Van der Valk Urmond

• Hollands
  • provincie Limburg
  • ...

Meer informatie over restaurant Van der Valk Urmond

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
en weer was het genieten bij deze van der valk. dit keer de rode curry met kip/garnalen en de sate (van de wereldgerechten-kaart) en een zalige Barolo-wijn (slechts 30 euro)
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk geluncht met een collega. Ik had de maaltijdsalade met garnalen, erg lekker, voor mij was dit voldoende, maar niet als je een grote eter bent. Mijn collega had carpaccio, zag er erg smaakvol uit. Bediening is netjes en snel. Entourage grote ruimte, kleden het wel steeds chiquer aan bij Van der Valk. Vanwege overnachting hadden we hier ook ontbeten, erg uitgebreid ontbijt buffet, met heel veel soorten eieren en zelfs wentelteefjes. Voor de lunch kan je trouwens ook kiezen voor buffet á € 15,00 pp, alleen hadden wij op dit moment meer kleine trek.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
showcoocking gebruik gemaakt, was een beetje vreemd dat je je vlees ging halen en daarna op je friet moest wachten, die je bij de ober bestelde. verder voldoende keus en smaakte goed. inderdaad wél veel verschil tussen v d valk hotels, ontbijt was super en heel uitgebreid
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n enorm verschil zit tussen de Vd Valk restaurants. Soms gewoon erg goed en soms gewoon heel matig. Bij deze Vd Valk was het erg matig.
Binnen 2 minuten na het opnemen van de bestelling kreeg ik al de bestelde mosterdsoep. Volgens mij een record, helaas was de kwaliteit slecht. Een waterige flauwe soep, die enigszins naar mosterd smaakt en behalve een paar mosterdzaadjes niets bevatte. Er naast een paar slappe halve boterhammen ipv het beloofde oerbrood. Met het hoofdgerecht was het helaas niet veel beter. De hertenbiefstuk was te ver gebakken en smaakte daardoor voor een deel meer naar lever. De biefstuk kwam vergezeld van een beetje zuurkoolstampot en een grote peer. De bijgaande saus was zelfs smerig. De friet was goed, maar helaas moest voor een klein schaaltje mayo € 1,25 worden betaald.
Vergezel
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Tja, van der Valk, ik ben er een beetje verdeeld over. Het concept hinkt op teveel gedachten. Aan de ene kant wil het een bepaalde luxe pretenderen (stevige prijzen; hoofdgerechten voor min. 20 euro), aan de andere kant heeft het toch een beetje een goedkoop luchtje (saladebar waarvan alles direct uit potjes van een groothandel lijkt te komen).
Ik was er op Kerstavond en het was er goed druk. Het duurde dan ook lang voordat we een menukaart kregen, daarna weer lang voordat de bestelling opgenomen werd. Op het eten zelf hoefden we dan weer niet buitengewoon lang te wachten.
Het jagers stoofpotje dat ik besteld had was zeer smakelijk, goede portie ook. De gebakken aardappels en de bijgeserveerde groente (bloemkool) zijn een beetje standaard.
Voor de vegetariërs is er 'keuze' uit slechts 1 gerecht, dus heb je pech als je dat toevallig niet lust..
Aan de kindermenu's wordt dan wel weer veel aandacht besteed, er is behoorlijke keus aan originele gerechtjes en het ziet er leuk uit.
Al met al hebben we er best goed gegeten, maar voor dat geld kan dat in de omgeving in smakelijkere, originelere en leuker ingerichte keukens.
John T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Na een zakelijke vergadering gelunched. Viel zwaar tegen. Lang wachten op bediening. Als je wat wilde bestellen dan werd je naar een collega verwezen die de bestelling opnam. Maar dat zou niet zo erg zijn als het eten goed was. Helaas was dit met afstand de slechtste club sandwich die ik ooit ergens gegeten heb. Aangebrand ontbijtspek, de roze mayonaise niet tussen de broodjes, maar in een apart bakje (wat moet je daar mee met een sandwich?). Geen plakjes kipfilet, maar stukken kip die prompt uit het broodje vallen. Het ergste waren de frietjes. Die waren niet apart geserveerd zoals je zou verwachten, maar er zaten een paar kleffe vlaamse frieten tussen de plakken al afgekoelde toast. Ja, je leest het goed, er zaten kleffe frieten tussen de koude toast in een club sandwich....

