Vapiano Amsterdam (Rembrandtplein)

Amstelstraat 2 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207670800

Meer informatie over restaurant Vapiano Amsterdam (Rembrandtplein)

5,9
6,7
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Na de film hier wezen eten, eten is lekker en is snel klaar. De pastas zijn lekkerder dan de pizzas. Dus ga voor de pastas, service is vriendelijk en snel. Het restaurant ziet er wat modern uit, ene kant goed de andere kant weer niet. Kom zeker wel terug hier.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hier wezen eten vandaag, was niet zo druk dus niet zo lang in de rij hoeven te staan, Bestelde een pizza en een tomaten soep. Tomaten soep was lekker, pizza viel mee. Personeel was erg vriendelijk. Volgende keer de pasta proberen.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik eet graag bij vapiano, omdat het eten hier lekker is. Mijn voorkeur gaat wel altijd uit naar de pasta's. Jammer genoeg moet je wel lang in de rij wachten rond etenstijd. Daarnaast heb je niet veel lege tafels om te zitten en de plekken die leeg waren, lagen nog vieze borden.
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekker volkoren pasta met garnalen en spinazie. Het "concept" is gewoon in de rij staan en met een pasje scannen, flauwekul. Dat in de rij staan is vervelend, en ben je aan de beurt, komt er een soort van manager die zomaar naast de pasta bereider staan en bestelt 4 pasta's die ook nog worden gemaakt zonder excuus of berichtgeving. Terwijl wij al 20-25 min staan te wachten!!! Belachelijk. Dit is gewoon aantrekkelijk vanwege de lage prijs, maar het slaat werkelijk nergens op.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten smaakt prima en daar is weinig op aan te merken. De manier van bestellen is niet helemaal mijn ding: Je moet bestellen en je eten zelf ophalen. De locatie in Amsterdam was vreselijk druk waardoor we niet op een goed tafeltje terecht konden, resultaat: Het bord paste niet op de veel te kleine tafel, die overduidelijk bedoeld was voor middageten.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vapiano heeft prima eten, lekkere pasta's en prima Pizza's. mijn favoriete pasta is de Polo pikante met extra garnalen en extra pikant. top! Ik heb service een lage cijfer gekeken omdat wij laatst haast weg gekeken werden. Bij binnenkomst waren de koks al aan het klagen over het feit dat (klanten) gasten altijd het laatste minuut binnen komen. Wij waren 22:10 binnen en voelden ons best bezwaard om dan nog te bestellen. Er waren ook andere gasten die nog wilden bestellen, om die reden hebben wij besloten om toch te blijven. We werden wel prima geholpen door de betreffende kok. Tijdens het eten werden wij opeens verplaatst terwijl wij al 10 min aan het eten waren. Dit ervaren wij als zeer storend. De reden hiervoor was dat de betreffende medewerker die tafel al had schoongemaakt. Wij zaten niet in een aparte ruimte maar waar iedereen aan het etend was. Het is namelijk duidelijk welke area's al schoon zijn gemaakt, deze zijn meestal afgesloten. Wellicht handig om een reservering's bordje te zetten op de tafels die reeds schoon gemaakt zijn.
Ann H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ik ga vaker met collega's eten bij Vapiano Amsterdam Amstelstraat. Het eten bevalt ons wel. Daarom gaan we ook vaker. Een keer werd mijn pizza aangebrand en werd mij een andere aangeboden door de medewerker zelf. Het hoefde niet van mij te komen. Das fijn! Enige minpuntje Is de salade. De hoeveelheid verschilt echt van de persoon die het maakt. Je betaalt wel 9 euro voor zo'n bakje salade dus ik verwacht ook een goed gevulde bak en geen half volle. Graag hierop letten! Goed de bakken vullen wanneer ik weer kom. Ik was er vandaag rond een uur of 12.00-13.00u.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Al vaker in dit restaurant geweest. Goed en goedkoop. Alleen gisteren ging het mis. Mijn pizza Calzone, dat is zo'n ingeklapte pizza, was koud van binnen. De melding hiervan werd weinig serieus genomen. Ook bij het afrekenen werd gezegd volgende keer beter. Het was inderdaad goedkoop maar dit keer niet goed.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ik heb het niet zo op vreetschuren, dus zeer sceptisch meegegaan om dit eens te proberen en ik ben zeer verrast. De vriendelijkheid van het personeel icm de prijs/kwaliteit verhouding viel mij enorm mee, nee was gewoon super. Heerlijke pizza (tenminste niet overladen met kaas) tegen een zeer acceptabele prijs (
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Eten bij Vapiano vind ik altijd erg lekker en consistent qua kwaliteit. Handig dat je bij de pizza's een buzzer krijgt, zo kun je alvast rustig een tafeltje zoeken.

