Veluwse Huyskamer

Harderwijkerweg 495 8077 RJ Hulshorst Nederland Kaart

Over het restaurant Veluwse Huyskamer

In het restaurant de Veluwse Huyskamer lunch of dineer je met het gevoel van de voormalige boerderij. De oude balken, gerestaureerde staldeuren en ramen geven een warme en huiselijke sfeer tijdens jouw diner. Restaurant de Veluwse Huyskamer serveert gerechten met zoveel mogelijk producten uit de directe omgeving.

Na het diner borrel je gezellig na bij de open haard in de Hooibergbar. Of drink hier je een kopje koffie na een wandeling over de Veluwe. Klaar met jouw meeting? Drink een biertje van de tap met je collega's. Met mooi weer zit je lekker op ons terras.

Meer informatie over restaurant Veluwse Huyskamer

• : Voldoende parkeer gelegenheid