Van Tarel

Dorpsweg 3 9485 TB Taarlo Nederland Kaart
31-592231994

Over het restaurant Van Tarel

Neem plaats bij Restaurant Van Tarel gelegen in het prachtige oud-Drentse esdorp Taarlo. Bij Van Tarel schuif je aan voor een voortreffelijke diner. De menukaart biedt een uitgebreide keuze uit vis, vlees- en vegetarische gerechten. Ook voor een kookworkshop, een dag meedraaien op de werkvloer of als officiële trouwlocatie van de gemeente Tynaarlo, is Van Tarel de ideale locatie.

Reserveer een tafel en kom snel eens langs bij restaurant Van Tarel in Taarlo!

Meer informatie over restaurant Van Tarel

• Kom je met de auto?
    Routebeschrijving naar Restaurant Van Tarel, Dorpsweg 3, 9485 TB Taarlo vanaf de A28 (Assen-Groningen) afslag Assen-Noord richting Zeyen; bij Ubbena rechts af en bordjes Taarlo volgen op de brink aan uw rechterhand: Restaurant Van Tarel
  • : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Van Tarel

Alieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben in een prachtige ambiance bij van Tarel onze bruiloft mogen vieren. Een hartelijk ontvangst, goede bediening en heerlijk eten. Met het terras aan de achterzijde met een fantastisch uitzicht over de landerijen met schapen. Wij hebben een prachtige dag gehad en komen hier zeker terug. Anco en Erna Pastoor
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontspannen sfeer. Bediening steeds in overleg, prima.
Mooi opgemaakte gerechten.
Kraken parasols buiten oplossen !
Komen vast nog eens terug.
Laetitia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Na lange tijd weer terug en hoe!
Sinds drie weken zijn hier twee nieuwe koks, allebei professioneel en creatief.
Ik had thuis gezien, dat er kalfszwezerik op de kaart stond, dus dat wilde ik meemaken!
Prachtig verrassingsmenu met twee amuses. Vooraf een mooie verse tonijntartaar, daarna kalfsbiefstuk met kalfszwezerik(!), vergezeld van o.a. minipaddestoeltjes en bietenrisotto. Origineel en heerlijk.
Ook het nagerecht was bijzonder: basilicum/crèmefrache-ijs omgeven met allerlei lekkere kleine zoetigheidjes.
Een restaurant dat ik van harte aan kan raden!
JanenEls .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Nieuwe koks, nieuwe eigenaar, nieuwe bediening. Nieuw wil niet altijd zeggen: beter. Maar dit maal bij Van Tarel was alles tip top in orde. Geen beperkte mogelijkheden en snel weer wegwezen. Integendeel. Keuze te over bij de lunch (uit de dinerkaart). Uiterst gastvrije, vriendelijke en professionele bediening. En koks die hun vak verstaan. Daarom dank aan de keuken en aan 'onze' onvolprezen gastvrouw Liezelotte.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige persoonlijke sfeer. We voelden ons erg welkom. Het eten was smaakvol, de smaken waren afgewogen zacht en puur.
Opgediend op een aantrekkelijke manier. De omgeving is schitterend!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige locatie en heerlijk eten voor een meer dan prima prijs. Bij ontvangst zeer hartelijk ontvangen en de service bleef zeer goed tot aan het eind van onze komst. Kom zeker nog een keer terug!
Ank Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk eten in een prachtige landelijke omgeving
willemnijhof .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijk gegeten in een gezellige sfeer terwijl buiten de elementen (hoosbuien ) woedden. Onbeduidend foutje door de bediening (wij merkten het pas toen ze het zelf zei) werd charmant opgelost. We komen zeker terug
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een heerlijk restaurant is Van Tarel. Prachtig gelegen boerderij, fijn beschut terras met uitzicht op de wei/schaapjes. Kok Bauke heeft een verrassende maaltijd voor ons op tafel gezet! Eerlijk eten noemen wij het: een zalig aspergesoepje, een herkenbaar stukje vis/vlees, voorzien van mooie asperges en knapperige peultjes. Malser van mals, verser dan vers! Van topkwaliteit! Onze gastheer stemde bij aankomst onze opgegeven vertrektijd nogmaals af (wij hadden een theaterbezoek in Assen gepland) en hield het tempo goed in de gaten, waardoor wij konden relaxen en genieten! Dank je wel daarvoor! Als nagerecht hebben genoten van een fantastisch kaasplankje met zowel lokale als buitenlandse kazen. Espresso tot slot; helemaal top! Wij komen zeker terug!
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk aspergemenu gegeten, met goed bijpassend wijnadvies. Lamsbout van prima kwaliteit. Terras met uitzicht op het drentse land. Uitermate vriendelijke bediening.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een heerlijke aspergelunch genoten met een enthousiaste gastheer Karel. Daarbij een prima passende wijn uitgezocht. Zelfs was het mogelijk dat de kok een dessert voor ons maakte met een glaasje dessertwijn. Een onvergetelijke familielunch. Dank
Tjalling H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bij van Tarel worden uitstekende gerechten geserveerd in een unieke ambiance. Het team doet zijn best de gasten een fijne tijd te geven in een gemoedelijke en gastvrije sfeer. De huiswijnen zijn prima en de wijnkaart voortreffelijk.
Deze keer aten we buiten op het terras. Prachtig uitzicht over de landerijen.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Van Tarel is een prima restaurant met mooie kaart en uitstekende bediening. Het interieur is ronduit fantastisch mede door het meer dan 100 jaar oude decor uit de Groninger stadsschouwburg. Ook de tafels zijn stijlvol gedekt en de verlichting is sfeervol.
Een sterk punt is verder de aangrenzende B&B: zeer comfortabel en uiterst sfeervol ingericht. Daar zijn de ontvangst en de 'bediening' voortreffelijk. En waar vind je een zo goedgevulde boekenkast, de New York Review of Books op de leestafel en twee ochtendbladen bij het lekkere ontbijt.
Kortom een gemiste kans als u hier niet tenminste een keer met uw geliefde, vrienden of familie gaat genieten.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heerlijk ongedwongen tafelen met een fantastische glas wijn, en heerlijk eten.
zowel met vrienden,partner,familie,alleen,zakelijk.
Wij komen zekers weer!
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Prachtig gebouw. Eten was goed. Waren er op vrijdag avond. Er was geen bediening, wat nu door de keuken uitgevoerd werd.
R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het restaurant voldeed jammer genoeg niet aan onze hooggespannen verwachtingen. Hoewel het eten absoluut lekker was, hadden we (gezien de prijs en de gevoerde kaart) meer verwacht van de ontvangst en bediening.

Bij aankomst in het restaurant was er bijvoorbeeld geen ontvangst, het was onduidelijk waar we heen moesten, dat we zelf onze jassen moesten ophangen etc. De bediening was correct en vriendelijk, maar kon bijvoorbeeld niets vertellen over het bijpassende wijnarrangement.
Juist vanwege die totaal beleving hadden we ons erg verheugd mijn ouders te trakteren bij dit restaurant.
Marilene K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Voorgerecht niet goed, jammer dat ze maar één soort wijn open hebben. Geweldig idee met muziek. Chapeau Tot de volgende kerr in augustus.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
vragen over het menu werden met moeite beantwoord.
prijs/kwaliteitsverhouding volledig zoek.
3 gangen diner voor 11 personen € 800 ???
Heiko H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Qua aankleding was het erg summier, een bloemetje / plant/ kaarsen zal de inrichting gezelliger maken. Ook de bekleding van het dak moet beter afgewerkt worden. Geen mooi gezicht.