Van Puffelen

Zondag: 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Van Puffelen

Darlene K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede service en lekkere gerechten wij komen zeker terug en nog een keer en nog een keer jaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een vaartochtje over de Binnendieze hebben wij bij Van Puffelen een hapje gegeten. Het eten smaakte redelijk maar niet geweldig. Aan de bestelde hamburger zaten nogal wat zwart verbrande stukjes die ik eraf heb moeten snijden.
De bediening was vriendelijk, maar toch komen wij hier nooit meer terug. De rekening was aan de hoge kant, zeker gezien het feit dat wij op woensdag van Puffelen bezochten en dus 20% korting zouden krijgen. Iemand anders betaalde en ik heb daarom niet meteen de rekening bekeken. Achteraf heel stom. Wat bleek later namelijk toen ik bij het opruimen van de tas het bonnetje terugvond? De 20% korting was wel berekend, maar in plaats daarvan stonden er op onze rekening drankjes die wij nooit besteld hebben. En wel voor 14 euro (2x la chouffe en een lichte trappist). En dat terwijl onze 20% neerkwam op ongeveer dat zelfde bedrag. Dus Van Puffelen adverteert wel met korting, maar je wordt opgelicht waar je bij staat op deze manier. Dit was dus voor ons een keer maar nooit meer!!
Beste Francisca,

Jammer dat je je ongenoegen niet ter plaatse hebt uitgesproken. Wij stellen namelijk alles in het werk om iedere gast tevreden de deur uit te laten gaan!

De hamburger komt van de grill en krijgt daardoor gebrande strepen op het oppervlak. Deze strepen zijn bruin/zwart van kleur. Indien het vlees verbrand zou zijn, had je dit kenbaar kunnen maken, dan serveren wij gewoon een nieuwe hamburger. Wij staan voor onze kwaliteit!

Het betreurt mij ten zeerste dat je ons voor oplichters uitmaakt. Uiteraard is hier geen sprake van! Onze bedieningsmedewerkers maken net zoals iedereen wel eens een fout, heel menselijk.
De speciaalbieren op jullie rekening zijn helaas op de verkeerde tafel geregistreerd. Deze bieren zijn gedronken door personen aan een andere tafel en door een vergissing op jullie tafelnummer aangeslagen. Opzet is hier dus zeker niet in het spel.

Mocht je de nota nog in bezit hebben, dan vergoeden wij vanzelfsprekend de niet genuttigde dranken.

Met vriendelijke groet,
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met mijn 2 vriendinnen op een bloedhete dag neergestreken op het terras voor een lunch. Beschut en met een klein windje. Alle 3 namen we Clubsandwich Marine Club. Sandwich met gerookte zalm, rivierkreeftstaartjes, kappertjes, zoetzure groenten, remouladesaus en tortillachips. Heerlijk! Een andere serveerster gaf ons de rekening. Ik vond de rekening hoog en keek het goed na. Op de nota stonden drankjes, die we niet genomen hadden. Bij de kassa beaamde onze serveerster dit meteen en bood ons haar verontschuldigingen aan. Haar collega had de rekening van een andere tafel gegeven. Excuses geaccepteerd, want voor de rest was alles prima.
John D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten, verrast door de kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Er had wel wat meer tijd tussen de gerechten mogen zitten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Perfecte locatie voor een snelle hap maar toch in gemoedelijke sfeer en uitzonderlijke kwaliteit. Het personeel was zeer kundig en behulpzaam in het koppelen van lekkere biertjes bij de (vlees)gerechten.
Beste Tom,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Van Puffelen en je mooie recensie. Daar worden we blij van!
We vonden het leuk dat je er was.

Cheers!

Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We zochten een plekje waar we met een groepje van tien konden vergaderen en lunchen. Van Puffelen heeft een klein gedeeltje naast de bar waar we rustig konden zitten. De service was prima, eten en Bossche bol waren overheerlijk. Vriendelijk begripvol personeel. Een absolute aanrader! Als we nog een keer Den Bosch kiezen als vergaderplek, gaan we zeker terug.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Nadat we bij Chicks zijn weggegaan vanwege een hele slechte akoestieks, hebben we hier lekker gegeten. Saté varkenshaas en fish en chips. Fijne ambiance en prima eten. Ook fijn dat er geen enkele druk was om op te schieten, al vertrokken we als laatste. De kaart met kortingen erop vonden wij niet prettig. Ik snap de gedachte, maar het voelt op vrijdagavond alsof je duur uit bent, terwijl dat wel mee valt. Voor de weekendgasten zou ik zeggen, hanteer een kaart waarop gewoon 1 prijscategorie staat.
Eef J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten. SUPER . wat we erg goed vonden was dat de gerechten op dinsdag en woensdag goedkoper zijn. DAT vonden wij erg goed leuke bediening, goede sfeer.
Sarahvanderdonk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Van Puffelen is een eetcafé met een leuk concept, op doordeweekse dagen krijg je namelijk korting. Altijd leuk! De inrichting is sfeervol en er hangt een relaxte sfeer. De enthousiaste en vlotte bediening zorgt voor een ontspannen avond, je merkt dat gastvrijheid erg belangrijk is bij van Puffelen. Het eten werd vlot geserveerd en smaakt goed, de gerechten worden leuk gepresenteerd waardoor je meteen trek krijgt. Wij komen zeker terug!
David W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
een erg fijn restaurant. wij hadden maar 1 uur om te eten. dit was hier geen probleem en de gerechten werden snel bezorgd zodat er nog voldoende tijd was om er van te genieten. en dit alles voor een prima prijs.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Komen heel graag bij restaurant van Puffelen,prachtig pand in het mooie uilenburg!Wij zijn altijd heel tevreden,uitgebreide kaart en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.Gezellige entourage en vriendelijk personeel.Wat leuk is bij van Puffelen is het verschil van prijzen in het weekeinde en door de weeks,welke kunnen oplopen tot 20 procent..!!!Wij vinden dit restaurant een echte aanrader????
millie99 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Na een leuke en leerzame boottochtje hier neer gestreken. Voorafje bestelt voor 2 personen, was genieten. Alleen tonijn laten staan, iets te rauw naar mijn zin. Lekker ontspannen buiten kunnen zitten naast het water. Bediening netjes en aardig.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen weekend met 4 personen gegeten bij dit restaurant. Absoluut geen hoogvlieger qua kwaliteit van de gerechten. Kaart is saai en gedateerd. Bediening was wel oké maar uiteindelijk komen we om te eten dus dat moet zeker goed zijn.
Wat mij ook verbaasde was het vreemde concept dat ze hier hanteren. Drie verschillende prijzen op verschillende dagen voor dezelfde gerechten. Op een vrijdag of zaterdag ben je voor een drie gangen diner zo'n 12 euro meer kwijt als op een woensdag, voor hetzelfde diner.
Zoiets vreemds heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant (ergens anders ook niet trouwens).
Één ding weet ik zeker, nooit meer naar dit restaurant!
Beste heer/ mevrouw Westerveld,
In ons eetcafé hanteren we inderdaad niet alle dagen dezelfde prijzen. We willen namelijk onze gasten die doordeweeks komen eten tegemoet komen met een leuke korting! Onze normale prijzen gelden op vrijdag en zaterdag, komt u donderdag of zondag eten dan krijgt u korting, op dinsdag en woensdag betaalt u zelfs nog minder.
Ik schrik ervan te horen dat u dit concept niet kent en als vreemd beschouwd. In de hotellerie en in veel ‘all you van eat’ restaurants wordt namelijk volgens hetzelfde principe gewerkt.
Tot slot vind ik het erg vervelend te horen dat de gerechten die u bestelde niet geheel naar wens waren gezien uw beoordeling, evenals onze service. We streven er uiteraard naar al onze gasten te voorzien van een goede lunch of diner met een fijne service! Ik kan uit uw recensie niet opmaken waar uw onvrede precies ligt. Ik wil u vriendelijk verzoeken via ons mailadres info@lunchdinervanpuffelen.nl contact op te nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Alvast bedankt! Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
stur66 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met 6 personen heerlijk gegeten bij van Puffelen in het geweldig mooie pand aan de molenstraat.
Het terras zat vol, maar binnen was het "stilletjes", misschien door het concept, omdat je op andere dagen dan vrijdag en zaterdag korting krijgt?
Maar het was daardoor niet minder genieten, heel vriendelijk personeel, een prettige relaxte sfeer! Nu over het eten.
De voorgerechten vielen goed in de smaak, ikzelf had een seizoens-voorgerecht, geen fratsen, puur en erg lekker en mooi opgemaakt!
Ook de hoofdgerechten vielen ook goed in de smaak, vooral de mensen met de spare-ribs waren enthousiast en vonden het de lekkerste van Den-Bosch!
We hadden helaas geen tijd voor het nagerecht, vanwege een afspraak voor een avond-tochtje over de Binnendieze, maar we komen zeker nog een keer terug en nemen dan graag tijd voor het nagerecht!
Een aanrader! en perfect om te combineren met een tocht over de Binnendieze!

