Veerplein Food & Fondue

Veerplein 31 3331 LD Zwijndrecht Nederland Kaart

Over restaurant Veerplein Food & Fondue

Van vis tot kaasfondue

Veerplein Food & Fondue is een hippe wijnbar met een uitgebreide keuken. Na een flinke verbouwing biedt het restaurant inmiddels plaats aan meer dan 60 couverts! Kaasfondue is hier de specialiteit, maar ook vis-, vlees- en groenteliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. Elke gast wordt hier even hartelijk ontvangen en een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Veerplein Food & Fondue

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 16:00 - 00:00
Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 14:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Margaret S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg leuk restaurant waar we nu al twee keer geweest zijn via de ah restaurantactie. Nu met vrienden. Je mag 3 x kiezen uit het menu en het eten is erg lekker. Aanrader is de kaasfondue en dan met de blauwader kaas.

We komen zeker nog een keer terug.

Joop en Lorraine
Kimm V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk concept! Lekker en gezellig gegeten, vriendelijke bediening en prettige sfeer. Ik kom zeker nog eens terug.
Goed bezig daar Patrick!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten, ook leuk dat met de gerechtjes van 150 en 100 gram en je mag lekker zelf kiezen wat je wilt je hoeft dus niet perse een nagerecht doen. Goede en snelle service en sfeervol ingericht.
Lieneke1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad met eerlijk en goed eten. Zowel voor vleeseters als vegetariers prima plek om gezellig voor weining geld te eten
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Food & Fondue. Leuke zaal, zeer vriendelijke bediening, erg lekker eten en de porties waren groot genoeg. Hier kom ik zeker vaker!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Restaurant ziet er gezellig uit. Veel ruimte tussen de tafeltjes. Bediening heel hulpvaardig en vriendelijk. Ga zeker nog eens terug.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Niet alle gerechten even smaakvol, maar andere juist wel erg smaakvol. Bediening was wel erg goed en vriendelijk, werd goed naar de feedback geluisterd en ook wat mee gedaan!
SylviaUittenbogaard .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Modern en gezellig restaurant, goede sfeer en enthousiaste bediening. Het menu is goed bedacht; Drie gerechten uit voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht maar wil je liever drie nagerechten kan dat ook. Relaxed. De Crispy Sushi, Tonijn Tartaar en Pulled Pork vonden wij erg lekker. De wijnen zijn betaalbaar zo hadden wij de Pinot Grigio € 17,50 met gratis een karaf water. Alles bij elkaar: Toppertje!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
H ebben gisterenavond heerlijk gegeten,carpaccio was super, daarna kaasfondue ook heerlijk en toetje lekker. Alles van de AH actie, gezellige bediening,zeker een aanrader
B L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
vriendelijke ontvangst gevolgd door een super vriendelijke bediening, met heel goed eten, dan ook nog eens een goede kwaliteit wijn en daarbovenop een heel goede sfeer waar je merkt dat iedereen het naar zijn zin heeft.
Ik kan dit restaurant van harte aan bevelen voor een gezellige lunch of diner.
Jeditechniek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Doordat het erg rustig was met mensen die aan het eten waren, was er erg veel aandacht voor ons, wat als gevolg had dat er erg vaak gevraagd werd of het smaakte en dat deed het wel ook na het vele vragen.
Voor de rest heerlijk gegeten en leuk sfeer.
Annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het was voor ons de eerste keer dat wij hier kwamen maar zeker niet de laatste keer.
Met de zegels van AH ben je hier natuurlijk helemaal voordelig uit. Mijn man en ik namen eerst de kaasfondue, ik de blauwader en mijn man de oude kaas. Dat was allebei erg lekker . Omdat je ook 2 of 3 keer een hoofdgerecht kunt kiezen nam mijn man nog een keer de kaasfondue en ik de spareribs. De spareribs waren echt hel erg lekker en mals. Als derde gerecht nam mijn man de carpaccio en ik de gamba's. Ook erg goed.
Al met al een geslaagd etentje.
Annemarie Priester
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker, we werden goed voorgelicht over de ingrediënten en over de wijn.
Het personeel was erg aardig en het zag er heel sfeervol uit in het restaurant.
Een aanrader.
Huberta .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De ontvangst was prima , personeel heel aardig en vooral de krokante sushi en het mango creme nagerecht waren heerlijk. Gezellige sfeer.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima gegeten super vriendelijke bediening en heerlijk gezeten op de bank. Ik had de tonijn, hamburger en oreo. Hamburger is met lamsvlees normaal niet zo mijn smaak maar was lekker!
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het voorgerecht was prima evenals de kaasfondue. Echter jammer dat het dessert matig was Weinig smaak veel slagroom. Wel ontzettend gezellig en uitstekende bediening
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
de ontvangst was erg aangenaam, hele aardige bediening, heerlijke carpacio van goede kwalteit, daarna kaasfondue gehad was ook heel goed, en toetje was voortreffelijk!
J J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hartelijk en zeer vriendelijk ontvangen. Zijn nog niet lang open maar doen het perfect. Zeer gezellige ruimte verschillende zitjes etc. Zijn zeer gemotiveerd duidelijk uitleg van gerechten. Alles klopt gewoon voor een gezellig en lekker avondje uit. Toppie een echte aanradar
Brusselmans .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
leuke zaak, sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel, lekker gegeten, kaasfondue genomen met 2 soorten kaas, beide erg lekker. Div dippings erbij. Voor 2 personen zeker voldoende alhoewel wij geen grote eters zijn. Kregen goed en eerlijk advies. Ook zijn er verschillende soorten lekkere wijn te krijgen.