Van Saaze

Dam 16 8317 AV Kraggenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van Saaze

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Heerlijk gegeten, sate met patat. Met een zeer vriendelijke bediening en mooi weer een goede plek om lekker te lunchen. Dit vraagt naar meer. Als we in de buurt zijn maar eens iets anders proberen.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Onderweg in de desolate NoordOostpolder is het fijn als je op een handige plek bij een rotonde een restaurant tegenkomt. De open partytent op het terras blijkt niet bestand tegen de enorme hoosbui die ons naar binnen jaagt. Helaas is er geen bediening die ons helpt met onze spullen via de terrasdeur de eetzaal in te geraken. De spijskaart is zeer eenvoudig en omvat slechts een teleurstellend aantal gerechten, waarvan het senioren-3-gangenmenu er aantrekkelijk (geprijsd) uitziet. Soepje van de dag, sliptong en toetje of koffie voor € 15,50, dat is nog eens schappelijk. Ik kies voor een hoofdgerecht: twee sliptongen. Die zijn in elk geval niet vers. Er zit nauwelijks smaak aan en de structuur doet vermoeden dat de twee kleine platvisjes uit de vriezer komen. Het garnituur is smakeloos: kleine, slappe worteltjes, aangebrande aardappelpartjes, geen mayonaise maar frietsaus. De dames in de bediening zijn wel erg aardig, maar ze zien geen kans het trieste van Kraggenburg te verzachten.
JannyS .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Als je een keer gemakkelijk wilt doen is het eten smakelijk genoeg en heel betaalbaar. De Fruit de Mer was gewoon goed. Het duo schartong & zalm met een broccoli-kaas jasje was redelijk. Het jasje zag er niet lekker uit, maar smaakte goed. Het was te overheersend voor de vis die er onder lag, maar apart van elkaar was het lekker. De inrichting is zo verschrikkelijk verjaard. Daar mag wel eens wat aan gedaan worden, maar geen onvoldoende want het was wel netjes en schoon. De bediening was jong (een beetje verlegen) en heel vriendelijk. Het eten kwam in een goed tempo aan tafel. Niet te snel, maar ook zeker niet te langzaam.