Van der Valk Zwolle

Meer informatie over restaurant Van der Valk Zwolle

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Zwolle

_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben er op zaterdagavond gegeten. Het was er vrij druk, maar we werden snel geholpen. Het duurde vrij lang voor het hoofdgerecht kwam, er was iets mis gegaan met de bestelling; we kregen excuses aangeboden en de keuze tussen een broodmandje en een drankje, dus dat werd goed opgelost. De bestelde rode wijn echter bij het hoofdgerecht werd pas gegeven toen het gerecht voor meer dan de helft op was. De bijgerechten waren magertjes; de bloemkool zat zelfs weinig smaak aan. Het nagerecht, het Grand dessert, viel ons tegen; een kleine hoeveelheid voor een forse prijs. Al met al vonden we het wel forse prijzen voor een gemiddeld restaurant.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Live cooking met buffet is van zeer hoge kwaliteit. Ruime keuze aan gerechten en alles wordt goed in de gaten gehouden door het personeel. Voor kinderen is er veel te doen zoals zelf koekjes bakken. Ook alla carte kan je hier goed eten, maar het buffet springt er echt uit. Er zijn veel salades, verschillende soepen, koude tapas, verse sushi, warme gerechten en je kan vlees en vis op de gril of in de wok laten bakken. Voor vegetariërs vond ik de keuze wel wat beperkt. De desserts waren echt fantastisch, vers fruit, kaas met port, petitfours, taarten en ijs. Drinken is bij de prijs inbegrepen (zelfs vers geperst sinaasappelsap) en koffie en thee kan zelf worden gehaald. Er zat geen tijdslimiet aan gebonden hoe lang je mag blijven zitten. Restaurant was verder netjes en de tafels stonden niet te dicht op elkaar.
Blij K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Omdat we in het hotel overnachtten hebben we in het restaurant van Hotel Zwolle gedineerd. De aspergesoep, vegetarische proeverij, Ossenhaassaté en 'koffie compleet' waren zeer smakelijk. De bediening vriendelijk en attent en de inrichting warm en ruim opgezet. Hoewel het druk was in het restaurant, zorgde het niet voor drukte of overlast.
Wij vinden het een prima restaurant met genereuze porties. We gingen 'welgevoed' naar onze kamer. Enig minpuntje is, dat de prijzen aan de dure kant zijn.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer vriendelijke, spontane, persoonlijke en correctie bediening. Tonijn en Eberico op perfecte wijze bereid, zeer smaakvol, eveneens als garnituur. Deze avond in de brasserie gegeten. Eerst wat gedronken en proeverij vooraf. Heel opvallend was dat er niet eerst afgerekend hoefde te worden voordat we aan tafel gingen ivm rookpauze in andere ruimte. Er werd spontaan aangeboden om alvast een tafeltje te reserveren. Het vertrouwen en de omgang hiermee maakte indruk, groot compliment.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mooi hotel. Prima locatie, schone kamers, correcte en heel vriendelijke behandeling door medewerkers. Heel uitgebreid ontbijtbuffet waarin zelfs nog wensen mogelijk waren op eigen verzoek. Eerste avond in het restaurant zelf gegeten, ondanks enorme drukte heel persoonlijke en correcte bediening. Oesters en lamsgerecht waren correct bereid, alles ruim voldoende. Men kwam met regelmaat of alles voldoende en naar tevredenheid was.
