Veense Poort

Rondweg-West 256 3905 LV Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Veense Poort

Genieten bij Veense Poort

Als je houdt van dineren in een moderne omgeving, dan is restaurant Veense Poort zeker een goede keuze. Het interieur is er zeer aangenaam en er zijn ook heel wat moderne elementen terug te vinden. Je kunt niet alleen terecht in de Veense Poort voor lunch or diner, want je kunt er ook gezellig gaan ontbijten. Het restaurant heeft drie verschillende menukaarten voor ontbijt, lunch en diner, dus een bezoekje aan de Veense Poort zal zeker niet teleurstellen.

Meer informatie over restaurant Veense Poort

T M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en de rookkamer was top, mooie ambiance
We gaan zeker nog een keer tapas eten; hebben nu een 3-gangen diner op de kaart van AH gebruikt
Genietvaniederedag .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden geen hoge verwachting..
Dit hebben we absoluut niet verwacht.
Nette ontvangst en comfortabele zitgelegenheid.
Na bestelling van een drankje kregen we verrassend snel het heerlijke voorgerecht wat ruim voldoende was en ons een goed gevoel gaf hoe de rest ging verlopen. De gerookte zalm met een heerlijke gevarieerde salade is een aanrader.
Als hoofdgerecht lamsrack. Gaarheid goed en de zwarte pepersaus apart laten bijvoegen .
Als sluitstuk de dessertbar waar ruime keuze was in vers fruit, ijs en spekkoek, creme brullee. Ook de chocoladefontein ontbrak niet.

En tenslotte was de eindrekening prima te noemen.

We gingen bijna 2 uur later uiterst tevreden weer naar buiten.
Herhaling waardig
Ansengertvandehaar .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij Hadden voor het 3 gangenmenu gekozen met de ah acties maar alles was prima naar wens heel goed gegeten Zeker een aanrader Gaan er de volgende maand Zeker weer terug
Mail80 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ben zeer goed tevreden over de Veense poort, we komen er graag.
Eten is erg goed en ontvangst en bediening is super. We komen ook zeker terug
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gisteravond dd. 23.11.2016 voor de eerste keer bij de Veense Poort geweest en wij (2 personen) waren erg tevreden. Eten lekker en gezellig opgedekt, toetjesbuffet daar stond van alles. Personeel erg vriendelijk.
Wij waren zeer tevreden. Thea.
L D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het ziet er op de foto's beter en hipper uit dan in het echt. Ik vind het meer een kruizing tussen een veredelde chinees en een vreetschuur.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en mochten kiezen uit het wereld tapas menu all you can eat of een 3 gangen menu. Bij de all you can eat gold tweede persoon halve prijs, logisch ook wel... wie denkt dat je voor 15 euro p.p. onbeperkt kan gaan zitten eten is echt niet goed wijs !!! En het drie gangen menu was wel tweede persoon gratis en ook een ruime keuze aan voor en hoofdgerechten maar wij kozen voor de tapas en dat was echt helemaal top! Jammer dat de sushi opeens op was maar dat is voor ons een reden meer om terug te komen. Wij kregen dan ook onze volle spaarkaart terug en komen zeker nog een keer. Aanrader dus. Man die ons hielp was ook vriendelijk.
Lenny P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Meiden in de bediening waren niet echt enthousiast en hadden weinig verstand van de horeca. Moesten lang wachten voordat we de bestelling konden doen. Het eten was wel lekker, en zag er ook verzorgd uit. Daarnaast vonden wij de lampen te fel waardoor er niet echt een gezellige sfeer werd gecreeerd.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Niet eerlijk over de rekening! Duidelijk gevraagd naar de mogelijjheden, maar uiteindelijk meer rekenen zonder dit van tevoren te vertellen.
Eens, maar nooit meer!
Sheila_stn .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Na gebeld te hebben voor de ah actie, gereserveerd voor 6 pers. Deze actie was mogelijk voor een 3gangen menu en het tapas menu.
Bij aankomst nagevraagd of we idd tapas konden eten, met de ah actie. Dit kon! Bij het afrekenen bleek dat de korting voor tweede persoon niet in mindering was gebracht, maar werd berekend als 25% korting (dus tweede persoon halve prijs, ipv gratis). Bij navraag hield meneer vol dat dit vermeld was. Dit was alleen niet het geval! Weinig begrip en slechte communicatie door een fout aan hun kant! Korting niet gekregen.. wij komen niet terug!!
Sheila_stn .
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren zeer verrast door het warme welkom. We werden keurig naar onze tafel begeleid waar onze jassen werden aangenomen. De bediening was ontzettend gastvrij, deskundig en bijzonder hartelijk. Vooral Merel was een fijne gastvrouw die straalde en de maaltijd daardoor nog lekkerder maakte. Het eten was top. Het zag er mooi en verzorgd uit, Het was ruim voldoende en erg lekker. Het is een aanrader. Ook de sfeer en aankleding is erg gezellig en alles ziet er schoon en fris uit. Voor ons is het zeker niet de laatste keer. Complimenten en ga zo door.
A.arendonk .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met de AH restaurant aktie, veel keus ( 10 hoofdgerechten !!) , vriendelijke bediening, en gezellige inrichting! Wij komen hier zeker nog eens terug!!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Dame bij ontvangst en in de bediening ongeïnteresseerd en kort. De rest van de bediening redelijk tot goed.
sfeervolle inrichting. Het zou beter zijn om de slibtong van de kaart te halen, droog en niet lekker.
John V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ondanks de AH kaart maken zij echt geen verschil , het eten is er super goed verzorgt , wij hebben 24 December weer geboekt met tien personen .
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Verrassende menu keuze, heerlijk gegeten, mooie opmaak van de borden, zeker voor herhaling vatbaar. Gaan zeker nog een keer naar de Veense Poort terug
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Nagerecht is een buffetje en is erg lekker allemaal..Ik raad het uedereen aan om daar de AH actiebon daar te besteden!
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hebben gegeten met 4 pers. waarvan 2 gratis menu's wegens 2 spaarkaarten AH. Voorgerecht chin.tomatensoep te zoet/carpacchio prima. Hoofdgerecht gegrillde zalm (2 reepjes) veel te droog en een ijslepel vol groente (snotterig) Kip/terriachi prima. Dessert buffet uitgebreid en prima als ook de ontvangst en bediening. Ga niet gauw terug.