Veense Poort

Rondweg-West 256 3905 LV Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Veense Poort

Genieten bij Veense Poort

Als je houdt van dineren in een moderne omgeving, dan is restaurant Veense Poort zeker een goede keuze. Het interieur is er zeer aangenaam en er zijn ook heel wat moderne elementen terug te vinden. Je kunt niet alleen terecht in de Veense Poort voor lunch or diner, want je kunt er ook gezellig gaan ontbijten. Het restaurant heeft drie verschillende menukaarten voor ontbijt, lunch en diner, dus een bezoekje aan de Veense Poort zal zeker niet teleurstellen.

Meer informatie over restaurant Veense Poort

- Ontbijt 08:00 - 16:00

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren erg tevreden. Schoon, voldoende en super eten. Het nagerecht moesten we zelf halen, dat vonden wij iets minder, maar er waren vele produkten.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten is heel goed,er is genoeg keuze voor iedereen. Zijn snel met het serveren en vriendelijk. Met vriendelijk groeten
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was weer prima in orde. Gezellig, lekker gegeten ruime sortering en de prijs was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Echt voor herhaling vatbaar.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was prima en met de actie van albert heijn was er genoeg keuze, prijs kwaliteit prima, geen harde achtergrondgeluiden zodat je elkaar goed kan verstaan, zeker de moeite waard!
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden biefstuk Ossenhaas .Tn eerste was geen ossenhaas was nog rauw terug gegeven ,toen een andere gekregen zat een smaakje aan dus niet opgegeten.Service erg slecht.
irmel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was lekker de ruimte gezellig en de bediening goed. Wij waren zeer tevreden. Het dessert van het buffet was het kersje op de taart.
Yrrah49 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Was voor de AH actie een prima hapje. Goed voorgerecht, lekker hoofdgerecht en mooi toetjesbuffet. Zeker de moeite waard.
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het enthousiasme straalt niet echt van de medewerkers af. Ze zijn bereid te helpen, maar dat zie je er niet direct van af. Het eten was voor de prijs goed, maar zonder de Albert Heijn actie zou ik er niet direct nog een keer heen gaan. Het toetjesbuffet gaf ruime keuze, zeker voor de prijs van maar €5,00 p.p. al was de smaak ook naar die prijs. Het was goed te eten, maar de uiteindelijke smaak bleef achterwegen, net als bij de andere gerechten.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en konden kiezen van de kaart. Er was ruime keus en het smaakte allemaal heerlijk. Toetjes konden worden gehaald bij een toetjes buffet en hier kon je evt meerdere keren naar toe. Bij afrekenen viel de prijs ook reuze mee. Een aanrader en we hopen nog zeker terug te gaan.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen kregen wij de gerechten best snel achterelkaar. Na 1 uur en 15 minuten stonden wij weer buiten.
Malika P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was goed alleen jammer dat het in sneltreinvaart bediend werd en binnen een uur weer buiten stond . Daar krijg je echt een gejaagd gevoel van. Erg jammer.
Gerke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was rustig, waardoor we binnen drie kwartier de 3 gangen al hadden gehad.
Eten smaakte prima. Binnenkort maar eens de All you can eat uitproberen.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gegeten met de AH-restaurantactie: 2x een driegangenmenu voor €26,50. Erg lekker gegeten! Goede serivice. Kortom, een aanrader.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten met een AH bon. Prima biefstukjes. Alles ging alleen supersnel. Vriendelijke Chinese dames en heer in de bediening.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het was reuze gezellig bediening vriendelijk en behulpzaam. Het eten voortreffelijk en ruim voldoende. Keuze uit een ruime kaart. Toetjes buffet aanwezig. Echt super en voor herhaling vatbaar.
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De service was niet spectaculair, wel aardige medewerkers, maar het enthousiasme straalde er niet van af. De carpaccio was wel aardig, was het niet dat het bord en de carpaccio zelf bijzonder koud waren (koelkast koud), met als gevolg dat het vlees niet de volledige smaak gaf. De biefstuk was niet uitzonderlijk, maar goed te eten al was de jus te zout. De frietjes daarentegen waren bijzonder smakelijk en het dessertbuffet gaf ruime keuze met een redelijke kwaliteit/smaak.
Tinie E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten maar niet onderscheidend. We hebben gebruik gemaakt van het tapas menu.
g.vandenberg1963 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goed restaurant, ruim van opzet, prettige sfeer. Eten is heerlijk, keuze genoeg. Enig minpuntje is dat hoofdgerecht snel na nagerecht wordt opgediend.
bootcalimero .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ruim opgezet met rustige achtergrond muziek. Wat vreemd dat de jassen niet in een garderobe konden, maar mee moesten naar de tafel. Het eten heeft een chinese achtergrond waardoor de zalm wat vettig overkwam.
E.M O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met de ah actie wezen eten
Gereserveerd via de website van de ah. Reservering was niet bekend.
Werd weinig uitleg gegeven en hoofdgerecht was echt onwijs pittig bij beide hoofdgerechten.
Verder prima gegeten