Venetië

31-206625560

Meer informatie over restaurant Venetië

M. B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Mijn favoriete ijsjes komen absoluut van Venetië. Ik ben gek op de aarbeiencoupe welke ik met het heerlijke frisse yoghurt ijs neem. Maar ook de chocolade, Málaga en aardbeien ijs kun je me voor wakker maken.

Een tip probeer een keer een milkshake met een goede dot slagroom erin!
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk ijsje gegeten. Stratchatella, chocolade en vanille. Belangrijk voordeel: ze zijn tot 0.00 geopend. En dat doet niet elke ijssalon die ik ken.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Omdat de gehele Scheldestraat vol zit met restaurantjes is dit een prima omgeving om uit eten te gaan. Persoonlijk sla ik het dessert bij de meeste restaurants echter over om hier op het terras een ijsje te nuttigen. Heerlijke ijsjes en vriendelijke mensen achter de balie.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Hier kom ik nou altijd mijn ijsje halen. Het proeft allemaal vers heerlijke smaken! Personeel is lekker italiaans. En de service is best snel. Je kan je ijsje lekker voor de deur op eten in het zonnetje. Jammer dat het 's winters geen traiteur is.. Misschien een goed idee? Ik kan niet wachten om in de zomer van 2014 weer mijn ijsjes te halen bij Venetië!
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Dit ijstentje in de Scheldestraat maakt me blij. Een ijsje kopen is niet zoals boodschappen doen: je doet het niet omdat het nodig is, maar om jezelf (of een ander) te verwennen. Dat begrijpen ze hier! Geen sjagerijnige koppen, maar een vriendelijke/vrolijke bediening achter de balie.

Daarna op het terrasje je ijsje opeten. Wel langs een drukke straat! Maar in ieder geval kun je zitten.

Ook een goede optie als dessert als je in een van de vele eettentjes in de Scheldestraat hebt gegeten! Altijd een ruim scala aan smaken.
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Het beste ijs vd stad, simpel.
Links de standaard smaken v fruit, vanille, choco etc. en in de rechterbakken wisselende specialiteiten zoals apple crumble, bosvruchten mascarpone, limoncello of 'Mars'ijs (de reep, niet de planeet ;-))
En, naturellemente: èchte slagroom! Want hoe erg is het niet als je een lekker ijsje bestelt en zo'n smerige gas-smaak klefkledder uit de spuitfles je hele ijs vernielt.
De bediening is professioneel, de meesten alleen voor de zomer over uit Italie en spreekt nauwelijks Nederlands, dit hindert niet, want ze hebben er zin in.
De inrichting is klassiek. Mooi om te zien dat de natuurstenen tegels qua patroon zo mooi doorlopen, duidelijk Italiaans vakwerk. Het terras is aan de drukke Scheldestraat, lawaaierig dus. Lekker laat open tot 0:00 uur en vijf voor twaalf rennen de mensen nog naar binnen voor gauw een ijs.
En terecht.
Voor een hoorntje met twee bolletjes plus slagroom betaal je 2,80 en dat is het gewoon waard.