Van Tarel

Dorpsweg 3 9485 TB Taarlo Nederland Kaart
31-592231994

Over het restaurant Van Tarel

Neem plaats bij Restaurant Van Tarel gelegen in het prachtige oud-Drentse esdorp Taarlo. Bij Van Tarel schuif je aan voor een voortreffelijke diner. De menukaart biedt een uitgebreide keuze uit vis, vlees- en vegetarische gerechten. Ook voor een kookworkshop, een dag meedraaien op de werkvloer of als officiële trouwlocatie van de gemeente Tynaarlo, is Van Tarel de ideale locatie.

Reserveer een tafel en kom snel eens langs bij restaurant Van Tarel in Taarlo!

Meer informatie over restaurant Van Tarel

• Kom je met de auto?
    Routebeschrijving naar Restaurant Van Tarel, Dorpsweg 3, 9485 TB Taarlo vanaf de A28 (Assen-Groningen) afslag Assen-Noord richting Zeyen; bij Ubbena rechts af en bordjes Taarlo volgen op de brink aan uw rechterhand: Restaurant Van Tarel
  • : Parkeerplaats

zondag 12.00 – keuken open tot 21.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Van Tarel

• Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening, sfeervolle entourage, heerlijke gerechten. Ook verrassend waren de paar amuses die werden aangeboden.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met z'n achten een geweldige avond gehad aan een mooie ronde tafel. Genoten van het 4 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen, zeer goed gekozen en allemaal even smakelijk. Zeer vriendelijke ontvangst, prettige bediening en prachtige locatie. Een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Genoten in dit restaurant, zeker in Taarlo aks zeer klein dorpje verwacht men dit niet. fijne bediening aandacht voor de klant, uitstekend eten en netjes geprijsd. een heerlijke avond met mijn echtgenote gehad waar we beiden ons 50 jarig huwelijksfeest vierden.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vlotte aardige bediening. Heerlijk eten. Het enige commentaar is wat stof op de vloer bij tuindeuren en spinrag bij brandblusser en schemerlamp. Maar dat is zo te verhelpen. Ik zou zeggen. Vooral zo doorgaan. Graag tot een volgende keer.
Patty G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben met onze kinderen gegeten bij Van Tarel. Ze wilden een keer naar een keurig restaurant. Dat werd direct goed opgepakt door de eigenaar en het bedienend personeel, ze waanden zich echte royalty.

We kozen het 3-gangen verrassingsmenu. Eerst werden we verrast met 2 mooie amuses. Daarna een lekker stukje kabeljauw vooraf en ossenhaas als hoofdgerecht. Heerlijk bereid, hier en daar had iets meer zout gemogen, en prachtig gepresenteerd. Ik vond het voor een verrassingsmenu alleen niet heel verrassend.

Al met al hebben we allemaal erg genoten en we komen graag nog een keer.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Uitstekend verrassingsmenu (versie: 5 gangen), prima advies betreffende bijpassend wijnarrangement, zeer vriendelijke en attente bediening. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fijne sfeer, heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht. Leuke jonge ober die alles hoed kon toelichten. Wij komen zeker terug.
Alieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het is goed toeven bij van Tarel. Bij de ingang ontmoet je direct de kok(s), en ook de eigenaar kwam zich aan ons voorstellen. Een apart terras voor als je wilt blijven eten aan de achterkant met prachtig uitzicht op de weilanden. Wat een rust en ruimte. En van de gerechten hebben we genoten. Tussen het gangen-menu was er voldoende tijd om in alle rust te genieten van het eten en van elkaar. Een avond uit i.p.v. je bord snel leegeten. Erg prettig en goed getimed. Heerlijk vers, niets uit een pakje. Top. We komen graag nog een keer!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben in een prachtige ambiance bij van Tarel onze bruiloft mogen vieren. Een hartelijk ontvangst, goede bediening en heerlijk eten. Met het terras aan de achterzijde met een fantastisch uitzicht over de landerijen met schapen. Wij hebben een prachtige dag gehad en komen hier zeker terug. Anco en Erna Pastoor
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was erg goed. Wel was het jammer dat de wijn vaak pas laat bij het gerecht werd geserveerd. Ondanks dit is het een erg fijn restaurant om naar toe te gaan.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontspannen sfeer. Bediening steeds in overleg, prima.
Mooi opgemaakte gerechten.
Kraken parasols buiten oplossen !
Komen vast nog eens terug.
Laetitia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Na lange tijd weer terug en hoe!
Sinds drie weken zijn hier twee nieuwe koks, allebei professioneel en creatief.
Ik had thuis gezien, dat er kalfszwezerik op de kaart stond, dus dat wilde ik meemaken!
Prachtig verrassingsmenu met twee amuses. Vooraf een mooie verse tonijntartaar, daarna kalfsbiefstuk met kalfszwezerik(!), vergezeld van o.a. minipaddestoeltjes en bietenrisotto. Origineel en heerlijk.
Ook het nagerecht was bijzonder: basilicum/crèmefrache-ijs omgeven met allerlei lekkere kleine zoetigheidjes.
Een restaurant dat ik van harte aan kan raden!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige persoonlijke sfeer. We voelden ons erg welkom. Het eten was smaakvol, de smaken waren afgewogen zacht en puur.
Opgediend op een aantrekkelijke manier. De omgeving is schitterend!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige locatie en heerlijk eten voor een meer dan prima prijs. Bij ontvangst zeer hartelijk ontvangen en de service bleef zeer goed tot aan het eind van onze komst. Kom zeker nog een keer terug!
Ank Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk eten in een prachtige landelijke omgeving
willemnijhof .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijk gegeten in een gezellige sfeer terwijl buiten de elementen (hoosbuien ) woedden. Onbeduidend foutje door de bediening (wij merkten het pas toen ze het zelf zei) werd charmant opgelost. We komen zeker terug
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een heerlijk restaurant is Van Tarel. Prachtig gelegen boerderij, fijn beschut terras met uitzicht op de wei/schaapjes. Kok Bauke heeft een verrassende maaltijd voor ons op tafel gezet! Eerlijk eten noemen wij het: een zalig aspergesoepje, een herkenbaar stukje vis/vlees, voorzien van mooie asperges en knapperige peultjes. Malser van mals, verser dan vers! Van topkwaliteit! Onze gastheer stemde bij aankomst onze opgegeven vertrektijd nogmaals af (wij hadden een theaterbezoek in Assen gepland) en hield het tempo goed in de gaten, waardoor wij konden relaxen en genieten! Dank je wel daarvoor! Als nagerecht hebben genoten van een fantastisch kaasplankje met zowel lokale als buitenlandse kazen. Espresso tot slot; helemaal top! Wij komen zeker terug!
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk aspergemenu gegeten, met goed bijpassend wijnadvies. Lamsbout van prima kwaliteit. Terras met uitzicht op het drentse land. Uitermate vriendelijke bediening.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een heerlijke aspergelunch genoten met een enthousiaste gastheer Karel. Daarbij een prima passende wijn uitgezocht. Zelfs was het mogelijk dat de kok een dessert voor ons maakte met een glaasje dessertwijn. Een onvergetelijke familielunch. Dank
Tjalling H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bij van Tarel worden uitstekende gerechten geserveerd in een unieke ambiance. Het team doet zijn best de gasten een fijne tijd te geven in een gemoedelijke en gastvrije sfeer. De huiswijnen zijn prima en de wijnkaart voortreffelijk.
Deze keer aten we buiten op het terras. Prachtig uitzicht over de landerijen.