Van Puffelen

Jouw recensie over het restaurant Van Puffelen

andre139h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Beste Andre,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Van Puffelen niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. Jammer dat u ons op de avond zelf niets heeft gezegd over uw onvrede. We hadden graag voor een passende oplossing gezorgd!

We serveren zoveel mogelijk vers waardoor het zeker op zondagen wel eens voor kan komen dat niet alle gerechten meer voorradig zijn. De spareribs worden gemarineerd in een ketjapmarinade waardoor ze extra donker kleuren. Zwart moeten ze echter niet zijn!

We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Bram
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke ambiance. Prettige bediening. Lekkere wijn die in een goede maat werd geschonken. De rekening viel reuze mee mede door een kortingsactie. Een echte aanrader.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De kaart biedt genoeg keuze. We hebben lekker gegeten! Wie weet: tot weer ziens!
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Na een dagje winkelen hebben we hier heerlijk gegeten! Goede, attente en vriendijkebediening. Ruime keuze aan gerechten.
Bedankt voor het achterlaten van deze recensie Leontien! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen, cheers!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima zaak en een goede en gezellige bediening. Dat hoort bij de Den Bosch. Eee restaurant waar je zonder te aarzelen je vrienden naar toe durft te sturen. TOP.
Darlene K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede service en lekkere gerechten wij komen zeker terug en nog een keer en nog een keer jaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een vaartochtje over de Binnendieze hebben wij bij Van Puffelen een hapje gegeten. Het eten smaakte redelijk maar niet geweldig. Aan de bestelde hamburger zaten nogal wat zwart verbrande stukjes die ik eraf heb moeten snijden.
De bediening was vriendelijk, maar toch komen wij hier nooit meer terug. De rekening was aan de hoge kant, zeker gezien het feit dat wij op woensdag van Puffelen bezochten en dus 20% korting zouden krijgen. Iemand anders betaalde en ik heb daarom niet meteen de rekening bekeken. Achteraf heel stom. Wat bleek later namelijk toen ik bij het opruimen van de tas het bonnetje terugvond? De 20% korting was wel berekend, maar in plaats daarvan stonden er op onze rekening drankjes die wij nooit besteld hebben. En wel voor 14 euro (2x la chouffe en een lichte trappist). En dat terwijl onze 20% neerkwam op ongeveer dat zelfde bedrag. Dus Van Puffelen adverteert wel met korting, maar je wordt opgelicht waar je bij staat op deze manier. Dit was dus voor ons een keer maar nooit meer!!
Beste Francisca,

Jammer dat je je ongenoegen niet ter plaatse hebt uitgesproken. Wij stellen namelijk alles in het werk om iedere gast tevreden de deur uit te laten gaan!

De hamburger komt van de grill en krijgt daardoor gebrande strepen op het oppervlak. Deze strepen zijn bruin/zwart van kleur. Indien het vlees verbrand zou zijn, had je dit kenbaar kunnen maken, dan serveren wij gewoon een nieuwe hamburger. Wij staan voor onze kwaliteit!

Het betreurt mij ten zeerste dat je ons voor oplichters uitmaakt. Uiteraard is hier geen sprake van! Onze bedieningsmedewerkers maken net zoals iedereen wel eens een fout, heel menselijk.
De speciaalbieren op jullie rekening zijn helaas op de verkeerde tafel geregistreerd. Deze bieren zijn gedronken door personen aan een andere tafel en door een vergissing op jullie tafelnummer aangeslagen. Opzet is hier dus zeker niet in het spel.

Mocht je de nota nog in bezit hebben, dan vergoeden wij vanzelfsprekend de niet genuttigde dranken.

Met vriendelijke groet,
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met mijn 2 vriendinnen op een bloedhete dag neergestreken op het terras voor een lunch. Beschut en met een klein windje. Alle 3 namen we Clubsandwich Marine Club. Sandwich met gerookte zalm, rivierkreeftstaartjes, kappertjes, zoetzure groenten, remouladesaus en tortillachips. Heerlijk! Een andere serveerster gaf ons de rekening. Ik vond de rekening hoog en keek het goed na. Op de nota stonden drankjes, die we niet genomen hadden. Bij de kassa beaamde onze serveerster dit meteen en bood ons haar verontschuldigingen aan. Haar collega had de rekening van een andere tafel gegeven. Excuses geaccepteerd, want voor de rest was alles prima.
John D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten, verrast door de kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Er had wel wat meer tijd tussen de gerechten mogen zitten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Perfecte locatie voor een snelle hap maar toch in gemoedelijke sfeer en uitzonderlijke kwaliteit. Het personeel was zeer kundig en behulpzaam in het koppelen van lekkere biertjes bij de (vlees)gerechten.
Beste Tom,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Van Puffelen en je mooie recensie. Daar worden we blij van!
We vonden het leuk dat je er was.

Cheers!

Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We zochten een plekje waar we met een groepje van tien konden vergaderen en lunchen. Van Puffelen heeft een klein gedeeltje naast de bar waar we rustig konden zitten. De service was prima, eten en Bossche bol waren overheerlijk. Vriendelijk begripvol personeel. Een absolute aanrader! Als we nog een keer Den Bosch kiezen als vergaderplek, gaan we zeker terug.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Nadat we bij Chicks zijn weggegaan vanwege een hele slechte akoestieks, hebben we hier lekker gegeten. Saté varkenshaas en fish en chips. Fijne ambiance en prima eten. Ook fijn dat er geen enkele druk was om op te schieten, al vertrokken we als laatste. De kaart met kortingen erop vonden wij niet prettig. Ik snap de gedachte, maar het voelt op vrijdagavond alsof je duur uit bent, terwijl dat wel mee valt. Voor de weekendgasten zou ik zeggen, hanteer een kaart waarop gewoon 1 prijscategorie staat.
Eef J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten. SUPER . wat we erg goed vonden was dat de gerechten op dinsdag en woensdag goedkoper zijn. DAT vonden wij erg goed leuke bediening, goede sfeer.
Sarahvanderdonk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Van Puffelen is een eetcafé met een leuk concept, op doordeweekse dagen krijg je namelijk korting. Altijd leuk! De inrichting is sfeervol en er hangt een relaxte sfeer. De enthousiaste en vlotte bediening zorgt voor een ontspannen avond, je merkt dat gastvrijheid erg belangrijk is bij van Puffelen. Het eten werd vlot geserveerd en smaakt goed, de gerechten worden leuk gepresenteerd waardoor je meteen trek krijgt. Wij komen zeker terug!
David W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
een erg fijn restaurant. wij hadden maar 1 uur om te eten. dit was hier geen probleem en de gerechten werden snel bezorgd zodat er nog voldoende tijd was om er van te genieten. en dit alles voor een prima prijs.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Komen heel graag bij restaurant van Puffelen,prachtig pand in het mooie uilenburg!Wij zijn altijd heel tevreden,uitgebreide kaart en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.Gezellige entourage en vriendelijk personeel.Wat leuk is bij van Puffelen is het verschil van prijzen in het weekeinde en door de weeks,welke kunnen oplopen tot 20 procent..!!!Wij vinden dit restaurant een echte aanrader????
millie99 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Na een leuke en leerzame boottochtje hier neer gestreken. Voorafje bestelt voor 2 personen, was genieten. Alleen tonijn laten staan, iets te rauw naar mijn zin. Lekker ontspannen buiten kunnen zitten naast het water. Bediening netjes en aardig.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen weekend met 4 personen gegeten bij dit restaurant. Absoluut geen hoogvlieger qua kwaliteit van de gerechten. Kaart is saai en gedateerd. Bediening was wel oké maar uiteindelijk komen we om te eten dus dat moet zeker goed zijn.
Wat mij ook verbaasde was het vreemde concept dat ze hier hanteren. Drie verschillende prijzen op verschillende dagen voor dezelfde gerechten. Op een vrijdag of zaterdag ben je voor een drie gangen diner zo'n 12 euro meer kwijt als op een woensdag, voor hetzelfde diner.
Zoiets vreemds heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant (ergens anders ook niet trouwens).
Één ding weet ik zeker, nooit meer naar dit restaurant!
Beste heer/ mevrouw Westerveld,
In ons eetcafé hanteren we inderdaad niet alle dagen dezelfde prijzen. We willen namelijk onze gasten die doordeweeks komen eten tegemoet komen met een leuke korting! Onze normale prijzen gelden op vrijdag en zaterdag, komt u donderdag of zondag eten dan krijgt u korting, op dinsdag en woensdag betaalt u zelfs nog minder.
Ik schrik ervan te horen dat u dit concept niet kent en als vreemd beschouwd. In de hotellerie en in veel ‘all you van eat’ restaurants wordt namelijk volgens hetzelfde principe gewerkt.
Tot slot vind ik het erg vervelend te horen dat de gerechten die u bestelde niet geheel naar wens waren gezien uw beoordeling, evenals onze service. We streven er uiteraard naar al onze gasten te voorzien van een goede lunch of diner met een fijne service! Ik kan uit uw recensie niet opmaken waar uw onvrede precies ligt. Ik wil u vriendelijk verzoeken via ons mailadres info@lunchdinervanpuffelen.nl contact op te nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Alvast bedankt! Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
stur66 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met 6 personen heerlijk gegeten bij van Puffelen in het geweldig mooie pand aan de molenstraat.
Het terras zat vol, maar binnen was het "stilletjes", misschien door het concept, omdat je op andere dagen dan vrijdag en zaterdag korting krijgt?
Maar het was daardoor niet minder genieten, heel vriendelijk personeel, een prettige relaxte sfeer! Nu over het eten.
De voorgerechten vielen goed in de smaak, ikzelf had een seizoens-voorgerecht, geen fratsen, puur en erg lekker en mooi opgemaakt!
Ook de hoofdgerechten vielen ook goed in de smaak, vooral de mensen met de spare-ribs waren enthousiast en vonden het de lekkerste van Den-Bosch!
We hadden helaas geen tijd voor het nagerecht, vanwege een afspraak voor een avond-tochtje over de Binnendieze, maar we komen zeker nog een keer terug en nemen dan graag tijd voor het nagerecht!
Een aanrader! en perfect om te combineren met een tocht over de Binnendieze!

Theovanboekel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij waren met een gezelschap van acht personen. De snelheid waarmee de verschillende hoofdgerechten kwamen verbaasde ons. Boord met aioli en tapenade was nog niet op. En er zaten stevige eters bij.
Het raadsel van desnelheid van de hoofdgerechten was snel opgelost. Duidelijk was, dat het vlees zodanig was voorbereid dat het alleen nog opgewarmt moest worden. Voor hetzelfde geld op andere plaatsen beter gegeten. De bijbehorende salade was gewoon lekker en goed.
De bediening, dat wil zeggen de dames en heer die het bestelde kwamen brengen, mogen ook wat meer training krijgen. Het hield niet over.
Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.