Vapiano Amsterdam (Oosterdokskade)

Oosterdokskade 145 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-204201825

Meer informatie over restaurant Vapiano Amsterdam (Oosterdokskade)

7,2
6,4
Lang

Jouw recensie over het restaurant Vapiano Amsterdam (Oosterdokskade)

Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer teleurstellend. We waren hier al om 17.00 uur. Zijn uiteindelijk na een uur weggegaan omdat we nog steeds in de rij stonden voor het eten. Personeel wat eten bereidde leek totaal niet gemotiveerd. Helft van de anti-pasta op de kaart kon niet besteld worden. Er kon nog geen excuses van personeel vanaf, "carpaccio moet nog ontdooien" werd er simpelweg gezegd. Vervolgens voor het hoofdgerecht meer dan 45 minuten in de rij gestaan en uiteindelijk zijn we maar weggegaan omdat we anders onze boottocht voor Amsterdam Lighting Festival zouden missen. Bij het naar buiten gaan, bleek dat men maar mensen naar binnen liet terwijl ze dat totaal niet aankonden. Hier gaan we dus nooit meer naar toe!
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik had hier lunch gehaald met mijn vriendin. Super lekkere pasta omdat, het vers wordt gemaakt. De wachttijd hier integendeel duurde echt lang! ik stond in een rij en heb bijna 3 kwartier staan wachten. heel jammer was dat.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wat een bagger zeg. De wachttijden waren vandaag (dinsdag) bijna een uur voor een pasta. Echt een regelrechte domper als je lekker wat wilt eten. Ik ga er nooit meer naar toe.
Dean T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Onwijs slecht. Continu gebrek aan kwaliteit. Meesten die in de keuken staan weten de pasta niet al dente te koken of geven een pizza wit en papperig mee. Stelletje prutsers. Oja het muziek staat ook veel te hard, lijkt net een nachtclub. Mensen die hier blijven komen hebben 100% geen verstand van goede pasta en pizza.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gister hier gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding matig. Lange rijen bij de pasta, maar wel lekker vers bereid. Je proefde bij de lasagna vooral de kaas en tomaten. Het duurde ook vrij lang voordat het klaar was. Dus als je hier komt moet je alle tijd ervoor hebben! Maar de pasta was wel lekker.
Susannah C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alles was vers dus dat was lekker, maar mijn maaltijdsalade had weinig smaak en was vooral sla. De "eigen mosterd-rucoladressing" was vooral olie en azijn en bij de reef en beef salade zaten maar vier stukjes vlees en drie gambas. Dit is allemaal van tevoren afgewogen dus ze hebben het opzettelijk zo karig gemaakt. Het is dus gewoon een grote bak saaie sla met een paar smaakmakers erop.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Het eten is heerlijk, maar wat een drukte, veel geluid, harde muziek en veel te lange wachtrijen. Man en dochter aten al pizza terwijl ik nog in de rij stond voor de pasta! Blij dat ik weer buiten stond...
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren een pizza gegeten bij deze vestiging van Vapiano. De pizza, die smaakte redelijk, wel magere topping op pizza, maar goed. Maar de service van het aanwezige personeel was m.i. erg onder de maat. Om te beginnen, het interïeur was gewoonweg vies. Vieze vloer. Tafels waren bevuild door etensresten van voorgaande klanten, bevuild servies bleef lang op de tafels staan. Tafels werden niet afgenomen. Toilet was smerig en rook on fris. En als klap op de vuurpijl, op het 'Schone' ingepakte bestek, zaten de etensresten van de vorige gebruikers nog aan. Brrrr. Dame bij kassa zat te kletsen en kwam ongeinteresserd over toen ik haar deze feedback gaf. Ben benieuwd of ze mijn gegeven feedback heeft doorgegeven aan haar manager. Denk dat dit mijn laatste 'etentje' is geweest bij Vapiano, jammer, vond het altijd een fijn concept, maar blijkbaar gaat het momenteel alleen om de Winst en niet om klanttevredenheid.
RMae .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zie dat her personeel onder druk geen goeie maaltijden serveert. Pasta is nog hard en de pizza te zacht. Het personeel kletst meer met elkaar dan ze klantvriendelijk en goed eten afleverd. Heel jammer dat het na een tijdje aftakelt. Gewoon gezegd niet hier eten!!
Marina E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De eerste keer was het een puinhoop. De tweede keer redelijk maar nu derde keer was de laatste keer. Personeel niet behulpzaam, onkundig en lui. Tafel naast ons lag een plas appelsap onder, oh ja mevr ruimen we zo op, 1 plakkende maar een uur later nog steeds niet opgeruimd. Rond de bar en op de vloer en op de tafels rond plantenbakjes ligt heel veel stof, vuil en etensresten. Wc stinkt en is smerig. Aardbei tiramisu zat geen aardbei in. En bij de uitleg en scannen van pasje gaat altijd wel iets mis. Jammer het concept en locatie is leuk maar je moet wel scherp blijven
