Venezia Borger

• Terras
7,2
M K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Denk dat de lasagne van de Aldi beter zou smaken dan bij Venezia. Zeven lagen lasagnevellen, besmeerd met saus en de bechamelsaus.... denk dat de Griek in de keuken niet weet wat het is. Klacht zou worden doorgegeven. Niets meer gehoord. De kok is blijkbaar niet trots op zijn gerechten. Huisgemaakte saus op de spareribs is smakeloos.

M. Kalidien
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Venezia in Borger. Heerlijk menu met kipfilet en spek gehad en nog een ijsje na. Mijn man had een mixed grill, wat hij overigens ook heerlijk vond. Bediening was weer top als altijd en heerlijke en ontspannen sfeer. We komen hier altijd erg graag. Bedankt! Groetjes, Mariska
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wat een gezellig restaurantje en de bediening is altijd gezellig. Elke keer als we komen eten worden we vriendelijk ontvangen en krijgen goede bediening. De pizza's zijn 1 voor 1 fantastisch en dan nog niet gesproken over de verschillende schotels.
We willen iedereen bedanken voor deze gezellige avond.
Peter Marianne en de kinderen.
Johanna O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We zouden gezellig met een groep eten bij Venezia lekker in de buurt. Maar helaas wat een slechte bediening. Het personeel had het drukker met de mobiel en hun eigen eten achter de bar. De hele avond maar twee drankjes gehad en we moesten het zelf ook nog vragen ze waren het vergeten. Terwijl het niet druk was maar 5 tafels bezet. We wilden nog koffie of thee na , maar niemand te bekennen in de zaak. Toen maar betalen en zelf de bediening zoeken. Afrekenen en er werd nog geen gedag gezegd of fijne avond. Wat een misser hier komen wij niet weer.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Totaal niet bekend in deze omgeving. Wilden grieks eten en kwamen uit bij Venezia in Borger. Dit is een combinatie van een griek, italiaan en shoarmatent. Gyros besteld en tafelgenoot een gemengde vleesschotel. Naast het standaard bolletje rijst kregen we er nog aardappelschijfjes en een pita broodje bij. Best veel. Eten was prima echter de tzaziki was niet zoals we deze bij andere grieken kennen. Deze hoort iets wrang en vol van knoflook te zijn. Deze was romig maar veel te weinig knoflook. Verder alles in orde. Alleen vreemd dat je niet kunt pinnen, echt niet van deze tijd.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Dit restaurantje serveert zowel Grieks (div. vleesgerechten), Italiaans (in de vorm van een zeer uitgebreid pizza assortiment) als Egyptisch (Shoarma en grill) eten.... Heel apart. Daarnaast kan er alleen cash worden afgerekend. Meerdere (vaste) bordjes met "geen pinbetaling mogelijk" staan op de bar. Dat is ook apart anno 2015, bijna 2016.
Gisteren met zoon en man gaan eten vanuit wintervakantieadres. Karafje huiswijn besteld. Helaas geserveerd in terracotta kannetje met een flink stuk er af bij het tuitje. Vooraf olijven besteld, knoflook en gewone variant. Deze zijn nooit gekomen, maar op verzoek ook niet op de rekening gezet. Het was erg druk in het restaurantje en de serverende meisjes deden absoluut hun best met z'n tweeën, iedereen te voorzien. 3 Pizza's besteld, een Quattro Stagioni, een Peperone en een Hawaï. Nederlands uitziende pizza's werden geserveerd, maar op zich best OK. Iets te veel belegd en de bodem was een panpizza, waar ik niet zo van houd. Mijn zoon nam nog een ijsje, een sorbet, van ROOMijs (vanille, aardbei en chocolade ijs), slagroom en banaan met ananas vruchtjes. Ook voor ons Hagenezen weer een compleet nieuwe interpretatie van een sorbet.
Verder was het een gezellig aangekleed restaurantje en gaf het een prima vakantiesfeer. Espresso prima!
19Mariska82 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Venezia in Borger, zoals altijd. Ik een heerlijke pizza gehad en mijn man een mixed grill Venezia. Het eten en de service was zoals gewoonlijk weer helemaal top! Kom hier graag, gezellige sfeer en het is net of je in Venezia bent. Zeker aan te raden!
Piening .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bij aankomst zat de zaak behoorlijk vol. Gelukkig was er op het terras nog een plekje.
Ondanks de drukte werden wij snel geholpen door een vriendelijke dame. De keuze van het drinken viel op het Mythos bier, die lekker koud werd geserveerd.
Als voorgerecht, te samen met mijn partner, warme knoflook broodjes besteld.
Dit brood was bijzonder lekker. Het hoofd gerecht bestond uit een Gyros schotel, goed gekruid. Ook dit was weer erg lekker. Plaats voor een nagerecht was er in onze volle maag niet meer aanwezig. Een kopje koffie was dan ook een goede afsluiting van een geslaagde maaltijd.
Tot de volgende keer!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Het eten wat voor Grieks door moet gaan is onder de maat. Alleen de Gyros smaakte goed.

De meiden van de bediening zijn vriendelijk en doen hun best, maar missen kennis en ervaring.

