Veerplein Food & Fondue

Veerplein 31 3331 LD Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Veerplein Food & Fondue

Van vis tot kaasfondue

Veerplein Food & Fondue is een gezellig restaurant met een gevarieerde keuken tot 40 couverts. Kaasfondue is hier de specialiteit, maar ook vis-, vlees- en groenteliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. Elke gast wordt hier even hartelijk ontvangen en een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Veerplein Food & Fondue

Vrijdag 17:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00

René S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastisch restaurant! We hebben er heerlijk gegeten. Het was lang geleden dat we kaasfondue hadden gegeten, maar dit was voortreffelijk. Keuze uit diverse soorten kaas en diverse dippings. Vooral de groente dipping met verse bloemkool en broccoli is aan te bevelen. Alles ruim voldoende aanwezig. Goede service. Hele vriendelijke en aardige serveerster die meedacht en goede informatie gaf. Alles was mogelijk; Zelf Latte Machiato als dessert, omdat we helemaal vol zaten van de heerlijke kaaasfondue. Ook de spare ribs waren heerlijk. Lekker gekruid en heerlijk mals. Friet was prima! Lekker dikke omafriet en zonder zout! Ook dat was geen probleem! Bij de wijn zelfs een glaasje kraanwater gekregen. Prima service!!! Hier komen we zeker terug. Tip; Het restaurant heet eigenlijk VP (VeerPlein); met kleinere letters staat eronder Food & Fondue; We moesten even zoeken, omdat er veel restaurants bij elkaar zitten. Nogmaals complimenten en dank voor het heerlijke eten!!!
simon V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
H. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was zonder meer prima, goed verzorgd en lekker, de bediening heel vriendelijk. Het restaurant ziet er heel goed uit, gezellige sfeer, mooi ingericht, de banken en vooral de kuipstoelen vonden we heerlijk zitten. Het enige commentaar wat wij hebben is dat de muziek wat hard stond. Maar misschien vinden de jongeren dat leuker dan de 65 plussers. Wij zullen er niet voor wegblijven maar gaan misschien de volgende keer iets vroeger eten.
Edwin1979 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. Goede bediening. "De donkere man met de mooie ogen" zoals wij hem noemen was heel vriendelijk en attent. Wij waren het volle AH zegelboekje vergeten mee te nemen, maar dat was geen probleem. Hij vertrouwde ons en we konden het gewoon de komende week alsnog komen afgeven. Voorgerecht kippeling: vlees lekker mals en jasje lekker krokant, geitenkaaskroketjes ook lekker. Samen de kaasfondue genomen, zowel de jonge als de oude kaas waren goed op smaak en de dippings (paprika, champignons, nacho's, cervelaat en brood) waren van goede kwaliteit. Ook de nagerechten (cheesecake en mangoschuim) vielen in de smaak. Dit leuke restaurantje is zeker aan te raden.
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Perfect en lekker eten. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Het concept van de menukaart is goed en ook van het restaurant.
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Niet al te grote/uitgebreide kaart met nadruk op kaas-fondue, maar wel lekker eten. Met A H restaurantactie geweest.
Uitgebreide bierkaart.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-actie bonnen. Er werd heel duidelijk uitgelegd hoe het menu in elkaar stak. De gerechten waren echt heerlijk en ruim voldoende porties. Zeer aan te bevelen om hier te gaan eten.
Sjanie G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig met vrienden gegeten met gebruik van de AH-actie. Prima service en bediening. Vanwege voetbal (denk ik) was het niet druk. Want toen we hier de vorige waren, zat het hele restaurant vol. Onze mannen kozen als hoofdgerecht de spareribs en m'n vriendin en ik de pulled pork salade, echter er was maar voor 1 persoon pulled pork op voorraad. Toen stelde de kok voor om 1 van de salades met kip te maken. Deze heb ik gekozen en dat was een prima keuze. De ober zei dat ze dit gerecht misschien ook in de kaart gaan opnemen en dat ik de eerste gast was voor wie hij dit gerecht zo gemaakt had. Nou, ik zeg: doen! De salade was heerlijk. Ook het voorgerecht Carpaccio was heerlijk. Als nagerecht hadden we Limburgia ijs en Cheesecake. Ook helemaal goed. Lekker drankje erbij. Prima gegeten dus!!
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, superkwaliteit, 3 gerechten voor 25 euro. En leuke bediening! Leuke locatie en restaurant is gezellig ingericht. Echt een aanrader!
corien V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige zaak , zeer vriendelijke bediening , uitstekende service
Goed eten ,miste alleen wat groente
Voor grote eters misschien wat weinig
Voor herhaling vatbaar
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Met AH actiebon gegeten. Prijs kwaliteit hier is goed. Goede service. Alle gerechten kwamen vlot achter elkaar. Dit mag voor mij iets minder snel, maar dat is persoonlijk.
Lariska V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, vorig jaar ben ik hier al geweest met mijn moeder, dit jaar met een vriendin!
Echt geweldige service! en een super gezellige locatie!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Overzichtelijke keuzes en leuke originele details.
Daarnaast aardige bediening dus al met al een leuke en prettige ervaring
A.C. M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Echt om een avondje met vrienden gezellig bij te kletsen. De bediening is op het juiste moment met de nodige kwinkslagen aanwezig, maar zeker niet opdringerig.
gtvaneijk .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Leuke ambiance en de menu's ruim voldoende en super lekker.
Bediening was vriendelijk en gastvrij.
Een aanrader.
We komen zeker in de toekomst een keer terug.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was erg lekker echter ik miste wat groente bij de spareribs. Vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten.
annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Wij waren met 4 personen en hebben alle 4 een andere kaasfondue besteld zodat de tafel vol stond met bakjes en dippings, erg gezellig en lekker.
De andere gerechten waren ook heerlijk, alleen is gedurende de AH actie het concept wat aangepast, maar nog steeds goed. Ik heb bij wachttijd redelijk opgeschreven, omdat de optie precies goed er niet tussen staat. Voor ons was dat inderdaad prima, de gerechten kwamen niet te snel op elkaar en dat is prettig.
Zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Annemarie
meide045 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer aardige gastheren en een goede prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten. Ook zeer vriendelijk naar onze hond, dus dat kan niet beter.
D. L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige sfeer, leuk en behulpzaam personeel en heerlijk eten. De kaasfondue is een echte aanrader!
Wij komen zeker terug.
Mitonja .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij zijn met vrienden afgelopen zaterdag wezen eten. We hebben heerlijk eten. We vonden het erg gezellig. Leuk personeel. We komen zeker nog een keer terug.