Van Heinde

Hofvijver 2 5223 MC Den Bosch Nederland Kaart
31-732048200

Over restaurant Van Heinde

Levendig uitzicht

Heb je wel eens boodschappen gedaan met een lege maag? Dat is nu niet meer nodig. Brasserie Van Heinde in Den Bosch is gevestigd boven de Emté supermarkt. Verrassend modern en gezellig ingericht met een laagdrempelige kaart en een onbetaalbaar uitzicht op het winkelend publiek. Je kunt hier niet alleen terecht voor een lekkere en voordelige maaltijd. In de kookstudio kun je met collega’s, vrienden of familie ook een kookworkshop volgen of reserveer voor een high tea.

Meer informatie over restaurant Van Heinde

- High Tea 12:00 - 15:00

Voordelig
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bediening erg vriendelijk. Jammer dat verschillende biersoorten op waren en de proseco niet koud stond.
Eten erg lekker. We komen zeker terug!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Aparte ambiance voor een restaurant; Je zit "boven"een supermarkt. Goede bediening en er is veel mogelijk. We waren met een gezelschap met een vegetariër en twee gluten-vrije eters. De kok kon zomaar een speciaal gerecht maken!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een verrassing. Absoluut niet de plaats waar een restaurant verwacht. Je zit er een beetje raar, zo boven de supermarkt met winkelend publiek onder je, maar de bediening leidt je af door zijn voorkomendheid. Open, vriendelijk en beleefd. Het eten is ronduit goedkoop, maar je krijgt meer dan waar voor je geld. Een (goede) biefstuk met friet, salade en groentes voor € 12,50! En het bord is nog mooi opgemaakt ook. Klasse!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We zijn gisteren geweest bij dit restaurant in de Emte supermarkt. Het heeft werkelijk onze verwachtingen zwaar overtroffen. Wat was het hier goed zeg. Leuke gerechten , leuke prijs. Goede en vlotte bediening. Een absolute must go. We hebben zelfs al voor kerst gereserveerd :)
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Uitstekend eten voor een zeer aantrekkelijke prijs! De verlichting was wat te fel, had wat meer gedimd mogen zijn.
Tweede keer gegeten nu, weer heel vriendelijk personeel.
We komen terug.
MyrtheC .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij van Heinde. Het was niet heel erg druk, maar er werd goed voor ons gezorgd. De prijskwaliteit verhouding is ontzettend goed. Niets is duur, maar alles is wel zeer lekker! Het broodplankje met dips is ook een echte aanrader!
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vaste lunchstek in Den Bosch als we buiten het kantoorpand de koppen bij elkaar willen steken. Top prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime porties, prima kwaliteit eten en vers bereid. Goede bediening. Leuke ambiance, boven en uitzicht op een supermarkt in oud fabriekspand met trendy inrichting. Absolute aanrader.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuk geluncht bij Van Heinde! Gevarieerde kaart, prima verse producten, goede bereiding en service. Prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Bediening en keuken speelden soepel in op onze wensen. Sandwich van de dag en club sandwich smaakten uitstekend.

Je zou normaliter niet direct op het idee komen om in een supermarkt te gaan eten maar dit is ons prima bevallen. De supermarkt zelf is trouwens ook prima. Mooie verse producten en breed assortiment. Je herkent moederbedrijf Sligro wel. Lekkere verse pizza's en salades en verse vis.

Je kan gratis parkeren onder het gebouw. Afslag Ricoh op de Magistratenlaan. Ze doen ook kookworkshops maar die hebben we nog niet geprobeerd.
Marcel_g_cvb V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker gegeten, heerlijke surf en turf als vooraf, lamsrib als hoofdgerecht in een rustige omgeving (op maandagavond). Positief verrast en zeker een aanrader.
MarVos .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lunchen na half drie was geen enkel probleem. Attente bediening en een kaart met apartere gerechten dan je zou verwachten op deze locatie. De clubsandwich was zeer fors belegd met verrassende ingrediënten en het vis lunchgerecht was gevarieerd en lekker. Er is een bescheiden wijnkeuze waar de bediening goed van op de hoogte is. Het totaal biedt een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Herman2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wat een aangename verrassing en wat een TOPPER is deze brasserie gelegen op de eerste verdieping van een luxe supermarkt!
Mijn partner en ik hebben hier al zeker vier maal gegeten (zowel lunch als diner) en telkens is het weer OVERHEERLIJK. Diepe buiging voor de koks, ze verdienen een pluim!
Het eten is vers, heerlijk bereid, mooi gepresenteerd en de porties in zijn ruim voldoende. De bediening is erg vriendelijke en enthousiast, het restaurantgedeelte is mooi, hip, gezellig, beidt voldoende privacy en er hangt een goede sfeer. De prijzen zijn uitermate vriendelijk.
Het enige minpuntje is dat er geen lift aanwezig is en dat maakt het restaurant voor minder validen moeilijk bereikbaar. Het terras buiten is wel op de begane grond.

