Vapiano Rotterdam (Binnenrotte)

Binnenrotte 140 3011 HC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vapiano Rotterdam (Binnenrotte)

7,1
5,5
6,9
Voordelig
Erg rumoerig
Erg lang
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten is qua prijs- kwaliteit wel redelijk hoewel mijn pasta niet gaar was. Het zou aan de keuken worden doorgegeven......... geen excuus o.i.d. Mijn tafelgenoot was goed te spreken over de pizza.
Witte wijn is acceptabel en de koffie is goed.
Drie redenen waarom ik er niet meer naar toe ga:
1. Het enorme lawaai. Je staat na een uur volkomen daas weer buiten.
2. Er is geen bediening. Er zijn aparte balies voor pasta en pizza. 20 minuten in de rij staan voor je pasta betekent dat je tafelgenoot zijn pizza al bijna op heeft. Ik stel me iets anders voor bij samen eten. De rij voor de salade heb ik maar overgeslagen. En ik heb het hier over een woensdagavond. Bovendien heb je geen enkele zicht op je tafel met je spullen als je in de rij staat voor je eten.
3. De allergenenkaart maakt geen onderscheid tussen koemelkallergie en lactoseintolerantie. Twee heel verschillende dingen. Met lactoseintolerantie weet je dan nog niet wat je wel kunt eten.
J R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Afgelopen week hebben we hier gegeten. Omdat het bij 'de buren' nogal druk was met een grote rij voor de deur, besloten we bij Vapiano's naar binnen te gaan omdat we behoorlijk honger hadden. Eenmaal binnen echter, waren er grote rijen bij de pasta's. Bij de afdeling pizza's viel het mee. En alsnog moesten we drie kwartier wachten voor we een pizza hadden! We namen de vegetarische pizza Bruchetta als ik me niet vergis. Ik weet zeker dat ik hem zelf lekkerder had gemaakt. De pizza was smakeloos! Beter hadden we een diepvries pizza gehaald. Er zat weinig smaak aan en was vooral vet. Er werd me uitgelegd dat na de 20e van iedere maand de mensen in de buurt uitbetaald krijgen en daardoor iedereen massaal naar dit restaurant gaat. Vandaar de drukte. Ik ga hier nooit meer naartoe. Je wordt gewoon chagrijnig van het wachten en de onbehoorlijke pizza. Het neigt naar een fastfoodketen met veel hogere prijzen. Voortaan kijk ik eerder op Iens!
Tijs H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Werkelijk het slechtste concept wat ik ooit heb gezien... 40 min in de rij voor je eten... Iedereen loopt maar rond. Meubilair zit voor geen meter! Niemand eet tegelijk. Waardeloos!
Het eten was wel lekker
RMEvelyn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik was hier gisteravond voor het eerst, maar ik weet niet of ik nog een keer kom. Door de lange wachtrijen vind ik het heel ongezellig en met de verschillende rijen bij de 'Pasta' sta je natuurlijk altijd in de verkeerde rij. Waarom niet gewoon met een volgnummer systeem werken? Volgens mij zetten ze dan nog veel meer om. Je kunt ondertussen op je gemak een voorgerecht eten en praten met je tafelgenoten en als je aan de beurt bent ga je pas in de rij staan.
Pinkie410 B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Samen met man en dochter gegeten. Mijn man had een pizza die een iets te krokante bodem had. Dochter en ik hadden een pasta waarvoor wij bijna een uur in de rij moesten staan. Pasta was oke, maar smaakte door ergenis van het lange wachten niet meer. Wij gaan hier niet meer naar toe, slecht concept.
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het concept van Vapiano is ideaal voor een snelle hap - wil men gezellig een hapje eten is men hier niet aan het goede adres door de lange wachtrijen. De (vegetarische) pizza's zijn lekker, maar natuurlijk niet écht Italiaans. De (volkoren) pasta's van mijn tafelgenoten waren minder geslaagd. Fijn is dat je restjes altijd kunt meenemen! Bovendien valt er veel te kiezen en wordt het eten naar wens aangepast.
Gianlucca .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Prijs kwaliteit ok, voor een snelle hap maar niet echt gezellig, vooral massa hier
Jammer dat je zelden op hetzelfde moment eet als je tafelgenoot, maar dat is nu eenmaal het concept. Wijnen zijn prima, deel personeel ongeïnteresseerd helaas.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het eten is oké, lekker maar niet bijzonder. Service is er niet echt, je moet zelf (lang) in de rij staan om eten te halen. Wanneer je met een groep gaat kan je niet tegelijk eten. Wel handig dat je apart kan afrekenen.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Eet hier nu al een aantal jaar op vrijdagavond,maar ga er nu niet meer heen de service gaat achteruit door besparing op personeel Je moet heel Lang wachten op Je pizza.
En de kwaliteit gaat ook achteruit pizza worden slechter belegd ook besparing denk Ik en Vaal is de soep koud of erg zout.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Na eerdere ervaring in Amsterdam is mijn idee hetzelfde. Het concept is fantastisch alleen op 1 of andere manier blijkt het in de praktijk niet echt te werken ofzo. Lang wachten ditmaal op een dinsdag avond. Vergeten pizza's die aan mensen na ons werden gegeven en ook hier geen excuus of compensatie. Verder heerlijk gegeten en leuk concept prijs kwaliteit is hier natuurlijk waar een mens blij van wordt!
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten was op zich smakelijk. Goede pizza's, lekkere desserts. Echter, wat vreselijk was, waren de lange wachtrijen. Ook wilde ik verschillende dingen hebben, en moest toen achter elkaar in verschillende rijen aansluiten, omdat deze gerechten van een verschillende categorie waren. Daar moeten ze echt wat op verzinnen, want je gaat uit eten voor je plezier, niet om steeds maar in een rij te gaan staan. Dit had ook tot gevolg dat het gezelschap waar ik mee was gekomen een groot deel van de tijd niet bij elkaar was. Vapiano, doe hier iets aan en probeer bv. de bestellingen van 1 persoon centraal in één keer op te nemen, zodat het niet nodig is een paar maal in een nieuwe rij aan te sluiten. De locatie had van binnen wat weg van een markthal, ook qua akoestiek.
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Vandaag weer eens na school bij Vapiano wezen eten. Had de scampi et spinazie genomen met kipfilet ipv garnalen altijd een lekkere combi geweest. Het eten smaakte goed alleen het personeel was te veel met andere dingen bezig, veel onderlinge gekletst terwijl er 2 rijen klanten aan het wachten waren.
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met mijn collega wezen egen in de middag eten is goed vooral de pasta van de maand moet je elke keer weer proberen. Lijkt dat je niks neem dan de zalm met roomsauce en neem vooral extra zalm of garnalen erbij. Jammer dat iedere kok daar een beetje een eigen wijze hanteert zo smaakt de pasta de volgende keer net niet zo goed of beter. Een constante zou fijner geweest zijn.
Cor_Vrij .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het personeel is best vriendelijke en behulpzaam, maar je moet ze af en toe wel even aanspreken want ze lopen straal langs je heen en je zou inderdaad zo maar een half uur geen drinken krijgen als je er niet zelf achteraan gaat. a

