Veerplein 18

Veerplein 116 3131 CN Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant Veerplein 18

Altijd verse taart

Dagelijks wordt de taart hier vers gebakken. Of is het meer tijd voor lunch? Alles onder het genot van een kopje echte koffie of een uitmuntend glas thee en je bent gelukkig. Daarbij past uitstekend een high tea/ wine die met een glimlach wordt geserveerd. De groen-wit geblokte vloer, houten kratjes en zachte licht dragen bij aan een sfeer van gemoedelijkheid bij Veerplein 18.

Meer informatie over restaurant Veerplein 18

Christel S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Sylviavdheuvel .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijke, zeer verzorgde en heel uitgebreide high tea. Aanrader! Enig minpuntje was dat mijn moeder het er erg koud vond aan haar benen.
ZetW .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Onlangs genoten van een high tea. Geweldig! Heel veel soorten thee om uit te kiezen (de rooibos kers was mijn favoriet) en zoveel lekkere hapjes dat we niet eens alles op konden. Goede verhouding tussen zoet en hartig. Allebei een eigen theepotje dat weer bijgevuld werd. Via ticketveiling kaartjes gekocht, maar we gaan dit zeker zonder deze actie nog een keer doen. En dan met fooi, want die waren we vergeten omdat we een voucher hadden (sorry...). Aanrader!
Thundercat461 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Onze tafel stond keurig op ons te wachten. De high tea was voortreffelijk, evenals de verschillende soorten thee. Wij konden niet alles op en zonder te vragen werd ons een "doggie bag " aangeboden. De service was top. Wij gaan dit zeker nog een keer doen.
Jan-willem W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
wij hadden het in eerste instantie verkeerd begrepen, met de A.H bonnen kon je aan de High Tea ,maar wij kwamen voor een gewone lunch.
Was verder geen probleem toch gewoon een lunch besteld en de rekening werd gehalveerd.
verder gezellige winkel/koffie/thee restaurant heerlijk gegeten voor weinig geld.
LennyCharley .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De bediening was zeer goed. Erg vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel.
we hebben erg genoten van alle zelf gemaakte hapjes die we kregen.
Er was meer dan voldoende en de bedining stelde zelf voor om dat wat overgebleef mee naar huis te nemen. We hebben alle vier wat meegenomen wat door het thuisfront erg gewaardeerd werd.
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een leuke tent! Super vriendelijk personeel dat precies weet wat er moet gebeuren,. De witte chocolademelk is echt een aanrader. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke cake en appeltaart met noten. We werden snel en goed geholpen. Echt als je wilt weten hoe het hoort moet je hier komen kijken! Super Top!
Lucy53 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteren hier met ons drieen van een high tea genoten. Was super, echt zitten smullen. Zowel hartig als zoet en als verrassing op het eind nog iets extra's. veel thee keuze mogelijkheden. De thee was ook te koop in de winkel. Prettige en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Zoals de zaak heet, ligt hij aan veerplein 18, een winkelcentrum dat niet uitblinkt in huisnummers, dus even zoeken. (straatje inlopen bij AH) ruime zaak met leuke afzonderlijke zitjes. Ook is het een giftshop op gebied van eten, drinken en met die kasten zijn meteen de wanden gedecoreerd. Werd hartelijk ontvangen. Mooi glas rose met bakje knabbels (kan ik altijd waarderen). Ruime kaart met veel koffie en theesoorten, broodjes, salades, tosties en gebak. De tosti speciaal wordt aangeprezen als de grootste van Vlaardingen. Was inderdaad een knoeperd, dik belegd met kaas, salami, ham en tomaten. Daarnaast nog wat gemengde sla en potje saus. Erg lekker. Ik had na nog appeltaart (die beroemd is) met koffie willen nemen, maar zat domweg vol. en dan moet je iets meer dan 10 euro betalen. Helemaal niet gek. Echt een aanrader tijdens het shoppen of in combi met de JL-bioscoop