Veda Indian Restaurant & Lounge

• Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Veda Indian Restaurant & Lounge

Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
De allerlekkerste curry ooit hier gegeten. Attente eigenaar en zeer vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Aanrader!!
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een nieuw Indiaas restaurant in Scheveningen (in het Kurhaus). Eindelijk weer een waar je a la carte en niet van een buffet.
Er is duidelijk nog een leerproces voor de bediening. Dat gaat nog zeker neit gestroonlijnd. En de manager is nog neit bekend met zijn sturende rol. Die was vooral met andere dingen bezig. Maar dat komt vast goed wanneer iedereen zijn draai gevonden heeft.
Het eten was heerlijk. Zo ken ik het vanuit India met hier en daar een modern twist. Over een paar maanden komen we zeker weer eens om te kijken of ze de kwaliteit kunnen behouden.
i N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben hier zaterdag 23 september voor het eerst gedineerd en het eten was uitstekend!! Wij reizen veel en overal eten wij Indiaas, maar dit overtreft alles. Het eten was uitstekend, puur, verse ingrediënten, voortreffelijke verschillende smaken. Wij hebben o.a. Chicken Tikka Massala, Prawns Vindaloo, Tandoori chicken en garlic naan gegeten. Wij gaan zeker terug en hebben het er voor over om vanuit Brabant speciaal hier naartoe te rijden. Ook de service was goed, erg gastvrij. De prijzen vielen mee en de porties zijn ruim. Zeker een aanrader.