Van Heinde

Hofvijver 2 5223 MC Den Bosch Nederland Kaart
31-732048200

Over het restaurant Van Heinde

Levendig uitzicht

Heb je wel eens boodschappen gedaan met een lege maag? Dat is nu niet meer nodig. Brasserie Van Heinde in Den Bosch is gevestigd boven de Emté supermarkt. Verrassend modern en gezellig ingericht met een laagdrempelige kaart en een onbetaalbaar uitzicht op het winkelend publiek. Je kunt hier niet alleen terecht voor een lekkere en voordelige maaltijd. In de kookstudio kun je met collega’s, vrienden of familie ook een kookworkshop volgen of reserveer voor een high tea.

Meer informatie over restaurant Van Heinde

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag - 11.00 tot 20.00 - Lunch & Diner

Jouw recensie over het restaurant Van Heinde

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten was prima, personeel zeer vriendelijk.
Zal er zeker nog terug gaan.
fam.sabel S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten. moesten wel lang wachten op het eten terwijl het helemaal niet druk was. Na anderhalf uur hadden we voor en hoofdgerecht op en konden we een toetje bestellen.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! Eerlijk en vers! Lieve leuke bediening!
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fijn om zo dichtbij huis even met de familie een lekker hapje te kunnen eten. Lekker vers eten!
José D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Geweldige locatie, heel servicegericht.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Zeer aan te bevelen.
Ik woon vlak om de hoek en ben al diverse keren met vrienden wezen eten.
Alleen maar positief dus!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Leuke jonge dynamische omgeving.
Zsazsa S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goede kwaliteit en service voor een redelijke prijs.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De koks van Iens weten van ieder gerecht iets uitzonderlijks te maken. Alles ziet er prachtig uit. De smaak is een enkele keer niet in overeenstemming met het uiterlijk. Vandaag een burger, het spek was erg hard en de burger zelf wat flauw. De vorige keer was de saus van de ossenhaas nogal peperig. Maar al met al is het zeer smakelijk. Hoogtepunt is de bediening. Informeel, hartelijk en gul. Bij Van Heinde eten wij graag en vaak.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Nu diverse keren hier gegeten en de prijs-kwaliteitverhouding verbaast me elke keer weer. Het eten is goed, de bediening nog beter, relaxte entourage kortom; voor een doordeweekse hap kom ik er graag.
anshenskens H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hebben goed gegeten, personeel was vriendelijk een aanrader!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een aparte locatie waar je lekker op je gemak zit te eten. Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het eten werd op een leuke manier gepresenteerd en het smaakte heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wat wil je nog meer? Lekkere koffie! Nou die was ook uitstekend! We komen graag weer terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wat hebben we heerlijk en royaal gegeten. Prijs kwaliteit is super. Krijgt van ons een tien!
hessel K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een beetje onverwachte locatie (in een supermarkt), maar zeer goed gegeten. Zeker een aanrader.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De locatie is erg verrassend! Boven de Emté in Den Bosch is een locatie waar je geen restaurant verwacht. De kwaliteit-prijs verhouding is erg goed. De porties zijn prima en de smaken goed op elkaar afgestemd. De bediening is erg attent. Kortom een aanrader!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Je zit leuk boven de supermarkt met uitzicht op winkelende mensen. Het duurt relatief lang voor het eten geserveerd wordt. De kwaliteit van het eten is goed, de prijs prima.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Steeds meer mensen weten Van Heinde te vinden en dat merk je nu vooral aan het gebrek aan voldoende personeel... Lange wachttijden tussen de gangen, helaas. Maar je krijgt absoluut waar voor je geld: geen culinaire hoogstandjes maar verse groenten, vlees, vis en brood die goed bereid zijn. Voor wat betreft de sauzen en dips wordt gebruik gemaakt van 'pakjes en zakjes' maar dat is denk ik dan ook een gevolg van de lage prijzen. Interieur is eigentijds en personeel van goede wil. Voor als je geen zin hebt om te koken een prima plek om te eten. Voor een echte avond uit is het m.i. minder geschikt.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker gegeten, prima en zeer vriendelijke service. Lekkere dranken. Het voelde wel een beetje vreemd ,want het lijkt net of je in een supermarkt zit.Kortom : een aanrader voor iedereen
Reinoud S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ongeëvenaarde prijs-kwaliteit. Het eten is erg goed, met aandacht bereid en oogt ook nog eens mooi.

En dat voor zo'n aangename prijs.

Locatie is bijzonder, je hebt geen last van winkelend publiek in de Emte.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Onervaren bediening. Vriendelijk maar geen kennis over menukaart en wijnen.

Te grote porties!

Heerlijk eten, goede kwaliteit!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bediening erg vriendelijk. Jammer dat verschillende biersoorten op waren en de proseco niet koud stond.
Eten erg lekker. We komen zeker terug!