Veggies On Fire

Beeklaan 385 2562 AZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Veggies On Fire

Tram 3, 12 en bus 21

Geopend van woensdag t/m zaterdag 17:00 - 23:00
reserveren: www.veggiesonfire.nl/online-reservation , mail info@veggiesonfire.nl of 070-3617406

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Veggies On Fire

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een voortreffelijk eten, diverse heerlijk smaaksensaties. Als voorgerecht bietencarpaccio, Hoofdgerecht de burger die echt wel 1000x lekkerder smaakt dan een burgerkingetje. Tafelgenoten hadden ook heerlijke gerechten met veel smaak. Als nagerecht chocoladetaart wat een aanrader. Voor de vegetarische liefhebbers en voor de plantaardige een restaurant die moet proberen,!!
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wat een vriendelijke en enthousiaste bediening. De gerechten waren écht heerlijk en zagen er prachtig uit. Het is een leuke zaak om met vrienden bij te kletsen maar voor een "romantisch" avondje uit vind ik het niet geschikt. De zaak is verouderd en basic. Maar met mijn vriendinnen kom ik zeker snel terug.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten bij de Veggies. Een fijne zaak die het belang van plantaardig eten onderstreept en laat zien, hoe mooi eten kan zijn zonder dierenleed.

We hadden het drie gangenmenu. Mijn vriend heeft genoten an de chipotle burger, het zelfgebakken broodje en de heerlijke aardappeltjes.
Ik had asperges en de zeewierkroketjes. Allemaal goed.
Na een punt limegrass cake zijn we tevreden naar huis gegaan. Het eten is voedzaam en lekker, maar na afloop niet de bekende after dinner dip.

Veel dank voor de goede service!
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik vond het eten niet bijzonder genoeg voor de prijs die je ervoor moet betalen. Daarnaast is de ruimte wat klinisch niet echt gezellig of romantisch. De bediening was erg vriendelijk en attent. Doe alsjeblieft iets aan de toiletten! Vanwege de geur die daar hing geen dessert genomen!
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
De avond van ons leven beleefd bij Veggies on Fire...
Het was al na 22.00 we dachten te schuilen van de regen en te vragen als we een wijntje nog konden drinken bij ze, er waren namelijk nog een paar gasten in het restaurant. We werden van harte verwelkomd. We kregen ook een kaart en de geweldige gast vrouw vertelde dat we nog gerust eten konden bestellen.
De wijntjes waren heerlijk en alles wat de gastvrouw ons bracht vertelde ze een leuk verhaaltje bij. We waren de enige nog in het restaurant maar we werden absoluut niet opgejaagd, we mochten helemaal ons tijd nemen!
Het eten was ongelofelijk lekker.. we hadden een salade met appels, een huisgemaakte burger. Het eten was zoooo mooi bediend. Met bloemetjes en zorg en liefde. En het smaakte.. wow!
En tot slot de vuurwerk moment kwam toen het raw choco toetje contact maakte met onze smaak pupillen. Ja ja vuurwerk!
De hele avond bij Veggies on fire was magisch, het eten, de bediening, de sfeer, de muziek en uiteraard de lieve gast vrouw en haar man de talentvolle kok.
Een aanrader voor een geslaagde romantische avond ;)
TK82 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteravond ben ik hier voor de tweede keer geweest, en waar de eerste keer al een geweldige beleving was, was het gisteren nog veel beter! De kaart wordt eens in de drie maanden vernieuwd, en de huidige kaart draait net twee weken.

Ik opende met een heerlijke soep van de dag, die werd vergezeld door een overheerlijk huisgemaakt broodje. Het hoofdgerecht werd het paddenstoelen-seitantaartje uit de oven met een hartige sinaasappelsaus, vergezeld van bietjes en een frisse salade. Een prachtig opgemaakt bord met een zeer smaakvol gerecht. Het nagerecht was de echte uitsmijter: chai amandelijs met een vijgencompote. De eerste hap van het ijs was een ware sensatie, zo ontzettend lekker! De rest ging er uiteraard ook met smaak in :-) Mijn tafelgenoten waren zeer tevreden over de misosoep, de tempeh teriyaki en het bananentaartje. Al met al fantastisch eten dus.

