Ericaweg 2 8162 PR Epe Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats aanwezig

Dinsdag t/m zondag van 10.00 - 23:30 uur
Maandag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was voortreffelijk, alles zelf gemaakt. Personeel is vriendelijk
Marianne S.
Goed leesbare menukaart.
De kok kwam zich voorstellen en onze mening over het eten vragen.
We konden kosteloos bijgerechten bijbestellen.
Bediening was goed.
Goed restaurant, een bezoekje waard.
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het bezoek viel ons zeer tegen. Het was nl. Een lopend buffet en als wij ergens een hekel aan hebben dan is het dat wel. Wij dachten voor een 3 gangen menu gereserveerd te hebben. Aangezien de gerechten, die er overigens goed uitzagen totaal niet mijn keus was en dus slechts wat aaardappelsalade, champignons en een klein gehakt balletje genuttigd te hebben viel de rekening dus erg tegen. Het stond niet goed aangegeven en een enkele sorry was alles. Jammer van onze avond die voor ons een speciale was.
Nelie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De proeverij was heerlijk en meer dan genoeg
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer correcte afhandeling van een misverstand met een AH actie. Vriendelijk en toegankelijk personeel. Erg lekker eten, mooi opgemaakte borden en heerlijke wijn. Zeer zeker een goed prijs/kwaliteit verhouding.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hoewel we al een aantal jaren regelmatig in Epe komen nog nooit in dit restaurant gegeten. Gisteren voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Gelegen in een mooie groene omgeving. Ruime hoeveelheid parkeerplaatsen. Leuk terras om buiten te eten. Menukaart bestaat uit een driegangen keuze menu voor €35.
Ook mogelijk om losse gerechten uit het menu te bestellen.
Wij hebben één maal driegangen menu plus een hoofdgerecht besteld.
Gedeeld voorgerecht was bospaddestoel gevuld met een mousse van Mangalica varken. Heerlijk! Hoofd gerechten rib eye
( schat een ons of drie...) en Parelhoen in honing saus.
Hoofd gerechten werden geserveerd met diverse perfect bereide groenten. Opmaak borden was prachtig. Speciale vermelding voor de vruchtenmoes met o.a. rabarber aardbeien frambozen. Als nagerecht een kaasplank gedeeld. Mooie schapenkaas, schimmelkaas en hele oude Amsterdam kaas met een glaasje port. Mooie afsluiter. Tot slot nog een koffie van het huis.
Als wij weer ergens in Epe willen eten weten we waar we naar toe gaan!
Bedankt voor jullie mooie woorden en uitgebreide recensie. Hier doen we het voor! We zien jullie graag weer terug in ons restaurant.

Groetjes,

Frieda H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten is geweldig en de bediening was top. Hier op Iens de recensies gelezen en nieuwsgierig geworden. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de lovende recensies. Wij komen zeker nog een keer terug voor de proeverij.
Beste Frieda,

Dankjewel voor je enthousiaste recensie. Wat goed om te horen dat je nieuwsgierig was geworden door onze recensies en het ook nog eens is bevallen. We zien je graag weer een keer terug.

Groetjes en fijne avond,

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij aten hier voor de tweede keer, een buffet dit keer. De kok haalt elke dag verse producten en dat is te proeven. Ook wordt aan de verschillende gerechten geen zout toegevoegd. Alles is heel smakelijk en ziet er prachtig verzorgd uit. De kok met zijn team stralen iets uit waardoor je je hier op je gemak voelt. Een dikke aanrader bij Veluws eethuis te gaan eten.
Dankjewel voor je recensie Hans. Fijn om te horen dat jullie zo van ons eten genieten.

Graag tot een volgende keer!
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij het Veluws Eethuis in Wissel. Mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij hebben de rib-eye en de zalm gegeten, geserveerd met lekkere groenten waaronder witlof en lekker gekruide krieltjes. Als nagerecht appeltaart (crunch) met ijs ????????
Beste Nicole,

Bedankt voor de mooie recensie! We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We zien jullie graag weer verschijnen in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
Team Veluws Eethuis Wissel
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij hebben genoten van het hapjesbuffet. Liefhebbers van vlees komen hier goed aan hun trekken, en een fijn idee dat het biologisch is. De sfeer is heel gemoedelijk en de eigenaar is supergemotiveerd, er is goed over het concept nagedacht.
Kortom een aanrader zeker met mooi weer op het terras met uitzicht op de prachtige tuin.
Beste Trudy,

Bedankt voor de recensie en mooie woorden. Hier doen we het voor!

Graag tot snel bij Veluws Eethuis Wissel
Jut E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk eten & vriendelijke bediening! Echt een aanrader ♥️
Bedankt Jut voor de mooie woorden! Graag tot ziens bij Veluws Eethuis Wissel
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ondanks probleem met de reservering konden we toch terecht en hebben we heerlijk gegeten. Er vriendelijk en gastvrij!
Dankjewel voor je recensie Ilona. Fijn dat alles toch nog goed is gekomen. Graag tot ziens!
De tafel van Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten met royaal groenten, gevarieerd en smakelijk bereid. We gaan binnenkort weer. Dan kiezen we voor midgetgolf en bbq, want we zijn met een groot gezelschap. We zijn benieuwd of men onze hoge verwachtingen weet waar te maken... we hebben er alle vertrouwen in.
Dankjewel voor je recensie Marga. We zien ernaar uit jullie te ontvangen met een grote groep! Graag tot snel.
Jan B.
Verrassend lekker gegeten
Wat fijn om te horen Jan. Graag tot ziens!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gastvrij als altijd! We hadden een vegetarisch gerecht met allerlei heerlijke biologische groenten met een groentetaartje en tagliatelle erbij, er was een schilderijtje van gemaakt, heel mooi en erg lekker! Er kwamen nog wat schaaltje bij met lekkere groenten en wat aardappeltjes.
Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben Henk. Graag weer tot een volgende keer!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hier moet je gewoon een keer gegeten hebben! Eten allemaal vers uit eigen tuin,streekgebonden en puur natuur.
Binnen sfeervol ingericht, terras buiten heerlijk om te zitten en midgetgolf behoort tot de mogelijkheden. Bediening is zeer vriendelijk en denkt goed mee als je een allergie hebt.
Heerlijk gegeten, dus zeker een restaurant om vaker terug te komen! En dat doen wij dan ook regelmatig.
Dankjewel voor deze mooie woorden Antoinette. Hier doen we het voor. Graag weer tot een volgende keer bij Veluws Eethuis Wissel.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer smakelijk en verantwoord eten in een mooie tuin!
Bedankt voor de beoordeling! Hopelijk tot snel bij Veluws Eethuis Wissel
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. Veel verse groenten en alles heel smaakvol. We hadden een gezellig tafeltje op het terras bij de vijver. De gastvrouwen waren ook allemaal zeer vriendelijk. Het enige dat ik altijd een beetje jammer vind is dat je, wanneer je een fles wijn neemt, je er geen kan water bij krijgt maar een fles tafelwater moet bestellen. Maar dat is een kleinigheidje. Dit restaurant is echt een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prettige sfeer in mooie omgeving
Goede en vriendelijke bediening. Uitstekende proeverij
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals altijd top! Bertus en team ga zo door. En met dit weer petje af voor de jongens in de keuken!
Bedankt Linda voor de mooie recensie! We werken graag om onze gasten met een glimlach naar huis te laten gaan. Tot ziens bij Veluws Eethuis Wissel
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018