VanCooth13

Van Coothplein 13 4811 NC Breda Nederland Kaart

Over restaurant VanCooth13

Van Cooth 13, naar hun adres in Breda, staat voor puur eten. De burger van de maand van de houtskoolgestookte Josper Grill bijvoorbeeld. Of neem een verfijnd broodje garnalenkroket. Rood haar? Dat betekent een red velvet taart cadeau na een hoofdgerecht. Alles is vers, want het komt uit eigen moestuin! Een toegankelijke en stoere plek, zie de schorten, waar bier een belangrijke rol speelt.

Meer informatie over restaurant VanCooth13

Elene M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De classic en van cooth burger waren voortreffelijk! De hoeveelheid en kwaliteit van frietjes en mayonaise uitstekend. Leuke presentatie. Ik vind wat salade erbij altijd wel lekker, dus die miste ik een beetje.
Bediening vriendelijk, oplettend en goede uitleg en suggesties.
De zaak is leuk aangekleed, banken zitten lekker. Prijskwaliteit verhouding prima. Kortom; zeker een aanrader, wij komen terug. We willen de rest van de kaart proberen.
Kitty1987 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke zaak met een mooi interieur. Attente bediening en een ruime keuze uit lunchgerechten. En ze smaakten heerlijk! De prijzen zijn gemiddeld en vergelijkbaar met de betere restaurants in Breda. We komen zeker een keer terug!
Danella D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was top! De bediening was top! Een echte aanrader voor een gezellig avondje met vrienden!!
Maxime D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Burger met scharrelkip, met bijpassend biertje en als dessert de heerlijke brownie met witte chocolade-ijs. Echt een aanwinst voor het van Coothplein & Breda!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding, uitgebreide bierkaart en vriendelijke service. Wij komen hier zeker nog een keer terug.