Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

9,2

Jouw recensie over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Mary F.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Nelie H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten prettige sfeer mooie locatie
heijser H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Muziek stond veel te hard. Dat weerhoudt mij ervan nog eens te komen eten ondanks de goede kwaliteit en leuke gelegenheid.
Mildred L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de bediening was zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten voor redelijke prijs.
erikdeheus .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Geweldige lokatie en een geweldige keuken, veel streekgerechten, biologisch en geen gebruik van zout, verse kruiden, enthousiaste eigenaar met altijd veel belangstelling
Ype O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vond het een sfeervol restaurant. Kwaliteit was prima en erg gastvrij.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Eigenlijk niet slim om deze goede recensie te plaatsen, want dit is echt een pareltje en dat moet zo blijven :-) De gastheer en de rest van de medewerkers zijn supervriendelijk, het eten is van topkwaliteit en de sfeer is heel huiselijk gezellig. Dat Veluws Eethuis Wissel maar heel lang mag blijven bestaan!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
G. E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Perfecte bediening, bevlogen en attent.
Het eten overtrof onze verwachting. Vers, creatief, lekker. Wat wil je nog meer.
Een echte aanrader.
Prijs kwaliteit prima in balans!
jenmstolk .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De wachttijd was wel lang, maar niet hinderlijk. Het eten kon dan al wat zakken, voordat de volgende ronde kwam. We hebben rustig en op ons gemak gegeten.
B.S. D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk eethuis, vriendelijke bediening. Wij komen terug!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten.. en een goede bediening en wat een mooie gerechten. Er was voldoende.. Enig minpuntje waren 6 vorige gasten die luidruchtig waren. Voorzover een aanrader.
AJ K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Personeel zeer vriendelijk en het eten van een prima kwaliteit.
Dit restaurant zou ik aanbevelen aan andere.
Sybren V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bijzonder gastvrije en ontspannen sfeer; kundig en vriendelijk personeel; ruime porties en een mooie gevarieerde kaart
W.A. K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, hoewel de gangen snel na elkaar kwamen. Eerlijk en echt eten, met veel creativiteit en finesse gemaakt. Heerlijk!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten. Hoewel de huiswijn van redelijke kwaliteit was, mag het wijnaanbod wel wat worden uitgebreid. Maar per saldo een goed adres voor een smakelijke maaltijd.
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Superformule alles klopt ga door , mooi kwalitatief eten en goede bediening keurig en relaxed bedrijf complimenten w komen weer snel terug
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekend personeel, aardig en attent. Werd uitgebreid uitleg gegeven over het eten. Fijne sfeer!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We waren verrast dat er op deze donderdagavond alleen keuze was van het streekbuffet. We konden halen wat we wilden. Het buffet bood van alles wat. Stoof, aardappelpuree, pulled porc, bonenschotel, boerenkool, hutspot, botervis, groene- en koolsla. Hartelijke bediening. Zoals de naam zegt: een Veluws Eethuis. Eenmalige leuke ervaring.
Toke M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. De kok maakt echt werk van de de opmaak van het bord. Vriendelijke bediening. Al met al zeker een aanrader!