Veluws Eethuis Wissel

Ericaweg 2 8162 PR Epe Nederland Kaart

Over restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geacht veluws eethuis wat een prachtige keuken en een schitterende gerechten vooral jullie proeverij meesterlijk en schitterende desserts ga zo door
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten viel erg tegen. Met name vlees, maar niet bijzonder lekker. Nagerecht was duidelijk niet zelf gemaakt, en niet vers en daarom ook niet heel smaakvol.
Chicaneur .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De Veluwse beenham (gebakken aardappelen, seizoen groenten en bospaddenstoelen) salade is heerlijk, de beenham is echter gereduceerd tot kleine hamblokjes. Humeur bediening is ondanks het treurige weer zonnig.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ongedwongen sfeer waar je toch met alle egards wordt behandeld. Uitstekende service!
Het menu is heel interessant en de wildproeverij die we hadden gekozen voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.
Er blijkt alleen 'huiswijn' te zijn, maar de rode wijn die werd geschonken vonden we uitstekend.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten . Echt een aanrader. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. Een overdaad aan Overheerlijke gerechten. Uiterst vriendelijke bediening.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goed klaargemaakt met gebruik van prima ingrediënten. Erg lekkere carpaccio vooraf. Hoofdgerecht (mixed grill) grote porties, kwaliteit vlees voortreffelijk. Heerlijk dessert. Vriendelijke bediening. Harde akoestiek maakt dat het bij een goede bezetting erg lawaaierig is. Wat meer demping zou fijn zijn.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk geluncht . Sandwich met zalm, tonijn en gamba's op heerlijk brood. Garnituur met een heerlijke dressing die niet overheerste. Bediening prima, gezellige mensen. Heel ontspannen. Ga zeker nog een keer
WScholten .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben op zondag 14 augustus een lunch gehad bij dit restaurant. een broodje zalm en een saté van varkenshaas met satésaus en frites besteld. Er was wat met de bon gebeurd waardoor het allemaal wat langer ging duren, bediening was overigens wel vriendelijk. Toen uiteindelijk de gerechten kwamen bleek dat de saté geen saté was maar een in stukjes gesneden varkenshaas met satésaus, vlees was niet gemarineerd en weinig op smaak en de frites was niet gaar. Toen er gevraagd werd of alles naar wens was geweest en ik de opmerking maakte dat het eigenlijk anders op de kaart vermeld zou moeten worden werd hier vrij negatief op gereageerd door de dame die die dag eindverantwoordelijke was. Mjn punt werd ook niet echt begrepen.
Bij het afrekenen toch € 30,00 werd er niets van begrip getoond, al was het kopje koffie maar op kosten van het restaurant geweest. Helaas teleurstellende ervaring!........Jammer.
RF_RF .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prachtig plekje in het groen. Bijzondere gerechten. Smaakvol, decoratieve plaatjes om te zien, meer dan voldoende. Ontzettend attente bediening, gastvrouw en kok. Wij begonnen op het terras, verkasten toen t fris werd naar binnen en eindigden met lekkere fkeecedekentjes weer op t terras. Allemaal geen probleem. Gangen volgen elkaar qua tijd niet te snel op zonder gevoel dat t te lang duurde. Aanraders zijn parelhoen, forelfilet en witte chocolade. Wij aten met z'n negenen en hadden een superavond.
Bep F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Per ongeluk in dit geweldige restaurant beland heerlijk gegeten van de proeverijj wat echt een verrassing was wat de kok had klaargemaakt smaakte echt voortreffelijk de bediening was erg gastvrij en vriendelijk heel gemoedelijke sfeer na een geweldige uitleg wat de proeverij voor producten kruiden enz heel voldaan weer naar huis we gaan zeker een keer terug
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdag 8 juli met z'n vieren vertrokken voor een weekendje weg en via wegen binnendoor (per ongeluk) gearriveerd bij Veluws Eethuis Wissel in Epe. Het was lunchtijd en dus 4 verschillende lunchgerechten besteld. Wat zagen de gerechten (dit waren geen broodjes meer) er gezellig uit. Prachtig opgemaakt, wat een plaatjes en veel belangrijker heerlijke smaken en meer dan genoeg. Heel gezellig geluncht, mede ook door de leuke en attente bediening. We waren het erover eens dat we hier terug moeten komen en dus hebben we inmiddels alvast een High Wine voor 4 personen gereserveerd in augustus.
Annelies, André, Carla en Jan
John T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zeer onprofessionele bediening die nog nooit heeft gehoord wat een horecagast graag wil. Opleiding ontbreekt. De kok daarentegen maakt kunstwerken van alle gerechten. We wilden nog een keer reserveren omdat we nog een bon hebben, maar dat werd pertinent geweigerd. Zogenaamd geen plaats.
Geachte heer ,
Gaarne wil ik reageren op uw Recencie
Hoe kwaad u ook wilt spreken over ons mag
U komt bij ons en presenteert ons een bon van gift for you waar op staat dat u van tevoren moet reserveren , u doet dat juist niet terwijl u de bon gelezen heeft waarop staat dat u moet reserveren
U gaat ervan uit dat het allemaal normaal is
En u heeft gelijk als u niet correct behandeld bent maar volgens mij valt dat nog wel mee
En u wilde reserveren voor zondag maar dan zijn wij geheel vol gereserveerd ivm Moederdag dat is u verteld
Ik vind het erg vervelend dat u uw ongenoegen uit via de mail en mij er niet bijhaalt ik zie dit als incident en niet als opmerking
Ik zou u hier graag over willen spreken en u kunt mij bellen om het te bespreken op 0578-629657
Kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hadden begin maart een high tea bij Veluws Eethuis Wissel. Bij binnenkomst werden we direct gastvrij ontvangen. Men vroeg of wij het tafeltje bij het raam goed vonden en dat was zeker zo. De inrichting is binnen ietwat ouderwets, maar buiten is een prachtig terras! Gaan we zeker in het voorjaar gebruik van maken! Het eten was grotendeels zelf bereid en zeer goed van smaak. De zoete gerechten leken wel allemaal van die heerlijke gerechten van de warme bakker. We hadden heerlijk gegeten en toen bleek er nog 'een warme ronde' achteraan te komen. Verassend! Met bijzonder lekkere eigengemaakte quiche. De eigenaresse kwam persoonlijk nog even vragen of alles naar wens was. En dat was het zeker!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Soms valt bij een restaurant alles op z'n plaats. De kwaliteit, smaak en de opmaak van de - met verse ingrediënten bereide - gerechten. De zeer attente bediening en aandacht voor de klant. De goed sfeer en eenvoudige maar adequate inrichting. Geweldig! Voor herhaling vatbaar en zeker aanbevelenswaardig.
Emvanravestijn .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Afgelopen week zijn wij met vier volwassenen en een jong kind van 5 jaar bij de proeverij geweest. Wat hebben we genoten! De gasten werden persoonlijk toegesproken en er werd uitleg gegeven over het bereide eten van het buffet en over de 'beleving' van het eten zelf. Alles is met groot bewustzijn, veel aandacht en de beste ingrediënten bereid. Men gebruikt geen zout bij de bereiding van de gerechten. Dit is ook helemaal niet nodig, gezien de goede smaak van het eten zelf en de gebruikte kruiden. Voor het jonge meisje van 5 jaar werd een bordje frietjes aangeboden, alhoewel dit eigenlijk geen onderdeel uitmaakte van het buffet. De prijs p.p. voor de proeverij (er is zoveel, dat alles proeven echt een uitdaging is...) is slechts 17,50 Euro. De eigenaar stond erop, dat het jonge meisje helemaal niets hoefde te betalen voor al dit lekkers.
Nog een persoonlijk praatje en we vertrokken volkomen tevreden en verbaasd over de lage rekening. Vanwege de tijd van het jaar at iedereen binnen in het restaurant. Het buitengedeelte van het restaurant zag er prima uit. Waarschijnlijk een zalige locatie voor in het voorjaar en de zomer... Wij hopen zeker nog eens terug te komen!!!
Grotefrouk .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
We kwamen tot onze verrassing in de proeverij terecht, op donderdag. Het was heerlijk! De bediening was op een prettige manier persoonlijk.
We gaan er zeker weer eten!
(Tip: vanwege de hygiene de opscheplepels die bij de schotels liggen wat vaker "verschonen"?)
Yvonnete .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Overheerlijk de" proeverij". Deze is inbuffetvorm. Een huiselijke sfeer.De vriendelijke eigenaar komt ook steeds een praatje maken. Geeft uitleg over de gerechten en het proeven. Echt heel leuk en leerzaam. De gerechten waren allemaal heerlijk van smaak.
W D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten prima. Saté in eerste instantie taai en droog. Geruild voor voortreffelijke stoofschotel.