Van Heinde is een absolute aanrader!!!!!!
Heerlijk eten in een goede sfeer voor een zeer schappelijke prijs!

Salfiscw .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een paar dagen geleden heerlijk gegeten. Brasserie Van Heinde kan met recht een verrassing worden genoemd. Een brasserie in de Emte supermarkt op het Paleiskwartier in een fantastisch oud industriepand. Lekker op de bovenverdieping eten, terwijl onder je het boodschappendoende publiek rondloopt. Hele leuke ervaring.

Het eten is, zeker gezien de zachte prijzen, van hoog niveau en de bediening erg vriendelijk. Aanraders zijn de steak-tartaar als voorgerecht en de biefstuk en de entrecote van het zogenaamde natuurvlees. Biologischer dan dat vlees wordt het bijna niet.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Eten met uitzicht op een supermarkt die ook nog eens open is (zou die klant dat pakje vleeswaar nu wel of niet in de mand doen?)? Het heeft, afgezien van het levendige uitzicht ook een ander voordeel bleek: de appelsap die niet koud stond in het restaurant, was wel gekoeld voorhanden beneden. Je moet dus als gast de trap op, die er niet zo uitnodigend uitziet. Maar eenmaal boven is de restaurantruimte sfeervol ingericht met over de hele lengte het daklicht van de voormalige fabriek, een echte Brinkman & Van den Broek en Bakema. Maar verder geen industriële sfeer: cosy, redelijk strak en modern. En zo zou je het eten ook kunnen omschrijven: de 2 moten zeebaars worden niet opgediend met frites maar vergezeld van taartpunten erwtenpuree en gegrilde groenten. Ook de vegetarische gevulde porto bello was gewoon goed en proefde vers. Een redelijke prijs-kwaliteitsverhouding.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Was voor de tweede keer hier. Wederom het eten zeer lekker. En een zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Behalve het prijsverschil tussen de daghap en vega. Tevens vreemd dat je moet betalen voor een karaf water. Locatie top! Kom er zeker terug.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
zondag 27december met ons gezin bestaande uit 6 volwassenen en 4 kinderen in het restaurant gegeten. Heerlijk gegeten. Presentatie van het menu was verzorgd. Kinderen werden op een prettige manier benaderd. Tijdens de gangen kregen zij tekenspullen om zo de tijd door te komen. Enigste minpuntje vooral als je met kinderen komt, is dat het veel tijd vraagt tussen de gangen. Maar wij als volwassenen komen graag nog een keer terug.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We bestelden voor de lunch een geitenkaassallade en een carpaccio. Wat een teleurstelling. Bij een salade verwacht je een dressing waar de kok z'n signatuur aan geeft maar niets van dit alles. 'n Kwak mayonaise, meer fantasie was er niet te bespeuren. Verder was de salade onder de twee zeer uiteenlopende gerechten exact hetzelfde, ook hier geen greintje fantasie. Bij de melding hiervan bij een van de dienstoende koks kreeg ik de reactie: nou én? De geitenkaas carrés waren lekker gesmolten maar het gegrilde toastje eronder zwart verbrand, hoe durf je dit serveren!, Bij melding hiervan werden de carrés met de nodige excuses vervangen. Helaas lagen er toen ongsmolten geitenkaasjes op het bord. Om een lang verhaal kort te maken: hier komen we nooit meer terug. Over de bediening niets dan lof. Wim Nyssen
Fijnproevertje1975 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
We hebben hier met 5 mensen gegeten en het eten was echt heerlijk! We bestelden eerst pompoensoep welke erg lekker was. Voor het hoofdgerecht hadden we de daghap (diamanthaas met stoof), een vegetarisch gerecht (salade met oa quinoa en noten) en de dagverse vis. Het was echt heerlijk en overduidelijk gemaakt van verse producten. De borden waren mooi opgemaakt en de porties waren precies goed. Niet te groot en niet te klein. Dit alles voor een zeer klein prijsje.

De service was prima en we zijn goed en gastvrij geholpen. Ten slotte was het echt een genot om in deze mooie lokatie te eten. Wat een prachtig gebouw en wat is het mooi ingericht. Wij komen zeker terug!