Het feit dat pinnen niet mogelijk is, kan echt niet meer in 2015.
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
In dit deel van het land gaan ze op zaterdag graag vroeg uit eten. Toen we rond 18 uur binnenkwamen, zat het helemaal vol. Maar rond 19 uur was het restaurant al grotendeels leeg. Gegeten met een groep van 7 volwassenen en 3 kinderen. Bediening bedoelt het goed, maar is weinig professioneel. Decor is okay, maar houdt niet over. Vooral de verlichting is op een aantal plaatsen heel matig en weinig gezellig. Menukaart is een ratjetoe van Italiaans via shoarma naar Grieks. Niets bijzonders, maar best smaakvol. Voor kinderen is er een klein speelhoekje.
Tinus1968 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
We zijn op vakantie in borger en we zijn met zijn allen gaan eten. Het was hartstikke vol dus we hadden mazzel dat we plek hadden. Mijn kameraden hadden pizza besteld en ik had schotel kefalonya gehad. Wat een aanwinst voor dit dorp want de kwaliteit was top, dat proef je op je tong. Het smaakte allemaal echt heerlijk! De bediening liep zo snel dat ze haast voorbij vlogen, maar toch hadden ze wel tijd om je netjes tewoord te staan. De sfeer van het restaurant is echt goed! Je krijgt het idee dat je in griekenland of italie bent, alleen de bedining sprak nog nederlands. Een Griek en een Italiaan samen in een pand is echt een super idee geweest! We blijven nog tot en met zondag en ik weet zeker dat we nog een keer heen gaan.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Een knusse gelegenheid met de doldwaze combi van Grieks en Italiaans...zowel in eten als ambiance. Ze hebben zoveel soorten pizza dat je de tel kwijt raakt. De pizza' s zijn rijkelijk belegd en mocht je daarna toch een dessert willen in de vorm van koffie met tiramisu....deel deze laatste gerust met zijn tweeen.....zoveel krijg je. Kortom een aanrader voor iedereen die in Drenthe woont of er op vakantie gaat.
Elina V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wij halen wekelijks heerlijke pizza's en shoarma schotels bij dit restaurant. Altijd van goede kwaliteit en heerlijk van smaak! Dit is een aanrader, zowel voor het afhalen als voor een lekker etentje in het restaurant!
Jan-net .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Ik heb in dit restaurant een overheerlijke pizza gegeten: Tonno met extra toppings, ui, olijven en knoflook, een goed advies van de kok. De bediening was erg vriendelijk. Bij de pizza een heerlijke ietszoetige huiswijn gedronken, Imiglikos genaamd. Zeker een aanrader!
Hildegrooten .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Gisteravond gegeten bij Venezia. Heerlijk gegeten, we hadden een souvlaki schotel en een lekkere pizza hawaï. De sfeer was goed. de bediening was erg leuk en spontaan! we waren bediend door twee jonge meiden, ze deden alles vlot en waren heel beleefd. Kortom, een gezellige en lekkere avond gehad. We komen zeker nog een keer weer.
Milou J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Van de week wezen eten bij Venezia Borger met een vriendin. Als ik het goed heb onthouden hadden we een Kefalonya schotel en een quatro formaggio. Lekker mals vlees en de pizza was rijk belegd en de bodem was lekker knapperig. In de bediening stonden leuke en spontane meiden. Wij komen zeker nog eens terug.
DameR .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Het restaurant ziet er heel gezellig en knus uit!
Wij waren met 4 personen en zaten aan de tafel bij het raam.

Vooraf hebben we heerlijke warme broodjes met kruidenboter gegeten.

De 2 mannen hebben een Griekse vleesschotel gehad, schotel Zorba de griek en schotel Venezia. Dit zag er erg goed uit! Mooi versierd met sla en een beetje rijst. Ook mag je een saus erbij kiezen die bij de prijs inzit en gewoon in een bakje ernaast.

Mijn vriendin heeft een pizza gehad. Nummer 121 quatro stagione (vier seizoenen), deze zag er ook erg goed uit!
Zelf heb ik een vegetarische schotel gehad, schotel laganika. Dit is een schotel met allemaal groente in een tomatensaus met kaas eroverheen. Dit smaakte erg goed.
Ze hebben een hele grote keuze voor vegetariërs!
De borden zijn goed gevuld en je gaat er zeker niet met een lege maag weg!

De bediening was sociaal en netjes. We kregen snel de menukaarten en wat te drinken. Het eten was er ook snel.

Dus zeker een tip om een keer heen te gaan! en wij komen zeker weer een keer terug!

Ingrid03 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Vorige week een gezellige avond met vrienden gehad bij Venezia in Borger. We kwamen zonder te reserveren met 10 personen binnen, gelukkig had het personeel hier geen probleem mee. We hadden pizza's en schotels besteld. Ondanks de verschillende gerechten hoefden wij niet lang te wachten. De gerechten waren allebei goed gevuld en wij hadden voldoende aan de gerechten. We werden bediend door één persoon, erg prettig. Er hangt een leuke en gezellig sfeer. Een aanrader voor iedereen!
Cormathilda .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Het was niet slecht, maar het kan absoluut beter. Pizza met shoarma was niet lekker gekruid en de gevraagde knoflooksaus was standaard (uit een flesje denk ik). Voor een kok zou het een kort moment moeten zijn om een saus met verse knoflook te maken.
Het feit dat je niet kunt 'pinnen' is niet meer van deze tijd, maar blijkbaar daar nog wel. Wij zoeken een ander restaurant.
Frankiens .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
We zijn hier gaan eten met de kinderen. De snelheid van bediening valt tegen. Na om 18:00 te zijn aangekomen konden we rond 18:30 bestellen. Voor 4 pizza's en een salade hadden ze in totaal meer dan een uur nodig dus we konden pas na 19:30 eten. Het viel ons op dat mensen een half uur later binnen kwamen al lekker aan het eten waren. Na dit gemeld te hebben kregen we begrip dat we dit niet acceptabel vonden maar ook een houding van ik kan er niets aan doen.
De pizza's waren op zich lekker maar we zullen hier niet nog een keer gaan eten omdat dit wel erg lang wachten is op een pizza. Het dessert hebben we maar in een ijszaak verderop genuttigd.