Van der Valk Zwolle

Nieuwleusenerdijk 1 8028 PH Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Zwolle

Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lunch genuttigd. We hadden 2 kroketten en een kindermenu, schnitzel met ananas. Niet bijzonder, wel vrij prijzig. We eten vaak beter, voor minder geld. Personeel is zeer vriendelijk. Er wordt gezorgd voor speelgoed voor kinderen. Nette, aparte ruimte om te verschonen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de derde keer hier gegeten, ware het niet dat deze derde keer echt een afknapper was. Wanneer je een 100% rundvleesburger besteld verwacht je toch niet dat je spekjes tussen je broodje ziet. Jawel, wel bij Van der Valk. Zonder enige vermelding over deze toevoeging op de menukaart. Dus: de één zit te eten en de ander wacht tot er een broodje hamburger komt zonder spekjes...en dat duurde en duurde... Heel erg onplezierig om samen een lunch te nuttigen op deze bijzonder onsympathieke manier van bedienen. Als je het ene bord weghaalt kun je het andere bord ook wel weg halen vind ik. We zijn samen uit eten en niet apart van elkaar. De bediening was korzelig en er kon geen excuus van af. Van der Valk zagen wij als een horecaexpert met de nadruk op zagen. !00% rundvlees wordt juist door veel mensen gekozen die geen varkensvlees eten, zo ook door mij. Prima om spekjes toe te voegen maar vermeldt dit dan duidelijk op de menukaart!
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De mosselen waren van rubber, vermoedelijk veel te lang gekookt,het kookvocht was smaakloos, de patat was slap en melig, de mosterdsoep was zurig. Met tien personen aan een gereserveerde ronde tafel was gezellig. Het personeel had zoals zo vaak in restaurants vooral aandacht voor ons bij het begin en tijdens de maaltijd. Tegen het eind van de maaltijd was de aandacht een stuk minder en moesten een paar keer om aandacht vragen.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op het moment dat we kwamen aanrijden realiseerden wij ons dat het de vooravond van de TT was. Het parkeerterrein stond dan ook aardig vol en we hoopten dat er nog plaats zou zijn. Maar een medewerkster loodste ons correct naar een tafeltje en de bediening bleek helemaal opgewassen tegen de heersende drukte. Ondanks de topdrukte bleef het bedienend personeel ontspannen en vriendelijk. Op de kaart viel ons op dat het geserveerde varkensvlees de drie sterren diervriendelijke nominatie heeft. Prima om dit beleid te voeren en nog beter dat Van der Valk het ook vermeldt.
De mosterd soep vonden we wat flauw smaken , mag wel iets meer mosterd in verwerkt worden. De schnitzel Zwolle was daarentegen top. Goed bereid , niet teveel gepaneerd en mals varkensvlees. Goed werk van de keuken.
De inrichting vonden wij minder . In tegenstelling tot de aantrekkelijke en markante vormgeving aan de buitenzijde vonden wij het binnen wat somber zowel in aankleding als in lichttoetreding. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring. Het eten was goed en daar gaat het hier tenslotte om.
Rmertens3 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
afgelopen zondag bij v.d. Valk Life Cooking gedaan was weer goed eten en voldoende keuze zowel bij het buffet als wat ze staan te maken en geen lange wachttijden en wat me opval is dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. voldoende parkeergelegenheid en gratis. Wat alleen tegenvile waren de Sushi die waren erg droog maar er was zoveel keuze dat het niet erg was.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima gegeten! Kipsaté was goed van smaak evenals de kabeljauw. Lekkere spinazie, frietjes en aardappeltjes. Bijgeleverde salade vonden we iets minder en zeker veel te koud.
Wat we in het interieur als storend hebben ervaren waren de grote hoeveelheden plastic bloemen. Deze doen echt afbreuk aan de verder sfeervolle entourage. Personeel erg vriendelijk en adequaat.
We zijn zeker van plan weer te komen.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ontbeten bij van der Valk, gewoon, omdat het kan :-). Erg uitgebreid ontbijtbuffet. Allerlei soorten verse broodjes, bollen, croissant, zoete broodjes (suikerbrood, muffins, donuts etc). Een hele vitrine vol verschillende vleeswaren (ook filet am en zalm), kaas, groentes en toebehoren. Ei in allerlei uitvoeringen. Yoghurt, kwark, smoothies en alles wat je er maar in wil hebben. Genoeg keus, heerlijk ontbeten, we konden er de hele dag op teren.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wederom gegeten in een Van der Valk nieuw concept. Betrof zakelijk diner. Wederom een prima zaal voor zoveel gasten, prima prijs en prima eten. Precies wat je verwacht van een zaken hotel/restaurant.
Waarom dan geen 9? Ik werd niet verrast. Je krijgt wat je verwacht, bijna saai.
1 puntje van aandacht. Ze kwamen iedere 10 minuten vragen of we nog iets wilden drinken. Af en toe is attent, maar zo vaak is bijna irritant. Maar dit mag eigenlijk geen naam hebben.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Met zes personen gegeten hier voor de tweede keer dit jaar. Makkelijk bereikbaar, veel parkeergelegenheid en een zeer grote ontvangsthal/lobby! Moesten 10 minuten zoeken naar iemand vam de reserveringen dus maar gewoon het restaurant ingestapt. Konden gelijk aan tafel. Het wachten op het tweede drankje duurde net iets te lang. Aardig personeel en
Vlotte bediening verder. Eten is warm, gaar en genoeg en op smaak! Fijn de appelcompote met kaneel, salade, aardappels en friet in een mini frituurmandje! Hier is over nagedacht. Het tafellinnen zorgen voor dat extra puntje! Goede huiswijnen, had zelf de chardonnay. Ruime keuze in dessert. Stukken kaas op het kaasplankje net iets te groot. Prijs kwaliteit verhouding is hier goed. Tip: ga nog een drankje doen in de restaurant bar.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad! Uit eten met een groep vrienden, daarvoor is van der valk zeer geschikt. Wij hebben ala cart gegeten. De service was super! Wat een vriendelijk personeel! Aan het begin van het restaurant wordt je warm onthaald en naar je tafel gebracht. Daarnaast kwam er gelijk een ober een drankje opnemen. Het zorgt gelijk voor een goede sfeer. Wij hebben zeer lang getafeld 19:00 tot 23:00, fijn dat van der valk zo laat nog open is. Allen de ober die onze tafel op het einde van de avond overnam had er niet zo veel zin meer in, naar onze mening. Maar desondanks kon onze avond niet meer stuk! De gerechten waren heerlijk en met zorg bereid. De kaart is zeer toegankelijk voor iedereen wat wils. Wij hebben heerlijk gegeten, jammer dat de chocolade tompouce op was, die proberen we graag een volgende keer! De ambiance was gezellig en de knusse bankjes aan de zijkant zijn erg comfortabel. Wij komen zeker terug! Top!
Alth .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vanavond gegeten bij Van der Valk Zwolle.
Vlees was prima.
Maar waar was de warme groente ?
Bakje tomatensalade, frietjes, gebakken aardappeltjes en koude bloemkool.
Voorts is het storend als serveerster hardop bedrag van de rekening noemt.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Onderweg van Apeldoorn naar Leeuwarden even gestopt voor een snelle lunch bij dit nieuwe hotel.
Lekker eten en vlotte service.
Heerlijke lunch broodjes, en het wordt ook nog mooi opgemaakt.
Prima!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
lekker gegeten, vooraf regionaal plankje met verschillende kaas en worstsoorten. daarna zwezerik met risotto en tafelgenoot ossenhaas met gamba's. als dessert kaneelijs met stroopwafel. bediening gaf goed advies en was zeer vriendelijk. prijs/kwaliteit was ook goed. leuke avond gehad.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Met 5 personen incl drie teenagers in de vroege avond genoten in de gezellige en sfeervolle bar van het restaurant van een lekker drankje bij de open haard. Daarna richting restaurant dat qua sfeer flink tegenviel zonder muziek en uitkijk op het nu lege buffet wat waarschijnlijk voor live cooking wordt gebruikt. De tafel was okay en de zitjes eromheen als een soort ronde bank comfortabel. Het aardige meisje van de bediening was vlot en wist waar ze het over had.
Als hoofdgerecht kwam op tafel : hert, gevraagd medium maar was vooral rauw bij nader proeven, echter de jonge zoon wilde het gerecht toch niet meer richting keuken zien verdwijnen voor opgaring en at verder maar wel bleek later een beetje tegen de zin. De garnituur van hete bliksem beviel hem minder, de friet werd bijbesteld en werd snel gebracht. Een ander gerecht was de zeebaars. Drie stukken op de huid waren prima, gevraagd om wat extra warme groente ipv rauwkost, dat kwam na nogmaals vragen, niet echt veel maar toch wel voldoende. De vis was goed. Verder nog een super sateh, redelijk genoemd door de kenner en tweemal varken iberico op drie manieren, veel vet daarbij maar allemaal prima van smaak.
Nagerecht voor een persoon was een warme stroopwafel met kaneelijs. Dat bleken drie bolletjes ijs te zijn tussen kleine stroopwafeltjes, lekker van smaak en schoon op! De
capuccino was prima en de totaal lag rond de 120 euro incl. twee heerlijke glazen cabernet sauvignon, karaffen water en wat andere drankjes, niet verkeerd dus.
In totaliteit best tevreden maar toch eigenlijk te snel van tafel die niet echt sfeervol was gesitueerd( wel om gevraagd ivm verjaardag, waar trouwens niets mee was gedaan) en vooral het ontbreken van een gezellig muziekje, zeker in deze feesttijd jammer.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gisteren tijdens ons verblijf in prachtige kamer, a la carte gegeten in het restaurant na vooraf heerlijk geborreld te hebben in de bar met uiterst bekwame van vakkennis doortrokken barkeepster. Restaurant vol en heel gezellig. Prima adequate bediening.
Past geheel in de nieuwe stijl van de van der Valk Hotels. Een aanrader voor iedereen. Behalve misschien voor de oude traditionele bezoeker die nog zoekt naar de appelmoes met kers. De appelmoes is er nog, de kers is verdwenen. Alleen de moderne wijnrekken bij binnenkomst veroorzaken door de verlichting een gevoel dat je hebt na een wilde rit in de achtbaan. Ongeschikt voor mensen met epilepsie.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Afgelopen vrijdag hier voor het eerst geluncht. Voor mij een wintersalade salade met paddenstoeltjes, geitenkaas, geroosterde noten en een vinaigrette. De smaak was goed, alleen de hoeveelheid erg weinig. Later hoorde ik dat het mogelijk was geweest om een grotere portie te bestellen. Ongevraagd werden er twee kleine witte bolletjes bij geserveerd. Natuurlijk geen probleem, maar als je dat dan toch serveert, vraag dan even vooraf of je wit of bruine bolletjes wilt hebben. Of doe desnoods één van elke.

Mijn tagelgenoten hadden beide een 12 uurtje.
Een uitsmijter met spek, salade met krokante kip en wasabimayonaise en een soepje van prei en knolselderij met reepjes gerookte paling.Helaas werd ongevraagd het ei met een zachte dooier geserveerd.
Iets wat zeker een vraag had moeten zijn. Voor de rest was het een smakelijke maaltijd volgens mijn tafelgenoten.

Het personeel was vriendelijk, maar op sommige momenten niet efficiënt aan het werk. Maar ze deden hun best en ervaring zal de efficiëntie ten goede komen, daar ben ik van overtuigd.
Sfeer in het restaurant is niet mijn smaak, maar wel oké
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gisteravond geweest, verschrikkelijk grote vreetschuur. Voorgerechten waren redelijk en het dessert ook. Echter het hoofdmenu was verschrikkelijk. In rijen wachten op een stukje vlees of vis. Bami was smaakloos, sateh was op. En zo waren meerdere schalen langere tijd gewoon leeg. Ook de patat bleek koud en en slap. Verhouding prijs en kwaliteit was er totaal niet.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Jammer dat het restaurant bij het nieuwe vd Valk restaurant op de standaard vd Valk manier is ingericht. Zo'n grote eetzaal hoeft toch niet. Die had op een veel knussere manier ingericht kunnen worden. Het eten is echter van goede kwaliteit en de porties zijn voldoende. Wij hadden tournedos en kabeljauw. De bediening is vriendelijk, doch op afstand. Al met al is vd Valk een goed adres voor een snelle hap, maar voor een knus diner kies ik liever een ander adres.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
heerlijke gegeten, super service , life en cooking was ook perfect!! paling, heerlijke struisvogel biefstuk, fantastische kazen, prima wijnen, sushi, oesters!!! petje af en in het restaurant heerlijk gegeten!!!!! ga zo door!!!!
Horecastel .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Qua inrichting en service wat je zo'n beetje kunt verwachten van de moderne, nieuwe stijl Valk hotels. Wij hebben een lunch genomen en daar viel niets negatiefs over te zeggen. Het was lekker. Porties prima, prijs prima.