Van der Valk Voorschoten

Meer informatie over restaurant Van der Valk Voorschoten

Maandag t/m Zondag vanaf 00:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Bar vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marten W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Kwaliteit van het eten was matig, combinaties klopten niet en prijs kwaliteit is niet correct. Veel eten komt uit pakjes! Zalm was waterig van smaak en de hertenbiefstuk werdt overheerst door de zoute pruimensaus die niet combineerde. Het dessert was klein en niet spannend. Bediening doet goed zijn best maar is niet goed geschoold. Cappuccino was koud en het schuim kwam uit een automaat.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Kaart biedt volop mogelijkheden. Ik ging voor de kabeljauw. Die was goed. Mooi stukje vis. Niet te weinig en niet teveel. Zag er mooi uit. Was ook lekker. Variatie in groente. Bloemkool, erwtjes, peultjes en boontjes. Alles vers. Zo'n stukje mais (uit blik of pot denk ik) is dan weer minder aan mij besteed.
Had aangegeven geen aardappels, patat of rijst te willen. Werd ook niet geserveerd. Bolletje puree midden op het bord met wat kruiden was prima alternatief. Je kan hier prima eten.
Het was goed voor elkaar. Maar het trof me dat de bediening de zaken goed in de gaten houdt. Zat in bar-gedeelte om Portugal-Hongarije te kijken op grote scherm. Maar aandacht was top. Goed gedaan.
Beste Marnix,
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen, uw ervaringen kenbaar te maken. Het is goed te lezen dat het eten naar wens was en u de bediening als goed heeft ervaren.
Graag ontvangen wij u in de toekomst nogmaals als gast in ons restaurant!
Met vriendelijke groet, Hotel en Restaurant de Gouden Leeuw
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gegeten op Moederdag, een van de drukste dagen om uit eten te gaan. Maar van der Valk kan dit prima bolwerken. Van de kaart gegeten, een dinerdeal menu en het asperge menu besteld. Werkelijk (bijna) niks op aan te merken, enkel de Aardbeien Romanoff bevatte weinig tot geen alcohol. Je krijgt veel asperges in het menu, eigenlijk zijn alle portie's ruim voldoende. Bovenal heb je ruime en comfortabele zitplekken om lekken te dineren, daarbij is de bediening ook prima in orde. Er wordt ook rekening gehouden als er kinderen aan tafel aanwezig zijn, zodat het allemaal wat vlotter verloopt

Gewoon weer goed, kom zeker weereens terug.
Beste kokkie1985,

Fijn om te vernemen dat uw bezoek goed is bevallen. Uw opmerking over de Aardbeien Romanoff geef ik door aan onze chef-kok. Tot een volgende keer!

