VanCooth13

Van Coothplein 13 4811 NC Breda Nederland Kaart

Over het restaurant VanCooth13

Bier- en borrel Restaurant VanCooth13, naar hun adres in Breda, staat voor puur eten. De houtgestookte Josper Grill staat centraal. De 70+ bieren zijn een perfecte aanvulling op de smaken van de gerechten. Je kunt ook terecht voor Shared Dining, lunch of een bierproeverij.

Meer informatie over restaurant VanCooth13

maandag vanaf 16.00 uur (diner)
woensdag vanaf 16.00 uur (diner)
dinsdag gesloten
donderdag vanaf 16.00 uur (diner)
vrijdag - zondag: vanaf 12.00 uur (lunch + diner)

Jouw recensie over het restaurant VanCooth13

Gino S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goed gegeten !
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke plek in het centrum van Breda waar je voor een NAC-wedstrijd snel een hamburger kunt eten en een (speciaal) biertje kunt drinken met vrienden ; )
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Altijd weer een heerlijke hamburger “van Cooth”. Ik blijf erbij dat wijn overpriced is, maar de hamburgers zijn heerlijk. Bediening ook altijd vriendelijk en correct.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijk personeel en juiste interactie, voldoende keus op de kaart, uitgebreide drankkaart, smakelijke gerechten en aantrekkelijke ambiance.
Seema S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen! Samen hebben wij shared-dinning besteld. Heerlijk om allemaal verschillende gerechten te proeven. Vooral de Ceviche en de Buikspek waren onze favorieten. Tevens waren de bijpassende wijnen en bieren voortreffelijk! Complimenten aan de bediening voor de suggesties. Zeker een aanrader!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vooral de goedlachse serveerster zorgt ervoor dat je zorgeloos van je eten kan genieten! Verder is de red velvet heerlijk!
Matty V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening, relaxte sfeer. Gezellig terras, mooi ingerichte zaak. . Meerdere malen gegeten, kom vast nog eens terug.
jane D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat een heerlijke plek. Ongedwongen sfeer, mooi ingericht en vers eten zonder poespas. Een restaurant van deze tijd. De coquilles en haloumi als voorgerecht gehad. De surf en turf en kabeljauw als hoofdgerecht. Smaakvol en lekker.
jane D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben genoten van deze prachtig ingerichte zaak. Een gevarieerde kaart! Wij hadden de catch of the day (hele vis op je bord) en de rib roast. We kregen veel uitleg over de bieren en dat maakte de avond nog leuker. Volgende keer gaan wij voor 'shared dining'
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wat een tegenvaller!! Met een groep van 8 hebben wij hier afgelopen zaterdag gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken.. zowel bij voorgerechten als bij hoofgerechten.
Erg rumoerig!
Bediening was matig; hadden de indruk dat de ober het in zijn eentje niet helemaal aankon!
Kortom; wij zijn een teleurstelling rijker!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Goede huiswijn. Er staan 7 hamburger's op de kaart en voor meer dan 15 euro vielen deze tegen. Beperkte viskaart. Buikspek was een lekker voorgerecht.
geodeet .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Niet heel groot, maar mooi ingericht en hip restaurant met verrassend aanbod aan bijzondere bieren en supermalse hamburgers van de grill. Ook de wijnen en de vis- en groentegerechten van mijn tafelgenoten vielen zeer in de smaak. Eigenaar geeft mooie adviezen over bier en stuurt ondertussen ook nog het personeel naar de juiste tafel. Volgens mij de leukste tent in Breda om eens af te spreken met vrienden en/of familie.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke tent, goed en veel eten en heerlijke bijpassende biertjes! Als tip voor het restaurant is het misschien nog een idee om wat meer informatie over de bieren aan de bierkaart toe te voegen.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima diner voor een goede prijs. Prettig en kundig personeel.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ruimte erg rumoerig door open indeling. Tafeltjes dicht op elkaar. Eten wel o.k. maar na het lezen van andere recensies hadden we er meer van verwacht. Uiteindelijk viel het allemaal wat tegen. In orde voor een wat sneller etentje geen aanrader voor een uitgebreid diner.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een leuk eetcafé! Erg smakelijke burgers (klaargemaakt op houtskool), zalige coquilles en prima prijs-kwaliteit verhouding. Goede huiswijn en karaf water zonder problemen op tafel. Wij komen zeker terug!
Marie-José T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was goed, de bediening was heel attent en persoonlijk op een professionele manier. De inrichting paste daar precies bij.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Verrassend leuk restaurant! Lekker gegeten, simpel maar toch bijzondere kaart en vooral lekkere biertjes. Hier gaan we vaker eten!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Leuke plek waar je in ongedwongen sfeer wat kleine of enkele grotere gerechten kunt nuttigen. Behoorlijke kwaliteit, lekker van smaak en een redelijk ruime keuze speciaalbieren. Niet hoogstaand, maar dus zeker gezellig, smakelijk en bovendien betaalbaar!
saskia S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super lekkere gerechten in een leuk en gezellig restaurant.
Erg vriendelijke bediening.
TOP!