Van Rossum

Meulmansweg 33m 3441 AT Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Van Rossum

Van Rossum in Woerden houdt van het goede leven en geniet van lekker eten en drinken in goed gezelschap. De open keuken laat zien hoe de gerechten met seizoens- en streekproducten met liefde worden bereid. Na het eten kun je de meeste ingrediënten en producten aanschaffen in de proefwinkel voor thuis of om cadeau te geven. Voor wie wil blijven slapen, is er een bed in één van de 25 unieke suites van het hotel: Stadshotel Woerden.

Genoeg te beleven bij Van Rossum in Woerden en iedereen is welkom! Reserveer direct een tafeltje, eenvoudig online en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Van Rossum

• Kom je met de auto?
    U kunt uw auto het beste parkeren in parkeergarage castellum. Navigatie adres Meulmansweg 8s.

- Ontbijt 07:00 - 11:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Van Rossum

Jos T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gisteren bij jullie voor het eerst gegeten. Bediening was uiterst vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Het eten heerlijk en smaakvol. Echter mijn Heek hoofdgerecht werd naar mijn mening lauw geserveerd.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We hadden een brunch gereserveerd om half 1, nadat we om uitleg hadden gevraagd kwamen we bij het buffet aan waar nog weinig aanwezig was. Een paar plakjes vleeswaren en uitgedroogde kaas wat later werd aangevuld, koude pasteibakjes, het restje ragout werd door de kok nog even snel opgewarmd! In de keuken lag zalm met de vraag of we daar iets van mochten werd het uiteindelijk bin het buffet neergelegd. Verder werd er ook geen uitleg gegeven over evt. Warme gerechten, jammer allemaal. Wijzelf kregen het idee omdat wij de laatste eters waren de keuken er wel klaar mee was. Achteraf gezien hadden we dit gelijk moeten melden. De bediening was verder erg vriendelijk.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekkere gerechten in een ongedwongen sfeer.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst in dit sfeervolle restaurant. We beginnen met een Whiskey op de leren bank (mag íetsje ruimer ingeschonken) en daarna aan tafel. De serveerster is top en een voorbeeld van gastvrouw-schap.
Informeert ons keurig over de kaart en de wijn en adviseert. Ik kies voor de aanbevolen dagsoep (van prei, maar die blijkt al op?) dan maar de Soto Ajam gekozen. Die is super vers, met kip, boontjes en verse taugé zoals het hoort. Maar miste iets van kruiden. De zeebaars daarna is heerlijk, met lekkere en verrassende groente garnering. Heerlijke verse frietjes en mayo erbij. De rijstepudding met kersen is een heerlijke afsluiting van een prima diner. Compliment voor het hele team. Hou dit vast en ik kom zeker terug!
bettine R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Ik heb gisteren op het terras genoten van een overheerlijke high-tea perfect verzorgd en de bediening was subliem. Een echte aanrader om dit hier te doen , relaxte goede sfeer.
ruud B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Porties wat klein gezien de prijs.
Kwaliteit van het eten is prima.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Absoluut een aanrader om een keer langs te gaan. Mooie locatie met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De keuze qua gerechten is alleen niet mijn ding. Puur uit nood maar gekozen voor een kaasplankje om dat alle andere gerechten op de kaart onbekende, nieuwerwetse gerechten zijn waar ik geen zin in heb. Waarom niet een overheerlijke tournedos met rode portsaus of iets dergelijks? En waarom staat de kaasfondue niet meer op de kaart?

Kortom een prachtige locatie waar ik graag kom maar voor mijn diner ben ik helaas genoodzaakt uit te wijken naar andere restaurants in Woerden waar ze wel serveren waar een gewonen Hollandse jongen zoals ik zin in heeft ;-)
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was met de paasbrunch weer vertrouwd goed en voldoende keuze.
Personeel zeer vriendelijk.
Komen hier zeker nog meerdere malen terug
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijk en behulpzaam
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goed en verzorgd eten, hoofdgerecht (quesedilla) stak wat bleek af bij perfect voorgerecht (spruitjessalade)
Ambiance, sheer, asnkleding en bediening net zomverzorgd als het teen. Al met al goed bevallen.
Dion D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wordt daar nooit echt verrast, bediening duurt lang. Je wordt niet opgemerkt als je binnenkomt. Lijkt alsof er standaard te weinig mensen lopen. Het diner proberen ze te hard een bepaald niveau te halen, maar hou het simpel en doe het goed. Prijs kwaliteit is matig.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
de menukaart was niet voorzien van gerechten waarin wij ons konden vinden,uiteraard is dit persoonlijk
maar wel een reden om een volgende keer eerst de kaart te bekijken alvorens te reserveren.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Genoten van een heerlijke lunch. De VR sandwich was een goede keuze. Het zat helemaal vol op de zondagmiddag. Hele prettige en snelle bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het viel erg tegen dat het voorgerecht van een van ons was vergeten, waardoor dat van anderen koud werd tijdens het wachten. Tijdens het wachten werd ons niets gezegd of gevraagd.
Mijn wijn kreeg ik in een klein flesje waar ik zelf het plastic af moest pulken.
Wendelijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heb lekker gegeten. Alleen vonden wij het teleurstellend dat wij vragen om een rode wijn.
De serveersters ons een wijn aan bied, als of deze super lekker is. Door haar enthousiasme nemen wij deze wijn ook. Bij het betalen komen wij erachter dat deze wijn 8 euro per glas is.
Dit had de serveerster er nooit bij verteld, anders hadden wij deze wijn nooit genomen of hadden wij beter een fles kunnen nemen. Wij vonden daarom de service minder. wij vonden dat zij wel even had mogen vertellen dat deze wijn iets duurder is als een normaal rood wijntje. Hierdoor kwam ons eten erg duur uit!
Hedwig L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hebben groenten gemist wat er was was erg weinig ook t.o.v prijs van het gerecht. Het was erg duur. We bestelde een fles wijn heerlijk maar er was geen 2e dit kan je ook even zeggen zeker omdat we met 7 man wijn dronken, hadden we gelijk een andere besteld.
Het duurde lang voordat de tafel werd leeg geruimd iedereen was allang klaar.
Maar prijsverhouding met hetgeen we hadden gekozen en kregen was erg hoog.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker eten in een ontspannen atmosfeer voor een redelijke prijs.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was lekker maar de carpaccio salade met tabouleh en oude kaas viel heel erg tegen. 4 plakjes carpaccio lagen plat op Mn bord met een paar kruimels tabouleh, kaas en 1 klein blaadje sla. En dat voor €14,-
Wat wij erg opvallend vonden was dat de dame van de bediening ons niet vroeg of het gesmaakt had toen ze de tafel af kwam ruimen. Kleine moeite lijkt mij.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Op een prachtige zondag bij Van Rossum mogen aanschuiven.

Ondanks dat het een grote ruimte is is het gezellig en voel je je nooit verloren. Uiterst correct personeel, mooie open keuken en fijn eten.

Grote verse salade rich, zeeduivel en hertenbiefstuk. Heerlijke portugese huiswijn.