Van Heinde

Hofvijver 2 5223 MC Den Bosch Nederland Kaart
31-732048200

Over het restaurant Van Heinde

Levendig uitzicht

Heb je wel eens boodschappen gedaan met een lege maag? Dat is nu niet meer nodig. Brasserie Van Heinde in Den Bosch is gevestigd boven de Emté supermarkt. Verrassend modern en gezellig ingericht met een laagdrempelige kaart en een onbetaalbaar uitzicht op het winkelend publiek. Je kunt hier niet alleen terecht voor een lekkere en voordelige maaltijd. In de kookstudio kun je met collega’s, vrienden of familie ook een kookworkshop volgen of reserveer voor een high tea.

Meer informatie over restaurant Van Heinde

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 21:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00
- High Tea 12:00 - 15:00

Rob P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een aparte locatie waar je lekker op je gemak zit te eten. Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het eten werd op een leuke manier gepresenteerd en het smaakte heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wat wil je nog meer? Lekkere koffie! Nou die was ook uitstekend! We komen graag weer terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wat hebben we heerlijk en royaal gegeten. Prijs kwaliteit is super. Krijgt van ons een tien!
hessel K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een beetje onverwachte locatie (in een supermarkt), maar zeer goed gegeten. Zeker een aanrader.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De locatie is erg verrassend! Boven de Emté in Den Bosch is een locatie waar je geen restaurant verwacht. De kwaliteit-prijs verhouding is erg goed. De porties zijn prima en de smaken goed op elkaar afgestemd. De bediening is erg attent. Kortom een aanrader!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Je zit leuk boven de supermarkt met uitzicht op winkelende mensen. Het duurt relatief lang voor het eten geserveerd wordt. De kwaliteit van het eten is goed, de prijs prima.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Steeds meer mensen weten Van Heinde te vinden en dat merk je nu vooral aan het gebrek aan voldoende personeel... Lange wachttijden tussen de gangen, helaas. Maar je krijgt absoluut waar voor je geld: geen culinaire hoogstandjes maar verse groenten, vlees, vis en brood die goed bereid zijn. Voor wat betreft de sauzen en dips wordt gebruik gemaakt van 'pakjes en zakjes' maar dat is denk ik dan ook een gevolg van de lage prijzen. Interieur is eigentijds en personeel van goede wil. Voor als je geen zin hebt om te koken een prima plek om te eten. Voor een echte avond uit is het m.i. minder geschikt.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker gegeten, prima en zeer vriendelijke service. Lekkere dranken. Het voelde wel een beetje vreemd ,want het lijkt net of je in een supermarkt zit.Kortom : een aanrader voor iedereen
Reinoud S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ongeëvenaarde prijs-kwaliteit. Het eten is erg goed, met aandacht bereid en oogt ook nog eens mooi.

En dat voor zo'n aangename prijs.

Locatie is bijzonder, je hebt geen last van winkelend publiek in de Emte.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Onervaren bediening. Vriendelijk maar geen kennis over menukaart en wijnen.

Te grote porties!

Heerlijk eten, goede kwaliteit!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bediening erg vriendelijk. Jammer dat verschillende biersoorten op waren en de proseco niet koud stond.
Eten erg lekker. We komen zeker terug!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Aparte ambiance voor een restaurant; Je zit "boven"een supermarkt. Goede bediening en er is veel mogelijk. We waren met een gezelschap met een vegetariër en twee gluten-vrije eters. De kok kon zomaar een speciaal gerecht maken!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een verrassing. Absoluut niet de plaats waar een restaurant verwacht. Je zit er een beetje raar, zo boven de supermarkt met winkelend publiek onder je, maar de bediening leidt je af door zijn voorkomendheid. Open, vriendelijk en beleefd. Het eten is ronduit goedkoop, maar je krijgt meer dan waar voor je geld. Een (goede) biefstuk met friet, salade en groentes voor € 12,50! En het bord is nog mooi opgemaakt ook. Klasse!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We zijn gisteren geweest bij dit restaurant in de Emte supermarkt. Het heeft werkelijk onze verwachtingen zwaar overtroffen. Wat was het hier goed zeg. Leuke gerechten , leuke prijs. Goede en vlotte bediening. Een absolute must go. We hebben zelfs al voor kerst gereserveerd :)
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Uitstekend eten voor een zeer aantrekkelijke prijs! De verlichting was wat te fel, had wat meer gedimd mogen zijn.
Tweede keer gegeten nu, weer heel vriendelijk personeel.
We komen terug.
MyrtheC .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij van Heinde. Het was niet heel erg druk, maar er werd goed voor ons gezorgd. De prijskwaliteit verhouding is ontzettend goed. Niets is duur, maar alles is wel zeer lekker! Het broodplankje met dips is ook een echte aanrader!
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vaste lunchstek in Den Bosch als we buiten het kantoorpand de koppen bij elkaar willen steken. Top prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime porties, prima kwaliteit eten en vers bereid. Goede bediening. Leuke ambiance, boven en uitzicht op een supermarkt in oud fabriekspand met trendy inrichting. Absolute aanrader.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuk geluncht bij Van Heinde! Gevarieerde kaart, prima verse producten, goede bereiding en service. Prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Bediening en keuken speelden soepel in op onze wensen. Sandwich van de dag en club sandwich smaakten uitstekend.

Je zou normaliter niet direct op het idee komen om in een supermarkt te gaan eten maar dit is ons prima bevallen. De supermarkt zelf is trouwens ook prima. Mooie verse producten en breed assortiment. Je herkent moederbedrijf Sligro wel. Lekkere verse pizza's en salades en verse vis.

Je kan gratis parkeren onder het gebouw. Afslag Ricoh op de Magistratenlaan. Ze doen ook kookworkshops maar die hebben we nog niet geprobeerd.
Marcel_g_cvb V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker gegeten, heerlijke surf en turf als vooraf, lamsrib als hoofdgerecht in een rustige omgeving (op maandagavond). Positief verrast en zeker een aanrader.
MarVos .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lunchen na half drie was geen enkel probleem. Attente bediening en een kaart met apartere gerechten dan je zou verwachten op deze locatie. De clubsandwich was zeer fors belegd met verrassende ingrediënten en het vis lunchgerecht was gevarieerd en lekker. Er is een bescheiden wijnkeuze waar de bediening goed van op de hoogte is. Het totaal biedt een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Herman2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wat een aangename verrassing en wat een TOPPER is deze brasserie gelegen op de eerste verdieping van een luxe supermarkt!
Mijn partner en ik hebben hier al zeker vier maal gegeten (zowel lunch als diner) en telkens is het weer OVERHEERLIJK. Diepe buiging voor de koks, ze verdienen een pluim!
Het eten is vers, heerlijk bereid, mooi gepresenteerd en de porties in zijn ruim voldoende. De bediening is erg vriendelijke en enthousiast, het restaurantgedeelte is mooi, hip, gezellig, beidt voldoende privacy en er hangt een goede sfeer. De prijzen zijn uitermate vriendelijk.
Het enige minpuntje is dat er geen lift aanwezig is en dat maakt het restaurant voor minder validen moeilijk bereikbaar. Het terras buiten is wel op de begane grond.

Van Heinde is een absolute aanrader!!!!!!
Heerlijk eten in een goede sfeer voor een zeer schappelijke prijs!