Vascobelo V-bar Rijnstraat

Meer informatie over restaurant Vascobelo V-bar Rijnstraat

Jouw recensie over het restaurant Vascobelo V-bar Rijnstraat

MenV C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Was hier met een vriend geweest. Lekker geluncht! Sfeervolle zaak, vriendelijke bediening en de altijd zo perfecte koffie!
MenV C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik was hier voor de koffie. Had goede recensie gelezen op Het AD. Gelijk ook een brunch ervan gemaakt. Eerst een dubbele espresso genomen zonder iets erin. Zo kan je de smaak van de koffie het beste proeven. Een heerlijk kopje espresso was het. Mooi op temperatuur. De koffie was creamy en lekker vol van smaak. Niet te bitter en niet zuur. Perfect! Als brunch had ik hun Vascobelo ontbijt genomen. Het was een heerlijke “gerecht”. Je kon gelijk van alles proeven. Van croissant tot yoghurt met zelf gemaakte granola. Spiegeleitje erbij, perfect. Ik kan het niet anders zeggen. Dit is echt een toptent! Als je van echt lekkere koffie houdt, dan moet je hier een keer komen proeven. Meestal is bij een “barista” het eten onder de maat. Bij Vascobelo aan de Rijnstraat is dit ook top. Mijn complimenten!
Nick E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verschrikkelijke bediening/zaak. Lunch bestelt, 3x gevraagd hoe lang het nog zou duren. Bediening liep weg naar de keuken en kwam niet meer terug. Na 35 min kwamen ze terug, sorry we hebben het niet op tijd klaar. We hadden nl. 45 min om te lunchen. Maar we kregen wel korting op de 2x jus en 1 koffie. Ik zei: nee dit is op jullie rekening. Ruktent. No go.