Vasso

Meer informatie over restaurant Vasso

• : Parkeerplaats

Marie-françoise W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet in orde... veel te duur voor hetgeen geserveerd werd. De smaak van het eten was ook niet bijzonder, overal citroensap overheen dus veel te zuur. De bediening en de eigenaar waren erg op zichzelf en gaven je niet t gevoel welkom te zijn. Erg jammer, voor even een (niet bijzonder)hapje eten €135,-!!! Daar komen we zeker niet meer terug.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het was al weer een jaar geleden dat we hier gegeten hadden. Om maar direct met de deur in huis te vallen: de kwaliteit van het eten is er niet beter op geworden. En volgens ons is de kaart nog precies het zelfde als vorig jaar. Zelfs op het bord aan de muur dezelfde gerechten! Omdat we weinig tijd hadden hebben we alleen een hoofdgerecht gegeten. Ik koos voor de gebakken tonijn. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de tonijn prima gebakken was maar helaas had de tonijn heel weinig smaak! Nee, hier moet snel iets gebeuren.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Al jaren een klassieker in Amsterdam. Kaart en wijnen geweldig. De Sauvignon uit de Friuli van Pierpaolo Pecorari een wereldwijn. Geen vernederlandste pizzeria. Echt eten. Italiaans personeel draagt bij aan fijne sfeer.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Gisterenavond heb ik met een grote groep bij Vasso gegeten. Een beetje verstopt en gezellig ingericht. De antipasti als voorgerecht was heerlijk. Bij het hoofdgerecht duurde het wel even voor iedereen één van de 4 keuzes voor zich had, maar de kwaliteit van bijv. de dorade met een subtiel korstje was prima. Ook de tiramisu was heerlijk.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Zit er een beetje tussenin allemaal. De kwaliteit van het eten is niet echt om over naar huis te schrijven. T'is niet slecht of zo, maar de wow factor is er echt niet. De bediening ok, maar ook weer niet top en de inrichting verzorgd, maar niet spannend. Je kunt er makkelijk een zakelijk avondje van maken, lekker veilig.

Nam zelf o.a. 2 van mijn favorieten, de Spaghetti alle Vongole en de Saltimbocca. Prima portie en smaak prima middle of the road. Bij de Vongole was er geen 'bite' en bij de Saltimbocca miste ik de normaal aanwezige gelaagdheid in de smaak.

Al met al een verzorgde avond, goed georganiseerd restaurant zonder thrill.
Xero .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Gegeten met vier oude vrienden. Daar hoort goed eten bij. En dat krijg je bij deze echte traditionele Italiaan. We begonnen met een zeer rijke vegetarische antipasto. Daarna had ik zelf een dorade uit de oven met groene olijven en kersttomaatjes. Een geweldige combinatie.
We dronken er een rode Sardijnse wijn bij. De bediening door echte Italianen was vriendelijk. De rekening was gepeperd, maar wie maalt daar nog om als je een uitstekende avond hebt gehad.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Vasso. De eerste keer was ons erg bevallen en daarom nog maar eens teruggegaan. We kwamen aan om 7 uur waar we de enige gasten bleken. Later op de avond waren nog twee tafels bezet, maar het geheel gaf wel een verlaten gevoel. Het eten was wederom prima. Alhoewel de carpaccio volledig onder een berg sla was bedolven smaakte hij prima. Het andere voorbericht was een assortiment van anti-pasti en die was prima en veel. Als hoofdgerecht een biefstukje met eekhoorntjesbrood en een pasta carbonara. Ook deze gerechten waren heel goed te doen. De prijs was met 82 euro wel veel te hoog, zeker omdat we slechts 1 glas huiswijn en 1 biertje op hadden. 16 euro voor een carpaccio en 15 euro voor een bordje past zijn wat mij betreft wel over de top, hoe lekker ze ook waren. Ik twijfel hierdoor of we een derde keer naar Vasso gaan...
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
We waren op zoek naar een lekker restaurantje en kwamen toevallig Vasso tegen. Wat een fijne ervaring was dit zeg! Ons voorgerecht was een assortiment van anti-pasti voor twee personen. Als we dit met zijn drieën hadden besteld dan was het ook voldoende geweest. En wat een heerlijke gerechtjes allemaal... Als hoofdgerecht bestelden we een biefstuk van de haas met eekhoorntjesbrood: heerlijk mals vlees en een ruime portie. Als bijgerecht kregen we ieder een heerlijke schaal met aardappeltjes en groenten op perfecte wijze bereid... Echt ruim bemeten porties en wat ons betreft van prima kwaliteit! De bediening was vriendelijke en hun zware Italiaanse accent past precies bij de gezellige sfeer van Vasso. Wij komen zeker terug!
Alban W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Van de vier gerechten die wij aten was er ééntje erg goed: de pasta vongole. Voor de rest was de avond geen schim van het genoegen van vele jaren geleden. Een kale entourage die heel fijn kan zijn als je bijzonder hartelijk ontvangen wordt en/of sensationeel goed eet, maar kil wordt als de bediening niet meer dan professioneel glimlacht. En dan wordt plotseling het uitzicht op de vette graffiti in het smalle steegje wel erg sfeerbepalend. Opvallend leeg op vrijdagavond, opvallend vol bedrag (89,50 voor 2 p. die twee gangen eten en één glas wijn delen) voor de geboden kwaliteit. Op weg naar huis vielen zelfs de woorden 'tourist trap'.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Mooi en gezellig restaurant, lekker eten maar niet speciaal. Stokbrood keihard en kruidenboter ook niet smeerbaar. Chagerijnig personeel, spreekt geen nederlands, slecht engels, drinken word niet gevraagd. Vraag je om de rekening loopt bediende weg en komt niet meer terug. Zelf maar naar de balie gelopen om af te rekenen. Duur, voor deze prijzen verwacht je beter en meer. Geen groet bij verlaten restaurant.
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
In schattig steegje zit dit originele Italiaanse restaurant. De standaard toppers (carpaccio, vitello tonato, gnocchi, pasta vongole) maar wel echt heel erg goed klaargemaakt vd beste basis ingrediënten, en dus heerlijk.
De prijzen zijn pittig!! De bediening heeft een houding van 'niet goed? -blijf dan weg.', het zij zo.
Met z'n tweeën zo'n 90 euro kwijt