Bij de salades krijg je overigens een goede dot parmezaan en de dressings zijn erg lekker. Overigens is ook het aardbeien met mascarpone dessert aan te raden!

Veel van het personeel is erg aardig en lijkt plezier in zijn/haar werk te hebben.

Minpuntjes is wel dat je tussen 17:00 en 19:00 vaak erg lang wacht. Als je dan met z'n 2 bent en de ene wil pizza en de ander pasta kan je gerust ieder een half uur in verschillende rijen staan om daarna met moeite een plekje te vinden terwijl je eten al afkoelt.

Mijn tip: bezoek Vapiano zoveel mogelijk voor 17:00 of na 19:30 als je niet langer dan 5 a 10 min in de rij wilt staan en zeker wilt zijn van een zitplek.
Cloosterman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vaak heerlijk gegeten bij Vapiano 'S, maar deze keer viel het me erg tegen. Had een grote salade afgehaald, die meestal heerlijk is, maar nu... bruine randjes om de sla, dus waarschijnlijk oud, de saus was wel lekker.
Ravioli92 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Vapiano is makkelijk en goedkoop. Maar daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. In de rij staan voor m'n eten is sowieso niet echt mijn ding, misschien moet daarom dit soort concepten gewoon overslaan. Maar de gedachte van de ravioli hier - die altijd lekker is - haalt me toch weer over om hier even te zitten eten met vrienden.

Het eten bij Vapiano is prima. Het wordt 'vers' voor je neus bereidt, je krijgt een goede dosis met parmezaanse kaas over je pasta en het smaakt prima. Alleen het vinden van een plek rond etenstijd met een vol bord pasta is een beetje jammer - vooral tussen 17.00 en 19.00.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Ik ben hier gisteren voor het eerst geweest. Eerste indruk was goed. Goeie prijs-kwaliteit verhouding. Vooraf de bruschetta genomen en daarna een pizza en als toetje tiramisu. De pizza is lekker vers en helemaal niet vet. De bodem was voor mijn smaak iets te hard, was ook moeilijk om met mes en vork te snijden maar gelukkig was de pizza ook al in punten gesneden. De medewerkers waren ook wel aardig. Wat ik minder vind is dat er best weinig plek is en dat je maar iemand bij iemand aan moet schuiven. Nadeel van zo onder de grond zitten is dat je geen mobiel netwerk hebt maar gelukkig was er wifi wat het redelijk deed. Al met al lekker gegeten voor een mooie prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Danaé V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Op Koningsdag gingen wij met zijn tweeën eten bij Vapiano. We hadden namelijk veel positieve verhalen gehoord over dit restaurant (goede prijs-kwaliteit verhouding).

Het concept van zelf je eten halen is leuk bedacht, maar werkt niet helemaal. Het gaat al mis bij het punt dat ze iedereen binnenlaten, ongeacht het aantal plekken dat er beschikbaar zijn. Daardoor is het eigenlijk te druk en kun je met moeite een plek vinden. Daarnaast moet je door deze drukte erg lang staand op je pizza wachten (wij +- 25 minuten) met een dienblad in je hand.

De pizza's die we uiteindelijk kregen waren wel heel erg lekker, dus dat was positief. Ook de ice tea die ze verkopen is een aanrader, veel verschillende aparte smaken en je krijgt meteen een mooie fles van 0,5 liter.

