Veda Indian Restaurant & Lounge

7,1

Jouw recensie over het restaurant Veda Indian Restaurant & Lounge

Willart D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wat kan er allemaal mis gaan tijdens een diner op Kerstavond? Beste veel hebben we ondervonden.
Allereerst de menukaart. De gedrukte prijzen waren nogal knullig met een stickertje verhoogd met ongeveer 30%. Dan wordt het eten wel erg duur. Je oriënteert je tenslotte vooraf op de website wat het zo ongeveer gaat kosten.

Er zat nogal wat tijd tussen het brengen van de voorgerechten, namelijk een kwartier. De bedoeling is toch dat je die tegelijk met je tafelgenoot nuttigt. Dit is niet gelukt.
Om de tijd te doden maar een drankje besteld. Dat kwam helaas niet. Nogmaals gevraagd en die drankjes kregen we aangeboden van het huis, een aardige geste.

Meteen na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Erg weinig voor de "nieuwe" prijs.
De rekening maar gevraagd. Helaas stond er een consumptie op die we niet hadden besteld. Na correctie van de rekening betaald en zelf maar op zoek gegaan naar onze jassen. Bij binnenkomst wel netjes aangenomen, echter na het afrekenen moet je zelf even zoeken.

De bediening was erg vriendelijk maar niet professioneel. Eén ober liep op sneakers en hij gebruikte die ook. Hij rende door het restaurant. Erg onrustig.

Niets goeds te melden; jazeker wel. Het eten is lekker en de restaurantmanager deed zijn uiterste best om alle fiasco's recht te trekken. Helaas is dit op enig tijdstip niet meer mogelijk.
Kavi .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gisteren voor tweede kerstdag met mijn familie bij Veda gedineerd. We hadden ons verheugd op een leuke avond, maar dit was helaas niet echt het geval. Toen we binnenkwamen bleek onze reservering niet goed doorgekomen te zijn, en werden we verzocht 15 min te wachten totdat onze tafel in orde was. Dit terwijl driekwart van het restaurant leeg was. Bij het opnemen van de eerste drankjes vroeg ik om een grote fles spa blauw zodat we konden delen, maar ze hadden alleen nog maar spa rood. En toen was het pas 6 uur...
Vanwege kerst was er een vast menu; 1 menu voor vegetariers en 1 menu niet-vegetariers. Wij kozen voor het vegetarische menu. De soep kwam al vrij snel maar vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op 1 stukje paneer en 1 aloo tikki. Na herhaaldelijk te vragen waar het bleef werd constant gezegd, nog 5 minuten.
Smaak was prima, maar het eten was lauw in plaats van warm.

Hoofdgerecht kwam vrij snel. We hadden een extra garlic naan besteld maar die kwam pas toen we al praktisch klaar waren met eten. Er lopen 2 mensen in de bediening die erg goed zijn en snel dingen oppakken, maar de rest loopt rond alsof ze heel druk zijn maar feitelijk doen ze niets. We hebben aan 1 persoon gevraagd of we drankjes mochten bestellen, maar die zei: ik stuur een collega. Vervolgens zie ik hem achter de bar rustig relaxen en niets doen!

Voor het dessert wilden we iets anders dan het voorgeschreven dessert. Dit was ons ook beloofd om het lange wachten te compenseren. Maar vervolgens werd er gezegd, we kunnen maar 2 alternatieve desserts aanbieden, terwijl we met 4 mensen waren! Uiteindelijk hebben we de desserts moeten delen. We hadden ook alle vier thee besteld. Na 20 minuten werden drie kopjes lauw water gebracht, maar het vierde kopje bleef uit. Een van mijn tafelgenoten besloot om daarom zelf naar de bar te lopen en het vierde kopje te halen. Dit is toch geen service?!?

Kortom, het eten is prima maar om de bediening kom ik hier echt nooit meer terug. De manager van het restaurant is niet in staat om zijn personeel goed aan te sturen en meer dan de helft van het personeel is niet gemaakt voor de bediening. Jammer, want je verwacht meer van een restaurant in het kurhaus.
Mala K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Menu voor tweede kerstdag, veel geld voor standaard eten, € 45, had hooguit €30 mogen kosten. De beloofde kulfi, speciaal indiaas ijs, was gewooon chocolade ijs.
Poespa S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top!
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
De allerlekkerste curry ooit hier gegeten. Attente eigenaar en zeer vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Aanrader!!
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een nieuw Indiaas restaurant in Scheveningen (in het Kurhaus). Eindelijk weer een waar je a la carte en niet van een buffet.
Er is duidelijk nog een leerproces voor de bediening. Dat gaat nog zeker neit gestroonlijnd. En de manager is nog neit bekend met zijn sturende rol. Die was vooral met andere dingen bezig. Maar dat komt vast goed wanneer iedereen zijn draai gevonden heeft.
Het eten was heerlijk. Zo ken ik het vanuit India met hier en daar een modern twist. Over een paar maanden komen we zeker weer eens om te kijken of ze de kwaliteit kunnen behouden.
i N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben hier zaterdag 23 september voor het eerst gedineerd en het eten was uitstekend!! Wij reizen veel en overal eten wij Indiaas, maar dit overtreft alles. Het eten was uitstekend, puur, verse ingrediënten, voortreffelijke verschillende smaken. Wij hebben o.a. Chicken Tikka Massala, Prawns Vindaloo, Tandoori chicken en garlic naan gegeten. Wij gaan zeker terug en hebben het er voor over om vanuit Brabant speciaal hier naartoe te rijden. Ook de service was goed, erg gastvrij. De prijzen vielen mee en de porties zijn ruim. Zeker een aanrader.