Vapiano Den Haag

6,8

Jouw recensie over het restaurant Vapiano Den Haag

Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijke pasta! Pasta pesto met kip is echt een aanrader. Wij komen hier graag maar die wachttijden bij de counter.... Verschrikkelijk lang!!
Zeger S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Enorme wachttijden, kale inrichting, tochtig en gestresste werknemers.. zonde van een sterk concept. Er loopt geen leidinggevende rond.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Slechte service. Met een grote groep pasta en drinken besteld, maar de kleine lust geen pasta dus wilden we hem ander eten geven. Werd ons even verteld dat dat niet mocht. Moest ie buiten eten in de kou.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gisteren bij Vapiano Den Haag gegeten. We waren er om 17.15 en wilden de film bij Pather van 18.15 uur halen.
De rij was niet erg lang maar toch hebben we een half uur in de rij gestaan.
Eindelijk aan tafel bleek de pasta niet gaar. Vanwege tijdgebrek hadden we geen mogelijkheid weer terug te gaan naar de balie. Bij de kassa gemeld en we kregen 10% korting, terwijl we het eten niet op konden eten omdat de spaghettig erg hard was. Dus 0,99 korting op 9,90. Ik vind dit geen manier van doen en ben zeer teleurgesteld.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een hele lange dikke zwarte haar ingebakken in de mozzarella op onze pizza. Ach, het is niet fris maar het kan gebeuren. Wat wel echt schadalig is De reactie van het personeel, ..we kregen 1.58 euro korting! Je verzint het niet !!
pientje84 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk! Niets aan toe te voegen. Ga er al jaren met veel plezier naartoe.

Enige minpunt is als het druk is, je moeilijk plek kunt vinden.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een opmerkelijke formule hanteert dit restaurant. Als je aan de beurt bent en je je bestelling hebt doorgegeven dan wordt de maaltijd gekookt en gebakken. Dit duurt bij elkaar zo'n 5 tot 7 minuten. Meestal staan er 4 a 5 personen in een rij en dan gaan wij toch maar op zoek naar een ander restaurant. We hebben geen zin om een half uur in de rij te staan. Als het dan een keer rustig is dan moet je vooral voor een pasta gaan want die zijn voortreffelijk. De pizza's zijn daarentegen ronduit slecht. Een flinterdunne waterige bodem met weinig er op die verticaal naar beneden hangt als je hem in je hand probeert te pakken. Smaakt ook nog eens slecht. En dan het allerraarst, als je eindelijk je pasta hebt dan kan je naar de overkant voor eventueel een salade. Kan je weer in de rij. Ok ok je kan natuurlijk eerst de salade laten samenstellen. Kan je die nuttigen als je op je pasta staat te wachten.
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker eten en leuke sfeer.
Vorige avond eten wij rijst met gambas, het was echt heerlijk
Zeker ga ik daar weer met vrienden.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Op herhaling bij Vapiano. Gemakkelijk als je naar de film gaat. Wederom tevreden. Leuke zaak! Goede kwaliteit producten. Fijne service! Moeilijk parkeren in deze omgeving..
Henrique P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We komen bijna elke weekend eten.
We bestellen van alles maar altijd een piato antipasto. Ik merk dat de piato steeds minder gevuld wordt. Vandaag was extreem en toen hebben we gevraagd naar de manager.
Haar reactie: in al de jaren is het personeel te "generous" geweest. (het piato is volgens mij in der loop der jaren door minimaal 20 medewerkers gemaakt maar ja, het zou wel...) Wat we vandaag gekregen hebben is het juiste portie. Punt!
Persoonlijk denk ik dat een tijd gaar duren toto we weer terugkomen. Als we ooit terugkomen...
Verder is het eten lekker en niet duur. Het management? Die ene dame van vandaag (12.45uur) zou eens een cursus omgaan met klanten kunnen volgens! Gratis en online te volgen!
Succes Vapiano! We gaan het eten zeker missen
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk om een keer snel een hapje te gaan eten! niet om uitgebreid uit eten te gaan i.v.m. de drukte. Maar dit is toch wel een van mijn favoriete restaurantjes in Den Haag om goedkoop en lekker te eten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Pegah G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik was daar met enkele vriendinnen . Het eten is erg lekker en vers. Het is altijd druk maar wel gezellig. Locatie is makkelijk bereikbaar met ov. Aanrader !
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De Caesar salad gegeten. Heerlijke verse sla met pittige ansjovisdressing, knapperige croutons en royaal bestrooid met vlokken grana pardano. Als extra pittig gegrilde gamba's met knoflook en (op verzoek) rode peper. Begeleid door knapperige ciabatta was het een heerlijke lunch!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
15 november hier gegeten met een vriendin.
Eten was prima, maar de kok was echt verschrikkelijk onaardig.

1 had een pasta
1 had salade

door verschil in drukte, had de een zijn eten veel eerder dan de ander. Dat zal wel bij de prijsklasse horen, maar geen vloekende kok hopelijk niet.

Verder prima ervaring met Vapiano
Cher A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zoals altijd lekker eten, maar het vreemde is dat ze nooit ravioli con spinaci e ricotta hebben... waarom staat het dan op de kaart? Ik heb nu al 4x meegemaakt dat ik erom vraag en dat het er niet is.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige ambiance, erg dynamisch, veel jongeren, maar ook reizigers. Prima verse salades gegeten, jus d'orange en een uitstekende espresso.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Meer dan een uur moeten wachten op de pizza. Kok gaf aan dat het een halfuur zou duren, dus na 40 minuten naar het afhaalpunt gegaan, daar meerdere mensen gezien die weggegaan zijn zonder eten nadat ze langer dan een uur moesten wachten. De pizza die we kregen was lekker, maar het was het lange wachten en de chaotische sfeer niet waard.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Laat ik maar beginnen met het 'negatieve'; het is een vreetschuur. Je moet geluk hebben om een plekje te bemachtigen (toen ik daar vorig jaar was met collega's hebben we met de borden op schoot gegeten. Dat vond niet iedereen een succes...).

Het goede nieuws is, is dat je alles (ook de pasta's!) mee kunt nemen. Een uitkomst als het te druk is om een zitplekje te vinden.

Daar tegenover staat dat het vers, lekker en snel is. Voor je het weet heb je je warme hap in handen. Tegenwoordig sturen we 1 persoon alvast vooruit om een plek te zoeken.

Kortom, als je je instelt op een vreetschuur, dan krijg je absoluut waar voor je geld.

Het bestelsysteem (je krijgt een pas en je betaalt als je vertrekt) is ideaal en voorkomt alle oponthoud om je eten te krijgen ;-))!
P.J. P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Meerdere keren ,in Wenen , uitstekend gegeten bij Vapiano, in een leuke ambiance.
Wat een teleurstelling moesten wij ervaren bij Vapiano aan het Buitenhof in Den Haag.
De bestelde vitello tonnato kon niet in de schaduw staan van de zelfde maaltijd in Wenen.
De service van de medewerkers was bedroevend.
Het personeel van Vapiano is meer met elkaar bezig als met de service naar de klanten.
Wij namen plaats in de serre. Op de tafel naast ons ( 80 cm )stonden vuile borden met pizzaresten.
Eerst na 50 minuten werden deze borden afgeruimd , voor ons werkelijk onsmakelijk.
Ook onze ervaring bij het afrekenen bij de kassa was gezien de houding van de Vapiano
medewerker bijzonder negatief.
Wij denken de volgende keer na ,waar wij in Den Haag van de Italiaanse keuken gaan genieten.