Van Puffelen

Zondag: 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Van Puffelen

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk restaurant op prima plek boven de Binnendieze. Snelle en vriendelijke service, alles helemaal OK! De rekening was verrassend want we bleken 20% korting te krijgen omdat het een dooorderweekse dag was (di-wo-do). Super!
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hadden een heerlijk zonnig plekje aan de Binnendieze en hebben genoten! Goeie snelle service en lekker eten. We hebben een geweldige combinatie van voorgerechten genomen. Geweldig!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben lekker gezeten en gegeten op het terras. Het eten was super . Prijs/ kwaliteit is prima.
Een echte aanrader. De gerechten waren zeer lekker van smaak en de porties waren precies goed.
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prachtige locatie met een fijn terras. Leuke, vlotte bediening en erg lekker eten voor een goede prijs. Wij zijn aangenaam verrast!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We komen uit Leeuwarden,maar eten graag bij Van Puffelen. Gevarieerd menu. Ook met kinderen is rekening gehouden. Ook voor lunch aan te bevelen.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij komen wekelijks bij van Puffelen speciaaluit Tilburg lunchen omdat het voor ons een super gelegenheid is. Wij houden van de sfeer maar ook wisselde expositie spreekt aan.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima locatie voor een gezellige lunch.
De bediening is scherp en zeer klantvriendelijk.
De kaart is gevarieerd en ik zou zeggen voor ieder wat wils.
Zelf had ik een club sandwich besteld.
Deze was prima, maar daar had ik ook wel met 2 personen van kunnen eten.
vipje .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
vriendelijk ontvangst. Kregen een rustige tafel. Prima bediening. Diner was prima gezien de prijs.
Zeer correcte bediening. Ondanks de drukte was de bediening snel.
Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie Vipje! We hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen. Cheers!
andre139h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met zn 6en op zaterdagavond 19 nov 2017 om half 7.
Dusdanis slecht, dat dit de laatste keer is geweest in dit restaurant.
De mooiste gerechten zijn al uitverkocht.
Ik bestelde Victoriabaars, en kreeg , volgens mij, tilapia met een hele dikke saus erover.
Zelfs de spare-ribs waren helemaal zwart. Echt zwart. Je wilt de stemming aan tafel niet bederven....dus... laat het maar zo.
Bediening was vriendelijk.
Nee, dit hoeft voor mij nooit meer.
Beste Andre,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Van Puffelen niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. Jammer dat u ons op de avond zelf niets heeft gezegd over uw onvrede. We hadden graag voor een passende oplossing gezorgd!

We serveren zoveel mogelijk vers waardoor het zeker op zondagen wel eens voor kan komen dat niet alle gerechten meer voorradig zijn. De spareribs worden gemarineerd in een ketjapmarinade waardoor ze extra donker kleuren. Zwart moeten ze echter niet zijn!

We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Bram
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke ambiance. Prettige bediening. Lekkere wijn die in een goede maat werd geschonken. De rekening viel reuze mee mede door een kortingsactie. Een echte aanrader.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De kaart biedt genoeg keuze. We hebben lekker gegeten! Wie weet: tot weer ziens!
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Na een dagje winkelen hebben we hier heerlijk gegeten! Goede, attente en vriendijkebediening. Ruime keuze aan gerechten.
Bedankt voor het achterlaten van deze recensie Leontien! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen, cheers!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima zaak en een goede en gezellige bediening. Dat hoort bij de Den Bosch. Eee restaurant waar je zonder te aarzelen je vrienden naar toe durft te sturen. TOP.
Darlene K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede service en lekkere gerechten wij komen zeker terug en nog een keer en nog een keer jaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een vaartochtje over de Binnendieze hebben wij bij Van Puffelen een hapje gegeten. Het eten smaakte redelijk maar niet geweldig. Aan de bestelde hamburger zaten nogal wat zwart verbrande stukjes die ik eraf heb moeten snijden.
De bediening was vriendelijk, maar toch komen wij hier nooit meer terug. De rekening was aan de hoge kant, zeker gezien het feit dat wij op woensdag van Puffelen bezochten en dus 20% korting zouden krijgen. Iemand anders betaalde en ik heb daarom niet meteen de rekening bekeken. Achteraf heel stom. Wat bleek later namelijk toen ik bij het opruimen van de tas het bonnetje terugvond? De 20% korting was wel berekend, maar in plaats daarvan stonden er op onze rekening drankjes die wij nooit besteld hebben. En wel voor 14 euro (2x la chouffe en een lichte trappist). En dat terwijl onze 20% neerkwam op ongeveer dat zelfde bedrag. Dus Van Puffelen adverteert wel met korting, maar je wordt opgelicht waar je bij staat op deze manier. Dit was dus voor ons een keer maar nooit meer!!
Beste Francisca,

