Over het restaurant Veerplein Food & Fondue

Van vis tot kaasfondue

Veerplein Food & Fondue is een gezellig restaurant met een gevarieerde keuken tot 40 couverts. Kaasfondue is hier de specialiteit, maar ook vis-, vlees- en groenteliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. Elke gast wordt hier even hartelijk ontvangen en een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Veerplein Food & Fondue

• : Voor de deur en in de directe omgeving. Gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag 17:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Veerplein Food & Fondue

HMAG .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bijzonder lekker gegeten op dit adres !
Met hele royale porties .
Een echte aanrader.
Mooi gepresenteerde gerechten en heerlijke Frites.
Attent personeel.
Kortom echt een heerlijk avondje uit.
Pim1010 S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Op 08/09/2017 hier gegeten met mijn vriendin met de AH-kaart (25,00 EUR voor twee 3-gangendiners.
De eerste indruk toen we binnenkwamen, was dat het rustig was, maar er erg leuk uitzag.
De gerechten waren niet van hoge kwaliteit. De hamburger smaakte bijvoorbeeld echt niet naar een hamburger.
Vervolgens werd er ons om 21:00 uur gevraagd of er andere muziek op gezet mocht worden. Dit vonden wij prima en het bleek een beetje dance muziek te zijn voor mensen die gingen stappen. Op onze leeftijd (begin twintigers) is dit niet erg, maar kan me voorstellen als je ouder bent, dat je hier niet op zit te wachten. Tot slot ging de ober nog selfies door het restaurant maken van zichzelf en van de kok. Wij konden hier na deze avond wel om lachen, maar het is wel erg onprofessioneel.
Bedankt voor jullie recensie. Smaak is altijd heel persoonlijk en dat u onze lamsburger met brie niet naar een Hamburger vond smaken, kan dan wel kloppen. Kwalitatief is lam een stuk beter/duurder dan rund en daarin onderscheiden wij ons.
Qua muziek kijken we altijd heel goed naar onze gasten, aangezien jullie de laatste eters waren en om 21:30 enthousiast reageerde op onze vraag, was de keuze snel gemaakt.
De foto's werden inderdaad in de keuken genomen en 1 daarvan kunt u terugvinden op onze Facebook pagina. Toevallig is een foto van onze heerlijke sappige lamsburger met brie ;)
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
prachtige zaak met goede bediening. Alles met smaak, alleen waarom kaasfondue uit een pakje met magere dippings ? Doe er echte verse kaas in met oud brood of stokbrood zoals het hoort bij kaasfondue en het wordt een topper
P K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met ons gezin wezen eten met de AH actie. Voorgerecht was lekker, vooral van de kinderen, alleen de carpaccio van ons was te nat. Daarna moesten we bijna een uur wachten tot het hoofgerecht kwam. Dit was heel vervelend, vooral voor de kinderen. Hoofdgerecht viel ook beetje tegen. Kleine VP burger t.o.v. broodje en in het oerhammetje zat heel veel vet. Nagerecht kwam bijna direct na het hoofdgerecht. Dit had wel even kunnen wachten. Daarnaast kwam er halverwege de avond een hond binnen die zelfs achter de bar kwam (hond van personeel). Dit vonden wij niet fris. Al met al een beetje teleurgesteld.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk en leuk, we hebben best veel genoten
Goede bediening en vlot
Gewoon goed, alles naar wens. Ook het eten was volledig naar onze zin.
Wij zullen je restaurant aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Goede sfeer en heel gezellig
bracha .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
de gehele aanpak doet wat amateuristisch aan: 1 jongen die bedient op het terras is bezig als een stagiaire (niet vlot, allerlei excuses voor de wachttijd, eerst het eten brengen en na een paar minuten volgt het bestek)
voorgerecht was prima . daarna zeer lang gewacht op het hoofdgerecht (kaasfondue voor 2 personen).
We vonden allebei de bijgeleverde gehaktballetjes niet te eten en we zagen ook bij een andere tafel dat deze terug gingen naar de keuken bij het afruimen. Later kwam er een ander aan onze tafel (de eigenaar?) en die begon min of meer een discussie (zeer irritant) over de kwaliteit van de gehaktballetjes. We aten daar met een AH -kaart ,dus de eindafrekening viel mee en het dessert van ijs was ook lekker, maar ze moeten zeker iets gaan verbeteren aan hun horecavaardigheden en de omgang met de gasten. We kwamen binnen om 18.10 en na het voorgerecht hebben we stomweg zitten wachten tot ongeveer19,45 op het hoofdgerecht. En o ja maak de tafels even schoon op het terras voor er gasten plaatsnemen
Bedankt voor uw eerlijke recensie en mede dankzij u komen de gehaktballetjes nu van een andere leverancier en krijgen we hier betere reacties op.
Wachttijd blijft een punt waar we aan zullen blijven werken met onze kleine keuken.
En de zomerstage zit er ook weer op ;)
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en goede ontvangst, en zeker ook vriendelijke bediening. Buiten gezeten met een mooi uitzicht op de rivier. Een echte aanrader we komen zeker een keer terug.