Even contact gehad met medewerkers schoonmaakdienst, eveneens hele vriendelijke en professionele houding ondanks dat men het enorm druk had.
Jozz D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
te weinig kwaliteit voor een te hoge prijs. vlees niet medium, kant en klaar saus, goede friet, goede salade, matige bloemkool, lekkere cappuccino.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bij dit restaurant vandaag het lunchbuffet gebruikt. Mooie entourage, vriendelijke ontvangst en een wel zeer uitgebreid buffet met zowel broodwaren als warme gerechten met daarbij allerlei zaken zoals fruit, salades, koffie en thee. Voor een prijs van € 17,50 p.p.
Echter, de meeste warme gerechten waren lauw en de kwaliteit liet te wensen over. Mogen hier zeker niet spreken over een culinair genot. Jammer !
Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Buitengewoon fijn gezeten en gegeten vanavond. Lekker drukke vrijdagavond, maar nog net een plek voor 2 midden in het restaurant nadat we bij de entree eerst vriendelijk te woord waren gestaan wat betreft de opties waar je kunt eten zoals ook de bar bijvoorbeeld. Gestart met een charcuterie en een carpaccio, lekker, maar wat een portionering!! Veel te veel en niet op gegeten, maar bediening alert en stelden de vraag of het wel lekker en naar wens was allemaal. Door naar een mixed grill, prima weinig aan te verpesten natuurlijk. Dame aan mn zijde nam de kabeljauw, paella rijst, garnaaltjes werkelijk perfect mooi gerecht. Afgesloten met mooie dame blanche origineel qua opmaak, look en feel top en aardbeien coup. Allemaal top vanavond alleen stop met dat stofzuigen midden in het diner, dat slaat werkelijk nergens op en doet wenkbrauwen fronzen aan alle tafels.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ter gelegenheid van een jubileum zijn we naar een live cooking geweest in Zwolle. Het was er niet heel druk wat als voordeel had dat je niet het gevoel had in een v***tschuur te zijn beland. Wat opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Ze namen echt de tijd voor een praatje en kwamen regelmatig langs om te vragen of er nog wat nodig was. Het eten werd vers bereid en er was een keur aan keus. Mooie plek om nog eens terug te komen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteravond zeer lekker gegeten hier, heerlijke aparte gerechten met een bijzondere bereidingswijze. Wij komen hier zeker terug. Complimenten aan de bediening wat een vriendelijkheid! .
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op weg naar Duitsland van der Valk Zwolle aangedaan voor een lunch.
Het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ik had een boeren omelet, goed gevuld en smaak uitstekend, mijn vrouw een twaalf uurtje dat ook prima smaakte. Het decor standaard van de valk: donker bruin café. Voor herhaling vatbaar
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een tijdje geleden met drie collega's bij de live cook van Van der Valk Zwolle. Wij kenden het hotel al, en wij werden dan ook herkend door het vriendelijke en elegante personeel dat netjes bij de ontvangt om de binnenkomende gasten stond te wachten.

