Vapiano Den Haag

Meer informatie over restaurant Vapiano Den Haag

6,5
Henrique P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We komen bijna elke weekend eten.
We bestellen van alles maar altijd een piato antipasto. Ik merk dat de piato steeds minder gevuld wordt. Vandaag was extreem en toen hebben we gevraagd naar de manager.
Haar reactie: in al de jaren is het personeel te "generous" geweest. (het piato is volgens mij in der loop der jaren door minimaal 20 medewerkers gemaakt maar ja, het zou wel...) Wat we vandaag gekregen hebben is het juiste portie. Punt!
Persoonlijk denk ik dat een tijd gaar duren toto we weer terugkomen. Als we ooit terugkomen...
Verder is het eten lekker en niet duur. Het management? Die ene dame van vandaag (12.45uur) zou eens een cursus omgaan met klanten kunnen volgens! Gratis en online te volgen!
Succes Vapiano! We gaan het eten zeker missen
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk om een keer snel een hapje te gaan eten! niet om uitgebreid uit eten te gaan i.v.m. de drukte. Maar dit is toch wel een van mijn favoriete restaurantjes in Den Haag om goedkoop en lekker te eten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Pegah G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik was daar met enkele vriendinnen . Het eten is erg lekker en vers. Het is altijd druk maar wel gezellig. Locatie is makkelijk bereikbaar met ov. Aanrader !
wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De Caesar salad gegeten. Heerlijke verse sla met pittige ansjovisdressing, knapperige croutons en royaal bestrooid met vlokken grana pardano. Als extra pittig gegrilde gamba's met knoflook en (op verzoek) rode peper. Begeleid door knapperige ciabatta was het een heerlijke lunch!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
15 november hier gegeten met een vriendin.
Eten was prima, maar de kok was echt verschrikkelijk onaardig.

1 had een pasta
1 had salade

door verschil in drukte, had de een zijn eten veel eerder dan de ander. Dat zal wel bij de prijsklasse horen, maar geen vloekende kok hopelijk niet.

Verder prima ervaring met Vapiano
Cher A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zoals altijd lekker eten, maar het vreemde is dat ze nooit ravioli con spinaci e ricotta hebben... waarom staat het dan op de kaart? Ik heb nu al 4x meegemaakt dat ik erom vraag en dat het er niet is.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige ambiance, erg dynamisch, veel jongeren, maar ook reizigers. Prima verse salades gegeten, jus d'orange en een uitstekende espresso.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Meer dan een uur moeten wachten op de pizza. Kok gaf aan dat het een halfuur zou duren, dus na 40 minuten naar het afhaalpunt gegaan, daar meerdere mensen gezien die weggegaan zijn zonder eten nadat ze langer dan een uur moesten wachten. De pizza die we kregen was lekker, maar het was het lange wachten en de chaotische sfeer niet waard.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Laat ik maar beginnen met het 'negatieve'; het is een vreetschuur. Je moet geluk hebben om een plekje te bemachtigen (toen ik daar vorig jaar was met collega's hebben we met de borden op schoot gegeten. Dat vond niet iedereen een succes...).

Het goede nieuws is, is dat je alles (ook de pasta's!) mee kunt nemen. Een uitkomst als het te druk is om een zitplekje te vinden.

Daar tegenover staat dat het vers, lekker en snel is. Voor je het weet heb je je warme hap in handen. Tegenwoordig sturen we 1 persoon alvast vooruit om een plek te zoeken.

Kortom, als je je instelt op een vreetschuur, dan krijg je absoluut waar voor je geld.