Paul E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wat een teleurstelling gebakken aardappelen waren slap en koud de groente was een lachertje bakje met koolrabi .
Ze waren ook nog vergeten te vertellen dat we gebruik konden maken van de salade bar
3 kleine stukjes vlees die gelukkig wel lekker was
Ons zien ze er nooit meer terug Duur en niet goed
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond hebben we ons tegoed gedaan aan het live cooking buffet. We hadden gereserveerd om 18.00 uur en bij binnenkomst stond ons tafeltje prachtig gedekt en ook de wijn en twee soorten water stonden klaar. Eerst wat geborreld met wat kaas uit de streek, hierna een bordje met zalm, haring en garnaaltjes met eigen gebakken brood. Heerlijk. Als hoofdgerecht tonijn rosé en hierna prima klaargemaakte lamskoteletjes met goed aangemaakte salade. Het nagerecht bestond uit ijs met warme chocolade. We hebben goed gegeten, met uitstekende bediening voor een schappelijke prijs. 31Euro voor eten en drinken onbeperkt.
Edkwint .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Helaas een mindere ervaring.
Wij hadden voor het sparerib menu gekozen zowel bij partner als bij mij was de eerste rib lekker de tweede was moddervet je kon er zo een vetlaag afschuiven de ober gaf ook aan dat dit niet goed was ik had gelijk geen trek meer afgesloten met een cappuccino deze was erg slap.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Op terugreis vanuit de Ardennen bij dit restaurant gestopt voor een snelle maaltijd. We kozen dan ook alleen voor een hoofdgerecht. Doordat hier diverse bijgerechten bij werden geserveerd én we tot onze verrassing ook gebruik mochten maken van het zeer uitgebreide saladebuffet, hadden we met slechts één gang toch een zeer complete maaltijd. We kozen voor courgette-taartjes met risotto en voor zwaardvis met wortelpuree, romanesco en geroosterde radijsjes. In beide gevallen was de opmaak van de borden niet bijzonder, maar smaakte alles goed. Het restaurant is zeer groot, maar door de slimme indeling merk je daar weinig van als je aan tafel zit. De dame die ons bediende was bijzonder vriendelijk en zorgde dat we ons welkom voelden. We zullen niet speciaal naar dit restaurant toe rijden, maar mochten we weer eens op doorreis zijn, dan zullen we hier met veel plezier weer even stoppen.
Dawson .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Op een zaterdagavond vroeg in de avond wezen eten, niet erg druk. Hrt voorgerecht, Urmond gehaktbrood en de carpaccio waren goed. Het hoofdgerecht de schnietsel waar vd Valk on bekend staat was droog en de presentatie belabberd; kaal bord met alleen vlees, geen schijfje citroen en of blaadje sla ter aankleding. De gebakken aardappels waren qua smaak goed maar veel te koud, de groente was echt niet lekker en ook niet kunnen ontdekken wat het nou was. Het andere hoofdgerecht van (bio)hamburger met aparte puntzak friet was goed en heet. De rode Merlot huiswijn was goed, alleen de glazen waren erg mistig/vuil bleek de spoelmachine te zijn, jammer want het ziet er niet fris uit. Prima avond uit eten te noemen, hier en daar een kanttekening maar voor het geld, bediening en locatie; goed.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
In de zoekmachine van Iens is het moeilijk om dit restaurant te vinden. Iemand heeft het onder Maastricht gezet, maar dat klopt van geen meter, want het restaurant is onderdeel van Van der Valk in Stein Urmond.
Ik heb het gevonden om deze recensie te schrijven. Het is een Van der Valk zoals er veel zijn in Nederland. Niet opvallend anders dan je hoopt.
De bediening is vriendelijk, maar wat duurt het lang voordat er iemand komt. En als je de kaart dan eindelijk hebt en een keuze hebt gemaakt, duurt het weer lang voor de bestelling opgenomen wordt.
Veel op de kaart heeft een stevige prijs voor een wegrestaurant, maar de gevulde paprika voor 13,50 euro is redelijk en lekker.
En voor eveneens 13,50 euro hebt je een portie zuurvlees met frieten. Heeft u ook mayonaise erbij? Ja, hoor en dan staat er apart 1,25 euro op de rekening voor de mayo. Een beetje zielig, dat hoort inclusief te zijn.
Deze keer een paar La Trappe tripel er bij genomen. Toch ook voor 4 euro per stuk.
Al met al was het in orde, maar voor een snelle hap ben je er niet vlot weer weg.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
elk jaar wel 1 of 2 keer hier overnachten en de ene keer is het wat beter dan de andere keer, maar dit weekend was het gewoon heel erg goed. een perfecte en correcte ontvangst, een goede bediening (ze was niet zo handig met het ontkurken van een heerlijke fles Barolo, maar een kniesoor die daar op let)

