Veluws Eethuis Wissel

Ericaweg 2 8162 PR Epe Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veluws Eethuis Wissel

Vers en biologisch

Verse, biologische gerechten uit eigen keuken, dat is Veluws Eethuis Wissel in één zin. Alle gerechten bestaan uit lokale, biologische producten en dit draagt zeker bij aan hun lekkere smaak.
Het restaurant is gelegen in Wissel en heeft een eigentijds uiterlijk. Hier kan je ongedwongen genieten van alles wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft. Veluws Eethuis Wissel heeft ook enkele arrangementen beschikbaar, waardoor gasten ook kunnen genieten van midgetgolf en jeu de boules.

Meer informatie over restaurant Veluws Eethuis Wissel

• : Parkeerplaats

Cristina N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Reservering was niet doorgekomen via Iens volgens de restauranthouder. De gastvrouw was hierdoor niet in een goed humeur terwijl wij er als klant natuurlijk niets aan konden doen. Uiteindelijk redelijk gegeten gastheer deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn man en ik wilden van de kaart komen eten omdat we de recencies op internet gezien hadden, waren we erg benieuwd. Wat bleek bij aankomst we waren al eens hier geweest maar dan al jaren geleden om te midgetgolven met de kinderen. We vroegen naar een tafeltje en de medewerkster zei dat ze die avond een Spaanse thema avond hadden. T klonk goed dus heerlijk zaten we in de tuin en kregen uitleg van de kok welke gerechten hij op t buffet had staan en af en toe kwamen ze zelfs nog langs met kleine tapa's. Wat hebben wij genoten van deze avond.....heerlijke locatie....super vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aangenaam verrast door de presentatie op het bord. Puur gegeten heerlijke verse groenten en kruiden en echte aanrader.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zaten heerlijk buiten op het terras te genieten van het 4 gangen diner voor 35 euro p.p. Als voorgerecht gekozen voor de gebakken bospaddenstoelen en de ganzenlever mousse. Daarna allebei mosterdsoep. Gevolgd door het hoofdgerecht van schnitzel van mangalicavarken en snoekbaars. Afgesloten met een kaasplankje en een bosvruchtenmousse. Alle gerechten waren zeer smakelijk.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteravond zijn we naar dit fijne Veluwse eethuis geweest. We belden wegens vertraging na een lange file en werden daarna enorm welkom en vriendelijk ontvangen. Ondanks dat het op de heerlijke zomerse avond lekker druk was - kregen we toch een intiem plekje buiten aan de vijver. We kregen een leuke amuse en hebben beiden genoten van een heerlijk compleet 3-gangendiner met leuke details (garnering zalmtaartje met rode forellenkuit, vlierbessenbloesem) met een bijzonder goede prijs/kwaliteit/kwantiteit-verhouding. Er was oprecht vriendelijke aandacht van alle personeelsleden terwijl we genoten van het heerlijke diner. Het kopje espresso achteraf maakte het helemaal compleet
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellige inrichting. Goed eten. Alleen tafels iets te dicht bij elkaar.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben hier laatst heerlijk gegeten met vrienden, alles was helemaal top, we hebben genoten van het eten en de bediening.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met vrienden terecht gekomen bij dit restaurant voor het diner. Ondanks dat het Valentijnsdag was, bleek er plaats te zijn voor 4 personen bij het reserveren. Het is een leuke locatie en warm ingericht. Bediening is vriendelijk en attent. De avond werd voorafgegaan door 2 amuses die prima in de smaak vielen. Verder hebben we voor gerechten van de kaart gekozen. Er is een mooie kaart met leuke gerechten. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten bleek er iets fout te zijn gegaan met 1 van de gerechten (verkeerd) maar dat werd op korte termijn en zeer vriendelijk recht getrokken. Na lekker toetje en koffie werden we verrast met een Valentijns attentie (snoeperij) voor dames en heren. Detail voor aandacht dus. Samenvattend: leuke zaak, mooie kaart en lekker gegeten. En bovenal verrassend: geen achtergrondmiziek. Wat een verademing!
N T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Restaurant ziet er bij binnenkomst super gezellig uit. Personeel vriendelijk en enthousiast.
Eten ook dikke voldoende. Lekker vers en veel groentes.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Super lekker gegeten!
Alles was heerlijk vers bereid, zeker voor herhaling vatbaar.
Mooie inrichting.
Super bedankt veluws eethuis!
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben hier afgelopen zaterdag genoten van een subliem stukje eten
Alles vers en met zorg bereid duidelijk zichtbaar en vreselijke mooie smaakbeleving
En een bijzonder goede service
Ga zo door wat een mooi bedrijf
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was druk. Begrijp niet waarom. Enthousiasme groot. Eten een dikke onvoldoende.
Geachte heer,

Ik wil graag even reageren op uw recensie die ik persoonlijk niet goed vind

Ten eerste was u met 20 minuten klaar dat red ik zelfs thuis niet

Ten tweede werken wij juist duurzaam en gebruiken onder ander geen zout omdat het erg ongezond is

Wij gebruiken gerechten uit de regio en veel groenten terwijl u alles heeft opgegeten en zegt dat het niet uw manier van eten is

Dat vinden wij natuurlijk erg jammer maar dat zullen we ook zeker niet veranderen omdat wij en onze gasten erachter staan

Ik zou u graag uitnodigen om eens in onze keueken te kijken en respect te krijgen voor eten

Met vriendelijke groet

Bertus Stijf

Veluws Eethuis Wissel
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De proeverij was echt een aanrader. Heel veel variatie, eerlijke gerechten en dat proefde je. Een fantastische avond gehad.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier gruwelijk lekker gegeten. En de bediening was voortreffelijk. Topper!
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geacht veluws eethuis wat een prachtige keuken en een schitterende gerechten vooral jullie proeverij meesterlijk en schitterende desserts ga zo door
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten viel erg tegen. Met name vlees, maar niet bijzonder lekker. Nagerecht was duidelijk niet zelf gemaakt, en niet vers en daarom ook niet heel smaakvol.
Chicaneur .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De Veluwse beenham (gebakken aardappelen, seizoen groenten en bospaddenstoelen) salade is heerlijk, de beenham is echter gereduceerd tot kleine hamblokjes. Humeur bediening is ondanks het treurige weer zonnig.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ongedwongen sfeer waar je toch met alle egards wordt behandeld. Uitstekende service!
Het menu is heel interessant en de wildproeverij die we hadden gekozen voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.
Er blijkt alleen 'huiswijn' te zijn, maar de rode wijn die werd geschonken vonden we uitstekend.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten . Echt een aanrader. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. Een overdaad aan Overheerlijke gerechten. Uiterst vriendelijke bediening.