Vapiano Amsterdam (Rembrandtplein)

Amstelstraat 2 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207670800

Meer informatie over restaurant Vapiano Amsterdam (Rembrandtplein)

6,5
Lang

Jouw recensie over het restaurant Vapiano Amsterdam (Rembrandtplein)

Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prima eten voor een prima prijs. Systeem met het pasje en beneden bestellen is even wennen, maar werkt wel goed. Voor een 'vreetschuur' een prima restaurant.
marco H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Onbeschofte behandeling vanmiddag 1230 u bij de pizza en soep.
Na half uur koude witte pizza.
Klacht aan kassa niet serieus genomen.
JosiendG .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Zelden zo onvriendelijk in een restaurant behandeld. Wij waren onbekend met het concept van Vapiano, vragen werden nors en ongeïnteresseerd beantwoord. Lang wachten de rij voor de pasta, voorkeursgerecht was om onduidelijke redenen niet beschikbaar, alternatief werd duurder aangeslagen dan op de kaart vermeld (de prijzen zouden zijn verhoogd, maar de menukaart nog niet aangepast). de rest van het gezelschap had pizza besteld, meer dan 40 minuten op gewacht, uiteindelijk een redelijke, maar verbrande pizza gekregen. Personeel over het algemeen ronduit bot, gaf geen enkele blijk van vriendelijkheid of gastvrijheid.
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het heeft een gezellige sfeer. Leuke manier van bestellen, alleen je moet wel lang in de rij wachten rond etenstijd. Het eten is wel super lekker
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel mooi en ruim overzichtelijk restaurant. Je kan zelf je eten bestellen en dan krijg je een tijd klokje mee. Als die afgaat kan je het eten ophalen. Personeel is vriendelijk en het eten is ook van goeie kwaliteit. De prijs beviel mij ook erg goed.
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Van mening dat dit een van de lekkerste pasta's zijn. Wel jammer van de drukte waardoor je eeuwen wacht. Maar voor de pasta is dit het allemaal waard! Mijn favoriet: Pasta met pesto rosso. Heerlijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vapiano is een forse zaak onder straatniveau gelegen in de nabijheid van het Rembrandtplein. Bij de entree word je vriendelijk welkom geheten en krijg je een pasje mee dat elk besteld gerecht opslaat en waarmee je later kunt afrekenen. Een lange trap naar beneden voert halverwege naar een tussenverdieping met veel zitplaatsen en vervolgens verder naar de kelder waar de gerechten à la minute bereid worden. Er is een afdeling voor verse pasta's, een afdeling voor salades en pizza's en een afdeling voor drankjes en toetjes. Een leuk concept maar zoals zo vaak valt of staat dit soort dingen met het personeel en daar was nogal wat op aan te merken. Bij de afdeling pasta's bestelde ik fusilli gamberetti e spinaci met garnalen, groene pesto, room, spinazie, cherrytomaatjes en grana padano. Terwijl ik op het gerecht stond te wachten ging ik naar de andere afdeling voor een insalata mista maar daar was niemand te bekennen. Mijn pasta was klaar en de jongen van de salades was terug. Wat hij (totaal ongeïnteresseerd) bij elkaar fabriceerde was echter beneden peil. Volgens de kaart bestaat de insalata mista uit sla, wortel, komkommer, paprika, lente-ui, cherrytomaat, radijs, rode ui, champignon, courgette en grana padano. Wat ik kreeg bestond uit sla, wortel, cherrytomaat en een kleffe dressing, konijnenvoer kortom. Je moet er toch niet aan denken dat deze persoon ook de pizza's maakt. De pasta was trouwens uitstekend en het meisje dat het gerecht bereidde, deed dat goed. Een drankje voor erbij heb ik maar gelaten voor wat het was want bij die afdeling was helemaal niemand te bekennen. Het concept is goed maar het schort duidelijk aan de uitvoering.
Gijsemeisje .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vandaag bij Vapiano Amsterdam (vlakbij centraal station) geweest, wát een drukte! We dachten vroeg te gaan om dit juist te voorkomen maar dat dachten kennelijk meer mensen. Anyway... het eten was werkelijk heerlijk, de (Spaanse) wijn was rijkelijk ingeschonken, prima temperatuur en heerlijk.
Dwars door alle drukte heen -en dat was wat ons betreft dan ook het enige minpuntje) was het een herrie van jewelste, alsof je in een discotheek zat te eten, niet normaal! Je kon elkaar niet verstaan, tenzij je schreeuwde. Meerdere mensen om ons heen klaagden er over, toen ik er iets van zei tegen net personeel werd mij gezegd dat "de muziek" niet zachten kon want dat zou automatisch zijn ingesteld ????? Ik vermoed dat zij mijn grijze haar voor blond aan zag! Toen ik het probleem even later aan de manager voorlegde zei hij dat hij direct de "muziek" zachter zou zetten hetgeen ook gebeurde. Helaas was dat feest na 8 minuten weer voorbij. Wij zijn dan ook snel weg gegaan.
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Na de film hier wezen eten, eten is lekker en is snel klaar. De pastas zijn lekkerder dan de pizzas. Dus ga voor de pastas, service is vriendelijk en snel. Het restaurant ziet er wat modern uit, ene kant goed de andere kant weer niet. Kom zeker wel terug hier.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hier wezen eten vandaag, was niet zo druk dus niet zo lang in de rij hoeven te staan, Bestelde een pizza en een tomaten soep. Tomaten soep was lekker, pizza viel mee. Personeel was erg vriendelijk. Volgende keer de pasta proberen.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik eet graag bij vapiano, omdat het eten hier lekker is. Mijn voorkeur gaat wel altijd uit naar de pasta's. Jammer genoeg moet je wel lang in de rij wachten rond etenstijd. Daarnaast heb je niet veel lege tafels om te zitten en de plekken die leeg waren, lagen nog vieze borden.
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekker volkoren pasta met garnalen en spinazie. Het "concept" is gewoon in de rij staan en met een pasje scannen, flauwekul. Dat in de rij staan is vervelend, en ben je aan de beurt, komt er een soort van manager die zomaar naast de pasta bereider staan en bestelt 4 pasta's die ook nog worden gemaakt zonder excuus of berichtgeving. Terwijl wij al 20-25 min staan te wachten!!! Belachelijk. Dit is gewoon aantrekkelijk vanwege de lage prijs, maar het slaat werkelijk nergens op.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten smaakt prima en daar is weinig op aan te merken. De manier van bestellen is niet helemaal mijn ding: Je moet bestellen en je eten zelf ophalen. De locatie in Amsterdam was vreselijk druk waardoor we niet op een goed tafeltje terecht konden, resultaat: Het bord paste niet op de veel te kleine tafel, die overduidelijk bedoeld was voor middageten.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vapiano heeft prima eten, lekkere pasta's en prima Pizza's. mijn favoriete pasta is de Polo pikante met extra garnalen en extra pikant. top! Ik heb service een lage cijfer gekeken omdat wij laatst haast weg gekeken werden. Bij binnenkomst waren de koks al aan het klagen over het feit dat (klanten) gasten altijd het laatste minuut binnen komen. Wij waren 22:10 binnen en voelden ons best bezwaard om dan nog te bestellen. Er waren ook andere gasten die nog wilden bestellen, om die reden hebben wij besloten om toch te blijven. We werden wel prima geholpen door de betreffende kok. Tijdens het eten werden wij opeens verplaatst terwijl wij al 10 min aan het eten waren. Dit ervaren wij als zeer storend. De reden hiervoor was dat de betreffende medewerker die tafel al had schoongemaakt. Wij zaten niet in een aparte ruimte maar waar iedereen aan het etend was. Het is namelijk duidelijk welke area's al schoon zijn gemaakt, deze zijn meestal afgesloten. Wellicht handig om een reservering's bordje te zetten op de tafels die reeds schoon gemaakt zijn.
Ann H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ik ga vaker met collega's eten bij Vapiano Amsterdam Amstelstraat. Het eten bevalt ons wel. Daarom gaan we ook vaker. Een keer werd mijn pizza aangebrand en werd mij een andere aangeboden door de medewerker zelf. Het hoefde niet van mij te komen. Das fijn! Enige minpuntje Is de salade. De hoeveelheid verschilt echt van de persoon die het maakt. Je betaalt wel 9 euro voor zo'n bakje salade dus ik verwacht ook een goed gevulde bak en geen half volle. Graag hierop letten! Goed de bakken vullen wanneer ik weer kom. Ik was er vandaag rond een uur of 12.00-13.00u.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Al vaker in dit restaurant geweest. Goed en goedkoop. Alleen gisteren ging het mis. Mijn pizza Calzone, dat is zo'n ingeklapte pizza, was koud van binnen. De melding hiervan werd weinig serieus genomen. Ook bij het afrekenen werd gezegd volgende keer beter. Het was inderdaad goedkoop maar dit keer niet goed.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ik heb het niet zo op vreetschuren, dus zeer sceptisch meegegaan om dit eens te proberen en ik ben zeer verrast. De vriendelijkheid van het personeel icm de prijs/kwaliteit verhouding viel mij enorm mee, nee was gewoon super. Heerlijke pizza (tenminste niet overladen met kaas) tegen een zeer acceptabele prijs (
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Eten bij Vapiano vind ik altijd erg lekker en consistent qua kwaliteit. Handig dat je bij de pizza's een buzzer krijgt, zo kun je alvast rustig een tafeltje zoeken.