Theovanboekel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij waren met een gezelschap van acht personen. De snelheid waarmee de verschillende hoofdgerechten kwamen verbaasde ons. Boord met aioli en tapenade was nog niet op. En er zaten stevige eters bij.
Het raadsel van desnelheid van de hoofdgerechten was snel opgelost. Duidelijk was, dat het vlees zodanig was voorbereid dat het alleen nog opgewarmt moest worden. Voor hetzelfde geld op andere plaatsen beter gegeten. De bijbehorende salade was gewoon lekker en goed.
De bediening, dat wil zeggen de dames en heer die het bestelde kwamen brengen, mogen ook wat meer training krijgen. Het hield niet over.
Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Momenteel... helaas GEEN AANRADER!

Van Puffelen was altijd onze favoriete spot voor een lekkere lunch tijdens een dagje shoppen in Den Bosch. Zoals altijd verheugden we ons al op de carpaccio en het broodje gezond met kip ipv ham (vitamine genoemd).

Tot onze grote verbazing zat er op een zaterdag tijdens lunchtijd NIEMAND in het restaurant... Al snel zagen we dat de kaart was aangepast en mijn favoriete broodje vitamine niet meer op de kaart stond, echter geen probleem dit broodje konden ze nog voor mij maken.

Daar kwamen het rustique stokbroodje carpaccio, rustique stokbroodje vitamine en de frietjes. Allereerst bleek men vergeten de ham te vervangen door de kip, kan gebeuren. Als dat het enige zou zijn geweest waren we erg tevreden geweest, echter....

rustique stokbroodje = oude taaie ciabatta (van de vorige dag?)
spekjes op de carpaccio = oude taaie spekjes
patat = oud vet? vies van kleur en van smaak!
dressing vitamine = kleur, geur en smaakloze slaolie

En dan het aller vieste... de laatste stukken gerookte kipfilet opgesneden op het broodje waardoor de kip niet alleen taai was, maar er zelfs stukken de structuur van plastic hadden (als het al niet echt plastic was!).

Toen wij met lange tanden onze broodjes aan het ontleden waren vroeg de serveerster hoe het smaakte. Wij hebben bovenstaande aangegeven en tevens gezegd dat we erg teleurgesteld waren omdat we hier in het verleden de lekkerste broodjes op hebben! Ze toonde begrip, vervolgde haar weg naar de keuken (met de broodjes en friet vrijwel in tact). Ze vroeg of wij nieuwe broodjes wilden, maar onze smaak was al weg en bedorven door deze vieze broodjes.

Terwijl de serveerster het met ons eens was en aangaf dat dit inderdaad niet kon heeft het restaurant niet besloten er verder iets aan te doen. De broodjes en friet stonden nog gewoon op de rekening. O ja we konden wel nog wat te drinken krijgen, maar goed we hadden er helaas al genoeg van!

