Van Engelen

- Bar vanaf 09:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Gerard_van_den_Berg .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk geluncht, zalmsandwich, met een prima chardonnay erbij. Goede service en niet duur. De koffie was perfect, beste ooit in de horeca. Ik kom hier zeker terug.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Bij cafe van Engelen hebben ze de lekkerste cappucino van Leiden. Zaterdagavond hebben wij daar heerlijke biefstuk reepjes gegeten. Het was Super. Gezellige locatie, leuke bediening
Hein1950 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heb hier onlangs een heerlijke salade met gerookte zalm gegeten. Deze salade zag er prachtig uit en was qua smaak ook top. Het is een mooie locatie, zeker op de eerste verdieping en op het grote terras op de brug met uitzicht op de Nieuwe Rijn. De bediening was uiterst vriendelijk en ik kom hier zeker terug.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk eten op de mooiste locatie in Leiden.
Elke donderdag, vrijdag en zaterdag keus uit 3 gerechten voor een klein prijsje! Top! Ook heerlijke wijnen en bieren van de tap.
ConMos .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Mijn favoriet in Leiden. Voldoende vega opties. Ik koos vloerbrood met pompoen en geitenkaas, erg lekker! Verder: gezellig binnen, leuke bediening en goed terras buiten. Aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Vandaag voor de tweede keer een uitsmijter bacon gegeten. Een zeer natte slijmerige bende. De bacon was zo hard dat het gewoon zeer doet aan je gehemelte. Bediening dramatisch vrouwelijke barkeepster had meer oog voor vrienden en collega's in de tent. Er werd niet gevraagd of het eten mij smaakte en ik had geen drinken bij mijn eten. Kortom een no go
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Leuke plek, goede bediening. Ik bestelde een uitsmijter en kreeg zonder meer de mooiste uitsmijter die ik ooit heb gezien. En best lekker ook.
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Ik heb hier vandaag geluncht met wat vrienden. Ik had de club burger zonder augurk saus tomaat en nog wat. Krijg ik mijn burger krijg ik alsnog de saus erop. Ik zei ik had zonder saus besteld vanwege mijn allergie. Mijn vrienden hadden hun lunch al op en toen kwam mijn burger weer de burger smaakte goed maar die koude half gesmolten cheddar kaas...... en er werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wouden. Erg jammer in die warme weer!!!