Van der Valk Zwolle

Meer informatie over restaurant Van der Valk Zwolle

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Zwolle

Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Buitengewoon fijn gezeten en gegeten vanavond. Lekker drukke vrijdagavond, maar nog net een plek voor 2 midden in het restaurant nadat we bij de entree eerst vriendelijk te woord waren gestaan wat betreft de opties waar je kunt eten zoals ook de bar bijvoorbeeld. Gestart met een charcuterie en een carpaccio, lekker, maar wat een portionering!! Veel te veel en niet op gegeten, maar bediening alert en stelden de vraag of het wel lekker en naar wens was allemaal. Door naar een mixed grill, prima weinig aan te verpesten natuurlijk. Dame aan mn zijde nam de kabeljauw, paella rijst, garnaaltjes werkelijk perfect mooi gerecht. Afgesloten met mooie dame blanche origineel qua opmaak, look en feel top en aardbeien coup. Allemaal top vanavond alleen stop met dat stofzuigen midden in het diner, dat slaat werkelijk nergens op en doet wenkbrauwen fronzen aan alle tafels.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ter gelegenheid van een jubileum zijn we naar een live cooking geweest in Zwolle. Het was er niet heel druk wat als voordeel had dat je niet het gevoel had in een v***tschuur te zijn beland. Wat opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Ze namen echt de tijd voor een praatje en kwamen regelmatig langs om te vragen of er nog wat nodig was. Het eten werd vers bereid en er was een keur aan keus. Mooie plek om nog eens terug te komen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteravond zeer lekker gegeten hier, heerlijke aparte gerechten met een bijzondere bereidingswijze. Wij komen hier zeker terug. Complimenten aan de bediening wat een vriendelijkheid! .
wout K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op weg naar Duitsland van der Valk Zwolle aangedaan voor een lunch.
Het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ik had een boeren omelet, goed gevuld en smaak uitstekend, mijn vrouw een twaalf uurtje dat ook prima smaakte. Het decor standaard van de valk: donker bruin café. Voor herhaling vatbaar
Chaosmarkk .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een tijdje geleden met drie collega's bij de live cook van Van der Valk Zwolle. Wij kenden het hotel al, en wij werden dan ook herkend door het vriendelijke en elegante personeel dat netjes bij de ontvangt om de binnenkomende gasten stond te wachten.

De live cook bestaat uit een groot buffet met een breed scala aan gerechten. Iedereen kan hier wel iets vinden wat hem of haar zint. Er is een grill waar men a là minute een gerechtje kan laten bereiden, en er is zelfs een ''klassieke'' wok.

Het dessert is uitgebreid. En de kaas met een heerlijk glas port is een aanrader.

Alle dranken zijn inclusief. Waarbij ook binnenlands gedistilleerde dranken. Dit zorgt voor een zeer voordelige prijs/kwaliteitverhouding.

