Vapiano Den Haag

Service6,6/10
Decor7,7/10
Pjpronk . Fijnproever (2 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Meerdere keren ,in Wenen , uitstekend gegeten bij Vapiano, in een leuke ambiance.
Wat een teleurstelling moesten wij ervaren bij Vapiano aan het Buitenhof in Den Haag.
De bestelde vitello tonnato kon niet in de schaduw staan van de zelfde maaltijd in Wenen.
De service van de medewerkers was bedroevend.
Het personeel van Vapiano is meer met elkaar bezig als met de service naar de klanten.
Wij namen plaats in de serre. Op de tafel naast ons ( 80 cm )stonden vuile borden met pizzaresten.
Eerst na 50 minuten werden deze borden afgeruimd , voor ons werkelijk onsmakelijk.
Ook onze ervaring bij het afrekenen bij de kassa was gezien de houding van de Vapiano
medewerker bijzonder negatief.
Wij denken de volgende keer na ,waar wij in Den Haag van de Italiaanse keuken gaan genieten.
Hendrikv . Meesterproever (25 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was super lekker. Het wordt voor je neus voorbereid en dat doen ze ook wel snel. Alleen moet je wel lang in de rij wachten. Uiteindelijk zit je wel lekker vol en de prijs die je ervoor betaald is ook erg voordelig.
W C. Meesterproever (11 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Hier laatst wezen eten op een drukke dag. We hadden pizza besteld en zaten ruim 40 minuten te wachten in verband met de drukte, maar toen we naar beneden gingen vragen, waren ze de bon kwijt geraakt. De trek was al beetje weg voordat uiteindelijk de pizza klaar was na 50 minuten wachten uiteindelijk.
Susan75 . Expertproever (7 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben heerlijk geluncht bij Vapiano. De pizza en pasta waren erg lekker, het personeel vriendelijk en de sfeer relaxed.
Dat je in de rij moet staan om te bestellen is misschien iets minder gezellig, maar met deze perfecte prijs-kwaliteitverhouding hebben wij dat er graag voor over. Wij komen zeker terug!
Melanie S. Fijnproever (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik ben al jaren reuzeblij dat dit concept in Den Haag te vinden is. Verse pasta met verse ingredienten, dat proef je! En zo betaalbaar. Uiteraard staat daar wel tegenover dat het zelf moet halen (met bijbehorende dikke rij). Het zou mooi zijn als er nog een Vapiano in de stad opent om de rijen wat tegen te gaan (zoals in Amsterdam).
Menig Italiaans restaurant van deze prijsklasse voldoet niet aan de kwaliteit die je bij Vapiano krijgt.
Enige verbeterpunt; de kwaliteit van koks kan consistenter, inmiddels weet ik bij wie ik wel en niet in de rij moet gaan staan. Sommigen maken het eten echt liefdeloos klaar en anderen hebben er juist veilloos gevoel voor!
Nomivdk . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ik ben hier in de afgelopen maanden 2 keer geweest de eerste keer was het zo geweldig lekker dat ik er snel nog een keer ben heen gegaan het is wel grotendeels zelfbediening wat overig ook wel weer prettig is en waardoor de prijzen niet zo hoog liggen het is een perfect restaurant als je niet te veel geld wil uitgeven en toch een keer iets beters wil eten dan bij een fastfood restaurant.
Elly H. Expertproever (5 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Super slecht! Eten was niet echt meer top. Stond lang in de rij en tien werd de persoon achter me in de rij eerder geholpen dan ik??????? Sorry
Garnalen in de pasta waren niet lekker. Veel te lang in de pan.
De pizza was wel top maar samen eten zat er helaas niet in. Zal ruim 30 minuten tussen.
Geen aanrader (meer)
Jammer dat zo'n tent achter uit gaat.
Beste Lekker in den haag,

Wij willen u graag bedanken voor uw feedback, dit helpt onze organisatie continu te verbeteren. Uiteraard vinden het zeer vervelend dat u een negatieve ervaring binnen ons restaurant hebt ervaren en willen u er graag op wijze dat er ten alle tijde een manager op de vloer rondloopt bij wie u te plaatsen uw onvrede kunt uitspreken zodat wij direct kunnen handelen.

Helaas vanwege de drukte is het voor onze koks zeer moeilijk een pasta en een pizza gerecht op elkaar af te stemmen, uiteraard proberen wij in de rustige periodes hier extra service in te verlenen.

Graag wil ik u vragen mij persoonlijk een email te sturen jvdl@vapianodenhaag zodat ik u en uw gezelschap vouchers van ons restaurant kan toesturen om uw negatieve ervaring om te kunnen zetten in een positieve ervaring.

