Van Wijck

Dagelijks 08.00 - 18.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Van Wijck

Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Goede eerlijke lunch, met dagverse producten. Behoorlijke porties, voor mij zelfs iets teveel. Verse jus zoals die hoort te zijn, niet te zoet en niet zuur. Mooie cappuccino . Fijne bediening, niet opdringerig. Kortom perfecte ambiance voor een heerlijke lunch!
evelijn H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
na een slechte recensie (zie onderstaande tekst) te hebben geplaatst op de iens site heeft de zaak meteen contact met mij op genomen en zijn wel gemeende excuses aangeboden samen met een tegoedbon! Hij vond het heel vervelend dat dit was gebeurd en vertelde dat ze per ongeluk een dubbel boeking hadden.
Ik vind dan ook dat ik mijn recensie moet aanpassen van een ruim onvoldoende naar een goed!

We hadden geboekt op vrijdag 15 dec. 13.00 voor een lunch voor zes personen aan de enige grote tafel in de zaak. maar bij aankomst bleek er niks bekend te zijn van onze boeking via Iens. geen excuses of niks! Er zaten maar 2 personen aan de tafel van zes en ze vertelde dat we aan de bar konden gaan zitten in een rijtje, anders was er geen mogelijkheid. Zonder eten stonden we ontevreden op straat. Toen op zoek naar andere eetlocatie op dat tijdstip en tijdens die drukke feestdagen. Niet fijn en niet leuk!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
een geslaagde brunch
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Iedere keer weer is het genieten bij Van Wijck. Gerechten en ingrediënten kakelvers en de bediening gemeend enthousiast en gastvrij. Gun jezelf een Van Wijckje