Over het personeel niets dan lof. Vriendelijk, snel, en ze gaan door het vuur voor je, tenminste als je als gast ook vriendelijk en leuk bent natuurlijk. Een gezellig praatje is zo gemaakt. En een aantal van de 7 inclusieve huiswijnen proeven is geen enkel probleem. Een tip is reserveren met een voorkeur van ober. Dus even naar de naam vragen als het echt bevalt!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
24 en 25 april 2017 in het restaurant gegeten. In 2015 en 2016 hadden ze hier een uitstekende keuken. Daar is niets meer van over. We gaan hier niet meer eten.
De eerste dag asperges: slappe, draderige, duidelijk niet verse asperges en een Zwolse schnitzel die naar niks smaakt. De tweede dag een aspergesoep die veel te waterig en smakeloos was en met teveel zout en peper opgepept was. Niet gegeten, stond wel op de rekening. Een waterige zeebaars, maar wel een goede Tuna tataki.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We zaten in de hotelbar omdat het restaurant al helemaal vol was. Toch keuze uit de hele kaart en het eten was heerlijk. We hadden het keuze menu. Heerlijke carpaccio en maiskip.
Ook deze van der valk is een aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zondag live cooking gedaan, ambiance is zeer ongezellig, watwil je in een ruimte voor 400 personen, een echte vreetschuur! Niet duidelijk aangegeven wat je bij de bakplaten en de ijsbar kunt eten. De kunde van de koks is niet best. Droge tongetjes en medium steak dat rare is. De kwaliteit is beneden pijl. Zonde van het geld!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Met dertien personen gegeten. Gewoon goede recht toe rechtaan gerechten.Meer dan voldoende. Sfeervol restaurant, mooie grote ronde tafels. Bediening erg vriendelijk. Is niet heel goedkoop, maar zeker ook niet duur als je ziet wat je krijgt. Prijs kwaliteitverhouding gewoon goed.
Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lunch genuttigd. We hadden 2 kroketten en een kindermenu, schnitzel met ananas. Niet bijzonder, wel vrij prijzig. We eten vaak beter, voor minder geld. Personeel is zeer vriendelijk. Er wordt gezorgd voor speelgoed voor kinderen. Nette, aparte ruimte om te verschonen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de derde keer hier gegeten, ware het niet dat deze derde keer echt een afknapper was. Wanneer je een 100% rundvleesburger besteld verwacht je toch niet dat je spekjes tussen je broodje ziet. Jawel, wel bij Van der Valk. Zonder enige vermelding over deze toevoeging op de menukaart. Dus: de één zit te eten en de ander wacht tot er een broodje hamburger komt zonder spekjes...en dat duurde en duurde... Heel erg onplezierig om samen een lunch te nuttigen op deze bijzonder onsympathieke manier van bedienen. Als je het ene bord weghaalt kun je het andere bord ook wel weg halen vind ik. We zijn samen uit eten en niet apart van elkaar. De bediening was korzelig en er kon geen excuus van af. Van der Valk zagen wij als een horecaexpert met de nadruk op zagen. !00% rundvlees wordt juist door veel mensen gekozen die geen varkensvlees eten, zo ook door mij. Prima om spekjes toe te voegen maar vermeldt dit dan duidelijk op de menukaart!
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De mosselen waren van rubber, vermoedelijk veel te lang gekookt,het kookvocht was smaakloos, de patat was slap en melig, de mosterdsoep was zurig. Met tien personen aan een gereserveerde ronde tafel was gezellig. Het personeel had zoals zo vaak in restaurants vooral aandacht voor ons bij het begin en tijdens de maaltijd. Tegen het eind van de maaltijd was de aandacht een stuk minder en moesten een paar keer om aandacht vragen.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op het moment dat we kwamen aanrijden realiseerden wij ons dat het de vooravond van de TT was. Het parkeerterrein stond dan ook aardig vol en we hoopten dat er nog plaats zou zijn. Maar een medewerkster loodste ons correct naar een tafeltje en de bediening bleek helemaal opgewassen tegen de heersende drukte. Ondanks de topdrukte bleef het bedienend personeel ontspannen en vriendelijk. Op de kaart viel ons op dat het geserveerde varkensvlees de drie sterren diervriendelijke nominatie heeft. Prima om dit beleid te voeren en nog beter dat Van der Valk het ook vermeldt.
De mosterd soep vonden we wat flauw smaken , mag wel iets meer mosterd in verwerkt worden. De schnitzel Zwolle was daarentegen top. Goed bereid , niet teveel gepaneerd en mals varkensvlees. Goed werk van de keuken.
