Van Hunnik Broodjeswereld

Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijke lunch gehad.
Broodjes vers.
filet american en zalm zijn van hele goede kwaliteit, altijd een hartelijke ontvangst
Ga zo door!
safira .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijke eten, vers van de slager en verse broodjes! Een echte aanrader voor een lekkere lunch. Ik heb hier de laatste keer een verse jus (voor mijn ogen geperst), een heerlijk pistoletje filet american speciaal en een goed gevulde hamburger met alles erop en eraan gegeten. Hunnik's broodjeswereld, tot snel!
JustusJoost .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Uitzonderlijk geschikte lunchlocatie in Zeist. De prijs-kwaliteit van het brede assortiment aan broodjes is zeer goed. Zeer ruim belegd en een mooie presentatie. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De locatie is niet bijzonder en qua uitstraling houdt de zaak een beetje het midden tussen een lunchroom en een snackbar. Voor een gezellige of zakelijke lunchafspraak is Van Hunnik dus minder geschikt. Wij bezoeken Van Hunnik echter bijna wekelijks voor de geweldige broodjes.

De aankleding aan de muur is een beetje van alles wat. De zitjes zijn echter goed verzorgd met comfortabele zwarte leren stoelen en nette, schone tafels. Daarnaast is er een krantje beschikbaar.

Kortom: een absolute aanrader wanneer je gewoon zin hebt in een erg lekker broodje voor een normale prijs.