De bediening is zeer vriendelijk en doet haar werk goed. Leuk is dat er over het eten ook iets verteld wordt als het geserveerd wordt. De sfeer is uitstekend, jammer genoeg wel een beetje rumoerig door de akoestiek. De prijs-kwaliteitverhouding is prima, zeker gezien de zeer goede kwaliteit van het eten.

Een absolute aanrader! Ik kom zeker weer terug.
Sannes79 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Veggies on Fire. Het tentje ziet er niet heel gezellig uit maar het eten maakt het allemaal goed.

Gestart met broodjes en tapenades. Dit kan bij veel zaken fantasieloos zijn maar hier niet. Zelfgebakken broodjes met kruiden en heerlijke tapenades met verschillende smaken en niet de standaard.

Beide de bonenburger als hoofdmaaltijd, lekker gekruid en geserveerd met een salade en heerlijke (olievrije!) gebakken aardappeltjes met een heerlijke veganaise. Porties zijn ook helemaal goed!

Er wordt uitleg gegeven over de gerechten, de gerechten zijn goed op smaak met kruiden. Top dus!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vijftig jaar geleden introduceerde Vroom en Dreesman het zogenaamde kunstvlees. Onduidelijke herkomst. Mijn moeder was niet wars van experimenteren in de keuken. Zij maakte er een soort nasi van. Unaniem waren echtgenoot en zoons van mening dat het niet te hachelen was. Als ultieme proef legden we de brokjes aan de hond voor. Die haalde er ook zijn neus voor op. Einde verhaal.
Hoewel, inmiddels raakt iedereen doordrongen van het gegeven dat we te vlees eten, met schadelijke gevolgen voor gezondheid, milieu en dierenwelzijn. De supermarkten leveren inmiddels al jaren vleesvervangers, die veel beter van smaak zijn dan die mislukte hondenbrokken van destijds. Die staan inmiddels dus regelmatig op ons thuismenu. Tot tevredenheid.
De gang naar Veggies on fire is dus een logische volgende stap. Hoe zou t bevallen?
De ontvangst is allervriendelijkst, het interieur is strak en oogt intiem. Ik kies voor de twee tapenades met brood, mevrouw Averell neemt de meloensalade Caprese. Een plaatje om te zien en volgens mevrouw Averell ook heel lekker.
De tapenade van zeewier en olijven heeft een ietwat tere smaak, de tomaten, gegrilde paprika is wat pittiger. De broodjes zijn prima. Als amuse kregen we eerst nog een blaadje witloof met komkommer of bleekselderij, met een dip van amandelen. In alle eenvoud zorgvuldig bereid.

Als hoofdgerecht voor mij de Tandoori tofu. Voor mevrouw de gegrilde Seitan Picasso. We krijgen uitgebreide uitleg over de ingrediënten en bereiding van de hoofschotels. De veronderstelling dat seitan een paddestoel is blijkt onjuist.
De Tandoori tofu is lekker pittig,met een fris sausje van sojayoghurt en koriander. Het is niet uitgesloten dat tofu het belangrijkste ingrediënt was van dat kunstvlees van 50 jaar geleden, verzadigd met aroma's om een vleesmaak te krijgen. Nu is de tofu als het ware in zijn waarde gelaten. Zacht, gegrild en met wat snijbonen gegarneerd voor en bite. Met de ronde rijst een verrassend smakelijk geheel, waarbij de salade van sla en mais wat conventioneel aandoet.

Mevrouw Averell waardeert de smaak van de Seitan Picassoschotel, maar is wat minder gecharmeerd van de structuur van de Seitan.

We besluiten met een espresso met een uitstekende limoncello.
Wina Born schreef eens in de avenue over biologisch zuurdesembrood: dit smaakt naar principes, niet naar brood. Veggies on fire is dat stadium lang voorbij, er wordt gewoon goed gekookt. En dat proef je. De moeite waard, ook voor omnivoren zoals wij.

