Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Toke M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. De kok maakt echt werk van de de opmaak van het bord. Vriendelijke bediening. Al met al zeker een aanrader!
Rozanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader. mooi gereserveerd.
Service en medewerkers ook vriendelijk.
elise.honkoop H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtige opmaak van het eten, leuke manieren van het klaarmakeni van het eten. Wat vooral opvalt: (h)eerlijk en echt vlees. Fijne, vriendelijke bediening en af en toe de kok die langskomt en met plezier uitlegt waaruit het menu bestaat. Aanrader!
F.W.M. A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden. Oma's draadjesvlees en parelhoen waren zeer smakelijk bereid.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, personeel zeer vriendelijk en op de hoogte van de gerechten. Top avond
Jannie L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor het eerst meegedaan aan de Proeverij. Heel veel verschillende en heerlijke gerechten om te proeven. En op een vakkundige en lekkere manier bereid.
Wij komen zeker terug!
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We werden ontvangen met een heerlijke amuse. De temperatuur was binnen aangenaam. Het personeel was vriendelijk. Het beeldscherm met wisselende foto's was irritant.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De donderdagavond was ingericht voor Veluwse specialiteiten. Het was een zeer goed alternatief.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten. Bediening was goed. Veel aandacht voor de gasten.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
lekker gegeten bij t Veluws Eethuis alleen 1 min punt ... ribey die ik medium rare besteld had kreeg ik rare
voor de rest goed gegeten en de bediening was goed
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ribey medium rare besteld maar kreeg hm rare voor de rest goed
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zo als van ouds hartelijk ontvangen , en heerlijk gegeten . Als we in Epe op vakantie zijn doen we zo en zo het veluws eethuis de wissel aan ;-) was getekend ; Helen & Robert uit Rotterdam .
grasveld K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
mooie locatie, nauwe parkeerplaats, zeer vriendelijk personeel, heel smakelijk diner met perfect bereid vlees en diverse groenten. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en dat was het zeer zeker. Wij komen absoluut terug!
juul V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel lekker gegeten, bijzonder goed verzorgd, echt een aanrader!
Personeel is heel vriendelijk.
De eigenaar die ook de kok is, komt persoonlijk langs de tafeltjes om te informeren of alles naar wens is!
R V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goed eten en zeer vriendelijk personeel. Bij de proeverij hadden wel iets meer groentegerechten mogen zijn.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Door misverstand hadden wij niet de kans gehad om te reserveren. De eigenaar vroeg ons om daardoor even geduld te hebben, om alsnog van een high Tea te voorzien. Lekker buiten op het gezellige terras werden we gelijk voorzien van een lekker kompleet kopje Cappuccino, en al snel van een overheerlijke High Tea. Dank voor die fijne voormiddag en de snelle service.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik had gereserveerd en reservering was geaccepteerd. Bij aankomst stond er een bord dat het terras vanaf 12:30 u. bezet was. Bij aankomst zat daar echter een echtpaar. Binnen zat niemand. Toen wij vroegen of wij buiten konden zitten kregen wij, vrij bod te horen "Als je om 14:30 u. maar zorgt dat je weg bent" Afgezien van het wachten op het eten, was het eten an-sich goed, maar ik verwacht toch echt dat men gasten anders behandeld dan bij binnenkomst. Dit kwam uitermate klantonvriendelijk over!!
Pieter N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
wij waren op de buffetavond aanwezig. Voor een buffet redelijke kwaliteit. Met name de amuslepel
met ganzenlever en brie was erg lekker. Overige gerechten goed klaargemaakt maar zowel qua smaak als qua originaliteit niet echt onderscheidend. Het terras was top en de bediening zeer vriendelijk. Al met al prima prijs kwaliteit verhouding.
Cristina N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een zeer verrassende kaart met voldoende keus. Het eten was heerlijk. Dat er met verse producten wordt gewerkt is duidelijk te proeven. Een aanrader!!
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Reservering was niet doorgekomen via Iens volgens de restauranthouder. De gastvrouw was hierdoor niet in een goed humeur terwijl wij er als klant natuurlijk niets aan konden doen. Uiteindelijk redelijk gegeten gastheer deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken.