Van Dis Hoogkarspel

Maandag t/m Zondag vanaf 09:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Josine R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellig druk, mooie tent, vriendelijke en snelle bediening. De biefstuk was iets te doorbakken en de zalmsalade was wel lekker, maar niet bijzonder. De salade met eendenborst was heerlijk en origineel en de zelfgemaakte lekkernijen bij de koffie zijn ook een aanrader!
Deboerveltrop .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras bij van Dis gegeten. Voorgerecht was flammkuchen, erg lekker. Het hoofdgerecht de parelhoen was heel bijzonder. Zeker een aanrader.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
lekker gegeten in Hoogkarspel, mooie zaak, vooraf tonijn sashimi met wakame en gember met als hoofdgerecht een heerlijk gebakken zeetong, tafel genoot de vis van de dag: een mooi stukje roodbaars met lekkere saus en boontjes en de kids een mooie kinder hamburger. helaas was de Prosecco zonder bubbels maar het glaasje Viognier was lekker. schappelijke rekening
Stephanie1980 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Verrast door dit restaurant. Eenvoudige gerechten, maar alles van goede kwaliteit. Ik raad vooral de tonijn als voorgerecht aan. Geweldig. Ik kom hier zeker terug! Stephanie Burgerhout
Miekie34 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De sfeer is super. Hele goede bediening. Ontspannen een paar uur zitten op de lekkere bank. High-Tea is lekker apart. Al een paar keer geweest vanwege de goede sfeer en eten.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Even wat lunchen na boodschappen bij de AH. Schuin aan de overkant zit dit restaurant en nu ben ik er voor het eerst geweest. Wat een leuke ruimte! Gezellig en sfeervol. De chocolademelk met slagroom was lekker, vooral de slagroom was anders dan anders en lekker. Mijn partner nam de sateh en deze was ook goed. De bediening was vriendelijk.
ManboH .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vandaag lekker bij Van Dis geweest. Het eten is goed, vers en smaakvol maar weinig verrassend. Geen culinaire experimenten dus bij Van Dis. Het restaurant is mooi ingericht, gezellig, en stijlvol met basic elementen. Ook de bediening is prima in orde. Met een meer verrassende kaart waarbij ook de prijzen omhoog kunnen zou het zomaar een pareltje in West Friesland kunnen worden.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Twee weken na de high wine hier gedineerd. Het hoge verwachtingspatroon werd niet geheel waargemaakt. Dit kwam mede door de drukte in de zaak en daardoor te weinig personeel en alle gerechten waren niet meer voorradig. De carpaccio was de lekkerste die ik ooit heb geproefd, maar ja vlees van slager Groot dus altijd goed. De kabeljauw was van goede kwaliteit maar kwam tegen koud aan op tafel en was te gaar. Zonde van de goede vis. Garnituur saai, worteltjes, peultjes , boontjes. Iets meer inspelen op de seizoenen wat betreft de groente zou welkom zijn. Zoals gezegd, te weinig personeel, daardoor moeilijk te bereiken. Kom op dit kan allemaal beter, dat is eerder bewezen. Zo'n mooie zaak verdient dit ook!
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Leuke sfeer met een prima bediening. Gastvrouw wist me te verrassen met een juiste wijnkeuze. De gebakken kalfslever met spek/bacon is een topper. Het zachte van de lever in combinatie met het hartige van het spek is een perfecte combinatie. Disgenoot had de vegansalade. Prima verzorgd en goed op smaak. De zgn Ierse koffie was een beetje een domper, weinig tot geen smaak. Wel echte slagroom!! Al met al een genoeglijke avond.
KimH26 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Erg mooie zaak, onder het gemeentehuis van Hoogkarspel. Het was erg druk, maar de bediening was vlot, vriendelijk en attent. We hebben heerlijk gegeten. De borden worden mooi opgemaakt en het eten ziet er verzorgd uit. Bij het dessert schoof er nog even een bekende aan, maar dit was geen probleem. Met z'n drieën dus nog kunnen genieten van het dessert en een goede kop koffie. Als nieuwe bewoners van Hoogkarspel komen zeker nog vaak terug!
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Tijdens een fietstocht gestopt bij van Dis en er genoten van een goede lunch inde zon. Het "broodje"zalm was verrukkelijk. De bediening vertelde dat hij er pas een paar dagen werkte, maar dit was absoluut niet te merken.
Margaret J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Een aanwinst voor de streek. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Ontvangst was al hartelijk en de bedoening bleef de hele avond echt betrokken en geïnteresseerd. En dan het eten, alles heerlijk, smaakvol en met echt uitstekende gerechten. Smullen. Het interieur is verrassend en zeer smaakvol. Het was helaas geen mooi weer, maar het terras zag er mooi uit.