Veluws Eethuis Wissel

Ericaweg 2 8162 PR Epe Nederland Kaart

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben hier laatst heerlijk gegeten met vrienden, alles was helemaal top, we hebben genoten van het eten en de bediening.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met vrienden terecht gekomen bij dit restaurant voor het diner. Ondanks dat het Valentijnsdag was, bleek er plaats te zijn voor 4 personen bij het reserveren. Het is een leuke locatie en warm ingericht. Bediening is vriendelijk en attent. De avond werd voorafgegaan door 2 amuses die prima in de smaak vielen. Verder hebben we voor gerechten van de kaart gekozen. Er is een mooie kaart met leuke gerechten. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten bleek er iets fout te zijn gegaan met 1 van de gerechten (verkeerd) maar dat werd op korte termijn en zeer vriendelijk recht getrokken. Na lekker toetje en koffie werden we verrast met een Valentijns attentie (snoeperij) voor dames en heren. Detail voor aandacht dus. Samenvattend: leuke zaak, mooie kaart en lekker gegeten. En bovenal verrassend: geen achtergrondmiziek. Wat een verademing!
N T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Restaurant ziet er bij binnenkomst super gezellig uit. Personeel vriendelijk en enthousiast.
Eten ook dikke voldoende. Lekker vers en veel groentes.
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben hier afgelopen zaterdag genoten van een subliem stukje eten
Alles vers en met zorg bereid duidelijk zichtbaar en vreselijke mooie smaakbeleving
En een bijzonder goede service
Ga zo door wat een mooi bedrijf
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Super lekker gegeten!
Alles was heerlijk vers bereid, zeker voor herhaling vatbaar.
Mooie inrichting.
Super bedankt veluws eethuis!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was druk. Begrijp niet waarom. Enthousiasme groot. Eten een dikke onvoldoende.
Geachte heer,

Ik wil graag even reageren op uw recensie die ik persoonlijk niet goed vind

Ten eerste was u met 20 minuten klaar dat red ik zelfs thuis niet

Ten tweede werken wij juist duurzaam en gebruiken onder ander geen zout omdat het erg ongezond is

Wij gebruiken gerechten uit de regio en veel groenten terwijl u alles heeft opgegeten en zegt dat het niet uw manier van eten is

Dat vinden wij natuurlijk erg jammer maar dat zullen we ook zeker niet veranderen omdat wij en onze gasten erachter staan

Ik zou u graag uitnodigen om eens in onze keueken te kijken en respect te krijgen voor eten

