Vascobelo V-bar Den Haag

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Vascobelo V-bar Den Haag

Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Vanmiddag prima zakelijk geluncht. Maar toch wat aandachtspuntjes. Er had wel een broodje gemogen bij de kroket van het "twaalf uurtje". Het was wel een beetje lang wachten (ca 35 minuten) een één jus dórange was vergeten. Al met al toch een aanwinst voor de Denneweg.
Lorena G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
1. Ze hadden niet onze reservering. Gelukkig ik had the confirmatie email met mij.
2. De service was niet snel geweest
3. We hebben besteld 3 caesar salade's. Een was zonder kip, een andere was zonder avocado and de derde zonder eigen
4. Een heerlijk ze hadden de bestek gemis. Een andere keer de lepel bij de thee etc.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Aardig lunchtentje op de hoek van de Denneweg. Huischardonnay ok! Rode bietsalade een aanrader. 12-uurtje ok! Bediening niets op aan te merken.
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prachtige zaak, op de mooiste plek van de Denneweg. De service is goed. De koffie ook. En wat leuk, als je rustig wilt praten, dan loop je naar achteren. Daar is een soort bibliotheek.
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Erg vriendelijke ontvangst, prettige "huiswijn"v Ott...erg vriendelike bediening in tegen stelling tot wat ik eerder las in recensies. Blijvende aandacht gedurende t verblijf...eten gewoon goed en precies voldoende !!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Uitstekende kwaliteit lunch voor 3 verschillende personen, ruime keuze, prettige, adequate en professionele bediening, fantastische locatie (met etalageblik op 1 van de mooiste straten in hartje Den Haag, de Denneweg). Kortom: top!
giep D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
- 15 minuten gewacht voordat er iemand aan de tafel kwam. Personeel ging eerst met elkaar overleggen of er al iemand was geweest...
- manager was zeer arrogant.
- 40 minuten gewacht op een croissant
- de hoeveelheid van het gerecht was uitermate teleurstellend
Nannette G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zaterdag 30 december geluncht. Gekozen voor Classic Chicken met ham, avocado etc op een broodje. Het bleek geen broodje te zijn maar een snee brood. Smaken waren heerlijk, dus daar waren we tevreden over. Wel was het weinig voor een lunch. Eigenlijk hadden we alle vier daarna nog trek. Inrichting is erg hip, maar de oude schoolstoelen zaten echt niet lekker. Personeel is erg vriendelijk.
ingriddavids .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Uitstekend geluncht in een prachtige locatie, waar volgens mij vroeger fietsen in de etalage stonden. Enerzijds is het jammer dat winkels uit het straatbeeld verdwijnen. Anderzijds zie je er veel horeca voor terugkomen.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
In de middag hier uitstekend geluncht. De entourage is erg fijn. Prachtige locatie, vlakbij het Lange Voorhout. Op een steenworp afstand van het Eschermuseum.
PeggyJati .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima salade gegeten, met een verse jus en een mooie kop koffie. Verder is dit een hele mooie plek,met prachtige grote ramen.