Veda Indian Restaurant & Lounge

Gevers Deynootplein 30 2586 CK Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Veda Indian Restaurant & Lounge

E

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Veda Indian Restaurant & Lounge

Daniël O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Precies zoals Indiaas eten hoort te smaken. En dat allemaal in een prachtige en luxueuze ambiance. Tweede en zeker niet de laatste keer :).
Urmila P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Had meer verwacht van een restaurant in het Kurhaus voor wat betreft de kwaliteit. De ober was supervriendelijk, echt een gastheer. Die deed ontzettend goed zijn best voor ons. Maar er waren toch wel minpunten.
De tafels en stoelen waren stoffig en vies. Het bestek moesten we tot twee keer toe laten vervangen. Niet of slecht gewassen. Het eten smaakte redelijk, wel beter indiaas gegeten. We aten vegetarisch. konden naast de hoofdgerechten bijgerechten bestellen, maar daar betaalden we dan toch achteraf de hoofdprijs voor. Ik kom hier niet vlug terug denk ik.
anna F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Afgelopen woensdag hebben we op uitnodiging van vrienden in dit restaurant gegeten. Mijn partner en ik waren nog nooit eerder geweest, maar we zijn zeker terug gaan. het personeel was professioneel en vriendelijk. Het eten was erg lekker. We hadden gerechten zoals kip Tandoori en lam curry en hadden ook een andere vegtarian gerechten. We vijf van ons en ze hadden allemaal een geweldige avond. Vooral dankzij de kok en het personeel
Ik kan alleen maar zeggen dat het absoluut de moeite waard is om daar te eten.
Steve D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten! Fijne bediening! Prijs/kwaliteit uitstekend! Kom graag nog eens terug!
mir A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Gisteren wezen eten in restaurant Veda in het Kurhaus. Het eten was voortreffelijk. Voor authentiek Indiaas eten in een prachtig restaurant is dit het juiste adres. Het eten was vers, lekker en de porties precies in de juiste hoeveelheid. Een echte aanrader!
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Echt lekker gegeten! Alles goede kwaliteit en varierend van smaak, brood was lekker knapperig. Gerechten vers bereid. Bediening echt supervriendelijk. Ambiance was sfeervol. We komen gauw weer terug!
Anjalie K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zonder allergie perfect, met allergie problematisch! Ondanks telefonische melding bij reserveren, persoonlijk langsgaan en nog bij bestelling melden toch allergie product in maaltijd. Geen goed herstel. Gerecht teruggestuurd, kwalitatief slecht gerecht terug gekregen en discutabele uitleg dat een bepaald ingrediënt op was. Geen doggybag.
Wierish R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant in Scheveningen. Wij zijn frequente eters van Indiaas en het eten bij Veda was echt verfijnd. Hele goede bediening ook met een zeer intelligente en uitstekende studente uit Bangladesh. Enige reden waarom geen 5 sterren betreft de kwantiteit. Wij kwamen hier met een Iens-actie en misschien speelde dat een rol, maar de porties zijn echt aan de kleine kant. Met name de voorgerechten waren klein. Zonde, je gaat toch met net niet een voldaan gevoel weg. Maak die porties dus wat groter en dan behoren jullie tot de beste restaurants in Den Haag.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Goede kwaliteit, maar een Dame Blanche voor €9,50 en €6,50 voor een fles water gaat me te ver.
mmdd .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij wilden voor een familie bijeenkomst eens wat anders doen en vooral een plek kiezen waar er voor iedereen wat te kiezen viel. Na veel zoeken dachten wij dat gevonden te hebben en dus gingen wij op zondag 4 februari met de familie (17 personen!) naar Scheveningen voor een High Chai. Op hun Facebook pagina geven zij aan dat hun "Nederlands/Indiase chef-kok je verrast met hartige en zoete lekkernijen. Veda High Chai een echte ervaring met luxe sandwiches indiase hapjes, hartige warme gerechten, verse scones, heerlijke gebakjes, bonbons en nog veel meer", en dit was voor ons een fantastische keuze daar niet iedereen uit ons gezelschap Indiaas eten lust.
Vermoedelijk was op 4 februari de chef-kok vertrokken of had geen zin om uit bed te komen, maar van de luxe sandwiches, verse scones, heerlijke gebakjes, bonbons en nog veel meer was NIETS te bekennen. En navraag leverde ook niets op, men doet om ze je niet begrijpen en de baas is er, zeer toepasselijk, ook niet aanwezig.
Via de mail klagen heeft geen zin: krijg eerst een antwoord met het verzoek om foto's te sturen (en wat als we die niet gemaakt hadden??) en daarna totale radiostilte, ondanks meerdere herinneringen.
Samenvattend: de High Chai is een totale aanfluiting!
En de bediening... voor 17 personen is er gekozen voor slechts één petit dame die de benen uit haar lijf heeft gelopen. Zij was de enige die begreep dat het om betalende gasten ging! De twee heren die er maar rondliepen... vraag me nog steeds af wat ze er deden!
Willart D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wat kan er allemaal mis gaan tijdens een diner op Kerstavond? Beste veel hebben we ondervonden.
Allereerst de menukaart. De gedrukte prijzen waren nogal knullig met een stickertje verhoogd met ongeveer 30%. Dan wordt het eten wel erg duur. Je oriënteert je tenslotte vooraf op de website wat het zo ongeveer gaat kosten.

