Veerplein 18

Veerplein 116 3131 CN Vlaardingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 19.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• hightea
      Hightea

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Veerplein 18

Altijd verse taart

Dagelijks wordt de taart hier vers gebakken. Of is het meer tijd voor lunch? Alles onder het genot van een kopje echte koffie of een uitmuntend glas thee en je bent gelukkig. Daarbij past uitstekend een high tea/ wine die met een glimlach wordt geserveerd. De groen-wit geblokte vloer, houten kratjes en zachte licht dragen bij aan een sfeer van gemoedelijkheid bij Veerplein 18.

Meer informatie over restaurant Veerplein 18

Zaterdag 09:00 - 19:00

Jouw recensie over het restaurant Veerplein 18

Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Genoten van een high tea, was ruim voldoende. Kregen wat over was naar huis mee. Prima service
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellig maar de zaak mag er wel wat schoner uit zien.buizen langs plafon stoffig ,
En ramen niet echt helder.
Jacobus D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gastheer was zeer beleefd, en gaf een goede uitleg over wat wij kregen. (High tea)
Kwaliteit van het eten was perfect en de bediening was ook goed en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
J L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Reservering was niet binnen gekomen via Iens. Schijnt vaker te gebeuren. Vervelend, want het was heel druk in de zaak. Gelukkig nog een tafeltje gevonden. High Tea met de AH actie is beduidend minder als dat je volledige High Tea zelf betaald.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
erg druk (marktdag), maar keurig gereserveerde tafel.
de lunch omvatte thee in overvloed, alsmede een zeer royale hoeveelheid lekkernijen: sandwiches, belegde broodjes (zalm, kaas, gezond), taart en gebak, een soort high-tea-lunch.
we konden het allemaal niet op, maar kregen het restant in doosje mee.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker en goed eten en drinken lekker veel keus en niet duur voor herhaling vatbaar
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
supervriendelijk personeel en alles van goede kwaliteit genieten
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heb met vriendinnen genoten van high tea. Was heerlijk en perfect. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Alles prima verzorgd, eten heerlijk, maar…. de 4 personen die van de kaart gebruik maakten moesten wel erg lang wachten. Suggestie: eerst opnemen en dan pas gelijktijdig met de high tea serveren.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Samen met 4 personen die van de kaart gebruik maakten, wij vonden de wachttijd vrij lang. Suggestie: alles tegelijk serveren, eventueel met een drankje! Of aangeven dat de aparte bestelling wat langer op zich laat wachten en vragen wat we willen.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
ik had 5 mensen uitgenodigd voor de high tea.De bedining was leuk en het eten was buitengewoon. erg lekker en heel veel . Allemaal waren we zeer tevreden.
Fran T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Altijd gezellig daar leuke gastvrouwen en de super gast heer , eten is er altijd goed en lekker
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Netjes gereserveerd via Iens. Een bevestiging ontvangen van de reservering.
Komen we aldaar aan, blijkt dat de reservering niet bekend is.
High tea was niet mogelijk. Men had geen gebak en dergelijke. Tevens werd gezegd dat qua tijd dit ook niet mogelijk was????? Terwijl dit tijdstip toch als keuze bij de reservering werd vermeld.
Gevraagd of we dan konden lunchen. Ook dat was niet mogelijk. En daar sta je dan met je goede gedrag.
56 jaar op deze dag getrouwd en dat wilden we gezellig vieren! De reis dus voor niets gemaakt.
Men bood nog wel aan de manager te bellen, maar we zijn maar weg gegaan......broodje Hema smaakte ook goed.
Wat een afgang. Volgens de serveerster waren er meer moeilijkheden met de reserveringen via Iens. Kijk en dat gaat ons natuurlijk niets aan. Hopelijk overkomt dit hierna niemand meer. Snel het een en ander aanpassen is ons advies.
Jeannet K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Een heerlijke high tea voor een goede prijs. Gereserveerd met de Ah restaurantactie
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gastvrije ontvangst, noemden meteen mijn naam toen we binnenkwamen. Jammer dat het door de hoogte van de ruimte nogal lawaaierig was. High tea was prima verzorgd. Meteen wat van de thee gekocht.
Meta B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Genoten van een heerlijke high tea. Lekkere verse sandwiches en zoete lekkernijen. De verschillende theetjes zijn verrassend van smaak. De sfeer en inrichting zijn fijn. Alleen het toilet is lastig te vinden en kan een upgrade gebruiken.
bianca H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten , xxl tosti is een aanrader.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Al eerder hier een high tea genuttigd. Naar mijn mening hadden ze het te druk of "hihgh tea moe" nav de AH aktie.
Produkten goed maar service minder .Overal zelf om moeten vragen. Tafel schoonmaken, servetten, warm water etc. We hadden niet echt een uitjes gevoel. Dit is in het verleden beter geweest.

Tip voor de winkel. Geef gebaksvorkjes, standaard servetten, gebakschepje etc Ondanks dat het druk is blijf alert op de service.
birgittaw .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vanmiddag met vriendin high tea gedaan bij Veerplein 18. Ik keek er erg naar uit omdat vooral de recensies erg goed waren.Misschien daardoor te hoge verwachtingen, Het zou een extra uitgebreide luxe high tea zijn. Scones ontbraken! Volgens de bediening waren er nergens in de omtrek nog scones te koop. Maar ja, daar koop je weinig voor. Verder vond ik de gerechtjes redelijk, niet echt bijzonder. Ik verwacht toch van een high tea iets meer bijzondere en luxere gerechtjes, Het smaakte prima, maar ik vond het niet speciaal. We hoorden vertellen dat alleen de appeltaart vers gemaakt werd en de andere taartjes niet. En dat proef je wel. Jammer! Verder 6 soorten verse thee, die waren lekker. Nu waren we daar met een voucher van ticketveiling en ik krijg toch de indruk dat het dan allemaal wat minder is. Dit zou een high tea zijn van normaal 23,50 per persoon. Als ik dat had moeten betalen hiervoor had ik me echt bekocht gevoeld. De zaak is verder gezellig ingericht en de service is ook prima.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat is dat toch met het aanbod van een product als je deze met korting gebruik van maakt? Ik mis altijd dat net een beetje extra. Ik zou denken, geef dat beetje meer en je hebt een terugkerende klant, met of zonder actie! Wat ik vooral miste bij de High Tea, waren de scones. Voor dit arrangement gekozen vanwege scones, die genoemd werden op de menukaart. Helaas voor ons, waren ze op..