Veluwse Huyskamer

Harderwijkerweg 495 8077 RJ Hulshorst Nederland Kaart

Over het restaurant Veluwse Huyskamer

In het restaurant de Veluwse Huyskamer lunch of dineer je met het gevoel van de voormalige boerderij. De oude balken, gerestaureerde staldeuren en ramen geven een warme en huiselijke sfeer tijdens jouw diner. Restaurant de Veluwse Huyskamer serveert gerechten met zoveel mogelijk producten uit de directe omgeving.

Na het diner borrel je gezellig na bij de open haard in de Hooibergbar. Of drink hier je een kopje koffie na een wandeling over de Veluwe. Klaar met jouw meeting? Drink een biertje van de tap met je collega's. Met mooi weer zit je lekker op ons terras.

Meer informatie over restaurant Veluwse Huyskamer

• : Voldoende parkeer gelegenheid

Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Veluwse Huyskamer

Marrian G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden het share to dining menu gekozen. Een echte aanrader. In principe zouden we op het laatst een kaasplankje krijgen maar de aangename bediening gaf ons de keuze voor een kaasplankje of koffie met een likeurtje. Dat laatste kozen wij en kregen er ook nog 3 bonbons bij. Gisteren in Nunspeet gegeten waar de bediening echt het goede eten bedierf, maar vanavond was het een compleet plaatje!
Anne-leen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een fijne, heerlijk avond bij de Veluwse Huyskamer! We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De locatie is ook prachtig.
Leon N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.
Was even onduidelijk of er nog een kaasplankje zou komen maar het eten was genoeg dus uiteindelijk niet gemist.