Van Leeuwen

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
6,8
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Hier terechtgekomen op een stille dinsdagavond, naar binnen gelokt door een aardige kaart en bokbier op de tap. We waren de enige etende gasten beneden, en hadden een tafeltje aan het raam, leuk uitzicht op straat. We bestelden soep, friet en een Quinoa-salade met geroosterde venkel. So far so good. Vlak voor het eten kwam werd er een enorme auto in ons uitzicht gezet, vlak onder het stopverbodsbord. Een man en drie kinderen stapten uit en kwamen binnen, de man bleek de eigenaar en wilde zijn vrienden de nieuwe tap laten zien en uitproberen (moest u niet rijden?). In de 10 minuten die volgden werden de kinderen volkomen genegeerd en ze verveelden zich stierlijk, wat resulteerde in veel geloop en geroep. Het eten was inmiddels gearriveerd, maar lekker rustig eten was er niet meer bij. Bovendien bleek er geen venkel in de quinoa-venkelsalade te zitten. De barkeeper deed navraag in de keuken, de venkel bleek op. En dat zeg je dan niet even? Meneer de eigenaar stond intussen op te scheppen tegen zijn vrienden hoe slecht het eten in andere zaken was. Intussen besteed hij net zo weinig aandacht aan zijn eigen zaak en klanten als aan zijn kinderen.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hier beland voor de lunch. Na een tijd een "pop-up" restaurant te zijn geweest heeft het cafe besloten om er toch maar mee door te gaan, vanwege het succes. Je merkt dat de bediening daar nog aan moet wennen. De dames waren met te weinig op een drukke zaterdag middag, wat de wachttijd voor je je eten kreeg behoorlijk langs was.

Ook let men veel steken vallen zoals geen bestek leveren. Echter zijn de salades met gegrilde sardines erg lekker en eerlijk geprijsd. Tevens zijn de cappuccino's prima bereid en is er ook nog eens een mooie keuze aan wijnen en bieren.

Kortom voor herhaling vatbaar maar misschien eerder op een wat rustigere dag...;-)
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wat een leuke 'tent' is dit. Bij toeval hier terechtgekomen voor een lunch. Toen we binnenliepen was net een stel vertrokken en konden we bij het raam zitten, uitkijkend over het drukke Keizersgracht-kruispunt. We zaten eerste rang en hebben genoten van de Amsterdamse bedrijvigheid (en toeristen!).
Ook binnen was genoeg te beleven: hoewel het klein en krap is, is het toch gezellig. En heerlijke, verse jus d'orange. Even heerlijke cappuccino en prima belegde broodjes met garnering.
Leuke barman, leuke bediening, kortom: een aanrader.
KarelvanDuren .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Hier met de lunch gezeten, lekker broodje gehad en een heel fijne plek aan het water. Tussen alle toeristische gelegenheden rond het Rembrandtplein een fijne plek voor als je zelf uit Amsterdam komt en iets leuks zoekt.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Prima broodje gegeten, maar de service is echt slecht. De bediening kwam maar niet het terras op, als je dan zelf naar binnen gaat om de bestelling door te geven, kan je niet binnen bestellen maar wordt je weer naar buiten gestuurd... niet echt handig.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Gewoon een fijne kroeg en zeer geschikte lunchplek. Prachtig terras en hele mooie wijnen per glas!

Bediening is ook niks op aan te merken. Zit er eigenlijk altijd lekker!