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Als je veganistisch wilt eten merk je al snel dat dit in de meeste restaurants niet mogelijk is. Of je bent bijna overal veroordeeld tot een bakje sla met wat tomaatjes. Daar raak je wel een keer op uitgekeken. Veggies on Fire stond dan ook al lange tijd op mijn verlanglijstje. Het eten overtrof mijn verwachtingen. Wij kozen de Chipotle burger en de Tandoori Tofu. Wat een diverse en verfijnde smaken! Een waar feest voor de smaakpapillen en bovendien schitterend gepresenteerd. Liefde en aandacht zijn overduidelijk belangrijke ingrediënten van alles op de kaart. En dan de toetjes! Hemels en verrassend. En, niet te vergeten, zeer vriendelijke bediening die goede uitleg over het eten en het gevoel welkom te zijn geeft. Ik kijk al uit naar een volgende keer.
Ella86 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Laat je niet tegen houden omdat dit een veganistisch restaurant is! Je maakt zelden mee dat er zo veel aandacht en creativiteit aan het eten is besteed. Zelfs een vleeseter zal het vlees hier niet missen. Alles was echt heerlijk! Van het voorgerecht tot het nagerecht. Hier ga ik zeker nog een keer heen!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wat me vooral bijblijft aan dit restaurant is de zeer vriendelijke en enthousiaste bediening! Ik voelde me zeer welkom en dit is dan ook zeker de grootste reden dat ik terug zal komen.

Het eten was redelijk tot goed (maar af en toe wat droog) en de wijn (Italiaanse) was zelfs super. De inrichting is ietwat steriel.
Gerdien W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Fantastisch gegeten bij Veggies on Fire!

Het voorgerecht wat wij deelden, de flammkuchen was verrukkelijk. Hoofdgerechten hadden we gedeeld: De Wiener Schitschel geweldig, heel zacht vanbinnen, met mooi krokant kortje en goed op smaak. Ik ben geen vegetariër, maar hier kan geen 'echte' schnitzel aan tippen. Lekkere aardappeltjes uit de oven bereid zonder olie, maar toch krokant. Hier was heerlijke veganaise bij geserveerd. En ik heb echt nog nooit lekkere veganaise gegeten, dus dat wil wat zeggen;) Het raw hoofdgerecht van mezzes was ook verrukkelijk en erg verrassend. Rauwe falafel van bloemkool, muhammara, dehydrated zadencrackers en nog veel meer. Derde hoofdgerecht was de pittige bonenburger, die ook heerlijk was. Echt heel smeuiïg, zoals het een goede burger betaamd en goed op smaak met lekkere sauzen erbij. De peper was niet te missen, maar juist erg lekker. Brood van de burger was zelfgemaakt. De nagerechten waren ook heerlijk en puur van smaak. En wel de topper het 'raw' nagerecht met ananas/mango en knapperige bodem van nootjes/dadel? en heerlijke creme van cashews. Smolt op de tong en erg zachte/pure smaken.

Alles wordt met veel zorg bereid en volledig zelf bereid van a tot z. De eigenaren (echtpaar) zijn erg gedreven en zeer vriendelijk. Ze kunnen je alles vertellen over het eten en hoe hun restaurant tot stand is gekomen.

Genoten van een heerlijke avond. De bediening was ook uitermate vriendelijk en kwam regelmatig even onze baby vermaken, wat erg leuk was!

Aanrader!

vjdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vorige week heerlijk gegeten bij Veggies on Fire. Zelf ben ik geen vegetarier - laat staan veganist - maar ik kwam absoluut niets te kort. Integendeel, we hebben heerlijk gegeten! Verrassende en verfijnde smaken, uiterst vriendelijke bediening, een sfeervolle inrichting en meer dan ruime porties. Eeen absolute aanrader, we gaan zeker terug!!
Rina G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Veggies on Fire is een walhalla voor veganisten; je kan 'zomaar' alles kunnen bestellen! Wij hebben er een lange tafel-avond van gemaakt en voor-hoofd- en nagerecht gegeten en een fles wijn gedronken. Alles was heerlijk, en de sfeer fijn en rustig, hele vriendelijke bediening. Ik houd van pikant dus ik had het spicy gerecht. Ik kijk ernaar uit om er een volgende keer weer te eten.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
ik eet normaliter nooit in een vegetarisch restaurant en heb hier voor het eerst van mijn leven veganistisch gegeten. En wat heb ik fantastisch gegeten! Wat een aangename verrassing; ieder gerechtje was even verfijnd en precies goed (hoog) op smaak. Hier ga ik zeker nog vaak terugkomen.
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Met zijn 4-en op een zaterdagavond gegeten. Klein restaurant in Valkenboskwartier, met prettige sfeer en zeer vriendelijke service en ook vriendelijke prijzen. Vooraf bestelden wij de bloemkoolsoep (beetje flauw), amandelkroketjes en gerookte seitan. Vooral de laatste was favoriet. Als hoofdgerecht kozen we alle 4 de chipotle burger. Goeie portie en behoorlijk pittige burger. Zeker een leuk vegetarisch restaurant om eens te proberen!
Tureluurs .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met een open mind voor het eerst in mijn leven naar een vegetarisch restaurant. Aanbevolen door vrienden. Wat een tegenvaller is het geworden. Een klein, tikje onooglijk, zaakje met chagrijnig personeel en een voorafje dat alleen de lachspieren stimuleerde, niet de smaakpapillen. Daar waar wij rekenden op een lekkere maaltijd, was veel laf, klef en vooral buitengewoon middelmatig. Het was het allemaal net niet. Tel daarbij op dat de prijzen uitermate hoog liggen en mij is het een raadsel waarom deze zaak zo populair is. Zal wel een kwestie van smaak zijn......
Beste "Tureluurs". Wij vinden het vervelend dat uw bezoek aan ons restaurant (bijna 3 maanden geleden) niet aan de hoge verwachtingen heeft voldaan na de aanbeveling van uw vrienden. Evenwel vragen we ons af welke gerechten u bij ons heeft gegeten, en ook welke "uitermate hoge" prijzen u zou hebben betaald. De lange tijd die tussen de recensie en uw bezoek is verstreken, en de overige gebrekkige informatie die u verstrekt maken het moeilijk om een mankerende situatie te corrigeren. Wij hopen dat een eventueel volgend bezoek u veel beter zal bevallen
mschaik .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Leuke zaak in een leuke omgeving. Raw lasagna zo origineel en smaakte goed. Vriendelijke medewerkers, mijn zien ze zeker terug.
ravelman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Gisteren met mijn vriendin voor haar verjaardag uit eten geweest bij Veggies on Fire. Het eten was echt briljant. Aangezien we de hele dag door al wat gesnoept hadden, hebben we besloten geen voorgerecht te nemen. Desondanks kregen we een heerlijk klein hapje (stukje komkommer, wortel en witlof met dip) aangeboden van de zaak. Het frisdrank op de kaart is anders van smaak dan de grote A-merken, maar eigenlijk beviel dit ons meer dan de bekende drankjes.

Verder hadden we als hoofdgerecht uiteraard de Chipotleburger en een gegrildegroenten-tofu torentje. De Chipotleburger is echt een aanrader die zorgt voor een ware smaaksensatie in je mond, daar waar het torentje juist heel subtiel was. Omdat we die dag al op pad waren geweest hebben we niet alles opgekregen. het personeel bood aan de restjes in een doggybag mee te geven. Hiervan hebben wij gebruik gemaakt. Vervolgens hebben we een kwartier gewacht en een toetje besteld. We neigden allebei naar het witte chocolade/frambozentaartje, maar omdat we 2 toetjes wilden proberen heb ik een Cafe Glacé genomen. Wat was dat verrukkelijk. Petje af voor het personeel! Na afloop bleek overigens dat we de doggybag waren vergeten en werden we keurig opgebeld met de vraag of we de doggybag nog op kwamen halen! Echt een super goede service. Personeel, bedankt voor een geslaagde avond en we komen zker terug!
Galactic .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Dit is echt mijn lievelings restaurant. O my god!!! Dit is allemaal zoooo heerlijk. De ingrediënten smelten op je tong. Tip: praat niet te veel, sluit je ogen en geniet.. Het is een reis door verfijnde smaken en golven van verrukking zullen je overstelpen. Het is niet goedkoop, maar echt wel de moeite waard om een keer te proberen. De service en kwaliteit passen bij de prijs. Je voelt en proeft dat er met liefde en aandacht is gekookt.

Tip voor het restaurant: zet twee verse sappen op het menu. Nu zijn er alleen maar drankjes uit flesjes en dat vind ik niet passen bij dit niveau vegan restaurant.

Voor de rest echt een aanrader voor de fijn proever.