Vaticano Restaurante

9,2

Jouw recensie over het restaurant Vaticano Restaurante

Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Erg lekker gegeten! Super service en leuke bediening.
Mooi restaurant met een hele fijne sfeer!
Ik kom graag nog eens terug.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hier toevallig terecht gekomen voor lunch. Lunchkaart varieert van soep tot pizza. Wij kozen voor twee broodjes en die waren erg! lekker. Een soort calzone. Vriendelijke bediening. Komen er graag een keer terug voor diner.
David B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Kwaliteit: hoogwaardig koken, heerlijke resultaten
Voor het eerst in lange tijd bij dit populaire restaurant op een prachtige plek in hartje Zutphen.
Al was het druk, heeft de bedrijfsleider ons warm verwelkomd en een plek voor ons gemaakt op het terras.
Gezien de drukte, heeft het netjes geklede personeel ons uitstekend geholpen.
Een van de partij heeft gevraagd om een combinatie die niet ‘zo maar’ op het menu stond én gekregen: een perfect biefstuk met pepersaus + salade met gegrilde groenten.
De pizza’s zijn GROOT, alsook de borden (heet!) en verrukkelijk: een dunne, smakelijke bodem en dan de perfecte vulling. Ze lijken ‘aan de dure kant’ te zijn, maar voor die kwaliteit heb ik het zeker over!
Al met al, een aanrader.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Nu 4 a 5 keer gegeten. Fan vanaf de eerste keer...

Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer en je voelt je welkom als gast. Hopelijk houden ze dat niveau aan en blijft dining daar een beleving.

De eigenaar komt bevlogen over en zijn zoon ook net als de belgische ober die is erg aardig!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Spontaan binnen gelopen op een zondagmiddag. voor een eenvoudige late-lunch. Bij de vriendelijke bediening aangegeven dat we een pizza en garnalensalade wilden delen. "Zal ik de pizza dan meteen in punten laten snijden," was haar enig juiste antwoord!
Het was rustig, maar de ingredienten waren kraakvers, alles was met zorg en liefde bereid (dat proef en zie je!) en de smaken zongen als bijtjes in een verse alpenwei. Bij Vaticano snappen ze het helemaal: simpel, smakelijk, vers. Zo hoort het in de Italiaanse keuken en daar weten wij toevallig ook het een en ander van. Complimenten en we komen zeker terug.
Verbeterpuntje: plak eens een viltje onder de stoelpoten, dan maken ze een stuk minder lawaai.
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Leuke zaak in een mooi pand, heerlijk pizza gegeten en prima bediening! Als we er nog eens in de buurt zijn gaan we er zeker nog eens naar toe.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima Italiaans restaurant. De lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb. Ook de pasta met een overvloed aan vissoorten is niet te versmaden. Hele vriendelijke adequate bediening. Aanrader!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
11-11-2017 hebben wij hier gegeten. Het was heel erg druk, we hadden niet gereserveerd, maar kregen toch gelijk een tafeltje. Vlotte bediening, bijna te vriendelijk als dat bestaat. Goede uitleg van de kaart en meer dan genoeg keuze. Voorgerechten prima en hoofdgerechten ook, we zaten niet overvol, maar het was zeker genoeg. Prettig als je je bord gewoon kan leeg eten dan wordt er ook geen voedsel verspilt. Een adres om te onthouden als we nog is in de buurt zijn.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Honger honger honger!!!
We hadden een feestje maar jammer dat ze hier haar geld aan uit gaf. De porties waren zo klein dat we rechtstreeks door zijn gereden naar de supermarkt om te koken. Degene die een allergie had kreeg een portie die even groot was als wat de rest moest delen met 3 personen. Je denkt dan eet je brood nou dat waren wel 4 kleine broodjes voor 10 personen! Ik ben geen grote eter en heb vaak aan een voorgerecht genoeg maar nu heb ik om brood gevraagd ipv een toetje omdat ik bijna onderuit ging.
Harten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op 22 okt. bij Vaticano gegeten en het was geweldig. Aardige bediening en heerlijk gegeten. Je proeft de verse ingrediënten in de gerechten, echt voortreffelijk. Er zijn maar weinig pizzeria's die hier aan kunnen tippen, hier beleef en proef je ITALIË!! Echt een aanrader in Zutphen.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nadat wij vorige week zondag heerlijk in het zonnetje van een drankje hadden genoten besloten we te blijven eten.Wat een feestje!!
Een heerlijk voorgerecht van anti pasti,gevolgd door een combinatie van vis,vlees en pasta.Het geheel werd bekroont met een(met recht)Grand Desert.
De uiterst ongedwongen doch correcte bediening en eerder genoemd zonnetje maakte onze stop in Zutphen tot een eveneens eerder genoemd feestje!
Wij komen zeker een keer op herhaling.

Groeten uit Hoofddorp
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten waar echt aandacht aan besteed is. Servicegerichte en leuke bediening. Lekkere wijntjes. Een Italiaanse avond uit!!
JW W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een vriend had me aangeraden hier eens de pizza margherita te proberen, de meest eenvoudige op de kaart. Heerlijk! En dat tekent het eten hier: echt Italiaans eten, zonder poespas. Bediening is vriendelijk, alert en servicegericht. Locatie heel mooi. Een van mijn favoriete restaurants.
Kees ..
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke pizza's en het is fijn dat ze een open keuken hebben, zodat je de bereiding kan volgen. Kwaliteit is hier duidelijk erg belangrijk. Helemaal top!
astorteboom .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gistermiddag fietsten we naar Zutphen en konden door het heerlijke weer buiten op het terras zitten. Drankje besteld en toen wat antipasti. De ober stelde voor om er wat brood bij te bestellen. Geen punt. Toen we de rekening kregen (bijna 40 euro, voor 4 drankjes en die antipasti met brood) zag ik dat er 1,50 extra was berekend voor de kruidenboter, waar ik zelf niet om heb gevraagd. Niet netjes. De prijs voor een glas wijn: 4,90 is echt over de top en 13,50 voor wat simpele hapjes op een bordje is ook al niet goedkoop. Bij het geven van een fooi kon er niet eens een dankjewel af. Prijs/kwaliteit verhouding klopt totaal niet en de houding is nogal hautain. Geen aanrader!
Jamie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Afgelopen zondag hier voor het eerst gedineerd en wat was het heerlijk! Ruime keuze op de menukaart, heerlijke wijnen en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om hier een keer te gaan eten :)
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanaf de straat trok de vrolijke, professionele bedrijvigheid in de keuken onze aandacht. Het restaurant zelf (een beetje gewild 'no nonsense') bleek zich in het achterhuis te bevinden. De kaart was vrij uitgebreid, we besloten beiden voor vis te gaan: sliptongetjes en dorade. Een prima keus, zeker in combinatie met de (open) Pinot Grigio. De bediening was niet onvriendelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Hier het gemixte tapasmenu gegeten. Eerst krijg je een antipasti wat lekker was en hierna als hoofdgerecht nog veel vlees en vis allemaal kleine porties van de kaart, Was heerlijk en ruim voldoende voor 2 personen. lekker wijntje valtipocella erbij. top avond!!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gezellig gegeten met mijn vrouw. Ik had bij de reservering aangegeven dat we 14 jaar getrouwd waren en bij het dessert kwam dan ook een leuke verrassing. Leuke avond gehad!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Leuke avond gehad in dit mooie restaurant. Eten was heerlijk en duurde niet lang voor het werd geserveerd. De bediening zorgde voor genoeg drank op tafel.