Vaticano Restaurante

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vaticano Restaurante

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima Italiaans restaurant. De lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb. Ook de pasta met een overvloed aan vissoorten is niet te versmaden. Hele vriendelijke adequate bediening. Aanrader!
JanPl P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
11-11-2017 hebben wij hier gegeten. Het was heel erg druk, we hadden niet gereserveerd, maar kregen toch gelijk een tafeltje. Vlotte bediening, bijna te vriendelijk als dat bestaat. Goede uitleg van de kaart en meer dan genoeg keuze. Voorgerechten prima en hoofdgerechten ook, we zaten niet overvol, maar het was zeker genoeg. Prettig als je je bord gewoon kan leeg eten dan wordt er ook geen voedsel verspilt. Een adres om te onthouden als we nog is in de buurt zijn.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Honger honger honger!!!
We hadden een feestje maar jammer dat ze hier haar geld aan uit gaf. De porties waren zo klein dat we rechtstreeks door zijn gereden naar de supermarkt om te koken. Degene die een allergie had kreeg een portie die even groot was als wat de rest moest delen met 3 personen. Je denkt dan eet je brood nou dat waren wel 4 kleine broodjes voor 10 personen! Ik ben geen grote eter en heb vaak aan een voorgerecht genoeg maar nu heb ik om brood gevraagd ipv een toetje omdat ik bijna onderuit ging.
Harten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op 22 okt. bij Vaticano gegeten en het was geweldig. Aardige bediening en heerlijk gegeten. Je proeft de verse ingrediënten in de gerechten, echt voortreffelijk. Er zijn maar weinig pizzeria's die hier aan kunnen tippen, hier beleef en proef je ITALIË!! Echt een aanrader in Zutphen.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nadat wij vorige week zondag heerlijk in het zonnetje van een drankje hadden genoten besloten we te blijven eten.Wat een feestje!!
Een heerlijk voorgerecht van anti pasti,gevolgd door een combinatie van vis,vlees en pasta.Het geheel werd bekroont met een(met recht)Grand Desert.
De uiterst ongedwongen doch correcte bediening en eerder genoemd zonnetje maakte onze stop in Zutphen tot een eveneens eerder genoemd feestje!
Wij komen zeker een keer op herhaling.