Jammer dat je je ongenoegen niet ter plaatse hebt uitgesproken. Wij stellen namelijk alles in het werk om iedere gast tevreden de deur uit te laten gaan!

De hamburger komt van de grill en krijgt daardoor gebrande strepen op het oppervlak. Deze strepen zijn bruin/zwart van kleur. Indien het vlees verbrand zou zijn, had je dit kenbaar kunnen maken, dan serveren wij gewoon een nieuwe hamburger. Wij staan voor onze kwaliteit!

Het betreurt mij ten zeerste dat je ons voor oplichters uitmaakt. Uiteraard is hier geen sprake van! Onze bedieningsmedewerkers maken net zoals iedereen wel eens een fout, heel menselijk.
De speciaalbieren op jullie rekening zijn helaas op de verkeerde tafel geregistreerd. Deze bieren zijn gedronken door personen aan een andere tafel en door een vergissing op jullie tafelnummer aangeslagen. Opzet is hier dus zeker niet in het spel.

Mocht je de nota nog in bezit hebben, dan vergoeden wij vanzelfsprekend de niet genuttigde dranken.

Met vriendelijke groet,
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met mijn 2 vriendinnen op een bloedhete dag neergestreken op het terras voor een lunch. Beschut en met een klein windje. Alle 3 namen we Clubsandwich Marine Club. Sandwich met gerookte zalm, rivierkreeftstaartjes, kappertjes, zoetzure groenten, remouladesaus en tortillachips. Heerlijk! Een andere serveerster gaf ons de rekening. Ik vond de rekening hoog en keek het goed na. Op de nota stonden drankjes, die we niet genomen hadden. Bij de kassa beaamde onze serveerster dit meteen en bood ons haar verontschuldigingen aan. Haar collega had de rekening van een andere tafel gegeven. Excuses geaccepteerd, want voor de rest was alles prima.
John D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten, verrast door de kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Er had wel wat meer tijd tussen de gerechten mogen zitten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Perfecte locatie voor een snelle hap maar toch in gemoedelijke sfeer en uitzonderlijke kwaliteit. Het personeel was zeer kundig en behulpzaam in het koppelen van lekkere biertjes bij de (vlees)gerechten.
Beste Tom,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Van Puffelen en je mooie recensie. Daar worden we blij van!
We vonden het leuk dat je er was.

Cheers!

Bram – Lunch- & Dinercafé van Puffelen
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We zochten een plekje waar we met een groepje van tien konden vergaderen en lunchen. Van Puffelen heeft een klein gedeeltje naast de bar waar we rustig konden zitten. De service was prima, eten en Bossche bol waren overheerlijk. Vriendelijk begripvol personeel. Een absolute aanrader! Als we nog een keer Den Bosch kiezen als vergaderplek, gaan we zeker terug.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Nadat we bij Chicks zijn weggegaan vanwege een hele slechte akoestieks, hebben we hier lekker gegeten. Saté varkenshaas en fish en chips. Fijne ambiance en prima eten. Ook fijn dat er geen enkele druk was om op te schieten, al vertrokken we als laatste. De kaart met kortingen erop vonden wij niet prettig. Ik snap de gedachte, maar het voelt op vrijdagavond alsof je duur uit bent, terwijl dat wel mee valt. Voor de weekendgasten zou ik zeggen, hanteer een kaart waarop gewoon 1 prijscategorie staat.