het eten, is echt op zijn "van-der-valks" , lekker, niet overdreven culinair maar zeer smaakvol, de juiste porties en een perfecte prijs/kwaliteit. een aanrader als je gezellig en tegen ee normaal tarief wilt dineren.
Prins N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Alles zomaar op bord gegooid en weinig/geen zorg aan besteed. Sliptong smaakloos en soep dik, veel room en uit balans. Aardappels, groente en friet niet warm en/of te lang gekookt. Niet smaakvol en zeker geen aanrader, ons zie je er nooit meer. De avond dat wij er waren was de kletskop de garnering. De combi met het gerecht doet er niet toe. Dus bij salade, sliptong en de buurvrouw bij de beef. Hoe halen ze in het hoofd om bij sliptong een kletskopkoekje te leggen als garnering......slaat echt nergens op.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
De kwaliteit/prijs van het ijs was niet om naar huis te schrijven en de vlaai waar Limburg trots op is leek niet vers, zelfs oud.
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
We hebben zeker 20 min moeten wachten voor er iemand iets kwam vragen. Er liep genoeg personeel maar schijnbaar wist niemand waar die kon helpen. Ook de drank brengen duurde een eeuwigheid.
Het eten: Boerensalade was heel erg goed de snitzel was werkelijk een aanfluiting. De friet was niet te eten de boontjes waren niet gaar. Echt dit had ik niet verwacht. Mij zien ze nooit meer bij van de Valk.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Mijn eerste reactie: erg duur. We hebben van de kaart gegeten en dat was voor 2 volwassenen en een kind net geen 100,--. De prijs-kwaliteitverhouding is niet zo geweldig. Het eten was goed, maar voor dit bedrag had het net ietsje beter mogen zijn. We hadden een zalmtartaar (ietsje te koud) met een sloot zeer scherpe wasabisaus, die de zalm wat overstemde. De tournedos met toebehoren was goed, de sorbet ook. De bediening was op zichzelf vriendelijk, maar niet van het niveau wat we bijvoorbeeld bij Van der Valk Blijdorp gewend zijn. In Urmond voel je je meer een nummer.... Jammer. Al met al een dure, maar toch leuke avond gehad.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Op een zaterdag met een grote groep van 19 personen deel genomen aan het life-cooking buffet bij Van der Valk in Urmond.
Het concept is dat je gedurende 3 uur voor € 29,00 gebruik kunt maken van een buffet, waarbij een aantal gerechten ter plekke worden bereid en waarbij de genoemde prijs inclusief de genuttigde drank is.
Welnu; dit is een aanrader.
Hotel / restaurant Urmond is recent verbouwd tot een warme sfeervolle lokatie waar het goed toeven is.
Bij aankomst stonden de flessen water, de rode en de (gekoelde) witte wijnen al op tafel.
Het eten is zeker voor een dergelijk buffet prima.
Mooie, gevarieerde en smakelijke gerechten en goed op temperatuur. attente bediening en een heel eerlijke prijs. Frites en (speciaal) bier kunnen worden besteld. De veelal jonge bediening doet haar best om het de gasten naar hun zin te maken.
Voor herhaling vatbaar.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Eerste avond beiden een heerlijke leverschotel gegeten, alleen de friet was koud en niet gaar. Op ons verzoek vervangen door wel smakelijke friet. Als nagerecht heerlijke Irish koffie. Tweede avond slibtong en lamskoteletten gegeten, welke we wel eens lekkerder hebben gehad. Bediening was matig maar wel vriendelijk. Door airco tochtig ook toen we een andere tafel vroegen waar wij overigens zelf ons inmiddels ingeschonken wijn mee naar toe moesten nemen. Het ontbrak beide avonden aan toezicht van een ouder persoon en er ontbrak leiding. Deze eetzaal mag wel wat vrolijker worden aangekleed met betere klimaatbeheersing.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
3 x een "tien" en dat is dus niet overdreven. afgelopen donderdag hadden wij na 3000 km op de motor behoefte aan een relaxte slaapplaats, een stevig glas bier en een goed diner en ontbijt. zodra je denkt/hoopt dat vdValk een driesterren-restaurant is dan moet je er nietr naar toe gaan. maar wil je heerlijk een garnalen-voorafje hebben, daarna goed klaar gemaakte mosselen en een stevige dame-blanche dat verdienen zij dus echt een "tien" want zowel de kwaliteit als de prijs zijn helemaal kloppend. de bijzonder vriendelijke bediening...daar kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen, want het gemiddelde restaurant scoort aanmerkelijk slechter. en dan de entourage/decor...perfecte plek om te zijn. oftewel...ik kom er graag weer terug.