Het lijkt echter een trend in eerdere recensies over Van Puffelen... het gaat er in ieder geval zeker niet op vooruit!!!! Ons zien ze in ieder geval niet meer terug!
Beste Arianne,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven. Onlangs heeft u op een zonnige zaterdag bij ons geluncht. Het terras zat lekker vol maar gelukkig was er binnen nog voldoende plaats. Ongelukkigerwijze hebben we u teleurgesteld. We betreuren deze negatieve ervaring met ons restaurant. Sinds dit voorjaar is onze menukaart inderdaad aangepast naar ons nieuwe concept, waar we veel goede reacties op krijgen. Hierbij krijg je op doordeweekse dagen korting op de lunch, het diner en alle dranken! Hierbij zijn er een aantal nieuwe gerechten bijgekomen en een aantal gerechten verdwenen. Helaas dus ook uw favoriete broodje. In sommige gevallen kunnen we met de ingrediënten die we in huis hebben een gerecht van onze oude menukaart bereiden. Zo konden we op het sausje na ook uw vertrouwde broodje vitamine bereiden. Jammer genoeg is het daar misgegaan, we zullen intern onderzoek doen naar deze gebeurtenis. Ik wil u vriendelijk verzoeken via ons mailadres info@lunchdinervanpuffelen.nl contact op te nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Alvast bedankt! Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
Winn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het restaurant ligt in het centrum van Den Bosch en is over de Dieze gebouwd. Het is een oud pand maar is netjes en sfeervol ingericht. In de bediening staan jonge mensen die je vriendelijk te woord staan.
Het menu is per dag verschillend geprijsd. Dit geldt ook voor de drank. Vrijdag en zaterdag zijn logischerwijze de kostbaarste avonden.
Het eten is gewoon goed, de bigerechten bij het hoofdmenu zijn wat karig. Voor 8 man 2 schaaltjes friet en 2 simpele schaaltjes salade. De friets die we bijbesteld hebben is nooit gekomen. Voor het opnemen van drank zijn ze erg vlot en wordt ook snel gebracht. Kortom een leuk restaurant voor een hapje eten.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De zaak zelf zit in een oud pand en is binnenin keurig ingericht met goed zittende stoelen een groene gecapitonneerde lange bank en achterin de zaak een verhoging ( een aanrader om daar een tafel te reserveren!). De bediening bestaat uit jonge mensen die vlot en vriendelijk helpen.
Het eten dan: Voorgerecht en dessert zijn uitstekend. Het hoofdgerecht wordt in eerste instantie voor mij een ander gerecht uitgeserveerd. Dit wordt snel recht gezet. Gegrilde kalkoen is niet droog, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een treurig restje rucola-sla zonder dressing er naast, terwijl de erbij geleverde salade (naast de erg zoute friet) wel lekker is aangemaakt? Dit moet anders kunnen.
Lauren T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het interieur is hier prima, bediening is betrokken en alles wordt snel geserveerd. Maar voor culinaire hoogstandjes hoef je hier niet te komen. Bij een extra te betalen broodmandje (geen probleem tegen betaling maar dan wel graag vers) krijg je een hard stuk afbakstokbrood met pesto uit een pot en de aioli die voor je neus uit een plastic vat gepompt wordt. De door mijn bestelde tafelgenoot waren prima; vlees viel van het bot af en hoefde je niet te kloven maar de vegetarische Flammekuche is absoluut af te raden; vette bodem, niet gaar en zitten paar grof gesneden stukken groenten op maar niet lekker. Het zat wel vol dus misschien dat de rest van het menu wel erg lekker is.
W66 H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We eten een hapje bij Van Puffelen, mooie ligging, historisch pandje, sfeervol ingericht. Hier verwacht je wat. Brood vooraf, drankje erbij, karafje water zonder problemen. Fijn.
De flammkuchen (enige vega hoofgerecht op de kaar) was het helemaal niet. De bodem en de uien niet gaar, weinig smaak, dit raad ik niemand aan. Het mixtgril van mijn tafelgenote was overigens wel naar haar zin.