De inrichting vonden wij minder . In tegenstelling tot de aantrekkelijke en markante vormgeving aan de buitenzijde vonden wij het binnen wat somber zowel in aankleding als in lichttoetreding. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring. Het eten was goed en daar gaat het hier tenslotte om.
rmertens3 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
afgelopen zondag bij v.d. Valk Life Cooking gedaan was weer goed eten en voldoende keuze zowel bij het buffet als wat ze staan te maken en geen lange wachttijden en wat me opval is dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. voldoende parkeergelegenheid en gratis. Wat alleen tegenvile waren de Sushi die waren erg droog maar er was zoveel keuze dat het niet erg was.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima gegeten! Kipsaté was goed van smaak evenals de kabeljauw. Lekkere spinazie, frietjes en aardappeltjes. Bijgeleverde salade vonden we iets minder en zeker veel te koud.
Wat we in het interieur als storend hebben ervaren waren de grote hoeveelheden plastic bloemen. Deze doen echt afbreuk aan de verder sfeervolle entourage. Personeel erg vriendelijk en adequaat.
We zijn zeker van plan weer te komen.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ontbeten bij van der Valk, gewoon, omdat het kan :-). Erg uitgebreid ontbijtbuffet. Allerlei soorten verse broodjes, bollen, croissant, zoete broodjes (suikerbrood, muffins, donuts etc). Een hele vitrine vol verschillende vleeswaren (ook filet am en zalm), kaas, groentes en toebehoren. Ei in allerlei uitvoeringen. Yoghurt, kwark, smoothies en alles wat je er maar in wil hebben. Genoeg keus, heerlijk ontbeten, we konden er de hele dag op teren.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wederom gegeten in een Van der Valk nieuw concept. Betrof zakelijk diner. Wederom een prima zaal voor zoveel gasten, prima prijs en prima eten. Precies wat je verwacht van een zaken hotel/restaurant.
Waarom dan geen 9? Ik werd niet verrast. Je krijgt wat je verwacht, bijna saai.
1 puntje van aandacht. Ze kwamen iedere 10 minuten vragen of we nog iets wilden drinken. Af en toe is attent, maar zo vaak is bijna irritant. Maar dit mag eigenlijk geen naam hebben.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Met zes personen gegeten hier voor de tweede keer dit jaar. Makkelijk bereikbaar, veel parkeergelegenheid en een zeer grote ontvangsthal/lobby! Moesten 10 minuten zoeken naar iemand vam de reserveringen dus maar gewoon het restaurant ingestapt. Konden gelijk aan tafel. Het wachten op het tweede drankje duurde net iets te lang. Aardig personeel en
Vlotte bediening verder. Eten is warm, gaar en genoeg en op smaak! Fijn de appelcompote met kaneel, salade, aardappels en friet in een mini frituurmandje! Hier is over nagedacht. Het tafellinnen zorgen voor dat extra puntje! Goede huiswijnen, had zelf de chardonnay. Ruime keuze in dessert. Stukken kaas op het kaasplankje net iets te groot. Prijs kwaliteit verhouding is hier goed. Tip: ga nog een drankje doen in de restaurant bar.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad! Uit eten met een groep vrienden, daarvoor is van der valk zeer geschikt. Wij hebben ala cart gegeten. De service was super! Wat een vriendelijk personeel! Aan het begin van het restaurant wordt je warm onthaald en naar je tafel gebracht. Daarnaast kwam er gelijk een ober een drankje opnemen. Het zorgt gelijk voor een goede sfeer. Wij hebben zeer lang getafeld 19:00 tot 23:00, fijn dat van der valk zo laat nog open is. Allen de ober die onze tafel op het einde van de avond overnam had er niet zo veel zin meer in, naar onze mening. Maar desondanks kon onze avond niet meer stuk! De gerechten waren heerlijk en met zorg bereid. De kaart is zeer toegankelijk voor iedereen wat wils. Wij hebben heerlijk gegeten, jammer dat de chocolade tompouce op was, die proberen we graag een volgende keer! De ambiance was gezellig en de knusse bankjes aan de zijkant zijn erg comfortabel. Wij komen zeker terug! Top!
alth .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vanavond gegeten bij Van der Valk Zwolle.
Vlees was prima.
Maar waar was de warme groente ?
Bakje tomatensalade, frietjes, gebakken aardappeltjes en koude bloemkool.
Voorts is het storend als serveerster hardop bedrag van de rekening noemt.