Pizza beetje zacht heb ook de pasta geproeft die vond ik matig. Toetjes zijn erg lekker! Met name de tiramisu.

Verwacht geen absoluut hoogstaande kookkunst
George A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Een leuk concept, maar als je met meerdere mensen wilt eten, moet je afgestudeerd zijn in de logistieke dienstverlening als je tegelijk aan tafel wil zitten. Maar misschien is dat wel de bedoeling. Het eten zelf is wisselend van kwaliteit, maar meestal is het in orde. Als je trek hebt in een klein hapje en het is er niet druk, dan kan je gerust naar binnengaan en iets uitzoeken.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Op zich geen slechte sfeer bij deze Vapiano. Je wordt vriendelijk ontvangen en de inrichting is ok. Ik ben echter niet dol op dit concept. Het feit dat je in de rij moet staan voor je eten vind ik al niet geweldig, maar dat je per "voedselgroep" een afzonderlijke rij hebt is echt onhandig. Daardoor had in dit geval de ene tafelgenoot zijn eten 25 minuten eerder dan de andere. Dat vind ik erg ongezellig.
Bovendien zijn de roosters boven de pannen waar de pastasaus wordt bereid zo vies (en is de ventilatie zo slecht) dat de viezigheid van de roosters de pannen indruppelt. Grote druppels grijsbruine drap in de saus... Ik heb mijn pasta dan ook afbesteld en heb een salade genomen.
M_HJ_M .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
We komen hier regelmatig voor een pizza, omdat deze gewoonweg heerlijk zijn. Een groot verschil met andere pizzarestaurants wat betreft de smaken. De mensen die de gerechten klaar maken zijn echter bijzonder lomp, iedere keer weer. Maargoed, het smaakt goed. Het decor is aangenaam, maar het zou fijn zijn als er meer eetstoelen met rugleuning waren.
Edward E.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vapiano, is er heel erg leuk , Mij lieveling eten is pizza van tonijn, ik vond de bediening heel erg goed heel vriendelijk, leuke mensen, ik voelde me welkom, de eten was heel erg lekker, de restaurant zag heel mooi uit netjes schoon, Gezellig
Roosje29 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ik kom hier al jaren. Vreselijk lekker eten! Het leuke is dat je zelf ingrediënten kunt toevoegen aan je pasta of pizza. Heerlijk vers stokbrood en op tafel olijfolie en basalicum. Het enige nadeel is een half uur in de rij staan bij de pasta, maar dat is de pasta wel waard. Het is heerlijk uiteten voor een lage prijs. Kortom aanrader als je het niet erg vind om in de rij te staan.
J M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Vanavond gegeten bij Vapiano in Rotterdam. Op ons menu stond pasta Carbonara en pizza gorgonzola. Daarnaast nog 2 kleine salades en bruschettas.
Het was veel te veel. Bruschettas waren niet geroosterd, dat had lekkerder geweest. Van de 2 salades was de ceasar het lekkerst. Pasta was verrukkelijk, vers klaargemaakt en lekker pittig (pimento was optioneel) pizza gorgonzola was fenomenaal. Lekker dun, verfijnd van smaak. Beter dan van de gemiddelde pizzeria. Als je ingesteld bent op self service en gewoon een vlotte smakelijke maaltijd wilt ben je hier goed!