Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Gert K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
lekker gegeten bij t Veluws Eethuis alleen 1 min punt ... ribey die ik medium rare besteld had kreeg ik rare
voor de rest goed gegeten en de bediening was goed
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ribey medium rare besteld maar kreeg hm rare voor de rest goed
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zo als van ouds hartelijk ontvangen , en heerlijk gegeten . Als we in Epe op vakantie zijn doen we zo en zo het veluws eethuis de wissel aan ;-) was getekend ; Helen & Robert uit Rotterdam .
grasveld K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
mooie locatie, nauwe parkeerplaats, zeer vriendelijk personeel, heel smakelijk diner met perfect bereid vlees en diverse groenten. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en dat was het zeer zeker. Wij komen absoluut terug!
juul V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel lekker gegeten, bijzonder goed verzorgd, echt een aanrader!
Personeel is heel vriendelijk.
De eigenaar die ook de kok is, komt persoonlijk langs de tafeltjes om te informeren of alles naar wens is!
R V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goed eten en zeer vriendelijk personeel. Bij de proeverij hadden wel iets meer groentegerechten mogen zijn.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Door misverstand hadden wij niet de kans gehad om te reserveren. De eigenaar vroeg ons om daardoor even geduld te hebben, om alsnog van een high Tea te voorzien. Lekker buiten op het gezellige terras werden we gelijk voorzien van een lekker kompleet kopje Cappuccino, en al snel van een overheerlijke High Tea. Dank voor die fijne voormiddag en de snelle service.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik had gereserveerd en reservering was geaccepteerd. Bij aankomst stond er een bord dat het terras vanaf 12:30 u. bezet was. Bij aankomst zat daar echter een echtpaar. Binnen zat niemand. Toen wij vroegen of wij buiten konden zitten kregen wij, vrij bod te horen "Als je om 14:30 u. maar zorgt dat je weg bent" Afgezien van het wachten op het eten, was het eten an-sich goed, maar ik verwacht toch echt dat men gasten anders behandeld dan bij binnenkomst. Dit kwam uitermate klantonvriendelijk over!!
Pieter N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
wij waren op de buffetavond aanwezig. Voor een buffet redelijke kwaliteit. Met name de amuslepel
met ganzenlever en brie was erg lekker. Overige gerechten goed klaargemaakt maar zowel qua smaak als qua originaliteit niet echt onderscheidend. Het terras was top en de bediening zeer vriendelijk. Al met al prima prijs kwaliteit verhouding.
Cristina N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een zeer verrassende kaart met voldoende keus. Het eten was heerlijk. Dat er met verse producten wordt gewerkt is duidelijk te proeven. Een aanrader!!
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Reservering was niet doorgekomen via Iens volgens de restauranthouder. De gastvrouw was hierdoor niet in een goed humeur terwijl wij er als klant natuurlijk niets aan konden doen. Uiteindelijk redelijk gegeten gastheer deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn man en ik wilden van de kaart komen eten omdat we de recencies op internet gezien hadden, waren we erg benieuwd. Wat bleek bij aankomst we waren al eens hier geweest maar dan al jaren geleden om te midgetgolven met de kinderen. We vroegen naar een tafeltje en de medewerkster zei dat ze die avond een Spaanse thema avond hadden. T klonk goed dus heerlijk zaten we in de tuin en kregen uitleg van de kok welke gerechten hij op t buffet had staan en af en toe kwamen ze zelfs nog langs met kleine tapa's. Wat hebben wij genoten van deze avond.....heerlijke locatie....super vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aangenaam verrast door de presentatie op het bord. Puur gegeten heerlijke verse groenten en kruiden en echte aanrader.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zaten heerlijk buiten op het terras te genieten van het 4 gangen diner voor 35 euro p.p. Als voorgerecht gekozen voor de gebakken bospaddenstoelen en de ganzenlever mousse. Daarna allebei mosterdsoep. Gevolgd door het hoofdgerecht van schnitzel van mangalicavarken en snoekbaars. Afgesloten met een kaasplankje en een bosvruchtenmousse. Alle gerechten waren zeer smakelijk.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteravond zijn we naar dit fijne Veluwse eethuis geweest. We belden wegens vertraging na een lange file en werden daarna enorm welkom en vriendelijk ontvangen. Ondanks dat het op de heerlijke zomerse avond lekker druk was - kregen we toch een intiem plekje buiten aan de vijver. We kregen een leuke amuse en hebben beiden genoten van een heerlijk compleet 3-gangendiner met leuke details (garnering zalmtaartje met rode forellenkuit, vlierbessenbloesem) met een bijzonder goede prijs/kwaliteit/kwantiteit-verhouding. Er was oprecht vriendelijke aandacht van alle personeelsleden terwijl we genoten van het heerlijke diner. Het kopje espresso achteraf maakte het helemaal compleet
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellige inrichting. Goed eten. Alleen tafels iets te dicht bij elkaar.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben hier laatst heerlijk gegeten met vrienden, alles was helemaal top, we hebben genoten van het eten en de bediening.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met vrienden terecht gekomen bij dit restaurant voor het diner. Ondanks dat het Valentijnsdag was, bleek er plaats te zijn voor 4 personen bij het reserveren. Het is een leuke locatie en warm ingericht. Bediening is vriendelijk en attent. De avond werd voorafgegaan door 2 amuses die prima in de smaak vielen. Verder hebben we voor gerechten van de kaart gekozen. Er is een mooie kaart met leuke gerechten. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten bleek er iets fout te zijn gegaan met 1 van de gerechten (verkeerd) maar dat werd op korte termijn en zeer vriendelijk recht getrokken. Na lekker toetje en koffie werden we verrast met een Valentijns attentie (snoeperij) voor dames en heren. Detail voor aandacht dus. Samenvattend: leuke zaak, mooie kaart en lekker gegeten. En bovenal verrassend: geen achtergrondmiziek. Wat een verademing!
N T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Restaurant ziet er bij binnenkomst super gezellig uit. Personeel vriendelijk en enthousiast.
Eten ook dikke voldoende. Lekker vers en veel groentes.