Over het restaurant Van Rossum

Van Rossum in Woerden houdt van het goede leven en geniet van lekker eten en drinken in goed gezelschap. De open keuken laat zien hoe de gerechten met seizoens- en streekproducten met liefde worden bereid. Na het eten kun je de meeste ingrediënten en producten aanschaffen in de proefwinkel voor thuis of om cadeau te geven. Voor wie wil blijven slapen, is er een bed in één van de 25 unieke suites van het hotel: Stadshotel Woerden.

Genoeg te beleven bij Van Rossum in Woerden en iedereen is welkom! Reserveer direct een tafeltje, eenvoudig online en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Van Rossum

• Kom je met de auto?
    U kunt uw auto het beste parkeren in parkeergarage castellum. Navigatie adres Meulmansweg 8s.

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Van Rossum

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
We eten hier wel vaker, voornamelijk lunch, nu met personeel na drukke werkdag. Fijne, snelle bediening, goede sfeer, eten prima.
A8019 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het eten was heerlijk, vlees zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakte boren. Bediening erg vriendelijk. Moesten aan het begin wat langer wachten, maar wij hadden op zich de tijd en een gezellige avond.
Joeri T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Van een heerlijke zondagochtend brunch genoten in dit leuke restaurant. Lekkere gerechten en goede service. Lokatie is ook erg mooi.
Sabita B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heel erg lekker gegeten bij Van Rossum. Wij waren hier twee dagen voor een zakelijke training en heb onder andere de gepofte aubergine, vis van de dag (zeebaars), gebakken gamba's en salade riche gegeten. Het zag er allemaal prachtig uit, het was vers en de smaken waren ook goed. Fijn is ook dat de keuken open is en je de koks dus aan het werk kunt zien. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht, de sfeer is prettig en het pand prachtig.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Hoewel het erg druk was, was alles goed georganiseerd. Het eten was prima op tijd, goed logistiek gemanaged! Vriendelijke bediening, goed eten in een gezellige ambiance!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het is een heel gezellig restaurant. De gastvrouw stelde zich voor en we konden haar bij naam aanroepen als we haar nodig hadden. Het is er bijzonder sfeervol echt iets unieks. Het eten was heerlijk en kwam uit de mooie grote open keuken, waar je zo in kunt kijken. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan. Midden in het centrum en met verwarmd terras.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten is goed, maar als je tijdens het eten wilt bijpraten met je tafelgenoten is deze locatie ongeschikt. Wij zaten met zes personen aan een tafel in midden van de geheel open ruimte en van alle kanten kwam zoveel rumoer dat een gesprek heel moeizaam verloopt. Was een teleurstellende ervaring.
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eten vond ik niet heel erg bijzonder klaargemaakt. Prijzen vindt ik best hoog namelijk, Kwaliteit van bv het vlees is wel goed. Ambiance en sfeer zijn erg gezellig. Bediening is goed.
Marike M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hebben het erg naar onze zin gehad en heerlijk gegeten. Er werd voldoende aandacht aan ons besteed en de bediening was erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een uitstekende ambiance. Service was snel en het eten was heerlijk. We hebben genoten met de familie. Binnenkort komen we weer langs!
Corry E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Werd vriendelijk ontvangen. Bediening was goed en vriendelijk. Eten was lekker en goed. Sfeer was gezellig. Zelfs de kerstman kwam wat ook gezellig was ook voor de kinderen was dit erg leuk maar ook voor de volwassenen deed die het leuk.
Woerden .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een avond om mooi op terug te kijken. Super services van Mirjam. Zij maakt het ook persoonlijk. Gerechten waren precies goed en de bijpassende wijnen waren een succes.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdiner zeer beperkte keuze, geen vega, veel vis , weinig vlees en hele kleine porties. Niet ideaal met kinderen, zeer lang moeten wachten. Uiteindelijk € 60 betaald voor 1 stuk vlees met patat voor de kinderen. Slechte live muziek. Wel een hele mooie plek en vriendelijke bediening. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk met twee gezinnen op kerstavond gegeten, lekkere gerechten ook voor de kids prima keuze. Topavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
T G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk ontbijt met het hele gezin.Zeker voor herhaling vatbaar.Vriendelijke bediening ,aandacht voor de kleine kinderen en een leuk speelhoekje
Marlon K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Schitterende en authentieke locatie midden in het hart van Woerden. Het hotel en het restaurant zijn beide van een zeer hoog niveau en ademen moderne nostalgie uit. De open keuken, de zeer vriendelijke service en de kwaliteit van de gehele ervaring heeft ons plezant verrast. Wij zouden dit hotel en restaurant bij iedereen willen aanraden.
Britt O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben zeker lekker gegeten! Mooi en gezellig restaurant, leuke inrichting. Fijne bediening, waren allemaal erg vriendelijk. Komen zeker vaker terug! Aanrader!
Ecke .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De inrichting is natuurlijk top, zo mooi en apart ik raak er nog steeds van onder de indruk. Wij zaten langs de muur, dat leek ons deze keer een fijn plekje. Echter er kwam ook koude van de muur, toen wij daar een opmerking over maakte werd dat direct opgelost door het meisje (toppertje(s)). Ik heb prima en heerlijk gegeten en gedronken met fijne attente bediening. Sinds de opening is het eten steeds beter geworden. Goede, complete en spannende gerechten met eigenlijk maar een opmerking. De carpaccio was te koud en werd op een schaaltje op een papiertje opgediend, tja dat is toch een dingetje. Ik kreeg dan ook het vermoede dat dit ruim van te voren was gemaakt. Maar wat waar is is waar, Van Rossum is een zeer waardevolle en mooie aanwinst voor Woerden, ik kan het dan ook van harte aanbevelen en ik keer er zeker weer terug.
Hetty J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellig druk, wel enige last van alle geluiden.