Van Hal

Meer informatie over restaurant Van Hal

Dinsdag t/m Zondag

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vaak geweest bij van Hal als we in de Achterhoek op vakantie zijn. Maar deze keer was toch echt de laatste. Wat een slecht vlees kregen mijn broer en ik voorgeschoteld. Hij varkenshaas en ik had een schnitzel .Bordkarton was het en daar vroegen ze nog 10 euro Voor! Varkenshaas helemaal grijs doorgebakken 17,50 Belachelijk. De haantjes zijn er goed maar neem niets anders want dat kunnen ze daar echt niet.
Remar .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij komen zeer graag bij dit restaurant wat voor iedereen wel wat te bieden heeft en gezellig is voor jong en oud.
De keuken is er geweldig en zeer zeker de moeite waard om het eens te proberen.
Met het halve haantje is dan wel alles begonnen maar houd u van spareribs dan ben je zeer zeker ook hier aan het goede adres.
Zomers een mooie grote tuin/terras waarin ook gegeten kan worden en er zijn altijd wel een of meerdere speciale biertjes v.d. Tap / Fles.
Kortom super gezellig en heel goed restaurant met een evenzo leuke bediening inclusief de eigenaar.
De prijs kwaliteit verhouding is er ook erg goed !
Jan-Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Heerlijk gegeten bij Van Hal. Gezellig en goed verzorgd restaurant. Vriendelijke proffesionele bediening. We namen een wildmenu met reebiefstuk, hazerug en fazantkroket. Vooraf een wildbouillon. Alles perfect bereid, mooi rosé gebraden. Warm en koud garnituur. Heel lekker. Als besluit een zeer complete Apfelstrudel. Smaakte prima maar had krokanter moeten zijn. Prijsniveau zeer acceptabel. Verder niets dan lof en zeker het omrijden waard! Aanrader!