Er zijn dus zeker verbeter punten, maar het was niet verkeerd. Wel nog een kleine verbeter tip: de muziek bepaald veelal ook de sfeer in een restaurant. Hij stond kei hard waardoor je elkaar niet meer kon verstaan, en het was ook geen 'normale' muziek wat je in een restaurant zou verwachten. Eerder mixen en festival muziek. Niet erg fijn als je uit eten bent.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Goed concept met heerlijke verse pasta en pizza's. Alles wordt vers voor je gemaakt. Je moet daardoor rond etenstijd wel lang in de rij staan voor je pasta. Voor de pizza hebben ze een buzzer die je mee krijgt naar je tafel en die dan een seintje geeft zodra je pizza klaar is.

Eigenlijk is het bij elke Vapiano altijd redelijk druk dus moet je vaak even zoeken naar een plekje. Dit laat wel zien dat het een goed concept is.
Goede kwaliteit eten voor een prima prijs. Ook heeeeeerlijke toetjes en lekkere wijn.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij kwamen hier op zaterdagavond rond etenstijd. Dan is meestal ontzettend druk en ook deze avond was dat het geval! Dat betekent dat je best lang moet wachten op je eten. Gelukkig hadden wij wel een mooi plekje gevonden. Wat wel jammer was dat ze de verkeerde pizza hadden meegegeven en moesten we dus weer wachten tot we wel degene kregen de we besteld hadden. Daardoor konden we dus niet samen eten. Dit is natuurlijk wel een minpuntje en dit hebben we ook aangegeven toen we weggingen. Voor de rest lekker gegeten en goeie prijs- kwaliteit verhouding. Service kan beter, want er kwam verder geen compensatie doordat wij een andere pizza meekregen.
Poey L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ik kom hier vaker en het is vaak druk. In de avond kan het zeer vervelend zijn dat je na een lange tijd in de rij te hebben gestaan ook nog eens geen zitplaats kan vinden met een dienblad in je handen. Vaak moet je maar ergens aanschuiven. De laatste keer ben ik in de middag geweest en was het zoeken naar een zitplaats gelukkig geen probleem. Het probleem van lang in de rij te moeten staan blijft wel altijd. Ondanks dat het toen niet druk was vind ik het erg storend als het personeel veel met elkaar praat en zelfs loopt te geinen. Naar mijn mening gebeurt dit bijna altijd. Dit komt niet professioneel over en zorgt ook voor een langere bereidingstijd door een lagere concentratie, echt een minpunt. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. De gerechten zijn niet duur, de grootte van de porties zijn altijd goed en de smaak van de gerechten is goed. Er kan in principe weinig mis gaan. Houd alleen wel rekening met een langere wachttijd dan van tevoren verwacht.
Aleksandra B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
k ben positief verrast, van zowel de ambiance als de prijs en kwaliteit verhouding.
Het is laagdrempelig restaurant. Het is voor tussendoor, snel lunchen of avond dineren.
Het is informeel en toch besloten. Er zijn ook meerdere ruimtes. Echt hedendaags!
Je kind kan je er ook meenemen en reservering is niet nodig.

Er is voor iedereen wat lekkers. Goede salades, pasta en pizza, maar alles is vers en word ter plekken gemaakt.
Een echte aanrader! Ik heb daar een special van fusilli met congac saus met beef en garnalen gegeten, met super lekkere groenten. De extra groenten kon ik tegen een kleine betaling nemen.

Ik was 9,- kwijt voor mijn avondeten!
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Het is hier altijd zo druk en er is nooit zitplaats en moet je met andere gaan zitten, terwijl sommige mensen niet netjes eten, service vind ik erg langzaam bij de pasta altijd lange rij en de medewerker kletsen teveel .
Bos0509 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Heerlijke pasta gegeten bij Vapiano in Amsterdam op het Rembrandtplein. Gezellig decor en goede prijs-kwaliteitverhouding.