Veerplein 18

Veerplein 116 3131 CN Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Veerplein 18

Altijd verse taart

Dagelijks wordt de taart hier vers gebakken. Of is het meer tijd voor lunch? Alles onder het genot van een kopje echte koffie of een uitmuntend glas thee en je bent gelukkig. Daarbij past uitstekend een high tea/ wine die met een glimlach wordt geserveerd. De groen-wit geblokte vloer, houten kratjes en zachte licht dragen bij aan een sfeer van gemoedelijkheid bij Veerplein 18.

Meer informatie over restaurant Veerplein 18

Zaterdag 09:00 - 19:00

Jouw recensie over het restaurant Veerplein 18

Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Al eerder hier een high tea genuttigd. Naar mijn mening hadden ze het te druk of "hihgh tea moe" nav de AH aktie.
Produkten goed maar service minder .Overal zelf om moeten vragen. Tafel schoonmaken, servetten, warm water etc. We hadden niet echt een uitjes gevoel. Dit is in het verleden beter geweest.

Tip voor de winkel. Geef gebaksvorkjes, standaard servetten, gebakschepje etc Ondanks dat het druk is blijf alert op de service.
birgittaw .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vanmiddag met vriendin high tea gedaan bij Veerplein 18. Ik keek er erg naar uit omdat vooral de recensies erg goed waren.Misschien daardoor te hoge verwachtingen, Het zou een extra uitgebreide luxe high tea zijn. Scones ontbraken! Volgens de bediening waren er nergens in de omtrek nog scones te koop. Maar ja, daar koop je weinig voor. Verder vond ik de gerechtjes redelijk, niet echt bijzonder. Ik verwacht toch van een high tea iets meer bijzondere en luxere gerechtjes, Het smaakte prima, maar ik vond het niet speciaal. We hoorden vertellen dat alleen de appeltaart vers gemaakt werd en de andere taartjes niet. En dat proef je wel. Jammer! Verder 6 soorten verse thee, die waren lekker. Nu waren we daar met een voucher van ticketveiling en ik krijg toch de indruk dat het dan allemaal wat minder is. Dit zou een high tea zijn van normaal 23,50 per persoon. Als ik dat had moeten betalen hiervoor had ik me echt bekocht gevoeld. De zaak is verder gezellig ingericht en de service is ook prima.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat is dat toch met het aanbod van een product als je deze met korting gebruik van maakt? Ik mis altijd dat net een beetje extra. Ik zou denken, geef dat beetje meer en je hebt een terugkerende klant, met of zonder actie! Wat ik vooral miste bij de High Tea, waren de scones. Voor dit arrangement gekozen vanwege scones, die genoemd werden op de menukaart. Helaas voor ons, waren ze op..
margot D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik had on line een tafel gereserveerd. Toen ik vandaag bij de balie kwam dacht men dat ik een high tea had gereserveerd van de ah-actie. Dat was niet het geval. Dus waar ging het mis? Ik ben er niet achter. Gelukkig was een ander personeelslid zo flexibel om te accepteren dat ik gewoon een tafel had gereserveerd voor een lunch à la carte. En zij wees me heel vriendelijk mijn tafel. Ben wel benieuwd naar de oorzaak van het misverstand. Hopelijk krijg ik hierop een verduidelijkende reactie. Vriendelijke groet, Margot de Vos-Naaborg.
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekkere high tea van goede kwaliteit. Restaurant midden in centrum van de stad en is daarom goed te bereiken. Voor herhaal vatbaar!
christa O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
gezellige tent, op een centrale plaats in vlaardingen. Wij hadden een lekkere high tea. de verschillende soorten thee waren ook erg lekker
Ivette B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke high tea...superleuke meiden van de bediening !! Zeker voor een vervolg in de planning!!
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
De high tea smaakte prima.

Dit is wat ik te wil doorgeven, een rencie moet minstens 120 tekens bevatten, vind ik onzin !
ANA M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
TOP.. we waren met zijn 4, 2 wilden geen thee geen probleem..
Er was ook over, we kregen een doosje om mee naar huis te nemen..
eckhard H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
knusse indeling, veel ruimte om te zitten in diverse vormen, nis, bank, tafel etc.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke Hightea, gezellige ambiance, vriendelijk personeel.
Hightea was een goede combinatie van zoet en hartig, diverse soorten thee en verse jus d'orange. Ondanks dat mijn reservering per mail niet was overgekomen ( via iens gereserveerd ) kregen we toch een tafeltje.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij geweest voor high wine.Het was echt geweldig ,personeel erg aardig namen de tijd om alles uit te leggen vroegen regelmatig hoe het smaakte.Eten en wijn was erg goed en heerlijk.Ondanks dat ze 2 zieken hadden,zijn we erg goed geholpen toppie.Zeker een aanrader
Lara M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ontzettend lekkere high tea gehad en erg vriendelijk personeel. Er waren wat problemen met de reservering maar dit was geen probleem, top!
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
vandaag voor high tea geweest. Netjes verzorgd en nette bediening. veel soorten lekkere losse thee, onbeperkt. Lekkere sandwiches en hartig belegd brood.
De zoetig en hartigheden waren voldoende maar in vergelijking met eerdere high tea nu minder uitgebreid.
Bij afrekenen werd gevraagd naar de AH restaurantactie maar daar had ik niet voor gereserveerd, stond blijkbaar wel in hun systeem.. Ik kreeg het idee dat het daardoor minder uitgebreid was. En jammer dat 1 scone gedeeld werd opgediend met slagroom ipv clotted cream.
diana D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wel vol met stoelen en tafeltjes zeker wanneer je met rollator ben
christel S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een zeer sfeervol restaurant , alles stond al keurig klaar. Ik had alleen gedacht dat wij het zelfde zouden krijgen als op de kaart , zoals stond beschreven bij de High tea . Toen ik hier naar vroeg bleek dat er een speciaal iets is opgesteld voor acties en dergelijke. Dit vond ik wel jammer. En het is jammer dat ik nergens dus de prijs zag staan op Iens van de high tea of dit door veerplein 18 is of door iens dat weet ik natuurlijk niet.

Verder heel lekker gegeten en heerlijke soorten thee.
sylviavdheuvel .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijke, zeer verzorgde en heel uitgebreide high tea. Aanrader! Enig minpuntje was dat mijn moeder het er erg koud vond aan haar benen.
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Onlangs genoten van een high tea. Geweldig! Heel veel soorten thee om uit te kiezen (de rooibos kers was mijn favoriet) en zoveel lekkere hapjes dat we niet eens alles op konden. Goede verhouding tussen zoet en hartig. Allebei een eigen theepotje dat weer bijgevuld werd. Via ticketveiling kaartjes gekocht, maar we gaan dit zeker zonder deze actie nog een keer doen. En dan met fooi, want die waren we vergeten omdat we een voucher hadden (sorry...). Aanrader!
thundercat461 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Onze tafel stond keurig op ons te wachten. De high tea was voortreffelijk, evenals de verschillende soorten thee. Wij konden niet alles op en zonder te vragen werd ons een "doggie bag " aangeboden. De service was top. Wij gaan dit zeker nog een keer doen.
Jan-willem W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
wij hadden het in eerste instantie verkeerd begrepen, met de A.H bonnen kon je aan de High Tea ,maar wij kwamen voor een gewone lunch.
Was verder geen probleem toch gewoon een lunch besteld en de rekening werd gehalveerd.
verder gezellige winkel/koffie/thee restaurant heerlijk gegeten voor weinig geld.