Van Zuylen

Meer informatie over restaurant Van Zuylen

Jouw recensie over het restaurant Van Zuylen

A J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst,maar vervolgens is het personeel (studenten) vooral met zichzelf en elkaar bezig, er wordt niet aangestuurd. Op onze vragen werd wel netjes antwoord gegeven en meegedacht. Helaas kwam toch het verkeerde en kon ik alleen aan mij eten beginnen omdat mijn tafelgenoot moest wachten op een nieuwe bestelling. Ik had om een nieuw drankje gevraagd,maar die was hij vergeten (ik zag ik hem buiten wel met anderen w.o. de bedrijfsleider een biertje drinken, einde werktijd?) Ik kreeg wel mijn 2e drankje gratis omdat ik had aangegeven dat ik al even geleden dit had besteld. Mijn tip is toch om een goede bedrijfsleider neer te zetten, dit deed me te veel denken aan vooral een gezellig samen zijn van personeel (studentenkroeg)
Florian G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Na jaren hier niet geweest te zijn toch maar weer eens geprobeerd. En ja hoor, binnen twee tellen (nadat we 10 minuten op de bediening hadden gewacht), weer toegesnauwd door het onverzorgde meisje van 30 + met de mededeling dat we het menu maar moesten lezen als we iets wilden bestellen. Na veel gezucht en gesteun en weer 10 minuten wachten werd dat menu bij ons op de tafel geflikkerd en de bestelling zonder een woord opgenomen. Toen we nog een verzoek hadden om nog een gekookt eitje erbij werden we helemaal afgebekt, want dat was natuurlijk niet mogelijk.
Heerlijk om te ervaren dat in al die jaren schijnbaar niets is veranderd in het personeelsbeleid. Wij hebben het terras verlaten vanwege deze helleveeg in de bediening en zijn lekker bij Zeezicht gaan zitten. Dat was wel fijn.
Jackhendrix .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Mooie locatie en mooi terras, maar er dient duidelijk geïnvesteerd te worden in meer en bekwamer personeel. Na een half uur wachten (op de minuut af, we hebben het bijgehouden) en tot twee maal toe gevraagd te hebben of we iets mochten bestellen (naast het vele wuiven en wenken) zijn we ergens anders heen gegaan. Toppunt was dat een man aan een tafeltje naast ons niet op zijn beurt wachtte, maar gewoon drie bier riep naar de ober. Resultaat was wel dat hij zijn bier direct kreeg en wij nog steeds niets hadden besteld. Ik snap best dat als het druk is dat ik even moet wachten, maar dit was gewoon ronduit slecht.
(cijfer voor het eten is eigenlijk niet van toepassing, want ik heb niks kunnen bestellen)
Freetje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Na 3 keer in een half jaar tijd hier op dit prachtige terras gezeten te hebben, wordt het nu tijd voor een beoordeling.
Dit café gaat ervan uit dat een top locatie voldoende is om te scoren.....nee dus. Alle 3 keren in een half jaar tijd slecht personeel meegemaakt (tafels worden niet afgeruimd, bestellingen worden heel laat opgenomen en laat geleverd, betalen ging deze keer wel vlotter). Verse munt thee wordt geserveerd in "verwassen" glazen met een waas, verlepte munt, ene glas een lepel ander niet, geen honing erbij.
Toiletten stinken en ogen niet fris, stuk wc papier lag ook bij de bar, personeel stapt eroverheen......
Zo zonde allemaal!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
De maandelijkse pubquiz is zeker een aanrader. Het eten is goed en bediening is vriendelijk. Door de drukte duurde het soms wel even voordat een bestelling werd opgenomen.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Van Zuylen ligt op een prachtig punt in Amsterdam. Het typisch 'Amsterdamse' interieur lokt je naar binnen. Een deceptie volgt. Het personeel mist open aandacht, is onverschillig en lijkt meer aandacht te hebben naar wat zich buiten afspeelt. Wij willen lunch en ik heb een zeer strikt vetbeperkt dieet. Op de kaart niets dat zonder 'verbouwing' de toets kan doorstaan, dus advies gevraagd. Oude kaas was het antwoord en tonijnsalade. Oude kaas is erg vet en navraag leert dat de tonijnsalade mayonaise bevat. Er wordt bijzonder kortaf geantwoord. Zo was er nog een aantal zaken, waaruit blijkt dat een paar medewerkers duidelijk niet zat te wachten op een paar vragen. Waarschijnlijke oorzaak: het terras en een niet zo'n goede logistiek. Uiteindelijk heb ik een bruine volkoren triangel op, met gerookte kip en geserveerd met sla . De sla niet gegeten, want die was met dressing (met olie).
Caitlin M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Hier ben ik vaak geweest. Dit café profiteert namelijk enorm van de locatie: pal naast de universiteit. Daardoor is het een handige en op zich gezellige plek om af te spreken. Sfeer is dus prima te noemen. De wijn is prima en voor een borrelhapje zit je hier prima, maar je moet niet met haast komen. De bediening is namelijk niet om over naar huis te schrijven (op zich aardig, maar zien je niet en/of vergeten je volledig, ook als je wil betalen! Factor 10 erger als het terras open is.) Ook in de keuken heeft men geen haast. Je eet voor een redelijke prijs iets prima's, maar meer hoef je er niet te verwachten. Opvallend genoeg valt vooral de lunch tegen; je zou denken dat je makkelijk kunt scoren op iets als een luxe broodje, maar ze maken het zich er makkelijk vanaf. Sapjes duur. Kortom: als je er toevallig tegenaan loopt, val je er geen buil aan door naar binnen te stappen, maar loop er beslist niet voor om!