Van Rossum

Meulmansweg 33m 3441 AT Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Van Rossum

Van Rossum in Woerden houdt van het goede leven en geniet van lekker eten en drinken in goed gezelschap. De open keuken laat zien hoe de gerechten met seizoens- en streekproducten met liefde worden bereid. Na het eten kun je de meeste ingrediënten en producten aanschaffen in de proefwinkel voor thuis of om cadeau te geven. Voor wie wil blijven slapen, is er een bed in één van de 25 unieke suites van het hotel: Stadshotel Woerden.

Genoeg te beleven bij Van Rossum in Woerden en iedereen is welkom! Reserveer direct een tafeltje, eenvoudig online en direct bevestigd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Van Rossum

• Kom je met de auto?
    U kunt uw auto het beste parkeren in parkeergarage castellum. Navigatie adres Meulmansweg 8s.

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 00:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 00:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Van Rossum

marlies H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ik was met mijn familie afgelopen zaterdag bij van Rossum. We vonden het heel gezellig en sfeervol in het restaurant, vriendelijke service, lekkere gerechten, absolute aanrader, binnenkort weer!!!!
S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het restaurant is prima maar erg gehorig. Op zich wel weer gezellig en na enige tijd went het ook wel weer maar wellicht meer dempende akoestische maatregelen laten aanbrengen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Genoten van een walking dinner in het atrium van dit schitterende hotel/restaurant. Perfecte bereiding van de diverse gerechtjes, en dat terwijl we met zo'n 60 man tegelijk bediend moesten worden én de rest van de zaak ook vol zat. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Complimenten!
V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima geregeld, goede sfeer en goed eten. Mooie tent!
Was lekker gezellig en bediening deed zonder meer z’n best. Verschil tussen de bedienende dames was groot; de een moest nog wat ingewerkt worden en de ander was zeer proactief en klantgericht.
Open keuken is een genot om te aanschouwen.
P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Jullie zouden de zout hoeveelheid in jullie gerechten kunnen verminderen. Met name de uiensoep vond ik behoorlijk zout. Zout kan je altijd namelijk later toevoegen...................................
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Met een groep collega's hebben we genoten van de door jullie geboden service. We hadden twee internationale gasten waarvoor ik had aangemeld dat zij die dag jarig waren. Jullie zijn hier goed mee omgegaan, door het extra'tje wat voor hun is geregeld en door hun glas als eerste te vullen. Daarnaast konden jullie goed omschrijven wat er op tafel gereserveerd was. Jullie speelden goed in op ons consumerende tempo en wisten precies wanneer er aandacht van de bediening nodig was. Bedankt voor een heerlijke avond.
Véronique P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
goede service , aardig team dat je helpt, goed eten , goede atmosfeer en een leuk restaurant.
ik kom er graag alleen maar ook met mijn family en ook met klanten/collega's.
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zo gezellig en knus om ons heen!
Zeer klantvriendelijke bediening!
Er is een wisselende kaart gericht op de seizoenen, dat is fijn!
En er is volop ruimte voor eigen inbreng in het menu, zeer klantvriendelijk, een echt avondje uit!
T.P.L Gouda
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Na een goed bevallen High Tea dit keer gereserveerf voor diner. De bediening bleek chaotisch. We hebben de hele avond moeten vragen en seinen en zwaaien voor alles: drankjes bestellen, de kaart, p&z, de rekening. En na het vragen vervolgens wachten en weer opnieuw proberen de aandacht te trekken of dan maar iemand binnen gaan opzoeken. Heel storend. Op onze rekening bleken drankjes en borrelhappen van een ander tafeltje te staan. Dat was voor ons een beetje de limit. Het eten was wel aardig, behalve de gegrilde halve kip die gortdroog bleek.
M.W. P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een overheerlijke en culinaire maaltijd met heerlijke wijnen en vriendelijke bediening.
Cobi V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Prima service, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Bedankt.
M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wij waren gisteren met 4 vrouwen een middagje aan het vergaderen en daarop aansluitend een hapje eten voor de zaak. Wij hebben genoten van de sfeer en het eten. 1 kleine minpunt was dat wij nog niet klaar waren met vergaderen toen er een een grote groep mannen aan een ronde tafel kwam zitten en enorm begon te schreeuwen.
Het had prettiger geweest als wij echt helemaal in de hoek hadden kunnen zitten ;-)
En ..... het feit dat je in een restaurant zit en een hond steeds aan het blaffen is kan ik niet waarderen moet ik heel eerlijk zeggen :-( De bediening was fantastisch, eten super lekker en vers en de wijnen geweldig, wij komen graag terug.
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijke brunch gehad op zondagochtend met verse producten. Niet een heel ruim assortiment, maar alles smaakte goed. Echt voor herhaling vatbaar.
Björn E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Sfeervolle locatie in het centrum van Woerden met zeer goede broodjes en hapjes. Wij hadden de hapjes- en broodjesplank. De drankjes waren prima en werden snel gebracht. Aanrader!
Jaap T .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gerechten te hoog geprijsd voor de geboden kwaliteit. Hoofdgerechten niet echt verfijnd wat zeker zou passen bij de entourage.
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig eten in een prachtig gebouw met prima bediening.
Enige minpuntje is dat de akoestiek je soms moeilijk verstaanbaar maakt voor je tafelgenoten als het erg druk is.
Zeker een aanrader!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk geluncht in een prachtig ingerichte ruimte met open keuken.
Diverse keren werd ons gevraagd of het smaakte. Het was voortreffelijk.
Een dikke verdiende pluim.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ontzettend sfeervolle plek met overheerlijke High Tea bestaande uit bubbels, soepje, twee plateaus hartig en zoet, bijzondere theesoorten en onbeperkt koffie voor de niet-theeliefhebbers. Attente bediening.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Helaas is het allemaal te basic. Salade, Indonesische kippensoep (treurig zelfs), biefstuk. Geen verrassing, ook niet heel slecht. Maar geen aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima restaurant, met prima service en heerlijke gerechten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke bediening en vlotte opeenvolging gerechten.