Bediening OK, ietwat luid.

Decor: goed geprobeerd, echter net niet....
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wat een gemoedelijke sfeer! Eerst een amuse, heerlijk! Daarna drie gangen gegeten, ze komen steeds een praatje maken en vertellen precies wat er op je bord ligt! Wat een gezellige bediening en jullie hebben gezorgd dat ik samen met mijn moeder van 91 fantastisch hebben gegeten! Het was bijzonder mooi opgediend en jullie hebben een goede kok! Wij komen zeker terug !
RoosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vanwege een probleem in de keuken konden wij niet a la carte eten maar werd een buffet klaargemaakt voor de gasten die gereserveerd hadden. Een goede oplossing! Het eten was divers en van goede kwaliteit. De kwartels waren het lekkerste gevolgte gerecht wat mijn partner en ik gegeten hadden in jaren. Echter de service was wisselend. De oudere gastheer was ontzettend vriendelijk en klantgericht,maar de oudere gastvrouw liet wat steken vallen. Zo hadden wij als een van de eerste gereserveerd, maar werden wij pas als laatste naar binnen geroepen, terwijl anderen veel later waren binnen gekomen. Ook deed zij dit niet zo vriendelijk "hebben jullie wel gereserveerd" , is niet bepaald gastvrij als je anderhalf uur moet wachten op het diner. Echter ondanks dit akkefietje een prima restaurant.