VANE Restaurant / Skybar

Vestdijk 5 5611 CA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant VANE Restaurant / Skybar

Local hero Casimir Evens is terug in Eindhoven! Na een gastronomische zwerftocht die hem de laatste jaren bij De Pastorale** in België bracht, staat hij nu aan het roer van zijn eigen keuken in zijn eigen stad.

VANE Restaurant & Skybar is een ervaring op zich en een absolute toevoeging voor Eindhoven en omstreken. Ten eerste is de keuken van Casimir de moeite waard: complex, maar toch puur en elegant. De invloeden uit vier windstreken zijn duidelijk te herleiden in zijn verrassende gerechten. Het interieur van het restaurant is modern, met klassieke elementen. Alles is er op gericht om zicht naar buiten te creëren, want ook dat is het vermelden waard.

Vanaf de bovenste verdiepingen van “De Groene Toren “ heb je een ongeëvenaard uitzicht over de stad! Alsof dat nog niet genoeg is, biedt VANE ook een Skybar met een groot terras om het hele jaar van te genieten.

Tess Posthumus is verantwoordelijk voor de cocktailkaart, een garantie voor opvallende en spraakmakende cocktails. Genoeg reden om een reservering te maken!

VANE Restaurant & Skybar is gevestigd op de bovenste verdiepingen van NH Collection Eindhoven Centre. NH Collection opende eerder succesvolle concepten als Roomservice at Olof’s, cocktailbar The Tailor, restaurant Vermeer en restaurant The White Room in haar Amsterdamse hotels. NH Collection Eindhoven Centre is het eerste NH Collection hotel in Nederland buiten de hoofdstad.

Meer informatie over restaurant VANE Restaurant / Skybar

Maandag Gesloten | Skybar is open
Dinsdag 18:00 - 00:00
Woensdag 18:00 - 00:00
Donderdag 18:00 - 00:00
Vrijdag 18:00 - 00:00
Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten | Skybar is open

VANE is gesloten van 1 januari 2018 - 17 januari 2018.
Uitmuntend
9,3
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant VANE Restaurant / Skybar

Jürgen D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Executive chef Casimir en zijn team waren de max! Prachtige locatie, vriendelijk en zeer bekwaam personeel en uitmuntende gerechten. Aanrader!
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hoogtepuntje om het jaar af te sluiten.
Heerlijk gegeten op oudejaarsavond in Vane de skybar van het NH Collection Eindhoven Hotel.
Een fantastisch bereid 8 gangen diner door chef Casimir Evens met heerlijke wijnen. Een mooi avondje om het jaar 2017 mee af te sluiten, en dat met uitzicht over de hele stad. Letterlijk een hoogtepunt.
Ik had een geheel vegetarisch menu, en zelfs dat was fantastisch en uitdagend voorbereid. Heerlijk gegeten en gedronken met vrienden.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De tijd tussen de gangen duurde soms wat lang, maar verder super service. Leuke avond gehad en nog even drankje erna in de cocktail bar met uitstekende cocktails van Tim!
Stefani B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben samen een heerlijke avond gehad, zalig gegeten, heel verrassende gerechten. Echt een mooie ervaring!
De bediening wat bovengemiddeld attent, dat was echt heel fijn. Had oog voor detail en was ontzettend vriendelijk en kwam ook heel kundig over.
Debby T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Magnifieke locatie! Je kijkt je ogen uit waardoor je bijna vergeet te eten van al dat heerlijks op de borden.
Mooie gerechten, gedurfde combinaties en fijne bijpassende wijnen. Deskundig, gastvrij en vriendelijk personeel. Hier houden wij van dus we komen zeker weten terug!!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima gegeten met erg vriendelijke en attente bediening. uitzicht is spectaculair.
...................................................................................................................................................
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk eten in een schitterende Ambiance. Enige minpuntje was de ontvangst die wist telkens maar niet goed met hoeveel mensen we waren (2) maar de rest van het personeel overtrof dat ruimschoots.
Harriet D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben 1e kerstavond voor de 1e x in Vane restaurant gegeten. We werden keurig ontvangen. Eerst een drankje in de sky bar, daarna naar het restaurant. Het eten was voortreffelijk, kleine gerechten met smaken die zo goed bijelkaar paste. Het eten smolt op je tong. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de chef kok kwam een praatje maken. Een fantastische avond gehad. Onze dank ervoor.
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de kerst met de familie van 10 personen.
Vlotte en vriendelijke bediening op een prachtige locatie.
Jason V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten viel een beetje tegen, we vonden het beide kleur- en smaakloos. Ook de glazen champagne en witte wijn werden maar minimaal gevuld zodat we de glazen snel leeg hadden. We hadden er meer van verwacht.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Met onze culinaire kring heerlijk het jaar 2017 afgesloten! Heerlijke gerechten, fijne ambiance, professionele bediening en prachtig uitzicht over Eindhoven in kerstsfeer! Gaan we zeker herhalen.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Restaurant VANE heeft al onze verwachtingen overtroffen. Genoten van een smaakvol en fantastisch 5-gangen diner. Service van Martien, Wouter, Michelle en Aukje was professioneel en persoonlijk. Een echte aanrader!!
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Vane en cocktails
gedronken in de Skybar. Personeel is vriendelijk en professioneel en heeft veel kennis over de verschillende wijnen. Echt een aanrader!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten bij Vane. Als je "full service" gaat dan kost het wat maar dan krijg je ook wat. Wat ons betreft waar voor je geld. Hele prettige service en uitstekend eten in een fraaie ambiance... wat wil je nog meer? Vooraf een cocktail 1 etage hoger is overigens ook een prima begin van de avond :).
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prachtige locatie, fantastisch eten en een geweldige bediening! Het wordt zeer gewaardeerd dat de chef Casimir rond loopt en een praatje maakt met de gasten.
Ik beveel deze locatie ten zeerste aan.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
GE-WEL-DIG sfeervol restaurant met prachtig uitzicht over de stad!
De gerechten zijn van een zeer hoog niveau met verrassende smaakcombinaties. De timing van het 5-gangen diner was perfect en ook de service was hartelijk en professioneel. Kwaliteit van het wijnarrangement was top. Verrassend was het alcoholvrije mocktail arrangement dat ook zeer goed aansloot op de gerechten. Echt een aanrader voor een bijzondere avond uit!
Annemie M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Mooie plek met een prachtig uitzicht over de stad en een prettige ontvangst. Het eten was heerlijk en de prijs waard. Kortom een fijne plek voor een leuk avondje uit
r.mackenbach .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk relaxed boven in de Sky Bar op de 14e etage een apperatiefje gedronken hierna heerlijk en relaxed in het restaurant op de 13e etage gegeten !
De gerechten zijn van van zeer hoog nivo -chapeau aan de chef en zijn team !(we hadden een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu- tevens perfecte porties )
Fijne zeer originele ambiance met een uniek uitzicht over de lichtjes van Lichtstad Eindhoven .
Van ontvangst tot bediening ......vriendelijk toegankelijk gastvrij kortom het totale plaatje klopt helemaal.
We gaan zeer zeker terug !
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Verrassende smaken, een super ceviche, uitstekende wijn, voortreffelijke bediening en prachtig uitzicht. Wat wil je nog meer?
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Top restaurant met heerlijk eten! Een echte aanrader. De juiste wijnen bij heerlijke gerechten. Gezellig nog even met de chef gepraat. Die was benieuwd naar onze ervaring.