Merel0201 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
wij lunchen regelmatig hier, maar nog nooit zo'n slechte service als vanmiddag meegemaakt. O.a. Salade Nicoise besteld, gevraagd deze zonder aardappel te serveren, helaas niet gelukt, volop aardappels, tonijn uit blik drijft in plas waterachtige dressing. Kaasplankje staat op de kaart met 4 kaassoorten, werd met drie versch. soorten geserveerd. Werd na opmerking niet gecorrigeerd.
Glaasje port staat nu apart op de op de kaart, was eerst inclusief. Kids hadden zich verheugd op hun dessert een banane royaal. Twee kleine bolletjes ijs met minimieme stukjes banaan werden geserveerd.
Wij laten De Gouden Leeuw voorlopig links liggen.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw recensie. Het is jammer te vernemen dat het diner niet naar wens is geweest. Een tevreden gast is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen, helaas is dat bij u niet gelukt waar te maken.
De salade niçoise smaakte niet en werd niet naar wens geserveerd. Bij het kaasplankje ontbrak één soort kaas en ook vond u de banaan royaal erg karig.
Het is slordig dat er ingrediënten bij de salade geserveerd werden die niet gewenst waren. Wel kan ik u aangeven dat in de nieuwe menukaart, die vorige week is ingegaan, een mogelijkheid is opgenomen verse tonijn te kiezen in de salade niçoise, in plaats van tonijn uit blik.
Op dit moment is het lastig te bepalen waarom er slechts 3 kaassoorten werden geserveerd. Wellicht was 1 kaassoort tijdelijk op. Normaliter zal hier ten alle tijden een oplossing voor aangegeven worden. Hiervoor kunt u ook naar de restaurantmanager vragen, die altijd aanwezig is.
Uw opmerking over de banaan royaal zal ik doorgeven aan de chef-kok. Wij kunnen hier ons voordeel mee doen.
Graag hoop ik u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen, zodat u kunt zien dat wij met uw opmerkingen aan de slag zijn gegaan!
Met vriendelijke groet, Hotel de Gouden Leeuw
Geoon89 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met vijf personen gegeten. Het is een bijzonder groot restaurant met wat ouderwets decor. De bestelde maaltijden werden bijzonder snel geserveerd. Helaas was mijn kogelbiefstuk op zijn hoogst medium well in plaats van medium rare. Een foutje kan gebeuren, maar nadat de biefstuk teruggestuurd was, werd hij vervangen door een op zijn hoogst medium biefstuk. Erg jammer. De reactie was wel gepast. Uiteraard werd aangeboden om nogmaals een andere te brengen, maar dat was wel erg zonde geweest. Daarnaast werd de maaltijd netjes van de rekening gehaald. De overige hoofdmaaltijden waren oké tot goed. De desserts daarentegen waren voortreffelijk! De café glacé kan ik sterk aanraden! Nog een puntje van kritiek: het serveren van een Irish Coffee bleek wat ingewikkeld, aangezien deze zo veel later dan de andere desserts gebracht werd, dat we begonnen te twijfelen of ze het vergeten waren.
Hopelijk heb ik simpelweg pech gehad (wat me al eerder is overkomen bij ditzelfde restaurant, bij haast waren ze tot tweemaal toe vergeten de bestelling door te geven), in dat geval kun je hier goed, zij het niet bijzonder, dineren. Goed als je met grote groepen bent.
Beste Geoon89,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg vervelend te vernemen dat uw avond niet geheel naar wens is verlopen. Onze excuses voor hetgeen is voorgevallen.
Wij zullen uw punten opnemen met de chef-kok en de restaurantmanager om deze zaken in de toekomst te voorkomen.
Hopende u in de toekomst wel weer te mogen verwelkomen.
Seafox .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Prima lunch gehad, het was druk in het restaurant; desondanks attente bediening en snelle en fijne bediening. Lunch gerecht werd snel geserveerd. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Beste Seafox,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We zijn met de kinderen en kleinkinderen op 1e Paasdag lekker uit eten geweest bij de Gouden Leeuw in Voorschoten. Eerdere ervaringen leerde ons dat de kinderen zich aldaar ook prima konden vermaken. Bij het reserveren bleek 'live en cooking' helemaal volgeboekt te zijn dus dan nu maar a la carte dineren.

Mijn vrouw nam drie gebakken slibtongetjes à la meunière en dat smaakte voortreffelijk. Ik zelf ging voor noord Amerikaans rundvlees van IBP vlees/graan gevoerde koeien/zeer mals met pepersaus/truffelpuree en dit was écht een specialiteit van de chef. Klasse. De saladebar was ook zeer gevarieerd en smaakvol.

Hierna hebben we een lekkere sorbet genomen en koffie toe. Prima.

Wat opvallend was dat de bediening bijzonder vriendelijk en professioneel was. Een jongedame bleek met het grootste gemak een enorme hoeveelheid vuile vaat op één arm mee te kunnen nemen. Daar kon menige ober een voorbeeld aan nemen. Ook de vriendelijkheid naar de kinderen was mooi om te zien. Ja, je kon écht zien dat ze het leuk vond om dit werk te doen. Dat zorgt er voor dat wij met elkaar een leuke en gezellige avond hadden en nog even na konden kaarten onder het genot van een tweede kop koffie.

Een aanrader en we komen snel weer terug!

