Veerplein Food & Fondue

Veerplein 31 3331 LD Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Veerplein Food & Fondue

Van vis tot kaasfondue

Veerplein Food & Fondue is een hippe wijnbar met een uitgebreide keuken. Na een flinke verbouwing biedt het restaurant inmiddels plaats aan meer dan 60 couverts! Kaasfondue is hier de specialiteit, maar ook vis-, vlees- en groenteliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. Elke gast wordt hier even hartelijk ontvangen en een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Veerplein Food & Fondue

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag 17:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marielle F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij vonden het erg tegenvallen, het eten was lekker maar niet geweldig, vond het niet veel keuze. Het was druk dus had moeite om de ander te verstaan. Ik zal hier niet snel meer naar toe gaan.
escha .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goede plek om een gezellige avond met vrienden door te brengen.
Goed van eten, prettige sfeer en prima bediening.
Een aanrader voor een redelijke prijs.
mary K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten. Allen iets anders gekozen van de kaart. En wat waren de borden mooi opgemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Wij hebben dezelfde avond nog een nieuwe reservering gemaakt.
hansenmaja .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heel goed gegeten fondue was prima,spareribs mochten wel beter gekruid zijn,en een sausje erbij was ook wel lekkerder geweest.
gondamarkus12 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij voor de tweede x hier geweest,erg gezellig en knus restaurant,heerlijk gegeten,je bent echt gast!maar je voel je thuis,probeem is de kleine kaart,er mag best een kip of vis gerecht bij komen,maar dan geen sate! Maar een lekkere kip curry ofzo,wij hebben weer een fijne avond gehad.
Annet L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg leuke zaak. Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Keuze genoeg, alles van de kaart mag gekozen worden. Gerechten zijn vers en smaakvol. Vriendelijke bediening die regelmatig langskomt om iets te vertellen over het gerecht of om te vragen of alles smaakt. Niet opdringerig qua drank. Wij gaan hier zeker terugkomen.
lwildeman .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
EEN GEZELLIG EN RUSTIG RESGTAURANT, HEEL AARDIGE BEDIENING. GEWOON EEN AANRADER. HEERLIJK GEGETEN, VINDEN ALLEEN PRIJS VOOR DRINKEN FRISDRANK 2,50 WEL ERG AAN DE PRIJS
Rosina V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Horeca zoals het bedoelt is!
Heerlijk gegeten, spare ribs zo mals! En huisgemaakte carpaccio. Niet teveel keuze zodat voor iemand zoals ik (die alles lekker vindt) de keuze makkelijker is. Misschien als tip bij de hoofdgerechten een visgerecht op de kaart. We komen zeker terug ook omdat ik zeer nieuwschierig ben naar de kaasfondue. Complimenten voor de bediening!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Heerlijk huisgemaakte carpaccio gegeten en malse spareribs.
Zeker een aanrader!
erik87-d .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen zaterdagavond met de familie gegeten. We hebben allerlei verschillende hapjes gegeten met heerlijke bijhorende wijnen. De gerechten zijn divers en dagvers. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en hebben aandacht voor de gasten.
Aanrader dus als je met een groep gaat of gezellig met z'n tweeën.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk vers eten, vriendelijke bediening en een goede sfeer. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten. Kortom; een top restaurant!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Was een hartelijke ontvangst, er werd een duidelijke uitleg gegeven van de menu kaart.
Ook was het geen bezwaar om halverwege een verandering in het menu aan te brengen.
Het menu was zeer smakelijk personeel vroeg op passende wijze gevraagd of alles naar wens was.
Dit was voor ons de eerste keer dat wij deze zaak bezochten, we komen er zeker nog een keer terug.
We bevelen het ten zeerste aan.
ctu .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Via de AH actie bij dit restaurant terecht gekomen.
Een prettige verrassing.
3 gerechten voor €25 en zelf kiezen wat .
Vriendelijke bediening en dat gold voor iedereen.
Ook geen zure gezichten bij de opbouwende kritiek mbt het desert.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Genoten van een leuk avondje uit, in een prettige ambiance en met heerlijk eten. Het concept is leuk al zou er wat mij betreft iets meer keuze mogen zijn in de hoofdgerechten. De bediening is erg prettig. Kortom, een aanrader!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker gegeten in deze sfeervolle zaak. Was hier nog niet eerder geweest maar kan het zeker aanraden! Gezellige avond gehad, relaxte sfeer, bediening was ook erg attent en gaf goede uitleg over de kaart.
FreekVerhulst .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Genoten van een heerlijke kaasfondue. Zeer vriendelijk personeel! Goede locatie. Gezellige tent. Een aanrader! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. 3 gangen voor 40 euro met z'n tweetjes. Aan het eind van de avond iets lawaaierig maar over het algemeen gezellige drukte.
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten is niet heel bijzonder en we moesten erg lang wachten. Ik zou echter wel terug gaan want het personeel is echt fantastisch !
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goede service en goed eten.

Ook een prima bier- en wijnkaart.

De spareribs, kaasfondue en cheesecake waren erg lekker.
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst lekker gegeten. Jammer dat de bediening wat knullerig en onbeheerst was. De wijn werd spontaan maar lomp ingeschonken waardoor deze over de gehele tafel lag uitgespreid in plaats van in het glas. Daarnaast dingen die omvielen maakte het geheel tot een hilarisch geheel.
Whitley J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke tent, leuk concept.
Bediening soms iets te joviaal.
Hoewel de zaak heeft geprobeerd een chique uitstraling te geven wordt het door keuze van materialen en patronen een beetje goedkoop.