Ericaweg 2 8162 PR Epe Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een heerlijk eigentijds restaurant met heerlijk eten en een ontspannen eigentijdse sfeer. Een juweeltje.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij hebben al meerdere keren mogen genieten van de kookkunsten van Bertus. Gisteren waren wij met vrienden die het Veluws Eethuis nog niet kenden. Ook zij waren blij verrast met de plezierige ontvangst, de heerlijke gerechten en de prima prijs-kwaliteitverhouding van deze sympathieke eetgelegenheid.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ja super gast vrij. Vriendelijk en sfeer vol
Goede bediening en eten prima zonder zout en suiker . Zoals bertus aangaf meer met kruiden koken zo geweldig.
Zou echt aanraden om te gaan eten.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Echt fantastisch... Veel verse en prachtige groenten en super mals vlees... Heerlijke smaakjes... Zeer vriendelijk team. Een ontdekking voor ons!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gewoon heerlijk gegeten zoals altijd.
Veel smaak en dat zonder suiker en zout!
Abe V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten alles perfect verzorgd ondanks de drukte
Bedankt Abe voor het achterlaten van zo'n mooie recensie. Dit delen wij graag met ons team.

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Eten was heerlijk met veel verse groenten.
Bedankt Joop voor de mooie recensie! We kijken uit naar je volgende bezoek.

H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was voortreffelijk, alles zelf gemaakt. Personeel is vriendelijk
Bedankt voor de mooie scores! We delen deze graag met ons team.
Marianne S.
Goed leesbare menukaart.
De kok kwam zich voorstellen en onze mening over het eten vragen.
We konden kosteloos bijgerechten bijbestellen.
Bediening was goed.
Goed restaurant, een bezoekje waard.
Bedankt Marianne! Graag tot snel in Epe.
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het bezoek viel ons zeer tegen. Het was nl. Een lopend buffet en als wij ergens een hekel aan hebben dan is het dat wel. Wij dachten voor een 3 gangen menu gereserveerd te hebben. Aangezien de gerechten, die er overigens goed uitzagen totaal niet mijn keus was en dus slechts wat aaardappelsalade, champignons en een klein gehakt balletje genuttigd te hebben viel de rekening dus erg tegen. Het stond niet goed aangegeven en een enkele sorry was alles. Jammer van onze avond die voor ons een speciale was.
Beste Paula,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Wat jammer om te horen dat je bezoek zo is tegengevallen. We verwelkomen je graag op een andere avond in ons restaurant om onze heerlijke gerechten te proeven. R

Team Veluws Eethuis
Nelie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De proeverij was heerlijk en meer dan genoeg
Bedankt Nellie! Graag tot snel bij ons Eethuis.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer correcte afhandeling van een misverstand met een AH actie. Vriendelijk en toegankelijk personeel. Erg lekker eten, mooi opgemaakte borden en heerlijke wijn. Zeer zeker een goed prijs/kwaliteit verhouding.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hoewel we al een aantal jaren regelmatig in Epe komen nog nooit in dit restaurant gegeten. Gisteren voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Gelegen in een mooie groene omgeving. Ruime hoeveelheid parkeerplaatsen. Leuk terras om buiten te eten. Menukaart bestaat uit een driegangen keuze menu voor €35.
Ook mogelijk om losse gerechten uit het menu te bestellen.
Wij hebben één maal driegangen menu plus een hoofdgerecht besteld.
Gedeeld voorgerecht was bospaddestoel gevuld met een mousse van Mangalica varken. Heerlijk! Hoofd gerechten rib eye
( schat een ons of drie...) en Parelhoen in honing saus.
Hoofd gerechten werden geserveerd met diverse perfect bereide groenten. Opmaak borden was prachtig. Speciale vermelding voor de vruchtenmoes met o.a. rabarber aardbeien frambozen. Als nagerecht een kaasplank gedeeld. Mooie schapenkaas, schimmelkaas en hele oude Amsterdam kaas met een glaasje port. Mooie afsluiter. Tot slot nog een koffie van het huis.
Als wij weer ergens in Epe willen eten weten we waar we naar toe gaan!
Bedankt voor jullie mooie woorden en uitgebreide recensie. Hier doen we het voor! We zien jullie graag weer terug in ons restaurant.

Groetjes,

Frieda H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten is geweldig en de bediening was top. Hier op Iens de recensies gelezen en nieuwsgierig geworden. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de lovende recensies. Wij komen zeker nog een keer terug voor de proeverij.
Beste Frieda,

Dankjewel voor je enthousiaste recensie. Wat goed om te horen dat je nieuwsgierig was geworden door onze recensies en het ook nog eens is bevallen. We zien je graag weer een keer terug.

Groetjes en fijne avond,

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij aten hier voor de tweede keer, een buffet dit keer. De kok haalt elke dag verse producten en dat is te proeven. Ook wordt aan de verschillende gerechten geen zout toegevoegd. Alles is heel smakelijk en ziet er prachtig verzorgd uit. De kok met zijn team stralen iets uit waardoor je je hier op je gemak voelt. Een dikke aanrader bij Veluws eethuis te gaan eten.
Dankjewel voor je recensie Hans. Fijn om te horen dat jullie zo van ons eten genieten.

Graag tot een volgende keer!
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij het Veluws Eethuis in Wissel. Mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij hebben de rib-eye en de zalm gegeten, geserveerd met lekkere groenten waaronder witlof en lekker gekruide krieltjes. Als nagerecht appeltaart (crunch) met ijs ????????
Beste Nicole,

Bedankt voor de mooie recensie! We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We zien jullie graag weer verschijnen in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij hebben genoten van het hapjesbuffet. Liefhebbers van vlees komen hier goed aan hun trekken, en een fijn idee dat het biologisch is. De sfeer is heel gemoedelijk en de eigenaar is supergemotiveerd, er is goed over het concept nagedacht.
Kortom een aanrader zeker met mooi weer op het terras met uitzicht op de prachtige tuin.
Beste Trudy,

Bedankt voor de recensie en mooie woorden. Hier doen we het voor!

Graag tot snel bij Veluws Eethuis Wissel
Jut E.