Groeten uit Hoofddorp
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten waar echt aandacht aan besteed is. Servicegerichte en leuke bediening. Lekkere wijntjes. Een Italiaanse avond uit!!
JWW11 W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een vriend had me aangeraden hier eens de pizza margherita te proberen, de meest eenvoudige op de kaart. Heerlijk! En dat tekent het eten hier: echt Italiaans eten, zonder poespas. Bediening is vriendelijk, alert en servicegericht. Locatie heel mooi. Een van mijn favoriete restaurants.
Kees ..
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke pizza's en het is fijn dat ze een open keuken hebben, zodat je de bereiding kan volgen. Kwaliteit is hier duidelijk erg belangrijk. Helemaal top!
astorteboom .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gistermiddag fietsten we naar Zutphen en konden door het heerlijke weer buiten op het terras zitten. Drankje besteld en toen wat antipasti. De ober stelde voor om er wat brood bij te bestellen. Geen punt. Toen we de rekening kregen (bijna 40 euro, voor 4 drankjes en die antipasti met brood) zag ik dat er 1,50 extra was berekend voor de kruidenboter, waar ik zelf niet om heb gevraagd. Niet netjes. De prijs voor een glas wijn: 4,90 is echt over de top en 13,50 voor wat simpele hapjes op een bordje is ook al niet goedkoop. Bij het geven van een fooi kon er niet eens een dankjewel af. Prijs/kwaliteit verhouding klopt totaal niet en de houding is nogal hautain. Geen aanrader!
Jamie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Afgelopen zondag hier voor het eerst gedineerd en wat was het heerlijk! Ruime keuze op de menukaart, heerlijke wijnen en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om hier een keer te gaan eten :)
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanaf de straat trok de vrolijke, professionele bedrijvigheid in de keuken onze aandacht. Het restaurant zelf (een beetje gewild 'no nonsense') bleek zich in het achterhuis te bevinden. De kaart was vrij uitgebreid, we besloten beiden voor vis te gaan: sliptongetjes en dorade. Een prima keus, zeker in combinatie met de (open) Pinot Grigio. De bediening was niet onvriendelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Hier het gemixte tapasmenu gegeten. Eerst krijg je een antipasti wat lekker was en hierna als hoofdgerecht nog veel vlees en vis allemaal kleine porties van de kaart, Was heerlijk en ruim voldoende voor 2 personen. lekker wijntje valtipocella erbij. top avond!!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gezellig gegeten met mijn vrouw. Ik had bij de reservering aangegeven dat we 14 jaar getrouwd waren en bij het dessert kwam dan ook een leuke verrassing. Leuke avond gehad!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Leuke avond gehad in dit mooie restaurant. Eten was heerlijk en duurde niet lang voor het werd geserveerd. De bediening zorgde voor genoeg drank op tafel.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Lekker gegeten en leuk geholpen door de bediening. De sfeer was erg goed! Ik had een biefstuk met de peper saus en die was precies gebakken zoals ik had gevraagd
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten pasta vongole; pittig en bomvol met kokkeltjes. Omdat ik geen spaghetti lust werd er speciaal penne gemaakt.
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Naast het stukje zalm wat we bestelden kregen we voor vier personen twee blaadjes sla en een halve tomaat, afgemaakt met 1 olijf. Voor één persoon niet genoeg, laat staan voor vier. Geen frites maar een grote melige aardappel . Niet lekker.
Als dessert bestelden we tiramisu. Dat zou bij een Italiaan toch vorstelijk moeten smaken. Het was een klein smakeloos stukje. Maar wel €7,- p.p. Hier komen we nooit meer terug.
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vorige week op vrijdagavond zonder reservering binnen gelopen. Leek helemaal bezet, maar er was nog een keldergewelf waar voldoende plek was. Wel jammer dat je daar vandaan de bedrijvigheid in de keuken niet ziet. Prima ontvangst, aperitief werd vlot gebracht. Zowel de pizza als de saltimbocca waren uitstekend. Geen uitzonderlijke gerechten, maar goed bereid en meer dan voldoende. Tot nu toe nooit tegengevallen bij Vaticano.
Boris85 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Restaurant dat het vooral moet hebben van z'n locatie en niet van z'n eten of bediening. Ontvangst was licht stijf, maar wel vriendelijk. Bediening is niet erg vriendelijk en hield luidruchtig pauze met elkaar in de deuropening. Een aantal keer lang moeten wachten, elke keer andere bediening. Het brood dat vooraf werd geserveerd was oud, de lasagne was niet erg bijzonder en op de pizza zat te veel kaas in verhouding tot de andere ingrediënten. Prijs is aan de hoge kant voor een italiaan. In totaal is prijs-kwaliteit verhouding dus slecht.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tijdens ons verblijf in Zutphen zijn we in dit restaurant beland. Puur Italiaans.
Leuke sfeer en aardige maar afstandelijke bediening. De ossenhaas met gegrilde groenten was uitstekend evenals de daarbij geserveerde patata a la forno. Deze waren heerlijk gaar en knapperig. Daarnaast nog een schaaltje sla. In mijn optiek een beetje te veel, maar ook dit gerecht was smaakvol.
De pizza Calzone di Carne was gevuld met gehakt, ui, champignons en zoals de kaart aangeeft met of zonder Spaanse peper. De laatste kon ik niet ontdekken of proeven. Overigens het geheel was erg vlak van smaak.
De rosé was goed maar aan de dure kant.
Overigens achteraf nog even op hun website gekeken. Let op! De prijzen die daar vermeld worden zijn afwijkend van de ter plekke gehanteerde (hogere) prijzen.