Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Veerplein Food & Fondue

Van vis tot kaasfondue

Veerplein Food & Fondue is een gezellig restaurant met een gevarieerde keuken tot 40 couverts. Kaasfondue is hier de specialiteit, maar ook vis-, vlees- en groenteliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. Elke gast wordt hier even hartelijk ontvangen en een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Veerplein Food & Fondue

• : Voor de deur en in de directe omgeving. Gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag 17:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Veerplein Food & Fondue

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuk eetcafé, prima eten met zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, service zoals het hoort en je steeds minder tegenkom!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik vond het wel lekker maar niet bijzonder ook gek dat heel het restaurant leeg was en dat op een vrijdag
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Verrassend lekker gegeten. Vooral de pulled pork is een aanrader! Super vriendelijke meneer in de bediening! Zeldzaam tegenwoordig!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten lek opgediend spareribs waren erg lekker ik geloof dat ze met hooning gemarineerd was en de hoeveelheid was voor ons ruim voldoende
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. 's Avonds heerlijk rustig gegeten en rond een uur of 22 feestelijke Live muziek!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en elke goed,heerlijke kaasfondue. Sfeer leuk en vriendelijk personeel. Dit was zeker niet de laatste keer.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, erg gezellig leuke en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
avanveen62 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Food en Fondeu weet wat zij doen! Dit personeel begrijpt wat service is.
Een biertje "just the way i like it", HULDE aan Food en Fondeu!
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
een vriend van ons had nogal veel trek en vond het té lang duren voor het hoofgerecht kwam, maar wij hadden daar geen last van en vonden het wel fijn, even tijd tussendoor.. was heel lekker en een aardig jong obertje!
mmpm .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. kaasfondue van blauwader kaas, een topper! tonijn vooraf geweldig, sfeer goed, bediening uiterst vriendelijk, niets is te veel, komen precies op tijd en voldoende informeren of alles ok is, een gelegenheid om vaker naar toe te gaan!
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een constante kwaliteit van producten en een lekkere smaak. Ben vaker geweest voor het genieten van een compleet driegangenmenu met een vriendelijke bediening. Echt aan te bevelen voor herhaling.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten komen hier zeker terug!
Vriendelijk en goeie bediening!
Aanbevelen waard!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH bonnen hier gekomen.
Lekker en gezellig met familie gegeten.
Jammer van het eerste flodderwijntje, wat van gezegd en hierna prima wijntje gekregen.
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben gezellig met onze vrienden bij Veerplein gegeten, de verschillende voorgerechten waren heel smakelijk en ruim voldoende. Voor de minder grote eter kan het hoofd gerecht te veel zijn, dit was bij 2 van de vier het geval. Het desert was goed van proportie. Al met al een aan beveling voor anderen.
jaleenheer .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
personeel is Enthousiast genoeg, daar ligt het niet aan maar op vakgebied kan het beter.
wat voor ons ook niet prettig was is dat het "restaurant " omgebouwd werd rond 21.30uur als drinkgelegenheid/kroeg. harde muziek waardoor je niet meer gezellig kon natafelen.
sfeer is prima
Dia J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was prima! Duurde wat lang voordat het eten geserveerd werd. Werd wel uitgelegd.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was heerlijk, absoluut een aanrader. We komen zeker terug. Door miscommunicatie moesten we wat lang wachten voordat de bestelling werd opgenomen, maar het is naar volle tevredenheid opgelost.
avanveen62 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een biertje "just the way I like it" Je merkt aan alles dat er een volledig team voor je klaar staat.
Gewoon geen onzin, een goede zaak die weten hoe een klant het hebben wil. HULDE!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik vond de burger erg droog, frieten waren minder lekker. De wijn was heerlijk, maar het hammetjes plankje vond ik ook wat minder, vrouwlief had carpaccio van tonijn en die was heerlijk.
otto V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super gezellig personeel, wachttijd was wat langer maar dat werd eerlijk aangegeven en zeker de moeite waard.
Voor herhaling vatbaar.