Van der Valk Venlo

Nijmeegseweg 90 5916 PT Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Venlo

Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanmiddag met een gezelschap van vier hier geluncht. Uiterst vriendelijk ontvangen en lekker in het netjes opgezet restaurant gezeten met airco (is vandaag 35 graden, wel zo lekker)
De bediening was ontzettend vriendelijk en adequaat. Totaal geen klachten hierover. De plaatsing van het restaurant is aan de snelweg en bij een drukke weg. Logisch, omdat het een van der valk hotel is, maar om lekker rustig te gaan eten is het minder geschik. Vind het restaurant er wel erg mooi uitzien. Heel verzorgt.

Het eten is ok. Typisch van der valk. Een ruime voldoende maar geen uitschieters. We hadden een bloemkool soep, een kip-saté en pasteitjes. Prijs/kwaliteit is prima.
Ghans B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wat een slecht Van der Valk restaurant is dit. Het vlees is niet goed bereid, de pepersaus moet je goed zoeken onder je droge kleine biefstukje van €23,50 en het brood op het broodplankje van bijna 4 euro is zo droog dat je net nog niet in stikt. De kruidenboter is net genoeg om 1 broodje mee te smeren, kan het ervan af! Eten tegelijk serveren? Daar hebben ze niet van gehoord. Een vertraging van meer dan 5 minuten, leuk hoor. Ook aan de bediening schort het nodige. Geen vriendelijke lach, sacherijnig, onverzorgd zoals lange kunst nagels (mag dit eigenlijk wel in de horeca ivm hygiëne?) en betweterig. Nee voor mij geen v/d Valk Venlo meer. Jammer.
Mwbeer .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Allereerst was de stoel nat omdat er geen kussens op lagen. (Hier kwam je pas achter als je ging zitten.)Mijn jurk was erg nat en daar werd als volgt op gereageerd door een serveerster met erg lange nagels (erg onhygiënisch) Ach das maar een beetje water droogt vanzelf. Vervolgens deden we de bestelling en er werd gevraagd hoe we de ossenhaas en varkenshaas wilden hebben. Wij hebben aangegeven medium. Toen het eten voor drie van de vier personen werd geserveerd en wij gelijk de serveerster erbij riepen dat het geen medium was maar doorbakken en daardoor droog was werd er eerst nog met ons in discussie gegaan. Dit was niet zo. Uiteindelijk zei diezelfde serveerster: nou het had idd iets meer rosé gemogen. Wilt u nu een nieuwe? Wij zeiden dat we het niet prettig vonden om dan weer te moeten wachten en we dan niet met zijn vieren tegelijk konden eten. Ze trok haar schouders op en liep weg. Vervolgens werd ook het 2de portie spareribs bezorgd. De eerste rib van beide porties was nog net te eten maar de tweede rib was van beide porties erg droog en taai. Wat dus opzij werd geschoven door beide personen die spareribs hadden besteld. Toen kwam die serveerster weer. Heeft het gesmaakt? Nee zeiden we. Nogmaals ons ongenoegen aankaartend over de varkens en ossenhaas en ook over de spareribs. Oh jullie hebben toch genoeg van de spareribs gegeten werd er gezegd (van de 2 ribjes p.p. was er 1 p.p gegeten maar beiden hadden de 2de laten staan) ja ik heb je toch aangeboden om nieuwe te laten komen zei de serveerster. Wij gaven nogmaals aan dat we tegelijk wilden eten. Ik heb je toch aangeboden alles te vervangen. Iets wat dus absoluut niet waar is. Dan hadden we in etappes gegeten wat nu ook in principe gebeurde. Er kon niets geregeld worden.
Wij zijn echte van der Valk gangers maar bij het filiaal in Venlo zie je ons nooit maar echt nooit meer. Wat een slecht eten en een slechte onbeschofte bediening.
Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vorige maand hier 4 dagen achter elkaar gegeten vanwege een verblijf in het hotel voor mijn werk. Het eten is helemaal niet slecht (behalve toen ik op 1 van de avonden GESNEDEN pasta kreeg voorgeschoteld! Mijn collega's waren er getuige van, ik verzin dit niet!), maar oh oh oh... op het gebied van service & hospitality kunnen de mensen hier nog wel wat leren. Wij hadden bonnen gekregen van onze opdrachtgever voor een 3-gangen menu. Het restaurant had er speciale pagina's voor op de menukaart, prima. Maar enige flexibiliteit was absoluut onmogelijk. Dat bleek meerdere keren. Vandaar dat ik heb besloten een recensie te schrijven. Ook hadden we recht op 2 drankjes: koffie, thee, bier of wijn. Ik vroeg om een muntthee, maar dat mocht niet. Zelfs niet toen ik vroeg of ik de thee in plaats van een glas wijn mocht bestellen, kreeg ik nul op het rekest. Ik vroeg de manager waarom en hij begon een heel verhaal over de inkoopprijzen van wijn en verse munt. Toen hij daarmee begon, heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Les 1 in de horeca zou moeten zijn: ga nooit in discussie met een klant! En zeker niet als die klant alleen maar een paar blaadjes munt in heet water vraagt (laten we wel wezen: waar hebben we het over?). En al helemaal niet als diezelfde klant in plaats van 3 gangen alleen maar een voorgerecht bestelt (géén hoofdgerecht)! Om dan nóg steeds een kopje muntthee te weigeren gaat echt ieder verstand te boven (ik mag toch hopen dat het hoofdgerecht een hogere inkoopprijs heeft dan 2 blaadjes munt). Thuis noemen wij een dergelijke houding 'sociale-dienstmentaliteit'. Alleen had ik dat eerder verwacht van het personeel (tenslotte hebben die zich aan de regels te houden, hoe raar ze ook zijn), maar niet van de manager van het restaurant...
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
met gezin hier gegeten, eten was erg goed, bediening snel en vriendelijk, het restaurant doet wel zakelijk aan maar komen zeker nog een keer terug.