Van der Valk Wolvega

Zaterdag 12:00 - 23:00
- Ontbijt 07:30 - 11:00
- Bar 17:00 - 01:00
Zondag 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rijoin .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We waren met de familie een weekend uit ter gelegenheid van 60 jarige bruiloft van mijn ouders. De eerste avond kreeg de helft van ons gezelschap koud eten geserveerd. Het werd wel terug gebracht naar de keuken maar geen excuus. Bij het ontbijt op de trouwdag hadden we graag een fles bubbels dus die gereserveerd. Er stonden wijnglazen ipv champagneglazen en de serveerster wist niet zo goed wat we hadden besteld. Na het dinner op die dag wilden we graag een grand dessert. Liefst met iets met van die feestelijke vlammetjes. Dit kon niet meer omdat dit vanwege veiligheids voorschriften niet meer mocht. Dan een grand dessert met een feestelijk beschreven bord gereserveerd. Op de avond zelf geen grand dessert en er was een bord beschreven maar dat viel ons pas op toen wij het navroegen bij het personeel. Later was ik in een ander van der valk hotel met een jarige en daar waren gewoon de feestelijke vlammetjes. Dus het personeel in Wolvega had er gewoon geen zin in en negerde onze wensen. Zeer triest.
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Hier 2 dagen gegeten, omdat we sliepen in het hotel.
De eerste dag een leuk plekje bij het raam met zicht op het terras en de vijver, was erg leuk. De carpaccio was heerlijk, de parelhoen die ik daarna had was goed maar niet echt mijn smaak en de schnitzel van vriendlief ging er ook prima in. Als dessert iets met bosvruchten, mascarpone en yoghurtijs. Smaakte prima maar eigenlijk miste ik een klodder slagroom. Vriendlief had een Friese koffie met diverse (boven mijn verwachting veel) dingen erbij zoals 2 bonbons, koekjes en soort geroosterd suikerbrood. Meisje in de bediening deed het superleuk.
Tweede dag zaten we wat minder leuk, middenin het grote restaurant. En hoe goed ze ook hun best doen, het blijft een groot restaurant met niet enorm veel sfeer. Tempo van eten lag nu ook veel hoger. Vooraf wederom beide carpaccio want die was echt lekker. Al leken er deze dag meer peesjes in te zitten. Punt van aandacht was dat ons drankje nog moest komen, terwijl we al met het voorgerecht bezig waren. Dat was jammer en had graag mijn drinken eerder gehad (maar zegt ook iets over het enorme tempo waarmee het eten op tafel kwam). Terwijl ik het laatste stukje brood nog in mijn mond stopte, werden de borden al weggehaald. Snel daarna het hoofdgerecht: beide biefstuk. Was prima, maar miste iets van kruidenboter waardoor het geheel erg droog werd. Wel een leuke groentesouffle erbij. Waar de worteltjes de eerste dag niet echt mijn smaak waren door een sausje oid, waren ze de 2e dag prima en smaakten meer naar wortel. De appelmoes die erbij zat was wederom heerlijk (uiteraard met kers). Lekker vers en niet te zoet van smaak. Borden leeg (dat vriendlief nog frites zat te eten had men blijkbaar niet gezien) en werden direct weggehaald. Met hetzelfde tempo stond even later het dessert voor onze neus. Een dame blanche en wederom de Friese koffie. Dame blanche had wel wat meer chocoladesaus mogen hebben, naar mijn idee. En dat ik er nog een stuk aardbeienijs in tegenkwam (wat blijkbaar ervoor klaargemaakt was), was ook jammer. Maar verder smaakte het prima.
Kortom: lekker gegeten maar het tempo had van mij echt wel naar beneden gemogen.
Trynke E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Rustige plaats in het restaurant. Tafel stond aan één kant tegen een wand.
Eten was erg lekker, bediening heel goed.
We komen af en toe bij jullie eten en het is altijd heel goed bevallen.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
In dit restaurant van het zogeheten "lezersmenu" genoten ; soep naar keuze, schnitzel met saus naar keuze / scholfilet en koffie of thee na. En dit alles voor slechts 17,95 !! Dame Blanche als dessert is 2,50 extra. Dit menu staat nìet op de kaart, ernaar vragen volstaat.
Eten en bediening is prima in orde!
Genoeg bijgerechten, eigen schaaltje salade nog extra èn vanzelf het fameuze schaaltje appelmoes + het kersje!!
Prijs / kwaliteit is met dit menu vanzelf méér dan goed, ook de fles huiswijn is prettig geprijsd ( 17,50 ).
ACZA .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op een zondagavond hier gegeten. Het was erg druk maar dat was geen probleem voor het personeel. Je merkt dat ze hierop zijn ingespeeld. De kinderen konden vrij spelen in het kinderhoekje. Spare ribs waren lekker en een goed bord vol. Mixed grill was ook erg smakelijk.
Personeel was heel vriendelijk.
Acaciamalb .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdagavond hier gegeten,en wat was het geweldig! We hadden allemaal het jubileummenu.
We begonnen met een aardappelsalade met rosbief was heerlijk en goed op smaak,daarna als hoofdgerecht een zeebaars met een paar scampi,s met daarbij een heerlijke saus begeleid door gebakken aardappelen,worteltjes,bloemkool en friet en ook nog voor iedereen een bakje salade!
Het nagerecht was vanille ijs met aardbeien en slagroom.
En dat voor een zeer schappelijke prijs.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Vanwege een fietsarrangement hier geslapen en gegeten. Alles is hier schoon en verzorgd. Personeel bijzonder attent en vriendelijk. Het eten is lekker, goede malse biefstuk, prima frieten,
verse salade en natuurlijk: de onvolprezen appelmoes met 'de kers'. Uitstekende wijnen op de kaart. Kortom, we komen hier zeker terug, ook vanwege de prachtige fietstochten naar de Weerribben en Giethoorn. Top!
RH R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij dit Van der Valk restaurant. Vlotte bediening, heerlijke fish&chips met vers gebakken friet en groenten. Dame Blanche als nagerecht
Prima zo! Gewoon zoals het zijn moet.
fraukez .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Hier gegeten i.v.m. hotelovernachting.
Bediening begon goed, later kregen we wat minder aandacht.
Vooraf Scampi op. Was goed en lekker. Hoofdgerecht Clubsteak 350 gram. Je verwacht een enorme steak, maar had normale portie. Steak was goed gebakken en mals, maar verliest het van een goede Argentijnse steak. Toetje: Chocolade en advocaat. Leuk opgediend en was lekker, alleen had je een vergrootglas nodig om de advocaat terug te vinden.
Prijs-kwaliteit was goed.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Hier maandagmiddag geluncht,prima en lekker.Bediening zoals het hoort,vriendelijk en correct.Chapeau voor de toiletgroepen,superschoon.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
We hebben het 4 gangen keuze menu genomen
Voorgerecht een verrassing : 3 verschillende kleine voorgerechten met een uitstekende smaak en mooi gepresenteerd
Soep naar keuze. Lekkere uiensoep genomen
Hoofdgerecht goed medium gebakken biefstuk. Bijlagen vers en ook de appelmoes met kers

