Veerhuis Opheusden

• Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima voor elkaar
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance.
Leuke en spontane bediening.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, goede bediening, redelijke prijs.
Onno F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Helemaal goed.
Heerlijk gegeten in een aangename ambiance.
Echt een aanrader.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit Ok !!
Hele mooie lokatie.
Charles R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ook voor motorrijders een ideale plek om even koffie te drinken of lekker gebruik te maken van de lunch.
Zowel binnen als buiten voldoende ruimte.
tip: je kan online reserveren
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Mooie locatie en gelegenheid. Eten is redelijk. Restaurantweek, zeker geen top 250 restaurant. Eten is goed maar niet alles zelf gemaakt. Deels inkoop, standaard. Voorbeeld, stokbrood met kruidenboter ipv vers gebakken brood met olijfolie etc. Gerechten prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Kortom, eten van redelijke kwaliteit en zeer mooie locatie, zowel binnen als de omgeving.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prachtige locatie, heerlijk eten, prettige bediening. Een aanrader.
André H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. We hebben genoten van het proef-me-nu. Een goed concept. André Hoogveld. Herveld
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg plezierig ontvangst, eten goed, vriendelijke bediening. Heel gezellig avond.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een prachtige locatie met een mooi nostalgisch pand. Zeer vriendelijke bediening niet heel ervaren maar wel correct. Het eten is van zeer goede kwaliteit en een verzorgde opmaak van de borden. Kortom een echte aanrader voor als je gezellig, romantisch of zakelijk wilt eten.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Maandag avond hier wezen eten, ik wist niet dat er zo'n goed restaurant in de buurt was, erg aan te bevelen. Vriendelijke bediening en een zeer uitgebreide a la carte kaart. De prijzen zijn naar verhouding ook zeer prettig en het tarras heeft zicht op de rijn, je krijgt hier echt een vakantie gevoel terwijl ik morgen toch weer moet werken!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
zaten op terras aan de waterkant een nadeel het ruikt erg naar asbakken liggen ook veel peuken op terras na een aperitief en een borrel garnituur zijn wij binnen gaan eten ik had zeetong met div garnituur erbij erg lekker zag verder de zalen binnen super mooi het restaurant gedeelte waar wij aten ook erg mooi jammer van het ene terras.
maar wij gaan zeker eens terug komen.
Anieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We hebben hier afgelopen vrijdag gegeten, ze hebben een heerlijk terras voor een hapje en een drankje maar ook de diner kaart is erg smaakvol en uitgebreid.Het pand is erg mooi en de bediening vriendelijk. Wij hebben hier van een proef menu mogen genieten en het was werkelijk heerlijk. Ik vind het een echte aanrader!! Mij gaan ze hier zeker vaker zien kan niet wachten op een mooie zomerse avond!!
jolvM .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De plek is geweldig maar de bediening is echt slecht.
We werden compleet genegeerd en moesten net als de mensen op het terras zelf om een drankje of hapje vragen en eigenlijk hadden ze daar geen tijd voor omdat ze druk waren met de grote groep die naast het café gedeelte zat.
Er werd in het bijzijn van ons gemopperd over klanten die kritiek hadden over gerechten die ontbraken en er werd gezucht en gesteund als mensen iets wilde bestellen. Er liep genoeg personeel continue heen en weer met de deuren te slaan en druk te doen.
. Als er een ijsje besteld werd aan de bar, dan moest dat door 3 verschillende mensen worden "opgelost". Het wc papier was op. Het personeel kwam kauwend de keuken uit. Kortom, ik zou hier niet meer heengaan voor een hapje of drankje ondanks de superleuke locatie.