Het bestelsysteem (je krijgt een pas en je betaalt als je vertrekt) is ideaal en voorkomt alle oponthoud om je eten te krijgen ;-))!
pjpronk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Meerdere keren ,in Wenen , uitstekend gegeten bij Vapiano, in een leuke ambiance.
Wat een teleurstelling moesten wij ervaren bij Vapiano aan het Buitenhof in Den Haag.
De bestelde vitello tonnato kon niet in de schaduw staan van de zelfde maaltijd in Wenen.
De service van de medewerkers was bedroevend.
Het personeel van Vapiano is meer met elkaar bezig als met de service naar de klanten.
Wij namen plaats in de serre. Op de tafel naast ons ( 80 cm )stonden vuile borden met pizzaresten.
Eerst na 50 minuten werden deze borden afgeruimd , voor ons werkelijk onsmakelijk.
Ook onze ervaring bij het afrekenen bij de kassa was gezien de houding van de Vapiano
medewerker bijzonder negatief.
Wij denken de volgende keer na ,waar wij in Den Haag van de Italiaanse keuken gaan genieten.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was super lekker. Het wordt voor je neus voorbereid en dat doen ze ook wel snel. Alleen moet je wel lang in de rij wachten. Uiteindelijk zit je wel lekker vol en de prijs die je ervoor betaald is ook erg voordelig.
Waey -.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Hier laatst wezen eten op een drukke dag. We hadden pizza besteld en zaten ruim 40 minuten te wachten in verband met de drukte, maar toen we naar beneden gingen vragen, waren ze de bon kwijt geraakt. De trek was al beetje weg voordat uiteindelijk de pizza klaar was na 50 minuten wachten uiteindelijk.
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben heerlijk geluncht bij Vapiano. De pizza en pasta waren erg lekker, het personeel vriendelijk en de sfeer relaxed.
Dat je in de rij moet staan om te bestellen is misschien iets minder gezellig, maar met deze perfecte prijs-kwaliteitverhouding hebben wij dat er graag voor over. Wij komen zeker terug!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik ben al jaren reuzeblij dat dit concept in Den Haag te vinden is. Verse pasta met verse ingredienten, dat proef je! En zo betaalbaar. Uiteraard staat daar wel tegenover dat het zelf moet halen (met bijbehorende dikke rij). Het zou mooi zijn als er nog een Vapiano in de stad opent om de rijen wat tegen te gaan (zoals in Amsterdam).
Menig Italiaans restaurant van deze prijsklasse voldoet niet aan de kwaliteit die je bij Vapiano krijgt.
Enige verbeterpunt; de kwaliteit van koks kan consistenter, inmiddels weet ik bij wie ik wel en niet in de rij moet gaan staan. Sommigen maken het eten echt liefdeloos klaar en anderen hebben er juist veilloos gevoel voor!
Nomivdk .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ik ben hier in de afgelopen maanden 2 keer geweest de eerste keer was het zo geweldig lekker dat ik er snel nog een keer ben heen gegaan het is wel grotendeels zelfbediening wat overig ook wel weer prettig is en waardoor de prijzen niet zo hoog liggen het is een perfect restaurant als je niet te veel geld wil uitgeven en toch een keer iets beters wil eten dan bij een fastfood restaurant.
elly H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Super slecht! Eten was niet echt meer top. Stond lang in de rij en tien werd de persoon achter me in de rij eerder geholpen dan ik??????? Sorry
Garnalen in de pasta waren niet lekker. Veel te lang in de pan.
De pizza was wel top maar samen eten zat er helaas niet in. Zal ruim 30 minuten tussen.
Geen aanrader (meer)
Jammer dat zo'n tent achter uit gaat.
Beste Lekker in den haag,

Wij willen u graag bedanken voor uw feedback, dit helpt onze organisatie continu te verbeteren. Uiteraard vinden het zeer vervelend dat u een negatieve ervaring binnen ons restaurant hebt ervaren en willen u er graag op wijze dat er ten alle tijde een manager op de vloer rondloopt bij wie u te plaatsen uw onvrede kunt uitspreken zodat wij direct kunnen handelen.

Helaas vanwege de drukte is het voor onze koks zeer moeilijk een pasta en een pizza gerecht op elkaar af te stemmen, uiteraard proberen wij in de rustige periodes hier extra service in te verlenen.

Graag wil ik u vragen mij persoonlijk een email te sturen jvdl@vapianodenhaag zodat ik u en uw gezelschap vouchers van ons restaurant kan toesturen om uw negatieve ervaring om te kunnen zetten in een positieve ervaring.

Mvg,

Management team '
Vapiano Den Haag
MiaCullen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We merken helaas dat het steeds meer achteruit gaat vergeleken met vroeger. Ze nemen daar steeds jongere mensen aan als kok en die zijn meer met elkaar bezig dan met de klant, waardoor verzoeken worden vergeten en fouten worden gemaakt. Jammer en onnodig.
Wij hadden de pasta Scampi e Spinazi besteld - daar kreeg je 4 garnaaltjes bij. (Vroeger was dit meer). Wij verzochten daarom om extra garnalen en hiervoor betaal je 3 euro toeslag p/p.
Voor 2 pasta met extra garnalen en één jus d'orange waren wij 30 euro kwijt en dat is voor Vapiano best prijzig.
Jammer dat het met de tijd achteruitgaat en duurder wordt. Wij gaan daarom niet meer zo vaak als voorheen.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Geluncht op donderdagmiddag en zelfs dan sta je nog een tijdje te wachten bij de pasta/risotto (20/25 min). Ik had de risotto con gorgonzola en die was heerlijk! Hij was behoorlijk pittig door de chili pepers, maar het had een hele goede smaak. De stukjes kip erin waren wel iets aan de kleine kant, maar alles had een volle smaak. Het is beneden binnen erg donker en dat is jammer als het mooi weer is. In dat geval raad ik aan om boven of buiten te gaan zitten
Emily M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Al meerdere malen geweest, en het eten is altijd heerlijk en niet duur! Jammer alleen dat het meeste personeel chagrijnig staat te werken en niet echt opschiet. We hebben bijna een half uur op onze pasta moeten wachten, terwijl er maar drie mensen voor ons in de rij stonden!