Bij de salades krijg je overigens een goede dot parmezaan en de dressings zijn erg lekker. Overigens is ook het aardbeien met mascarpone dessert aan te raden!

Veel van het personeel is erg aardig en lijkt plezier in zijn/haar werk te hebben.

Minpuntjes is wel dat je tussen 17:00 en 19:00 vaak erg lang wacht. Als je dan met z'n 2 bent en de ene wil pizza en de ander pasta kan je gerust ieder een half uur in verschillende rijen staan om daarna met moeite een plekje te vinden terwijl je eten al afkoelt.

Mijn tip: bezoek Vapiano zoveel mogelijk voor 17:00 of na 19:30 als je niet langer dan 5 a 10 min in de rij wilt staan en zeker wilt zijn van een zitplek.
Cloosterman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vaak heerlijk gegeten bij Vapiano 'S, maar deze keer viel het me erg tegen. Had een grote salade afgehaald, die meestal heerlijk is, maar nu... bruine randjes om de sla, dus waarschijnlijk oud, de saus was wel lekker.
ravioli92 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Vapiano is makkelijk en goedkoop. Maar daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. In de rij staan voor m'n eten is sowieso niet echt mijn ding, misschien moet daarom dit soort concepten gewoon overslaan. Maar de gedachte van de ravioli hier - die altijd lekker is - haalt me toch weer over om hier even te zitten eten met vrienden.

Het eten bij Vapiano is prima. Het wordt 'vers' voor je neus bereidt, je krijgt een goede dosis met parmezaanse kaas over je pasta en het smaakt prima. Alleen het vinden van een plek rond etenstijd met een vol bord pasta is een beetje jammer - vooral tussen 17.00 en 19.00.