Joost A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
wij hadden op 19 juni een feestje bij het Veerhuis. Het eten was uitstekend verzorgt. Vooraf de proeverij van voorgerechten. Als hoofdgerecht keuze uit kalfssukade, ossenhaas, zalmfilet of vegetarisch (ravioli met paddestoelen of risotto) en een grand desert na. Alles prima bereid. Bediening was vriendelijk en flexibel. Een prima avond. (Ook volgens onze gasten)
ProeverDaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijke avond gehad bij het Veerhuis, we waren deze avond met vrienden. Na een vriendelijke ontvangst van de aardige dame werden we blij verrast door de variatie van de kaart wat een keuze! We kozen voor het proef menu dit zijn allerlei kleine bordjes die je per 2 onbeperkt kunt eten, je kan zo de hele kaart proeven wat een verwennerij. Kortom goede service, heerlijk eten een top locatie!!! Wij komen zeker nog eens terug.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag met 7 personen bij het Veerhuis geluncht. Zelden bediening meegemaakt die zo slecht is als hier. Geen enkele bestelling kwam foutloos op tafel, zowel drankjes, gerechten, brood en friet werden vergeten. Het leek alsof de serveersters geen idee hadden waar ze mee bezig waren. Er zijn zoveel fouten gemaakt dat het teveel is op allemaal op te noemen. Brood bij de gerechten vergeten, friet vergeten, wit in plaats van bruin brood, we hebben niet eens meer de moeite genomen om iets van de koude soep te zeggen. Bij elke ronde drankjes die we bestelde werden er 1 of meerdere drankjes vergeten. Het eten was ook niet voldoende, de saté was veel te ver door gegaard en daardoor taai, ook de hamburger veel te ver doorbakken, de soep koud en duidelijk niet vers, fabrieksplakken kaas. Het enige positieve is de locatie.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezien de andere recensies lijkt het er op dat we een op een verkeer moment in Opheusden zijn aangeschoven, onze ervaringen staan haaks op hoge cijfers die wel verwachtingen bij ons hadden gewekt. De plek is prachtig, binnen komen we echter in een kleine ruimte waarin je behoorlijk dicht op elkaar moet zitten. In de 'zaal' is een feest aan de gang en aangezien deze ruimte slechts van het restaurant gescheiden is door een gordijn, komt er niets van ontspannen samen eten. De muziek staat loeihard waardoor er een gesprek amper mogelijk is. Ik begrijp dan ook niet helemaal goed de keuze om bij dit soort luidruchtige feesten het restaurant open te houden. De prijzen zijn behoorlijk en dat schept verwachtingen. Vanwege de sfeer en het geluid beslissen we om af te zien van drie gangen en maar alleen een hoofdgerecht te nemen. De vegetarische open ravioli van kastanje is teleurstellend. De ravioli heeft droge randjes, truffel valt weg bij de heftige smaak van de blauwe kaas die dusdanig dik over alles heen is gelegd dat er te weinig van de andere subtiele smaken overblijft. Ook de op het gerecht gekwakte ijsberg sla kan ik niet helemaal plaatsen. Mijn tafelgenoot kiest voor de burger. Het vlees is mooi gekruid waarin vooral de nootmuskaat sterk naar voren komt. Het broodje is een aanfluiting, een klef wit broodje met sesamzaadjes zoals je deze ook bij de grote hamburgerketens krijgt. Dat haalt de mooie smaak van het vlees echt naar beneden, voor deze prijs mag je toch echt goed zelfgebakken brood verwachten.

Na de hoofdgerechten besluiten we snel te gaan en thuis maar thee te drinken, letterlijk hoofdpijn van de herrie en een kater van een totaal andere avond samen uit eten dan wat je van een restaurant als dit zou verwachten.
GuusD .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Mooi pand op een karakteristieke lokatie aan het water, goed parkeren. Het restaurant heeft meerdere delen/zalen en is daardoor erg functioneel. In het café-gedeelte was het een drukte van belang met rokende, drinkende, etende en lallende gasten, daar zou ik niet willen eten. In het restaurant zelf was het rustig. De sfeer is prettig, de bediening keurig, snel en vriendelijk. De entourage ademt echter meer kwaliteit dan op de borden wordt waargemaakt. Het is allemaal een beetje standaard en vlak qua presentatie en smaak. Denk dat we het toch nog wel een keer gaan proberen.