Er zat nogal wat tijd tussen het brengen van de voorgerechten, namelijk een kwartier. De bedoeling is toch dat je die tegelijk met je tafelgenoot nuttigt. Dit is niet gelukt.
Om de tijd te doden maar een drankje besteld. Dat kwam helaas niet. Nogmaals gevraagd en die drankjes kregen we aangeboden van het huis, een aardige geste.

Meteen na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Erg weinig voor de "nieuwe" prijs.
De rekening maar gevraagd. Helaas stond er een consumptie op die we niet hadden besteld. Na correctie van de rekening betaald en zelf maar op zoek gegaan naar onze jassen. Bij binnenkomst wel netjes aangenomen, echter na het afrekenen moet je zelf even zoeken.

De bediening was erg vriendelijk maar niet professioneel. Eén ober liep op sneakers en hij gebruikte die ook. Hij rende door het restaurant. Erg onrustig.

Niets goeds te melden; jazeker wel. Het eten is lekker en de restaurantmanager deed zijn uiterste best om alle fiasco's recht te trekken. Helaas is dit op enig tijdstip niet meer mogelijk.
Kavi .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gisteren voor tweede kerstdag met mijn familie bij Veda gedineerd. We hadden ons verheugd op een leuke avond, maar dit was helaas niet echt het geval. Toen we binnenkwamen bleek onze reservering niet goed doorgekomen te zijn, en werden we verzocht 15 min te wachten totdat onze tafel in orde was. Dit terwijl driekwart van het restaurant leeg was. Bij het opnemen van de eerste drankjes vroeg ik om een grote fles spa blauw zodat we konden delen, maar ze hadden alleen nog maar spa rood. En toen was het pas 6 uur...
Vanwege kerst was er een vast menu; 1 menu voor vegetariers en 1 menu niet-vegetariers. Wij kozen voor het vegetarische menu. De soep kwam al vrij snel maar vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op 1 stukje paneer en 1 aloo tikki. Na herhaaldelijk te vragen waar het bleef werd constant gezegd, nog 5 minuten.
Smaak was prima, maar het eten was lauw in plaats van warm.

Hoofdgerecht kwam vrij snel. We hadden een extra garlic naan besteld maar die kwam pas toen we al praktisch klaar waren met eten. Er lopen 2 mensen in de bediening die erg goed zijn en snel dingen oppakken, maar de rest loopt rond alsof ze heel druk zijn maar feitelijk doen ze niets. We hebben aan 1 persoon gevraagd of we drankjes mochten bestellen, maar die zei: ik stuur een collega. Vervolgens zie ik hem achter de bar rustig relaxen en niets doen!

Voor het dessert wilden we iets anders dan het voorgeschreven dessert. Dit was ons ook beloofd om het lange wachten te compenseren. Maar vervolgens werd er gezegd, we kunnen maar 2 alternatieve desserts aanbieden, terwijl we met 4 mensen waren! Uiteindelijk hebben we de desserts moeten delen. We hadden ook alle vier thee besteld. Na 20 minuten werden drie kopjes lauw water gebracht, maar het vierde kopje bleef uit. Een van mijn tafelgenoten besloot om daarom zelf naar de bar te lopen en het vierde kopje te halen. Dit is toch geen service?!?

Kortom, het eten is prima maar om de bediening kom ik hier echt nooit meer terug. De manager van het restaurant is niet in staat om zijn personeel goed aan te sturen en meer dan de helft van het personeel is niet gemaakt voor de bediening. Jammer, want je verwacht meer van een restaurant in het kurhaus.
Mala K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Menu voor tweede kerstdag, veel geld voor standaard eten, € 45, had hooguit €30 mogen kosten. De beloofde kulfi, speciaal indiaas ijs, was gewooon chocolade ijs.
Poespa S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top!
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
De allerlekkerste curry ooit hier gegeten. Attente eigenaar en zeer vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Aanrader!!
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een nieuw Indiaas restaurant in Scheveningen (in het Kurhaus). Eindelijk weer een waar je a la carte en niet van een buffet.
Er is duidelijk nog een leerproces voor de bediening. Dat gaat nog zeker neit gestroonlijnd. En de manager is nog neit bekend met zijn sturende rol. Die was vooral met andere dingen bezig. Maar dat komt vast goed wanneer iedereen zijn draai gevonden heeft.
Het eten was heerlijk. Zo ken ik het vanuit India met hier en daar een modern twist. Over een paar maanden komen we zeker weer eens om te kijken of ze de kwaliteit kunnen behouden.
i N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben hier zaterdag 23 september voor het eerst gedineerd en het eten was uitstekend!! Wij reizen veel en overal eten wij Indiaas, maar dit overtreft alles. Het eten was uitstekend, puur, verse ingrediënten, voortreffelijke verschillende smaken. Wij hebben o.a. Chicken Tikka Massala, Prawns Vindaloo, Tandoori chicken en garlic naan gegeten. Wij gaan zeker terug en hebben het er voor over om vanuit Brabant speciaal hier naartoe te rijden. Ook de service was goed, erg gastvrij. De prijzen vielen mee en de porties zijn ruim. Zeker een aanrader.