Veense Poort

Rondweg-West 256 3905 LV Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Veense Poort

Genieten bij Veense Poort

Als je houdt van dineren in een moderne omgeving, dan is restaurant Veense Poort zeker een goede keuze. Het interieur is er zeer aangenaam en er zijn ook heel wat moderne elementen terug te vinden. Je kunt niet alleen terecht in de Veense Poort voor lunch or diner, want je kunt er ook gezellig gaan ontbijten. Het restaurant heeft drie verschillende menukaarten voor ontbijt, lunch en diner, dus een bezoekje aan de Veense Poort zal zeker niet teleurstellen.

Meer informatie over restaurant Veense Poort

- Ontbijt 08:00 - 16:00

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De Veense Poort was gesloten...
Niet echt handig. Wel een aantal herinneringen gehad voor de resevering
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten in rustige sfeer. Prijs ook okee.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op zoek naar iets anders dan fast food langs de autoweg hier gegeten, wat een deceptie! Onpersoonlijke snelle bediening. Geen uitleg over de verschillende kaarten. Koude groenten bij een biefstuk die alleen rood geserveerd werd. De kip teryaki was, tja wat was het?? Alles moest snel snel snel, dus stonden we voor een aardige som weer snel buiten. Volgende keer rijden we door en koken we lekkerder en zelf.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Redelijk gegeten
Na het voorgerecht kwamen ze nog 2x vragen of we het voorgerecht al hadden gekregen
Mensen naast ons kwamen veel later en hadden het hoofdgerecht al terwijl wij nog zaten te wachten na het voorgerecht
Een excuus werdt gemaakt nadat we hadden afgerekend
Ze boden een kop koffie aan
Die moesten we zeker staand opdrinken
Niet snel voor herhaling vatbaar
Algemeen cijfer : 5.5
Marieke-laamers W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Helaas was ik ziek en ben niet geweest maar mijn man en onze vrienden vonden het heerlijk en ik moest de volgende keer mee naar de Veense poort. Dus dan is het echt lekker.
gernel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben met z'n achten heerlijk gegeten bij de Veense Poort!
We hadden het gevoel heel welkom te zijn en de bediening was correct en vriendelijk.
Een aanrader!
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren erg tevreden. Schoon, voldoende en super eten. Het nagerecht moesten we zelf halen, dat vonden wij iets minder, maar er waren vele produkten.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten is heel goed,er is genoeg keuze voor iedereen. Zijn snel met het serveren en vriendelijk. Met vriendelijk groeten
willievanvoorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was weer prima in orde. Gezellig, lekker gegeten ruime sortering en de prijs was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Echt voor herhaling vatbaar.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was prima en met de actie van albert heijn was er genoeg keuze, prijs kwaliteit prima, geen harde achtergrondgeluiden zodat je elkaar goed kan verstaan, zeker de moeite waard!
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden biefstuk Ossenhaas .Tn eerste was geen ossenhaas was nog rauw terug gegeven ,toen een andere gekregen zat een smaakje aan dus niet opgegeten.Service erg slecht.
irmel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was lekker de ruimte gezellig en de bediening goed. Wij waren zeer tevreden. Het dessert van het buffet was het kersje op de taart.
Yrrah49 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Was voor de AH actie een prima hapje. Goed voorgerecht, lekker hoofdgerecht en mooi toetjesbuffet. Zeker de moeite waard.
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het enthousiasme straalt niet echt van de medewerkers af. Ze zijn bereid te helpen, maar dat zie je er niet direct van af. Het eten was voor de prijs goed, maar zonder de Albert Heijn actie zou ik er niet direct nog een keer heen gaan. Het toetjesbuffet gaf ruime keuze, zeker voor de prijs van maar €5,00 p.p. al was de smaak ook naar die prijs. Het was goed te eten, maar de uiteindelijke smaak bleef achterwegen, net als bij de andere gerechten.
willievanvoorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en konden kiezen van de kaart. Er was ruime keus en het smaakte allemaal heerlijk. Toetjes konden worden gehaald bij een toetjes buffet en hier kon je evt meerdere keren naar toe. Bij afrekenen viel de prijs ook reuze mee. Een aanrader en we hopen nog zeker terug te gaan.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen kregen wij de gerechten best snel achterelkaar. Na 1 uur en 15 minuten stonden wij weer buiten.
Malika P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was goed alleen jammer dat het in sneltreinvaart bediend werd en binnen een uur weer buiten stond . Daar krijg je echt een gejaagd gevoel van. Erg jammer.
Gerke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was rustig, waardoor we binnen drie kwartier de 3 gangen al hadden gehad.
Eten smaakte prima. Binnenkort maar eens de All you can eat uitproberen.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gegeten met de AH-restaurantactie: 2x een driegangenmenu voor €26,50. Erg lekker gegeten! Goede serivice. Kortom, een aanrader.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten met een AH bon. Prima biefstukjes. Alles ging alleen supersnel. Vriendelijke Chinese dames en heer in de bediening.