Geachte heer Beerenfenger,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve reactie. Ik ben blij te vernemen dat de gerechten u hebben gesmaakt en dat het personeel u en uw familie een fijne avond hebben gehad.
Graag begroeten we u in de toekomst nogmaals als gast in ons restaurant!
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vroeger als klein kind kwamen we hier regelmatig met de familie. Mijn vader vond het leuk om hier weer eens met zijn alleen heen te gaan en Life and Cooking te doen. Erg verse producten en ruim voldoende. Uitgebreid dessert buffet. Drank is all-in en werd met grote regelmaat bijgeschonken. Kwaliteit van wijn mag wel beter. Jonge maar vriendelijke bediening. Het Life and Cooking concept wordt in een aparte zaal, waar ook vergaderingen worden gehouden, geserveerd, dus qua uitstraling hoef je er niets van te verwachten.
Beste Linniepinnie,

Leuk om te horen dat u vroeger regelmatig bij ons kwam en nu weer een bezoek heeft gebracht aan ons Live Cooking buffet. Dank voor uw beoordeling! Uw opmerking over de wijn pakken wij op. Graag wil ik wel aangeven dat deze zaal juist is ingericht voor voornamelijk particuliere gasten. Jammer dat u de uitstraling niet mooi vindt.
Hopelijk wel tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet, Hotel de Gouden Leeuw
John M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben, afgelopen weekend, tijdens Valentijn, een weekend in dit hotel geboekt. Het Valentijnsarrangement, inclusief een diner bij Upstairs, All-inclusief.
Echter... na het eten, bleek dat we niet alleen de genuttigde drankjes moesten betalen, maar dat Upstairs ook terloops een extra gang aan het diner had toegevoegd, waar wij € 11,50 p.p. voor moesten betalen.
Én, betaalden we voor de zoete witte wijn €1,25 (per glas) méér, dan in de bar van het hotel.
Bij navraag, aan het personeel van Upstairs, kregen we als antwoord dat zij een losstaand concept zijn, binnen dit hotel, en hun eigen prijzen hanteren...... vreemd.

Tevens bleek, nadat ik het arrangement (telefonisch) geboekt had, dat de receptioniste van dienst, 2 arrangementen met elkaar verwisseld had, bij aankomst was er geen welkomstdrankje op de kamer (zoals vermeld werd, voor het valentijnsarrangement), én hebben wij de jongedame bij de receptie, zelf moeten vragen, of het wel op de reservering stond, dat wij de volgende dag pas om 12 uur konden uitchecken. Ook dit bleek niet het geval.....

Bij aankomst in de kamer, (rond 15.00 uur 's middags) stond de gang nog vol met dienbladen, van het ontbijt van de overige gasten, welke nog niet opgeruimd waren, slordig.

Toen we gebruik wilden maken van het bad op de kamer, en de verlichting én afzuigsysteem aan deden, bleek de afzuiging zo vuil te zijn, dat deze nauwelijks zijn werk deed, wederom slordig...

Bij het openen van de schuifpui, bleek de achterzijde van de deur, niet geschilderd te zijn, en de buitenverlichting, van het balkon, niet te werken, en in het beton zaten diverse gaten, andermaal slordig.....

Kortom, eten en en service een plus.
Accommodatie een min, en niet Van der valk waardig, dit in vergelijk met overige Vander valk hotels welke wij bezocht hebben.
We zouden dit hotel aanraden bij onze vijanden, maar bij onze vrienden zouden we een waarschuwing plaatsen, of ze niet op zoek zouden gaan, naar een andere locatie in de buurt....
Beste John339,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie. Hierbij wil ik graag reageren op uw opmerkingen.

Zojuist heb ik mijn collega's van Restaurant Upstairs gesproken. Aan tafel is gevraagd of u gebruik wenste te maken van de Plateau Pata Negra. Hier heeft u toestemming voor gegeven en dit is daarom (eenmaal) op uw rekening gezet.
Het klopt dat Restaurant Upstairs een losstaand concept is. Het hanteert een eigen menukaart met (veelal biologische) producten, andere gerechten, andere wijnen e.d. De prijzen zijn hierop gebaseerd en kunnen daarom verschillen met het restaurant beneden.

In het Valentijn weekend hebben we 2 arrangementen aangeboden. Het 'Valentijnsarrangement' was zonder diner, mét late check-out en een welkomstdrankje. Het 'Valentijnsarrangement Upstairs', welke u heeft gekozen, was met een diner in Restaurant Upstairs, maar zonder late check-out en welkomstdrankje. Excuses dat dit verwarrend is geweest en onze receptioniste u hier geen duidelijke uitleg over heeft gegeven.

Verder ben ik het met u eens dat het slordig is dat de dienbladen in de gang nog niet waren opgeruimd. Ook de slecht werkende afzuiging, de deur die niet geschilderd is, de niet-werkende buitenverlichting en de gaten in het beton zijn geen zaken welke horen bij een 4 sterren hotel.

