Van 't Spit De Pijp

Meer informatie over restaurant Van 't Spit De Pijp

Voordelig
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De keuze is simpel: een hele of een halve kip. Met lekkere Amerikaanse coleslaw en patat een heerlijke, snelle maaltijd. Glas wijn erbij en je staat na een uurtje weer buiten voor pakweg 20 euro. Aan de rij te zien een populaire tent, en als je het de serveerster vriendelijk vraagt krijg je een bakje overheerlijke piri piri mee naar huis.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij hadden geluk dat we buiten konden zitten met vanaf 19.15 een lekker zonnetje. Maakt het een stuk aangenamer. Kippen zijn lekker maar vooral met citroen en piri piri saus. Frieten zijn lekker maar de koolsalade stelt weinig voor. Prijs van de kip is top al vind ik de frieten te duur en koolsalade vrij prijzig. Opzich logisch want daar verdienen ze aan. Prima keuze voor relaxt avondje op leuke locatie in de Pijp.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Hoge cijfers voor dit type restaurant zijn onterecht. Dat wil niet zeggen
dat de kip, patates frites en koolsla niet lekker waren. Integendeel.
Prima. De cheesecake past bij zo'n Ametikaans concept.
De bediening is vrijwel altijd prettig hier in De Pijp.
Vraag niet om Patrijs,Fazant,Eend of Gans. Er is alleen Kip.

TaniaC .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekkere kippetjes bij Van 't Spit in de pijp. Vlotte en aardige bediening. Leuke plek, maar de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Zeker niet het toetje overslaan, de appeltaart is heerlijk!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een toffe plek om na je werk even wat te eten. Ze zijn tot laat open, wat fijn is. Goeie kip, lekkere side dishes en wow-sauzen. Niks meer aan doen. Als ik iets zou aanmerken op de zaak is het de ventilatie, maar dat is geen enkele reden voor mij om deze zaak over te slaan.
Masterchef .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijke kip, super patat, lekkere sla, mmmmmaiskolf.
Goed glas wijn , betaalbaar!
Cheesecake help kan er net nog bij! Smullen!
Onder de €20 p.p. Goede formule, we waren ook al vaak in de Clerqstraat!
Lekker buiten zitten genieten.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Lekker gegeten met een groep vriendinnen bij Van 't Spit: 5 halve kippen! Heerlijk velletje en lekker makkelijk alvast in wat stukken gehakt in de keuken. De frietjes en mais erbij waren ook lekker als bijgerecht. Vlotte jongens in de bediening en een leuke sfeer. Al met al een leuke avond gehad.
Margekamp .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Hier woensdag heerlijk gegeten. Alles was echt lekker. Kippetje, patat, koolsla en maiskolf. Porties ruim voldoende. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Top zaak! Hier hebben ze echt een lekker kippetje! lekker met friet en appelmoes net als vroeger! De bediening is vriendelijk! En dan de cheesecake, deze is echt de beste die ik ooit gegeten heb!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een sappig kippetje kreeg ik op mijn bord !.Voor een goede kip van het spit moet je hier zeker komen! De salades en friet waren wel ok maar niet bijzonder. De bq saus was een mooie combi.De bediening was zeer allert en vriendelijk al vond ik het heel donker in de zaak, het mag wel iets lichter. Een aanrader voor de buurt !
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Bij van 't Spit met 2 vrienden halve kip gegeten. Zeer prettige ervaring. Lang nadenken over wat we wilden eten hoefden we niet te doen (kan ook niet). De kip wordt voor je neus gegrild en is lekker op smaak en sappig.
De zeer attente en snel werkende bediening zijn merkbaar ervaren en opgeleid. De tent is druk en loopt als een goed geoliede machine. Kom hier niet voor een rustig diner met een diepgaand gesprek, maar kom om even heerlijk te relaxen. Dat hebben we ook gedaan. Mooi concept, chapeau Van 't Spit!
Askay81 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Was een prima kippetje, met de juiste garnituren, goede maïskolf. fijne bite in de koolsla, appelmoes prima op smaak. what you see is what you get.
zal er vaker terug komen.
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vers. Kip. Spit. En reken maar...! Het is vers. Het is kip. En ze komt van t spit. Wat een prima tentje. Eenvoud is prima als t eerlijk is. En dat is hier zeker het geval. Donderdagavond en loeidruk. Veel twintigers. Ook tafdels met zestigers. Goed teken dat er mengelmoes is. Supersimpele kaart. Een halve kip. Of een hele. Dat is t recept. Geen vis. Geen vega. Geen alternatieven. Kipkip of kip. Oef, wat smaakt ze goed. Topmarinade. Zoetpittig. Gegrild en gedraaid door kneiterhard werkende koks in de open keuken. Allerlei sausen dr bij. Goeie piripiri! Aardappelen gefrituurd, koolsalade, salade. Brand biertjes. Sangiivese huiswijn, daar houden we van. En voor onder de 20 euro weer buiten! Het is allemaal eenvoudig eerlijk en smakelijk. Uitstekend personeel achter de bar. Soms wat bleu maar met hart voor de zaak (Leonidas!). Doen ze goed daar. Zaak zelf is vol, wat donker en marig in akoestiek. Wel vieze wcs. Opletten Spit! Benieuwd of ze de formule op nivo kunnen houden.
Kees De Jong .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
prima tent. Simpel doch goed. Kip lekker mals, goede friet..
inrichting past bij het geheel.
Het is er lekker druk, een gezellige tent voor een prima simpele en lekkere maaltijd.