt. Maar helaas wat een slechte bediening. Het personeel had het drukker met de mobiel en hun eigen eten achter de bar. De hele avond maar twee drankjes gehad en we moesten het zelf ook nog vragen ze waren het vergeten. Terwijl het niet druk was maar 5 tafels bezet. We wilden nog koffie of thee na , maar niemand te bekennen in de zaak. Toen maar betalen en zelf de bediening zoeken. Afrekenen en er werd nog geen gedag gezegd of fijne avond. Wat een misser hier komen wij niet weer.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Totaal niet bekend in deze omgeving. Wilden grieks eten en kwamen uit bij Venezia in Borger. Dit is een combinatie van een griek, italiaan en shoarmatent. Gyros besteld en tafelgenoot een gemengde vleesschotel. Naast het standaard bolletje rijst kregen we er nog aardappelschijfjes en een pita broodje bij. Best veel. Eten was prima echter de tzaziki was niet zoals we deze bij andere grieken kennen. Deze hoort iets wrang en vol van knoflook te zijn. Deze was romig maar veel te weinig knoflook. Verder alles in orde. Alleen vreemd dat je niet kunt pinnen, echt niet van deze tijd.
19Mariska82 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Venezia in Borger, zoals altijd. Ik een heerlijke pizza gehad en mijn man een mixed grill Venezia. Het eten en de service was zoals gewoonlijk weer helemaal top! Kom hier graag, gezellige sfeer en het is net of je in Venezia bent. Zeker aan te raden!
Piening .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bij aankomst zat de zaak behoorlijk vol. Gelukkig was er op het terras nog een plekje.
Ondanks de drukte werden wij snel geholpen door een vriendelijke dame. De keuze van het drinken viel op het Mythos bier, die lekker koud werd geserveerd.
Als voorgerecht, te samen met mijn partner, warme knoflook broodjes besteld.
Dit brood was bijzonder lekker. Het hoofd gerecht bestond uit een Gyros schotel, goed gekruid. Ook dit was weer erg lekker. Plaats voor een nagerecht was er in onze volle maag niet meer aanwezig. Een kopje koffie was dan ook een goede afsluiting van een geslaagde maaltijd.
Tot de volgende keer!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Het eten wat voor Grieks door moet gaan is onder de maat. Alleen de Gyros smaakte goed.

De meiden van de bediening zijn vriendelijk en doen hun best, maar missen kennis en ervaring.

Het feit dat pinnen niet mogelijk is, kan echt niet meer in 2015.
j1805 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
In dit deel van het land gaan ze op zaterdag graag vroeg uit eten. Toen we rond 18 uur binnenkwamen, zat het helemaal vol. Maar rond 19 uur was het restaurant al grotendeels leeg. Gegeten met een groep van 7 volwassenen en 3 kinderen. Bediening bedoelt het goed, maar is weinig professioneel. Decor is okay, maar houdt niet over. Vooral de verlichting is op een aantal plaatsen heel matig en weinig gezellig. Menukaart is een ratjetoe van Italiaans via shoarma naar Grieks. Niets bijzonders, maar best smaakvol. Voor kinderen is er een klein speelhoekje.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Een knusse gelegenheid met de doldwaze combi van Grieks en Italiaans...zowel in eten als ambiance. Ze hebben zoveel soorten pizza dat je de tel kwijt raakt. De pizza' s zijn rijkelijk belegd en mocht je daarna toch een dessert willen in de vorm van koffie met tiramisu....deel deze laatste gerust met zijn tweeen.....zoveel krijg je. Kortom een aanrader voor iedereen die in Drenthe woont of er op vakantie gaat.
Frankiens .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
We zijn hier gaan eten met de kinderen. De snelheid van bediening valt tegen. Na om 18:00 te zijn aangekomen konden we rond 18:30 bestellen. Voor 4 pizza's en een salade hadden ze in totaal meer dan een uur nodig dus we konden pas na 19:30 eten. Het viel ons op dat mensen een half uur later binnen kwamen al lekker aan het eten waren. Na dit gemeld te hebben kregen we begrip dat we dit niet acceptabel vonden maar ook een houding van ik kan er niets aan doen.
De pizza's waren op zich lekker maar we zullen hier niet nog een keer gaan eten omdat dit wel erg lang wachten is op een pizza. Het dessert hebben we maar in een ijszaak verderop genuttigd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Met vier personen gegeten bij Venezia Borger: drie verschillende pizza's en één griekse schotel. De pizza's zijn overvloedig belegd en allen heerlijk van smaak, op de juiste plekken zacht en de bodem is ook heerlijk en knapperig aan de randen. Het vlees van de griekse schotel is mals en ook de garnering is uitstekend. Ook het dessert mag er zijn.

We worden bediend door vriendelijk personeel. De inrichting is eenvoudig, maar uitstekend geschikt na een dag wandelen of fietsen.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Ik zou hier zeker nog een keer pizza gaan eten en heb daar graag een stukje omrijden voor over.
SusanneIris .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Laatst met een groep van 15 personen hier wezen eten. Het was echt voortreffelijk, het eten smaakte uitstekend en het bedienend personeel was heel vriendelijk! Ik kom zeker nog eens langs!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Nooit in mijn leven heb ik in zo'n slecht restaurant gegeten. Nou okay, in Venetie in Italie (das ook toevallig) heb ik eenmaal een gelijksoortige ervaring gehad. Alles, van de drank tot aan het eten, was bar en boos. De kippensoep die één van mijn tafelgenoten bestelde wordt zelfs in de gaarkeuken met schaamrood op de kaken geserveerd. De witte huiswijn leek op azijn en de tzatziki met brood kun je beter uit een potje bij de halen. Het dieptepunt was de pizza. Excusez le mot, maar die was niet te eten! Kinderen maken met een pakje uit de supermarkt bakken betere pizza's! Maar ja, wat wil je ook een restaurant die Grieks, Italiaanse en Shoarma gerechten op de kaart heeft staan. Kiezen voor tien goede gerechten is niet gelukt. De restauranthouder heeft er nu 250 op de kaart staan die waarschijnlijk allemaal van dezelfde kwaliteit zijn. En oh ja, de tent riekte naar verbrand frituurvet en een pinautomaat ontbrak. Ik zou zeggen, nooit gaan eten in dit etablissement!