Hiervoor wil ik u uiteraard mijn excuses aanbieden. De kamer wordt gecontroleerd op uw punten en de betreffende zaken worden verholpen.

Uiteraard hoop ik u in de toekomst toch weer te mogen verwelkomen, zodat u ziet dat we met uw opmerkingen aan de slag zijn gegaan.

Reactie van proever:

Geachte medewerker van Hotel de Gouden Leeuw,
klopt, u heeft gelijk, dat ons gevraagd is of wij gebruik wensten te maken van de Plateau Pata Negra, echter, (en dit is aangegeven door de medewerkers, dezelfde avond nog!) waren zij vergeten te vermelden, dat dit EXTRA in rekening gebracht zou worden. Én wat betreft uw opmerking omtrent de wijnen, dat deze anders zouden zijn, in uw hotel, dan bij Upstairs, raakt (sorry voor mijn taalgebruik) kant noch wal.
Wederom is dit door zowel de dienstdoende medewerker aan de bar, beneden, als door de dienstdoende medewerkers bij Upstairs bevestigd, dat er steeds dezelfde wijn geschonken wordt.
Echter met een prijsverschil van 25%!

En tja, dat u een excuses maakt, over het feit dat een receptioniste verwarrend is geweest, op het moment dat ik de reservering gemaakt heb, raakt (wederom) kant noch wal, ik heb haar expliciet gevraagd naar de mogelijkheden, en deze, aan de hand van haar toezeggingen bevestigd.
Jammer dat ze verward was, maar daarmee, was wel een deel van de "valentijnsverassing" verdwenen. Of het moet al een onaangename verrassing geweest zijn, dan is het op z'n plek gevallen.

En, om uw eigen woorden te gebruiken, een 4-sterren hotel, met gaten in het beton v.h balkon, niet werkende buitenverlichting, verstopte afzuiging in de badkamer, én een onopgeruimde gang 's middags om 15.00 uur, zijn inderdaad niet 4-sterren waardig.

Derhalve, zult u dus zelf, wellicht ook begrijpen, dat wij geenszins van plan zijn, om terug te keren naar uw hotel, om te gaan kijken of de problemen al dan niet verholpen zijn.

De geschetste verwachtingen, hebben (in tegenstelling met wat wij in andere hotels hebben meegemaakt) totaal niet voldaan.

En wij betreuren het dan ook ten zeerste, dat u zich met een antwoord, van deze aard, probeert recht te zetten.

Jammer, 4-sterren & Van Der Valk onwaardig, ons inziens althans.

M. Vr. Gr. John Meijer.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste heer Meijer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerking over de toeslag bij de Pata Negra geef ik door aan Restaurant Upstairs, zodat zij hier in het vervolg rekening mee kunnen houden. Ik begrijp inderdaad dat de zoete witte wijn dezelfde fles is als in het restaurant beneden geschonken wordt. Excuses voor het misverstand.

In het vervolg zullen wij onze receptionistes beter informeren over de inhoud van de arrangementen, zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen. Ik snap dat het een teleurstelling is als u de extra's op/bij de kamer verwacht en deze vervolgens niet worden toegekend.

Jammer dat u geen gebruik meer wenst te maken van ons hotel. Ik wil u wel bedanken voor het doorgeven van uw opmerkingen. Samen met onze gasten kunnen wij de kwaliteit van ons hotel verhogen.