Met vriendelijke groet

Bertus Stijf

Veluws Eethuis Wissel
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De proeverij was echt een aanrader. Heel veel variatie, eerlijke gerechten en dat proefde je. Een fantastische avond gehad.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier gruwelijk lekker gegeten. En de bediening was voortreffelijk. Topper!
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geacht veluws eethuis wat een prachtige keuken en een schitterende gerechten vooral jullie proeverij meesterlijk en schitterende desserts ga zo door
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten viel erg tegen. Met name vlees, maar niet bijzonder lekker. Nagerecht was duidelijk niet zelf gemaakt, en niet vers en daarom ook niet heel smaakvol.
Chicaneur .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De Veluwse beenham (gebakken aardappelen, seizoen groenten en bospaddenstoelen) salade is heerlijk, de beenham is echter gereduceerd tot kleine hamblokjes. Humeur bediening is ondanks het treurige weer zonnig.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ongedwongen sfeer waar je toch met alle egards wordt behandeld. Uitstekende service!
Het menu is heel interessant en de wildproeverij die we hadden gekozen voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.
Er blijkt alleen 'huiswijn' te zijn, maar de rode wijn die werd geschonken vonden we uitstekend.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten . Echt een aanrader. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. Een overdaad aan Overheerlijke gerechten. Uiterst vriendelijke bediening.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goed klaargemaakt met gebruik van prima ingrediënten. Erg lekkere carpaccio vooraf. Hoofdgerecht (mixed grill) grote porties, kwaliteit vlees voortreffelijk. Heerlijk dessert. Vriendelijke bediening. Harde akoestiek maakt dat het bij een goede bezetting erg lawaaierig is. Wat meer demping zou fijn zijn.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk geluncht . Sandwich met zalm, tonijn en gamba's op heerlijk brood. Garnituur met een heerlijke dressing die niet overheerste. Bediening prima, gezellige mensen. Heel ontspannen. Ga zeker nog een keer
WScholten .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben op zondag 14 augustus een lunch gehad bij dit restaurant. een broodje zalm en een saté van varkenshaas met satésaus en frites besteld. Er was wat met de bon gebeurd waardoor het allemaal wat langer ging duren, bediening was overigens wel vriendelijk. Toen uiteindelijk de gerechten kwamen bleek dat de saté geen saté was maar een in stukjes gesneden varkenshaas met satésaus, vlees was niet gemarineerd en weinig op smaak en de frites was niet gaar. Toen er gevraagd werd of alles naar wens was geweest en ik de opmerking maakte dat het eigenlijk anders op de kaart vermeld zou moeten worden werd hier vrij negatief op gereageerd door de dame die die dag eindverantwoordelijke was. Mjn punt werd ook niet echt begrepen.
Bij het afrekenen toch € 30,00 werd er niets van begrip getoond, al was het kopje koffie maar op kosten van het restaurant geweest. Helaas teleurstellende ervaring!........Jammer.
De heer R F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prachtig plekje in het groen. Bijzondere gerechten. Smaakvol, decoratieve plaatjes om te zien, meer dan voldoende. Ontzettend attente bediening, gastvrouw en kok. Wij begonnen op het terras, verkasten toen t fris werd naar binnen en eindigden met lekkere fkeecedekentjes weer op t terras. Allemaal geen probleem. Gangen volgen elkaar qua tijd niet te snel op zonder gevoel dat t te lang duurde. Aanraders zijn parelhoen, forelfilet en witte chocolade. Wij aten met z'n negenen en hadden een superavond.
Bep F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Per ongeluk in dit geweldige restaurant beland heerlijk gegeten van de proeverijj wat echt een verrassing was wat de kok had klaargemaakt smaakte echt voortreffelijk de bediening was erg gastvrij en vriendelijk heel gemoedelijke sfeer na een geweldige uitleg wat de proeverij voor producten kruiden enz heel voldaan weer naar huis we gaan zeker een keer terug
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdag 8 juli met z'n vieren vertrokken voor een weekendje weg en via wegen binnendoor (per ongeluk) gearriveerd bij Veluws Eethuis Wissel in Epe. Het was lunchtijd en dus 4 verschillende lunchgerechten besteld. Wat zagen de gerechten (dit waren geen broodjes meer) er gezellig uit. Prachtig opgemaakt, wat een plaatjes en veel belangrijker heerlijke smaken en meer dan genoeg. Heel gezellig geluncht, mede ook door de leuke en attente bediening. We waren het erover eens dat we hier terug moeten komen en dus hebben we inmiddels alvast een High Wine voor 4 personen gereserveerd in augustus.
Annelies, André, Carla en Jan
John T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zeer onprofessionele bediening die nog nooit heeft gehoord wat een horecagast graag wil. Opleiding ontbreekt. De kok daarentegen maakt kunstwerken van alle gerechten. We wilden nog een keer reserveren omdat we nog een bon hebben, maar dat werd pertinent geweigerd. Zogenaamd geen plaats.
Geachte heer ,
Gaarne wil ik reageren op uw Recencie
Hoe kwaad u ook wilt spreken over ons mag
U komt bij ons en presenteert ons een bon van gift for you waar op staat dat u van tevoren moet reserveren , u doet dat juist niet terwijl u de bon gelezen heeft waarop staat dat u moet reserveren
U gaat ervan uit dat het allemaal normaal is
En u heeft gelijk als u niet correct behandeld bent maar volgens mij valt dat nog wel mee
En u wilde reserveren voor zondag maar dan zijn wij geheel vol gereserveerd ivm Moederdag dat is u verteld
Ik vind het erg vervelend dat u uw ongenoegen uit via de mail en mij er niet bijhaalt ik zie dit als incident en niet als opmerking
Ik zou u hier graag over willen spreken en u kunt mij bellen om het te bespreken op 0578-629657