Vapiano Rotterdam (Plaza)

Plaza 24 3012 CW Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vapiano Rotterdam (Plaza)

ma. - do. 11:00 – 24:00
vr. - za. 11:00 – 24:00
zo. 11:00 – 24:00

5,9
6,2
6,5

Jouw recensie over het restaurant Vapiano Rotterdam (Plaza)

Jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Natte pizza. Niet gebakken. Pizza met vijg zonder vijg. Niet te eten. Service was slecht. Nooit meer. Dit was niet te eten. We hadden gebeld maar de service was heel slecht.
Emiel P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg leuk concept, wij hadden geen zin om zelf te koken, ook niet om wat af te halen maar uitgebreid tafelen vonden we ook weer over dreven. Dit is de ideale tussenoplossing. Het eten smaakte ook nog eens lekker.
Arend S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Kom hier vaak maar opeens de laatste tijd veel duurder geworden. 4 euro voor een groene thee???!!!. Dan maar midner hier naartoe en iets anders zoeken.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik vond de pizza heel erg droog, de inrichting is saai zonder uitzicht en aub bestel nooit een pizza bij de Vapiano xxxx
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Erg slecht! De pesto rosso genomen,
5 pijnboompitjes werden er in totaal in de pan gedaan en wel 1 cherrietomaat! wauw! en een mini schepje pesto, chilipeper was vergeten te vragen, werd op het laatst nog gevraagd, te laat. dit gerecht is met ricotta kaas, de vergeetachtige kok was de parmezaanse kaas al aan het raspen.. wat een smaakloos gerecht !! maar was te verwachten. Dikke duim omlaag voor Vapiano. Het was hier ooit goed nu karig en afgeraffeld.
Marijn O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Ik en mijn partner hadden geen zin in een fastfood-hap maar hadden ook niet de tijd om uitgebreid te dineren in een restaurant. Vapiano is een prima tussenoplossing. Het is sfeervol genoeg om gezellig te zitten en je kan er heel behoorlijk eten zonder dat het veel kost.

De salades als voorgerecht waren okay: vers en tamelijk naturel. Prima rauwkorst. Porties hadden wat groter mogen zijn. De pasta pesto was precies zoals je hem zou verwachten: pasta pesto, niet meer, niet minder. Verder prima beetgaar en goed warm (dat is dan weer het voordeel van je eigen eten aannemen van 'de chef'.
John S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lunch met een groep. Het schenken van een drankje voor iedereen ging zeer vlot en gemakkelijk. Aardig meisje! Dat iedereen afzonderlijk in de rij moet gaan staan en dus op een ander moment kan gaan eten is niet zo gezellig. De salade van mijn collega's leken meer op de voerbakken voor konijnen. Tegenvallertje dus. Mijn vitello tonato was prima te eten. Broodje erbij, niks mis mee. Trek in een snelle hap, zeker een bezoek waard. Beter dan de Mac! De inrichting is in ieder geval een stuk gezelliger.
Neria V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een fantastische avond bij Vapiano gehad. Een fijne, informele sfeer met een goede, verse keuken. Heerlijk gegeten van antipasti, pasta tot de toetjes. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Zeer geschikt voor het houden van een feestje! Dank Vapiano!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met een paar vrienden naar Vapiano geweest voor een dessert en drankje. Iets wat wij als groep vaker doen. Maar wat een misser: de cheesecake was te droog, veel desserts waren in de grotere versie op, er was geen honing voor de muntthee en geen slagroom voor de warme chocolademelk?! Slechte service aan de bar, beide medewerkers kwamen erg ongeïnteresseerd over: de een begreep niet dat we als groep alles op een kaart wilde bestellen en deed erg 'moeilijk' en de ander had niet door dat we twee cheesecakes hadden besteld. Jammer, volgende keer toch de andere Vapiano nemen.
Liselot E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik kom hier geregeld om even snel wat te eten. Doorgaans word ik keurig geholpen en is het eten prima. Vandaag echter een misser. De dame achter de balie was erg vriendelijk, maar in de sla zat veel zand en de portie was de helft van wat ik normaal krijg. Ook zijn volgens mij de salade dressings veranderd, want deze smaakte mij veel minder goed dan vorige keren (dunner en wateriger).
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Kwaliteit/smaak van de gerechten is niet hoogstaand, maar op zich is wat je eet lekker en vers. Wat echt een groot nadeel is, is het feit dat als het druk is en je anti-pasti/salades, pizza en pasta bestelt voor meerdere personen je niet met elkaar kunt eten. Niets is tegelijk klaar, ik stond nog in de lange! rij voor de pasta en de zoomer ging af dat de antipasta en even later de pizza's al klaar waren. Met kinderen erbij kun je nu eenmaal niet opsplitsen. Daardoor nu helaas geen pasta gegeten, want het andere eten was inmiddels al koud. Daarbij was de vitello tonnato echt niet lekker, proefde naar schoonmaakmiddel. Personeel is redelijk vriendelijk, behalve dan achter de counters bij de pastabereiding. Gaan we snel nog een keer? Waarschijnlijk niet!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voor het eerst gegeten bij Vapiano. Zelf had ik de spaghetti bolognese en mijn tafelgenoot had de linguine met gamba's. Allebei erg lekker. De bereiding gebeurt snel en vakkundig. Je kunt zelf aangeven welke pasta, welke extra ingrediënten, hoe je het bereid wilt hebben etc. De prijs/kwaliteitsverhouding vonden wij erg goed. In menig duurder restaurant smaakt het beduidend minder. Wij overwogen om een voor- of nagerecht te nemen maar dat was echt niet nodig gezien de ruime porties. De inrichting van de zaak sprak ons erg aan. Het personeel was vriendelijk en vakkundig. Wij zullen hier beslist vaker komen.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Altijd goed eten. Normaal ga ik altijd voor de pizza maar deze kreeg stonden mijn vrienden erop dat ik ook een keer de pasta zou nemen. Dit is geen verkeerde keus geweest. Snel geholpen en snel op, precies zoals ik het graag zie.
Sonic .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Leuke tent met (vandaag) leuk uitzicht op "de trap" bij het Stationsplein. Het concept is wel wennen. Het is zelfbediening en worden pasta, pizza en salade en drank/dessert ook nog aan verschillende balies klaar gemaakt. Dat maakt het lastig om gelijktijdig de borden op tafel te hebben. Maar de risotto spinazie en gamba's, pizza tonijn en pasta carbonara waren wel lekker: goede prijs-kwaliteit verhouding. We vonden het aardig dat ze de desserts wel kwamen brengen maar dat ging wel helemaal fout. Bij alle drie de desserts waren de sauzen en vruchten vergeten en die hebben we dan ook maar retour gestuurd (we moesten er vandoor). Dat was vreemd maar al met al een aardige lunchervaring. Ik weet niet of ik nog een keer langs ga, dat zelfbedieningssysteem met al die verschillende balies ga ik denk ik niet aan wennen.
Jeroenvz79 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk eten voor n prima prijs, jammer van de koks die zeer chagrijnig hun werk staan te doen, idem voor het grootste andere gedeelte van het personeel.
Beste Jeroenvz79,