De live cook bestaat uit een groot buffet met een breed scala aan gerechten. Iedereen kan hier wel iets vinden wat hem of haar zint. Er is een grill waar men a là minute een gerechtje kan laten bereiden, en er is zelfs een ''klassieke'' wok.

Het dessert is uitgebreid. En de kaas met een heerlijk glas port is een aanrader.

Alle dranken zijn inclusief. Waarbij ook binnenlands gedistilleerde dranken. Dit zorgt voor een zeer voordelige prijs/kwaliteitverhouding.

Over het personeel niets dan lof. Vriendelijk, snel, en ze gaan door het vuur voor je, tenminste als je als gast ook vriendelijk en leuk bent natuurlijk. Een gezellig praatje is zo gemaakt. En een aantal van de 7 inclusieve huiswijnen proeven is geen enkel probleem. Een tip is reserveren met een voorkeur van ober. Dus even naar de naam vragen als het echt bevalt!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
24 en 25 april 2017 in het restaurant gegeten. In 2015 en 2016 hadden ze hier een uitstekende keuken. Daar is niets meer van over. We gaan hier niet meer eten.
De eerste dag asperges: slappe, draderige, duidelijk niet verse asperges en een Zwolse schnitzel die naar niks smaakt. De tweede dag een aspergesoep die veel te waterig en smakeloos was en met teveel zout en peper opgepept was. Niet gegeten, stond wel op de rekening. Een waterige zeebaars, maar wel een goede Tuna tataki.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We zaten in de hotelbar omdat het restaurant al helemaal vol was. Toch keuze uit de hele kaart en het eten was heerlijk. We hadden het keuze menu. Heerlijke carpaccio en maiskip.
Ook deze van der valk is een aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zondag live cooking gedaan, ambiance is zeer ongezellig, watwil je in een ruimte voor 400 personen, een echte vreetschuur! Niet duidelijk aangegeven wat je bij de bakplaten en de ijsbar kunt eten. De kunde van de koks is niet best. Droge tongetjes en medium steak dat rare is. De kwaliteit is beneden pijl. Zonde van het geld!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Met dertien personen gegeten. Gewoon goede recht toe rechtaan gerechten.Meer dan voldoende. Sfeervol restaurant, mooie grote ronde tafels. Bediening erg vriendelijk. Is niet heel goedkoop, maar zeker ook niet duur als je ziet wat je krijgt. Prijs kwaliteitverhouding gewoon goed.
Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lunch genuttigd. We hadden 2 kroketten en een kindermenu, schnitzel met ananas. Niet bijzonder, wel vrij prijzig. We eten vaak beter, voor minder geld. Personeel is zeer vriendelijk. Er wordt gezorgd voor speelgoed voor kinderen. Nette, aparte ruimte om te verschonen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de derde keer hier gegeten, ware het niet dat deze derde keer echt een afknapper was. Wanneer je een 100% rundvleesburger besteld verwacht je toch niet dat je spekjes tussen je broodje ziet. Jawel, wel bij Van der Valk. Zonder enige vermelding over deze toevoeging op de menukaart. Dus: de één zit te eten en de ander wacht tot er een broodje hamburger komt zonder spekjes...en dat duurde en duurde... Heel erg onplezierig om samen een lunch te nuttigen op deze bijzonder onsympathieke manier van bedienen. Als je het ene bord weghaalt kun je het andere bord ook wel weg halen vind ik. We zijn samen uit eten en niet apart van elkaar. De bediening was korzelig en er kon geen excuus van af. Van der Valk zagen wij als een horecaexpert met de nadruk op zagen. !00% rundvlees wordt juist door veel mensen gekozen die geen varkensvlees eten, zo ook door mij. Prima om spekjes toe te voegen maar vermeldt dit dan duidelijk op de menukaart!
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De mosselen waren van rubber, vermoedelijk veel te lang gekookt,het kookvocht was smaakloos, de patat was slap en melig, de mosterdsoep was zurig. Met tien personen aan een gereserveerde ronde tafel was gezellig. Het personeel had zoals zo vaak in restaurants vooral aandacht voor ons bij het begin en tijdens de maaltijd. Tegen het eind van de maaltijd was de aandacht een stuk minder en moesten een paar keer om aandacht vragen.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op het moment dat we kwamen aanrijden realiseerden wij ons dat het de vooravond van de TT was. Het parkeerterrein stond dan ook aardig vol en we hoopten dat er nog plaats zou zijn. Maar een medewerkster loodste ons correct naar een tafeltje en de bediening bleek helemaal opgewassen tegen de heersende drukte. Ondanks de topdrukte bleef het bedienend personeel ontspannen en vriendelijk. Op de kaart viel ons op dat het geserveerde varkensvlees de drie sterren diervriendelijke nominatie heeft. Prima om dit beleid te voeren en nog beter dat Van der Valk het ook vermeldt.
De mosterd soep vonden we wat flauw smaken , mag wel iets meer mosterd in verwerkt worden. De schnitzel Zwolle was daarentegen top. Goed bereid , niet teveel gepaneerd en mals varkensvlees. Goed werk van de keuken.
De inrichting vonden wij minder . In tegenstelling tot de aantrekkelijke en markante vormgeving aan de buitenzijde vonden wij het binnen wat somber zowel in aankleding als in lichttoetreding. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring. Het eten was goed en daar gaat het hier tenslotte om.