KSO .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij kwamen hier door de actie van Albert Heijn. Een prima restaurant, vriendelijke bediening en prijs/waliteit zijn prima met elkaar in verhouding. We moesten wel wat lang wachten op alle gerechten, voor ons als volwassenen was dat geen probleem, de kinderen vonden het op een gegeven moment wel wat lang duren, maar daar tegenover stond een heel vriendelijke bediening en we hebben lekker gegeten dus niks mis mee met het Veerplein!
Hyfly .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten, we willen zeker een keer terugkomen! Mag wel meer pit in zitten. Kaas fondue en hamburger beetje flauw en de bediening was echt heel onervaren. De dame stond te wachten tot we zelf de lege borden aangaven. Koffiemachine staat wel te heet afgesteld, koffie smaakt verbrand.
linnie1974 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een gezellig tentje met weer eens wat andere dingen op de kaart.
Sfeer is relaxt en het eten uitstekend.
Komen zeker nog eens vaker terug.
jose.wiegman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldige service van het personeel. Er was een foutje gemaakt maar dit werd keurig opgelost met duidelijke uitleg.
Zeker een aanrader.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was ook erg goed, de ligging is ook mooi, vlak bij de halte van de waterbus, recht tegenover Dordrecht.
m.vellekoop .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij waren erg vroeg gekomen dus nog weinig mensen. De ontvangst was heel hartelijk en we kregen uitgebreid voorlichting over het eten. Genoeg keuze en onze verschillende gerechten werd erg leuk opgediend door een vriendelijke ober met mooie ogen. We komen zeker nog eens terug.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goeie banken om op te zitten, beetje afgescheiden met soort van gordijnen...sfeervol.
Gezellige inrichting verder, nette toiletten
Vriendelijke en attente bediening.
Gerechten waren smaakvol, mooi opgediend met leuke items...leuk schaaltje voor patat, fondue zo leuk met een brandertje voor je.....
Gezellig en goed gegeten en in alle rust...helemaal prima! Top!
Nog wel een tip: gebruik betere soort slagroom, deed afbreuk aan je gerecht en leg een bonbon bij je kopje thee en koffie.....het waren lekkere koekjes maar een bonbon maakt het af! Vind ik!
Dit restaurant is zeker een aanrader!!
elly.rijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was lekker was stil waren de enige goede bediening de kok mag haar kokskleding wel op tijd verschonnen ze zag er smoezelig uit
aad O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuk restaurant !! Het voelt als op visite bij je beste vrienden. En dat begint al bij het binnenkomen, de bediening tijd voor een praatje, kortom..........ik kan het restaurant van deze mensen bij iedereen van harte aanbevelen.
Helga F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten is echt smakelijk! De spareribs en fondue zijn echt super! Echt een aanrader. Net jammer dat de dienst wat minder is! De ober komt bijna nooit langs e moet je zelf achter aan zitten als je extra drankjes wilt bestellen of afrekenen. Je wacht ook heel lang voor je bestelling.
René S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastisch restaurant! We hebben er heerlijk gegeten. Het was lang geleden dat we kaasfondue hadden gegeten, maar dit was voortreffelijk. Keuze uit diverse soorten kaas en diverse dippings. Vooral de groente dipping met verse bloemkool en broccoli is aan te bevelen. Alles ruim voldoende aanwezig. Goede service. Hele vriendelijke en aardige serveerster die meedacht en goede informatie gaf. Alles was mogelijk; Zelf Latte Machiato als dessert, omdat we helemaal vol zaten van de heerlijke kaaasfondue. Ook de spare ribs waren heerlijk. Lekker gekruid en heerlijk mals. Friet was prima! Lekker dikke omafriet en zonder zout! Ook dat was geen probleem! Bij de wijn zelfs een glaasje kraanwater gekregen. Prima service!!! Hier komen we zeker terug. Tip; Het restaurant heet eigenlijk VP (VeerPlein); met kleinere letters staat eronder Food & Fondue; We moesten even zoeken, omdat er veel restaurants bij elkaar zitten. Nogmaals complimenten en dank voor het heerlijke eten!!!
simon V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
het hele gebeuren was goed verzorgt .prijs kwaliteit was zeer goed,en zeer goed geholpen.heerlijk gezeten
H. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was zonder meer prima, goed verzorgd en lekker, de bediening heel vriendelijk. Het restaurant ziet er heel goed uit, gezellige sfeer, mooi ingericht, de banken en vooral de kuipstoelen vonden we heerlijk zitten. Het enige commentaar wat wij hebben is dat de muziek wat hard stond. Maar misschien vinden de jongeren dat leuker dan de 65 plussers. Wij zullen er niet voor wegblijven maar gaan misschien de volgende keer iets vroeger eten.