Mvg,

Management team '
Vapiano Den Haag
MiaCullen . Fijnproever (4 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We merken helaas dat het steeds meer achteruit gaat vergeleken met vroeger. Ze nemen daar steeds jongere mensen aan als kok en die zijn meer met elkaar bezig dan met de klant, waardoor verzoeken worden vergeten en fouten worden gemaakt. Jammer en onnodig.
Wij hadden de pasta Scampi e Spinazi besteld - daar kreeg je 4 garnaaltjes bij. (Vroeger was dit meer). Wij verzochten daarom om extra garnalen en hiervoor betaal je 3 euro toeslag p/p.
Voor 2 pasta met extra garnalen en één jus d'orange waren wij 30 euro kwijt en dat is voor Vapiano best prijzig.
Jammer dat het met de tijd achteruitgaat en duurder wordt. Wij gaan daarom niet meer zo vaak als voorheen.
Cheryl_ . Meesterproever (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Geluncht op donderdagmiddag en zelfs dan sta je nog een tijdje te wachten bij de pasta/risotto (20/25 min). Ik had de risotto con gorgonzola en die was heerlijk! Hij was behoorlijk pittig door de chili pepers, maar het had een hele goede smaak. De stukjes kip erin waren wel iets aan de kleine kant, maar alles had een volle smaak. Het is beneden binnen erg donker en dat is jammer als het mooi weer is. In dat geval raad ik aan om boven of buiten te gaan zitten
KellyvanDijk . Expertproever (5 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben voor het eerst pizza besteld bij Vapiano. Dit ging heel soepel! Je gaf aan welk pizza je wilde hebben en kon een halfuur later je pizza ophalen. Dit ging veel sneller dan bij het bestellen van pasta. Als ik de pizza van Vapiano moet vergelijken met die van de Very Italian Pizza, dan vind ik de pizza van Vapiano best tegenvallen. Ik had een pizza tonno besteld en het was smakeloos. Zowel de saus als de tonijn hadden niet heel veel smaak. Ik hou het toch bij pasta de volgende keer.
Patteflet . Expertproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Bij Vapiano weet ik dat ik een lekkere pasta of pizza kan eten. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen, vooral regelmatig lange rij bij de pasta. Als we niet veel tijd hebben gaat het bij de pizza's sneller. Als 'buffetrestaurant' altijd onze eerste keuze. Vooral het toetjes/wijnbuffet heeft vriendelijk en attent personeel. Bij de maaltijdenbereiding soms 'grommers'. Wat ongeïnteresseerde personeelsleden. Boven kun je rustiger eten, met prachtig uitzicht op het Buitenhof met lichtjesbomen.
Remcokoning . Meesterproever (14 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Tijdens mijn lunch pauze bij vapiano terechtgekomen. Vapiano is wel een van de plekjes die ik vaak bezoek aangezien het op loopafstand is vanaf mijn werk. De pasta's smaken hier altijd goed! Soms duurt het iets langer maar de kwaliteit van de pasta maakt het weer goed. Ik neem hier vaak de carbonara.
Boefje27 . Meesterproever (23 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Bij Vapiano is het gewoon lekker eten, je krijgt bij binnenkomst je kaartje, gaat langs de koks en bepaalt zelf wat je op je pizza wilt en je kan blijven staan om het gemaakt te zien worden, zo niet neem je een beepertje mee naar tafel die afgaat wanneer je eten klaar is en dan haal je het op. Lekkere pizza met veel kaas en ansjovis en pittige worst, aparte combi maar voor mij heel lekker, drankjes goed geprijsd net als het eten.
Henrique22 . Fijnproever (4 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Mooie tent, het is echter zo super druk dat dit ten koste gaat van een goede service en helaas lange wachttijden.
Echter.kom ik hier vaak voor de pastas die zijn zeker goed te doen.
Zoals de scampi et spinacI en de bolognese pasta.
Bianca O. Expertproever (8 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Helaas half uur in de rij gestaan voor een bord pasta die wel lekker vers maar voor de rest niet zo bijzonder was . Wij waren met zijn drieën en iedereen heeft apart moeten eten en de wijn was ook niet lekker. Concept kan de massa niet aan . Dus is geen snelle hap.Misschien leuk als je buiten de spits gaat.
Shanti P. Expertproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op kerstavond gegete, was daarom biet zo druk. Ik heb de risotto funghi met chili gegeten. erg lekker van smaak, met een stevige bite. Heel erg lekker en geschikt voor vegetariërs.
Maartjegroen . Expertproever (8 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Meerdere keren bij vapiano in Den Haag (buitenhof) gegeten en als je snel wilt eten is dit toch wel een van de beste eetgelegenheden in de omgeving. Ik heb gekozen voor de tagliatelle carbonara en het was alweer heerlijk.
Jeroen T. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij komen vaak graag een pizza eten bij Vapiano. Deze zijn verrukkelijk. De pasta ook trouwens.
Het is niet een restaurant om echt "uiteten" te gaan. Wij komen er graag want het eten is erg goed en de sfeer is gezellig. Als je pasta wilt eten dan kan je het beste in de middag gaan, s avonds is het erg druk bij de pasta en moet je lang in de rij staan. Het is ook beter om met ze allen of pizza of pasta te eten. Dan heeft iedereen ongeveer tegelijk het eten. Prijzen van de drank zijn dik in orde. Niet te duur en er zit meer dan genoeg in een glas.
Robin . Meesterproever (20 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met ze 4-en wezen eten hier. Begrijp niets van dit "restaurant". Soort picknick tafels waaraan je het zelf gehaalde voedsel kan opeten onder het genot van een veel te duur glas wijn. Onze pasta was niet gaar, kon ook slechts 2x keer bestellen, pizza was als eerste klaar en 1 pasta was 10 min later klaar. Schandalig dit!
Gromit . Meesterproever (23 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Voor een werkbezoek in Den Haag en voor het naar huis gaan nog even een hapje eten. Op aanraden van een vriendin naar Vapiano's. De Italiaan is midden in het centrum gesitueerd op een steenworp afstand van het binnenhof. Het concept is een soort "haal en betaal je eten na het eten" concept. Pizza, pasta, salade, drankje en zoek een plek. Het was vol, eigenlijk te vol maar tegen de prijs/kwaliteit verhouding is het slecht door andere concureren. De pizza was lekker, goed belegd, wel wat aan de scherpe kant. De salade goed en de pasta (vers) uitstekend. Mooi concept, goed voor een snelle, "gezonde" hap, kinderen kunnen er uitstekend terecht maar ga er niet naar toe voor een diner. Aanrader voor als je ander "snel" eten zat bent. Ik vind het een aanrader en ga er zeker nog een keer naar toe