Van Puffelen

Zondag: 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Van Puffelen

Tim K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Al een paar keer lekker gegeten. Vooral de carpaccio bij Van Puffelen is heerlijk! Kom er zeker terug als we in de buurt zijn.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ik hou eigenlijk niet zo van carpaccio maar deze moet je echt proeven! Rijkelijk belegd met o.a. kaas en pijnboompitten, echt lekker! De garnalenkroketten als voorgerecht zijn ook heerlijk! Jammer dat de gamba's van een paar jaar geleden niet meer op het menu staan. Die waren goddelijk! Maar de fish and chips zijn ook lekker! En de kaart bevat nog veel meer heerlijke gerechten! Ik kom hier regelmatig.
Adrie O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wij komen regelmatig bij dit restaurant, ook vanwege nostalgische gevoelens, is nl. het restaurant waar mijn vriendin en ik voor de eerste keer gingen eten.
En ja wij vinden het een heerlijk restaurant waar de bediening erg goed is. ze zullen altijd proberen een plaatsje voor je te vinden ook als het druk is. Het eten is er ook zeer goed, en doordeweeks krijg je ook nog eens 20% korting op je complete rekening! Goed hè.
Kortom een fijne sfeervolle zaak waar wij graag komen.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Samen met familie uit eten ter gelegenheid van een verjaardag. Gezien de weersomstandigheden lekker buiten op het terras. Uitstekend gegeten en keurig bediend. Heel erg geslaagd.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben er weliswaar niet echt gegeten. Maar de sausjes bij de borrelhapjes waren echt heerlijk. Geen ketchup, mayo of mosterd, maar heerlijke sausjes. Wij gaan zeker het eten een keer proberen.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Hebben hier inmiddels al 3x met z'n tweeën gegeten. De volgende maaltijden geprobeerd: Maaltijdsalade met falafel, Fish & Chips, Tournedos met pepersaus, Sate van kippendij zijn echt goed en lekker. Ook heeft 1 van ons al eens de spareribs gehad en deze zijn echt heel lekker, zo mals dat ze van het bot afvallen!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
bij binnenkomst vriendelijk ontvangen ,we hadden niet gereserveerd maar er werd gelijk moeite gedaan om een tafel voor 5 te regelen.
vriendelijke bediening, lekker eten en goede sfeer, aanrader in de mooie Uilenburg!
Moniek M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk ons kwartaal etentje in dit restaurant. Gezellige inrichting, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening! Eten was heerlijk! Zeker een aanrader om een plekje over te houden voor een overheerlijk toetje!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk restaurant op prima plek boven de Binnendieze. Snelle en vriendelijke service, alles helemaal OK! De rekening was verrassend want we bleken 20% korting te krijgen omdat het een dooorderweekse dag was (di-wo-do). Super!
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hadden een heerlijk zonnig plekje aan de Binnendieze en hebben genoten! Goeie snelle service en lekker eten. We hebben een geweldige combinatie van voorgerechten genomen. Geweldig!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben lekker gezeten en gegeten op het terras. Het eten was super . Prijs/ kwaliteit is prima.
Een echte aanrader. De gerechten waren zeer lekker van smaak en de porties waren precies goed.
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prachtige locatie met een fijn terras. Leuke, vlotte bediening en erg lekker eten voor een goede prijs. Wij zijn aangenaam verrast!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We komen uit Leeuwarden,maar eten graag bij Van Puffelen. Gevarieerd menu. Ook met kinderen is rekening gehouden. Ook voor lunch aan te bevelen.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij komen wekelijks bij van Puffelen speciaaluit Tilburg lunchen omdat het voor ons een super gelegenheid is. Wij houden van de sfeer maar ook wisselde expositie spreekt aan.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima locatie voor een gezellige lunch.
De bediening is scherp en zeer klantvriendelijk.
De kaart is gevarieerd en ik zou zeggen voor ieder wat wils.
Zelf had ik een club sandwich besteld.
Deze was prima, maar daar had ik ook wel met 2 personen van kunnen eten.
COR S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
vriendelijk ontvangst. Kregen een rustige tafel. Prima bediening. Diner was prima gezien de prijs.
Zeer correcte bediening. Ondanks de drukte was de bediening snel.
Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie Vipje! We hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen. Cheers!
andre139h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met zn 6en op zaterdagavond 19 nov 2017 om half 7.
Dusdanis slecht, dat dit de laatste keer is geweest in dit restaurant.
De mooiste gerechten zijn al uitverkocht.
Ik bestelde Victoriabaars, en kreeg , volgens mij, tilapia met een hele dikke saus erover.
Zelfs de spare-ribs waren helemaal zwart. Echt zwart. Je wilt de stemming aan tafel niet bederven....dus... laat het maar zo.
Bediening was vriendelijk.
Nee, dit hoeft voor mij nooit meer.
Beste Andre,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Van Puffelen niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. Jammer dat u ons op de avond zelf niets heeft gezegd over uw onvrede. We hadden graag voor een passende oplossing gezorgd!

We serveren zoveel mogelijk vers waardoor het zeker op zondagen wel eens voor kan komen dat niet alle gerechten meer voorradig zijn. De spareribs worden gemarineerd in een ketjapmarinade waardoor ze extra donker kleuren. Zwart moeten ze echter niet zijn!

We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Bram
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke ambiance. Prettige bediening. Lekkere wijn die in een goede maat werd geschonken. De rekening viel reuze mee mede door een kortingsactie. Een echte aanrader.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De kaart biedt genoeg keuze. We hebben lekker gegeten! Wie weet: tot weer ziens!
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Na een dagje winkelen hebben we hier heerlijk gegeten! Goede, attente en vriendijkebediening. Ruime keuze aan gerechten.
Bedankt voor het achterlaten van deze recensie Leontien! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen, cheers!