raxhenizer .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Na goede ervaringen bij andere Vapiano restaurants besloten wij gisteren met het gezin te eten bij Vapiano in Amsterdam (Oosterdokskade). Wat een teleurstelling! Een opsomming: lange wachtrijen. Een medewerkster (bar), die net begint, een slok neemt van de voor mij klaar gemaakte smoothie. Een andere medewerker, die pizza's klaarmaakt, een paar keer "jezus!" roept. Zelf de spullen van onze voorgangers moeten opruimen en als afsluiting een WC die smerig is. Eten was op zich prima, maar de bar waar de anti-pasti klaargemaakt worden was één grote warboel (alles lag door elkaar) en de champignons konden nog wel wat langer gebakken worden. Vapiano prima, maar deze vestiging zal ik voortaan overslaan,
Maaike E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Prima pizza, onvriendelijk en ongeduldig personeel bij de kassa!! Wel een fijn terras in de zon. Niet duidelijk hoe het werkt op het terras
Maran2 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Je gaat om even snel een pizza te eten. Maar hoewel gesuggereerd wordt dat het snel gaat duurt het lang. In de rij om pizza te bestellen, in een andere rij om drankjes te kopen. Als je eindelijk je pizza krijgt is die te kort in de oven geweest, de groenten zijn erop gegooid en zijn ook nog rauw, het deeg is helemaal wit. Kortom: de slechtste, meest vieze pizza die we ooit aten. Dan blijkt op de dames wc het papier op, de bril met bloed besmeurd en het stinkt er. Nooit meer dus!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hoewel het eten erg lekker is, is de huiswijn helaas echt van hoofdpijn-'kwaliteit'. Daarnaast is de inrichting ook echt niet gezellig. Toen we eindelijk een tafel gevonden hadden, hebben we nog een half uur moeten wachten voordat de vieze borden van de voorgangers weg werden gehaald en er een doekje over de tafel ging. Ik kom hier niet meer terug. Erg jammer, want het eten was wel heel lekker!
Merle79771 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het eten is lekker maar niet bijzonder. Ik mis nog een beetje service want de bediening is niet heel vriendelijk. Het is makkelijk voor een snelle hap maar niet om gezellig met iemand te eten want als de een pizza wil en de ander pasta, heb je kans dat je niet tegelijk aan het eten bent.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Op zich is het eten oké, maar als je met zn tweeën bent heel ongezellig dat er steeds iemand eindeloos in de rij moet staan. Duurt veel en veel te lang als het druk is. Bediend worden is toch echt veel prettiger!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijke ravioli met spinazie gegeten. Ik eet vaak pasta's van Vapiano en vind het altijd erg lekker. De koks werken keihard en zien lange rijen staan. Het is werken onder druk. Als je weinig tijd hebt, beter niet komen.
Ik ga altijd bij dezelfde lange, vrouwelijke kok die super vriendelijk is en lacht.
Pizza's kan stukken beter, veel te vet.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het is een erg rumoerig restaurant. Alles loopt door elkaar. De prijs/kwaliteitverhouding is matig. Voor een gemiddelde pizza betaal je € 8,50 voor een matige kwaliteit en voor alles moet je in de rij. Bij de pizza ongeveer 10 minuten om te bestellen dan rustig wachten op je plaats tot de pizza klaar is. Je krijg een pieper mee. Het concept spreek mij niet aan. Maar het is altijd overvol dus anderen denk daar weer anders over.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Vooral de houding van het personeel dat het eten bereidt is hier zeer teleurstellend. Van de week bestelde ik hier een pasta carbonara. Toen het eten bijna klaar was zei de 'kok' ''Oh, de eieren zijn op, vind je dat erg?''. Ei is één van de maar 3 a 4 ingrediënten die deze saus bevat, dus erg blij werd ik hier niet van. Vervolgens vroeg hij op een nonchalante manier aan de manager of hij mij uitleg kon geven en die kwam niet verder dan ''Oh ja, op door de feestdagen''. Geen excuus of dergelijke. Het was dat ik geen tijd meer had om nog nergens anders eten te halen voor ik mijn trein moest halen, want dit is geen vriendelijke manier om dit soort problemen op te lossen, naast het feit dat ik nu mijn carbonara zonder ei kreeg voorgeschoteld.
AdaOuwehand .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
het is ons flink tegengevallen om hier te eten. Op zich is het wel grappig om je gerechten te halen. Bij binnenkomst kregen we een kaart waar je de gerechten mee besteld en het bedrag op komt te staan.
Het eten viel tegen ; veel te scherp van smaak. Alleen de pizza bruschetta smaakte goed.
Ja, en bij de pasta was een gedeelte al op en heeft een tafelgenoot zeer lang moeten wachten. Niet gezellig voor degene die aan de tafel zat. We moesten wel blijven zitten want het was zo druk dat mensen liepen te zoeken en kijken voor een tafel. Er werd op je bord gekeken of het al op was en je eventueel weg ging. Dat was niet gezellig en smakelijk eten met die kijkende mensen.
Dit was niet voor herhaling vatbaar!