Varend Restaurant Rederij Prinsengracht

Prinsengracht 648 1017 KV Amsterdam Nederland Kaart
31-622197287

Over het restaurant Varend Restaurant Rederij Prinsengracht

Varend Restaurant in Amsterdam Voor een heerlijk diner door de Amsterdamse grachten met een klassieke salonboot van "Rederij Prinsengracht". Eten met een steeds veranderd uitzicht! Van 3 gangen diners, running diners, buffetten, lunch tm ontbijt! Wij regelen het allemaal,. Voor groepen vanaf 10 personen tm 40 personen. Tm 20 personen aan tafel. Daarboven "walking diners". Boegbeeld van deze "boetiekrederij" is de Salonboot Avanti gelegen aan de Prinsengracht. Dit salonbootje, een salonkruiser uit 1909, kan 10-40 passagiers aan boord hebben. Deze Salonboot is uniek in Amsterdam omdat die zowel volledig open als volledig gesloten gevaren kan worden. Dus bij mooi weer zit u volledig in het zonnetje en bij slecht weer kan alles geheel of gedeeltelijk gesloten worden en kunnen de kachels aan gezet worden. Met recht zou je het de cabrio boot van Amsterdam kunnen noemen. Van staal met teakhouten inbouw en heerlijk zachte kussens. Welkom aan boord!!!!!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Varend Restaurant Rederij Prinsengracht