Van Hal

• ...

Meer informatie over restaurant Van Hal

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Van Hal

tonreelick .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk naar het restaurant begeleid en zelf een tafel kunnen kiezen.
We bestelden 2 glazen wijn en de gastvrouw vroeg of wij daar een karaf water bij wilden. Geweldig!
Mijn tafelgenoot koos de kippenlevers als voorgerecht. Niets op aan te merken. Mijn heldere ossenstaartsoep was hoog op smaak en werd geserveerd met een glaasje Madeira en verse Toast Melba, waar vind je dat nog.
De hazenrug filet van mijn vrouw was keurig gebakken en mooi rood geserveerd met een ruime keuze aan garnituur. De spruitjes en brocoli mogen voor mij iets minder gaar zijn maar dat is een kwestie van smaak.
Mijn kalfslever was prima. Uitstekend gebakken en mooi rose. Wat had ik hierbij gaag in boter gebakken aardappelen gegeten.
Wij kwamen voor traditionele klassieke gerechten en die hebben we gegeten en deze waren van uitstekende kwaliteit.
De bediening was perfect. Op het juiste moment vragen of het smaakte en of het voldoende was. Nooit storend maar wel alles opserverend.
Wij wonen niet in de buurt maar wij komen nog een keer terug.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij werden heel vriendelijk ontvangen en hebben heel goed gegeten, verzorgd, overvloedig, men schenkt een goede huiswijn.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vaak geweest bij van Hal als we in de Achterhoek op vakantie zijn. Maar deze keer was toch echt de laatste. Wat een slecht vlees kregen mijn broer en ik voorgeschoteld. Hij varkenshaas en ik had een schnitzel .Bordkarton was het en daar vroegen ze nog 10 euro Voor! Varkenshaas helemaal grijs doorgebakken 17,50 Belachelijk. De haantjes zijn er goed maar neem niets anders want dat kunnen ze daar echt niet.
Remar .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij komen zeer graag bij dit restaurant wat voor iedereen wel wat te bieden heeft en gezellig is voor jong en oud.
De keuken is er geweldig en zeer zeker de moeite waard om het eens te proberen.
Met het halve haantje is dan wel alles begonnen maar houd u van spareribs dan ben je zeer zeker ook hier aan het goede adres.
Zomers een mooie grote tuin/terras waarin ook gegeten kan worden en er zijn altijd wel een of meerdere speciale biertjes v.d. Tap / Fles.
Kortom super gezellig en heel goed restaurant met een evenzo leuke bediening inclusief de eigenaar.
De prijs kwaliteit verhouding is er ook erg goed !
Jan-Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Heerlijk gegeten bij Van Hal. Gezellig en goed verzorgd restaurant. Vriendelijke proffesionele bediening. We namen een wildmenu met reebiefstuk, hazerug en fazantkroket. Vooraf een wildbouillon. Alles perfect bereid, mooi rosé gebraden. Warm en koud garnituur. Heel lekker. Als besluit een zeer complete Apfelstrudel. Smaakte prima maar had krokanter moeten zijn. Prijsniveau zeer acceptabel. Verder niets dan lof en zeker het omrijden waard! Aanrader!