Vegetarische Snackbar

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,6
José B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Hier geweest omdat ik nieuwsgierig was geworden door de leuke berichten die ik op FB voorbij had zien komen.
Wat een teleurstelling is dit geworden.
Wat een smerige vieze boel is het daar. Eigenlijk zag ik gelijk dat ze het met schoonmaken niet zo nauw nemen, maar toch maar wat besteld. Vraag me niet waarom!! De falaffel was vrij droog, dus een sausje was erbij nodig. Die flesjes met saus waren plakkerig. En ik kon niet meer op het eten letten, omdat ik steeds maar rondkeek en niet één schoon plekje, muur, vloer of apparaat zag. Ik ben maar gestopt met eten. Mijn advies: zaak week dicht doen en schoonmaken die handel.
Krekatos .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het eten is enorm lekker. Elke vegetariër en veganist kan hier lekker eten.

De service is daarentegen enorm slecht. We hebben totaal een uur moeten wachten op ons eten, waarbij ons drie keer is verteld dat ze er gelijk aan zouden beginnen. 'Het was erg druk, dus we hadden dit kunnen weten' kregen we te horen. Dat begrijpen wij natuurlijk, zeker als er één iemand staat te koken. Echter dat wij een uur moeten wachten op een kroket en een burger, dat ons drie keer wordt verteld dat ze er direct aan zouden beginnen én dat mensen die later binnenkwamen eerder geholpen werden dan wij, is iets waardoor wij hier niet meer langs willen gaan.

Enorm jammer, want het eten is echt heel erg lekker. De service is gewoon erg slecht. We hebben ons geld teruggevraagd na een uur en een kwartier, waarna ze erg boos werden op ons om vervolgens met ons in discussie te gaan. Erg jammer, aangezien wij gewoon vertelden dat wij naar een afspraak moesten en maar een frietje aan de overkant gingen halen.

Tip: bel je bestelling door en vraag of je het over een half uur/drie kwartier op kunt halen, dan moet het wel klaar zijn.
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De beste burger die ik ooit gegeten heb. Heerlijk! Alles wat ik ooit gewild heb van een burger: verse tomaat, sla en ui op een crispy (soja) burger tussen een krokant broodje. De patatjes en de salade die er bij werden geserveerd waren net zo lekker. Heerlijk! Ik kom hier heel graag terug. De sfeer is relaxt en ongedwongen. Daar hoor een soort gelijk decor bij. Ik vind het een groot pluspunt dat het decor niet op en top gestyled is e.d. Heb ik al gezegd dat het heerlijk was?
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Vandaag hier geweest voor een snack tussen de middag. Hier al eerder geweest, toen erg goed.

Vandaag gekozen voor een broodje frikadel speciaal en een bereklauw. Natuurlijk is het niet met echt vlees te vergelijken, maar vond het erg smakelijk. Vooral de bereklauw vind ik een aanrader. Daarbij een lekker biologisch sapje. Uiteraard blijft het snacken, maar voor af en toe prima te doen. Leuk initiatief voor vegetariers.

Zaak is wel wat klein, als het erg druk is, zal het niet meevallen om een plekje te zoeken.

Ik kom hier binnenkort zeker weer terug!
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
leuk apart zaakje en hadden dit eigenlijk nog nooit gezien.

ondanks we echte vleeseters zijn ,hebben we daar toch heerlijk een hapje gegeten na een dagje den haag
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk, een walhalla voor vega's en veganisten. Zoveel keuze, ik kon niet kiezen. Uiteindelijk patat met veganaise genomen, een broodje vegan cheeseburger (heerlijk, aanrader!) en een oesterzwamkroket. Die was op dus kreeg ik de oesterzwam bitterballen, prima en heerlijk. De milkshake vanille viel minder in de smaak; beetje laf en smaakte te neutraal. Mijn vriend had ook patat en een vega baconburger met plantaardige bacon (natuurgetrouw aldus mijn vriend, die normaal niet vegetarisch eet). Hij wilde eigenlijk ook nog braadworstjes, maar die waren ook op, dus kreeg hij een hotdog. Heerlijk, met de echte hotdogsmaak.
Service is prima, netjes en beleefd en redelijk snelle bediening.
Het decor is zoals je verwacht bij een snackbar, niets meer en niets minder. Wel was het een beetje krap en de tafels en stoelen waren niet echt schoon en aan vervanging toe.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik ben zelf verre van vega, maar ik ben samen met een even nieuwsgierige vriendin vandaag wezen 'dineren' bij deze snackbar. En dat is het gewoon, niet meer of niet minder. Dat zie je aan het personeel en het interieur. Maar ze pretenderen ook niet meer te zijn. Het assortiment is zeker bijzonder, de grote hit hier is Karma, vegetarische shoarma die ik zelf lekker vond, mijn tafelgenoot vond hemiets te pittig. Alles is hier wel goed gekruid, te frietjes waren dat ook, niet zo zeer zout maar wel gekruid. Ik had zelf de DVS burger, een vega burger met vega bacon en cheddar op een bruin broodje en dat was heel lekker. Ook de drankjes (Bionade, Rabarberschorle etc) en de ijsjes (van Professor Grünschnabel en Nice) zijn 'anders' maar erg passend bij het snackbarconcept. Geen plastic bakjes/vorkjes maar papier, porselein en metaal. Kortom; goed gegeten, mooi alternatief, maar het blijft gewoon 'een vette hap' (en daar is niks mis mee)
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Ik ben heel blij met de vegetarische snackbar. Hoeveel snackbars zijn er waar je als vegetariër alles kan bestellen? De keuze is erg groot, echt heel creatief wat ze hier allemaal met plantaardige ingrediënten voor elkaar krijgen. Het broodje Karma (shoarma) is echt geweldig, lekkerder dan shoarma van vlees, vind ik.