Heerlijk ijs met vruchten na

Bediening vriendelijk en zeer behulpzaam
wat een verschil met bediening in het westen , daar vaak zakelijk.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
De laatste 2 keer dat we hier hebben gegeten viel het me op dat de kwaliteit een stuk minder is geworden. Vorig jaar was alles nog vers bereid. De gebakken aardappelen waren heerlijk knapperig.
Nu waren de bijgerechten zoals gebakken aardappels en de groenten uitgedroogd, volgens mij worden ze ruim van te voren bereid en lijkt het alsof het later in
de magnetron wordt opgewarmd. Jammer hoor, want we waren altijd zeer tevreden. Nu een stuk minder. Het vlees was prima, niets op aan te merken.
Jammer dat ze de kwaliteit uit het oog verliezen. Misschien beter om de eetzaal wat kleiner te maken zodat de aandacht
voor het eten beter wordt.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Hier met vrienden gegeten. Een echt van der Valk restaurant met de bekende gerechten. Hier een standaard gerecht besteld maar deze was zeer goed bereid ondanks dat we haast hadden. Service was echt prima. Na gelang het wat drukker werd was het moeilijker om de bediening te pakken te krijgen. Wat mij betreft een dikke 8
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Hier 2x 4 gangen diner gebruikt.
Eten goed verzorgt. met verse sla bakjes
Voorgerecht proeverij uitstekend. Biefstuk en tong normaal
Nagerechten grote porties
Grote drukke eetzaal
Bediening gewoon ,niets bijzonder, moet wel af en toe de bediening roepen
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Zoals bijna gebruikelijk een prima en snelle service.
Goede kwaliteit wordt geboden tegen redelijke prijzen.
Bediening loopt soepel.