Bedankt voor uw feedback, zeer vervelend om te horen dat ons team chagrijnig hun werk heeft gedaan. Wij zullen intern onderzoeken wat er deze desbetreffende dag is gebeurd. We hebben uw feedback direct meegenomen in onze dagelijkse meetings met het team.

Gelukkig hebben de gerechten wel gesmaakt! wij zullen er voor zorgen dat de service de volgende keer ook perfect in orde zal zijn.

Nogmaals onze excuses en we hopen u alsnog een keer te mogen ontvangen in ons restaurant.

Met Vriendelijke Groet,
Team Vapiano Rotterdam Plaza.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Voor ons als gezin was het de eerste kennismaking met het Vapiano-concept. Op het eerste gezicht is het geen familierestaurant, maar dat bleek mee te vallen. Bij de afhaalbalies stonden lange rijen en eigenlijk hadden wij geen idee hoe lang het zou gaan duren. Uiteindelijk hebben we besloten om 2 pizza's en 2 pasta's te bestellen. Wij splitsten ons op en dat was een goede keuze, ware het niet dat de rij bij de pizza's veel korter was, waardoor de kinderen veel eerder aan tafel zaten dan wij. Hier moeten we in het vervolg even op letten. Als je eenmaal aan de beurt bent wordt je geholpen door een uiterst vriendelijke kok, die met veel plezier de maaltijden klaar staat te maken. Het eten was uitstekend en ook de toetjesbar is prima. Prijs/kwaliteit zijn prima in balans en uiteindelijk kunnen wij zeggen dat het eten het wachten waard was.
Beste Uitzonderlijk,

Bedankt voor de goede recensie, bij de pizza krijgen onze gasten inderdaad een buzzer waarmee je aan tafel kan wachten. Op rustigere dagen is het voor ons wat makkelijk om de gerechten af te stemmen qua wachttijd. U zou dit altijd bij de koks kunnen aangeven. Mocht het qua drukte in het restaurant mogelijk zijn om de pasta en pizza met elkaar af te stemmen dan zullen onze koks u daar graag mee helpen.

We hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Mvg, Team Vapiano Plaza
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
De pizza was helaas niet echt meer warm en de korst was te droog en te lang gebakken. Jammer. De wijnen waren wel lekker. Personeel vriendelijk doch ongeïnteresseerd. Decor is goed. Lekkere stoelen. Wel veel herrie om je heen. Al met al geen aanrader.
Beste Tineke,

Bedankt voor de feedback, we vinden het zeer vervelend om te horen dat uw bezoek niet is bevallen.

Graag wil ik naar aanleiding van uw bezoek in overleg met het pizza team om er achter te komen wat er fout is gegaan. Graag zou ik persoonlijk met u spreken mocht u daar de tijd voor hebben om er achter te komen wat er precies is gebeurd zodat wij onze service en kwaliteit kunnen verbeteren. Mijn email adres is: vn@vapianorotterdam.nl. Nogmaals onze excuses dat het bezoek niet is bevallen wij willen dit graag met u goedmaken en de feedback delen met het team. Met Vriendelijk Groet Vincent, Vapiano Rotterdam Plaza
Marit B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vriendelijke bediening en mooi interieur. Ondanks het "fastfood element" krijg ik niet echt het "fastfood"gevoel, integendeel: het restaurant heeft een lounge-achtige sfeer benadrukt door de rode leren stoelen met bijpassende lage tafels, "de picknick" tafels (hoog en laag).

Het eten is heerlijk en vers aan alle wensen wordt voldaan (meer peper,meer groenten of meer vlees/vis). Naast alle pasta's zij er ook anti-pasta's en pizza's. Dit kan worden afgesloten met een toetje verkrijgbaar bij de "toetsjes" sectie.

Houdt er rekening mee als dat als men hier wil eten dat het tussen 17-18.30u soms ook nog 19.00u erg druk kan zijn, vooral op vrijdagavond (minder zitplaatsen en lange wachtrijen).

Ondanks dit een absolute aanrader!
Beste MizCrea,

Ontzettend bedankt voor je positieve recensie!

Met Vriendelijk Groet,
Team Vapiano Plaza
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Als je goed en vers pasta en anti-pasta gerechten wilt eten of meenemen, dan is dit restaurant erg geschikt. Elk gerecht wordt met de nodige aandacht bereid met verse ingrediënten en er is voldoende keuze. De prijs- kwaliteitsverhouding is in orde.

Er zijn voldoende zitplaatsen echter ga er vanuit dat als je vanaf 17:30 uur komt het gewoon gezellig druk is.

Minpunten
- Geluid bij drukte

Pluspunten
- Zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer
cupcake010 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Meerdere keren bij Vapiano Blaak gegeten. Service is prima, en eten smaakt goed. Omdat ik met een vriendin naar de bios ging kozen we dit keer voor Vapiano Plaza. Geen goed plan. Het was erg druk en we stonden zo'n 30 minuten in de rij om door een zeer gedemotiveerde jongeman 'geholpen' te worden. Hij stond enorm te zweten (van het harde werken; dat dan weer wel) en alleen maar met zn collega naast hem te lullen. Hij was kortaf en reageerde geirriteert. Het kostte ons ook aardig wat moeite een plekje te vinden om te zitten aangezien de meeste tafels vol vieze borden en lege flesjes stonden.

De risotto die ik bestelde was onwijs zout. Ik ben normaal heel makkelijk en eet bijna alles maar ik kreeg het zowat aan mn nieren. Doordat we een half uur in de rij stonden moesten we ons haasten voor de film en kon ik helaas niet de manager aanschieten om er melding van te maken. Gelukkig hadden ze een lekkere bak zoete popcorn in de bioscoop. Toch heel jammer.
Beste Cupcake010,

Ontzettend vervelend om te horen dat uw bezoek aan Vapiano Plaza zo is tegengevallen.

Ik vind het zeer kwalijk dat u niet juist bent geholpen. Wij zullen dit intern gaan uitzoeken en de desbetreffende kok hierop aanspreken. Ook dat het gerecht te zout was vind ik zeer vervelend de manager had dit binnen enkele minuten voor u kunnen oplossen maar ik begrijp dat u door de drukte in tijd nood bent gekomen.

Ons restaurant is over het algemeen vrij druk en we doen zeker ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen en de juiste service te bieden helaas is dit bij u niet gelukt. Mijn welgemeende excuses en ik wil u graag tegemoet komen. Mocht u ons nog een kans willen geven dan zou ik u willen vragen mij te mailen: vn@vapianorotterdam.nl

Met Vriendelijke Groet,
Vapiano Rotterdam Plaza