Ze hebben naast de standaard frisdranken ook een aantal lekkere, alternatieve dranken. En veganistisch ijs van Professor Grunschnabel!

Let wel, het is een snackbar, dus: vette happen en simpel interieur (je kan wel aan een tafeltje zitten). Persoonlijk vind ik het een leuk (en lekker!) concept maar het is niet echt iets voor een romantisch afspraakje ofzo.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
De heerlijkste, knapperige en naar aardappel-smakende patat die ik sinds jaren heb gegeten. Chapeau!

Met een broodje burger (leek echt heel veel op een kipburger) er bij was het een giga bord goed voedsel.
Maatjs J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Ik had al eens een artikel gelezen over de Vegetarische Snackbar. Per toeval kwam ik hier echter terecht, omdat ik in de buurt van Hollands Spoor moest zijn die dag. En natuurlijk moest ik gewoon even proeven. Ziehier mijn bevindingen:

Hoewel het personeel en de eigenaar mij vriendelijk voorkwamen, leken ze wel erg in hun eigen wereldje te zijn. Er werd naar mij en mijn collega uitsluitend gecommuniceerd als we wat vroegen. Small talk is niet noodzakelijk, enig oogcontact is wel prettig. We probeerden in deze zeer stille en donkere zaak toch een gesprekje aan te knopen met de eigenaar over de producten. Korte antwoorden maar correct. Het draait uiteindelijk om het eten.

Het eten: de frietjes krijgen een ruime voldoende. Verse aardappel in plaats melige standaard zooi. Goed gezouten en ietwat, maar niet te vet en krokant van buiten. Wij bestelde lupinesnacks en een aantal vegetarische kipproducten. De lupinesnacks vond im persoonlijk niet slecht in de zin dat het prima smaakte. Verwacht echter geen 'ik-geloof-bijna-niet-dat-dit-geen-vlees-is'- ervaring. De kip heeft wel redelijk een vleesstructuur maar smaakte erg neutraal zonder saus. Vega mayo was lekker maar niet fris en een beetje te lauw.

Deze snackbar blijft inderdaad een snackbar: een vette hap maar waar geen slachtoffers voor gevallen zijn. Beetje als fairtrade chocolade. Hoewel ze zeker veel meer gezonde producten hebben die je bij een normale snackbar niet snel tegen zult komen ( smoothies etc. ) hangt er hier wel een extra prijskaartje aan. Zulke producten kosten ook meer qua inkoop kan ik me voorstellen. Een goed initiatief dat ruimte biedt voor een aantal verbeteringen.
Oira .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Elke keer als ik in de buurt ben, MOET ik gewoon even naar de Vegetarische snackbar! Als vegetariër is het heerlijk om ALLES van de menukaart te kunnen bestellen. Inmiddels heb ik een groot deel van het assortiment al geprobeerd.
Favorieten zijn de zuivelvrije milkshakes (verslavend lekker), het broodje Karma, de vegan cheeseburger en natuurlijk de vega kroketten! Hmmm... Fijn dat ze ook salades hebben.

Ook als vleeseter kan je hier heerlijk eten; de mensen die ik meeneem zijn altijd zeer enthousiast.

Het personeel is zeer aardig en je voelt je welkom.

Minpunt: het ongezellige interieur. Maar ach... het is tenslotte een snackbar.
Pluspunten: Heerlijke en gezonde snacks, groot aanbod, vriendelijke service, goede locatie.

Een aanrader!
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Super enthousiast gingen we eten bij de Vegetarische Snackbar, mede door alle goede recensies op Iens. Helaas was voor ons de ervaring minder positief. Hoewel de mensen erg aardig zijn en behulpzaam, hadden veel hapjes weinig smaak, de Kokos shake viel als een blok op de maag en was na 3 slokken niet meer te doen. Nou zijn wij geen vegetariërs, meer bewuste eters die wel wat gewend zijn. Maar ik vrees dat de snackbar alleen voor echte vegetariërs/ veganisten aan te raden is. Onder het motto alles proberen vinken we deze dus af, maar is het helaas niet voor ons.
Neijs .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Heeerlijk! Broodje Karma en alle kroketten...hmmm...als veganist en vegetarier kom je hier goed aan je trekken! Aardige eigenaar!
Jurian89 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Lekkere Vegetarische Cheeseburger gegeten. Leuk opgezette snackbar met heel veel variatie en keuzemogelijkheden voor zowel veganisten als vegetariërs.
Het decor is gewoon zoals elke snackbar. Er is een klein terras buiten maar dan zit je pal aan de drukke weg. De locatie is wel weer top net naast Den Haag Holland Spoor.
Presentatie van de burger was goed en er zat lekker veel saus op. Prijzen zijn zeker niet hoog voor een relatief gezonde snack.
Kom er graag weer om de vegetarische Döner te proberen of een Vega-kroket.