Ted_64 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gebruik gemaakt van de nieuwe Van der Valk Restaurant ID Card, die zij gratis aanbieden. Cardhouders krijgen elke twee maanden een nieuwe aanbieding. Deze keer Zeetong met
€ 6,00 korting per persoon. Goede kwaliteit, royale portie; werd op ons verzoek gefileerd geserveerd. Een echte aanrader!
Beste Ted_64,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat het Restaurant ID u zo goed bevalt en de kwaliteit en service in orde waren. Graag tot een volgende keer!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij 65+ vriendinnen met een kleine beurs, pikken zomers regelmatig een terrasje/lunch bij jullie. Altijd lekker en een fijne bediening. Zo ook vandaag ondanks de enorme drukte. Één opmerking: Ik had het vispalet besteld en daar wordt de paling gegarneerd met rauwe uitjes. Zonde, het is geen haring. Uitjes horen niet bij zo'n lekkere verse paling. Heb het aangekaart bij onze gastheer en de schotel kwam netjes terug zonder uitjes. Net als een vorige keer in de
zomer. Tip: toch garneren? Heel dun gesneden sliertjes wortel geweekt in water met citroen. Verder dik tevreden hoor.
Beste Medart,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat u regelmatig bij ons langs komt!
De paling op het vispalet wordt inderdaad geserveerd met uitjes. Deze bereidingswijze wordt al langere tijd gehanteerd en we merken dat gasten dit erg lekker vinden. Uiteraard kunt u de schotel zonder uitjes bestellen. Hartelijk dank voor de tip en tot de volgende keer!
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Vanwege kerstborrel van mijn werk waren wij afgelopen donderdagavond hier geweest.
De gerechten bestonden uit kleine hapjes en ze waren lekker, behalve de mie. Die was voor mij iets te zoet. De ligging was me bekend, want ik at vaak boven bij Upstairs. De bediening was vriendelijk, vlot en oplettend. De ambiance was gezellig restaurant.
Beste Andre_tio,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de hapjes bij de kerstborrel hebben gesmaakt. Uw opmerking over de mie pakken wij op. Dank voor het doorgeven!
Graag tot de volgende keer!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Je hebt Van der Valk en je hebt Van der Valk. Zo simpel is het gewoon. Het ene restaurant van deze keten is zeker het andere niet. De vestiging in Voorschoten (De Gouden Leeuw) is er een in de buitencategorie. Het eten is bijzonder smakelijk, de ambiance gezellig en de bediening buitengewoon vriendelijk. Een topper in zijn genre. Een 7 voor het decor, omdat het niet bepaald trendy is. Verder niets dan lof voor dit restaurant.
Beste Tureluurs1962,

Bedankt voor deze mooie recensie. Goed om te horen dat ons restaurant u zo goed bevalt!

KarinMirjam .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Erg mooi ingericht en gezellig restaurant. De bediening was vlot en oplettend. De gerechten vond ik iets tegenvallen. Mijn man had scholfilet en vond het erg lekker. Zelf had ik kipfilet met spekjes en kaassaus. De kipfilet was erg droog en wat taai, de kaassaus was dun en zat weinig smaak aan. Kinderen hadden kindermenu met schnitzel. Was ook niet zo bijzonder... twisterpatat waren veel losse stukjes...
Desserts, coupe MontBlanc en Dame Blanche waren zeker lekker. Goed ijs en goede slagroom. Maar verder vrij eenvoudig geserveerd.
Het was allemaal niet slecht, maar voor de prijs de we betaalde had ik toch wel iets meer verwacht.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen uw ervaringen aan ons kenbaar te maken. We zullen uw opmerkingen met de chef-kok bespreken. Graag zien we u een volgende keer weer terug in ons restaurant!
Vriendelijke groet, Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Afgelopen week 2 keer heerlijk geluncht bij van de Valk Voorschoten tijdens een fietstocht.
Uitgebreide keuze aan lekkere en voordelig geprijsde gerechten. Zaterdag gingen we voor de uitsmijter ( 3 eieren met 3 brood, kaas, ham en rosbief, plus huzaren salade ), en panini met brie, gerookte kip en honing. Beide uitermate goed!
Vanmiddag hebben we elk de Eggs Benedict genomen; 1 met ham en 1 met zalm; minder royaal en wat duurder dan de gerechten van zaterdag, maar ook erg lekker en goed verzorgd.
Er staat nog veel meer op de kaart wat onze interesse heeft, dus we zullen ongetwijfeld vaker tijdens een fietstocht heel toevallig rond lunchtijd in de buurt van van der Valk zijn.
Beste heer Scheven,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat ons restaurant u zo bevalt! Graag tot de volgende keer!

TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Vanwege onze trouwdag vandaag wezen lunchen bij dit sfeervolle restaurant. Je kan er kiezen tussen het lunch-buffet met uitgebreide keuzes tussen warme en koude gerechten en a la cart. We kozen voor het laatste en kregen een mooie tafel aan het raam. De hele zaal was vrijwel vol, veel grote gezelschappen maar zeker niet storend. De kaart bood voldoende keus en de bediening was vlot en netjes. Met een heerlijke chardonnay genoten we van de geserveerde maaltijd. Bij mooi weer is het ook erg leuk om op het terras te eten. Dit restaurant is echt een aanrader!
Beste TonenPeter,

Bedankt voor deze mooie recensie. Erg leuk om te lezen dat wij een steentje hebben kunnen bijdragen aan jullie trouwdag. Graag tot de volgende keer!

Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met het gezin + aanhang zijn we hier wezen eten, icm een Live & Cooking-arrangement.
Locatie is mooi gelegen en er is voldoende gratis parkeergelegenheid.
Wat een grote (eet)zalen hebben ze daar! Voor deze eetzaal was blijkbaar zelfs een plattegrond nodig, van wat er zoal te verkrijgen was. Het was wel erg druk en een echte "all you can eat+drink-vreetschuur", met veel soorten lopend buffet hier en daar. Bij het bak+wok-gedeelde stonden vaak lange rijen mensen te wachten op hun eten, dat was minder geslaagd. Dus werd je min of meer aangewezen op de kant en klare warme of koude gerechten bij het buffet als je niet wilde wachten. Helaas waren sommige gerechtjes snel op en werd het ook niet altijd meer aangevuld. Personeel is druk bezig met drankbestellingen opnemen/serveren en servies afruimen, maar soms iets té druk, waardoor sommigen niet hun bestellingen konden doorgeven.
Later werd er plaats gemaakt voor verschillende soorten desserts waaronder diverse ijstaarten, glaasje met verse vruchtjes (die smaakten helaas niet zo vers meer, prikte op de tong) en er was nog een chocoladefontijn en je kon ijsbolletjes laten opscheppen. Genoeg keuze voor iedereen.
Toiletten zijn in orde, prijs/kwaliteit was wel oké, als je van veel drukte en bunkeren houdt. ;-)
Beste fijnproever,

Hartelijk dank voor uw recensie. Met uw opmerkingen gaan we aan de slag, zodat we de tevredenheid van onze gasten kunnen vergroten!

We kijken ernaar uit u en uw gezin in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ter gelegenheid van mijn verjaardag (ik werd 65) hebben we met de kinderen en kleinkinderen een uitgebreid diner besteld en geboekt voor een Live Cooking buffet. Het was een waar feest voor iedereen! Er stonden diverse (vrolijke) koks klaar die de door ons uitgekozen vis- of vleesgerechten à la minute voor ons bakten of grilden. Je kunt dus zelf precies samenstellen wat je wilt hebben en ook hoeveel. Een enorme keuze aan voorgerechten variërende van een stukje gerookte zalm met Hollandaise saus tot een palinggerechtje. Er was zelfs een Aziatische tafel met allerlei wokgerechten. Voldoende vlees, groeten en pasta's van goede kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en voorkomend en de kinderen werden ook leuk bezig gehouden met koekjes bakken etc. Daar hadden we geen omkijken naar gehad en zij hebben ook erg genoten. Erg leuk. Toen men in de gaten kreeg dat ik 65 was geworden werd ook nog een schotel met slagroom en een spuitfontein bij mij op de tafel geplaatst. De hele zaal zong: "Lang zal ie leven!" Feest dus en erg attent. Voor een feestje dus een echte aanrader.
Geachte heer Beerenfenger,
Hartelijk dank voor uw leuke en uitgebreide reactie. Wat ontzettend leuk om te horen dat het Live Cooking buffet u goed is bevallen. Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groet, Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw

Reactie van proever:

Het is beslist voor herhaling vatbaar! Tot gauw.
Timiens .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het eten bij van der valk is zoals je kan verwachten. Alles is goed te doen maar niks is bijzonder. De service daarin tegen laat te wensen over. Na een knoei incident van het personeel leek in eerste instantie de service goed maar nadat er weer contact opgenomen werd na een verpest kledingstuk was de coulance ver te zoeken. Het vervelendst was wie en wat er gezegt werd. Kennelijk eet het personeel papagaai want ze vallen graag in herhaling. Jammer dat er niet iets klantvriendelijks uitkwam.
ConnieVN .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Gisteren fantastisch gegeten met de familie: "Live cooking". Heerlijke verse producten en een ruime keuze. Ook glutenvrij eten was mogelijk. Zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug.