Van der Valk Uden-Veghel

Nistelrodeseweg 10 5406 PT Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Uden-Veghel

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Samen met opa en tante gaan eten bij van der Valk in Uden. Personeel vriendelijk en interieur zag er netjes uit. Verheugde mij op een lekkere Snitsel. Kreeg echter een fabriekssnitsel. Samen geperst vlees. Deze was echt niet lekker. Had van zo'n restaurant en prijs wel een verse Smit wel verwacht. Bij ons in de cafetaria krijg ik wel een verse en voor 10 euro minder.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Na onze eetervaring van gisteren vandaag in Uden neergestreken om verjaardag familielid te vieren en gaan dineren en verblijven in hotel Van der Valk Uden-Veghel. Ik moet zeggen dat het eten smakelijk was, we hadden een proeverij en aspergesoep als vooraf. Zelf had ik het maandmenu met asperges met lamsduo. Mijn vrouw tournedos, erg mals. Aardig opgediend. Het dessert bij het maandmenu was aardig, cheesecake, maar blonk niet uit in creativiteit. We waren zeker niet ontevreden, ook niet over de bediening. Deze eetgelegenheden zijn immers redelijk grootschalig en kennen daarom minder intimiteit. Het is best geslaagd om hier een hapje te eten.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een gezellige avond met vrienden en collegae. Eten na een geslaagd symposium, ook in dit hotel. Verrassend fraai van binnen vormgegeven (zeker als je het afzet tegen de eenvoudige architectuur van de binnenkant). Goed eten, goede vlotte bediening. Voor mij nieuw: senioren-porties. De vitello tonato: anders dan anders, goed op smaak. De hoofdgerechten: allemaal prima. Meer dan voldoende bijgerechten. Weer eens wat anders dan een kindermenu. De wijnkaart is bescheiden. Weinig italiaans, maar de smaak was er niet minder om. En natuurlijk ontbrak de (mini)-appemoes met kers niet.
Alleen de inrichting is wat groots. Het had wat intiemer gemogen.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik had goede hoop dat het eten bij Van der Valk nieuwe stijl zou zijn. De chef-kok had voorheen een goed restaurant in Oss, dus was er vertrouwen. We waren met achten, mooie gelegenheid om van alles te proberen.
Het maandmenu zag er veelbelovend uit. We begonnen met gevulde Schotse zalm met dillecrème en forelmousse. Dat was mooi op smaak, echter het hoopje groenten miste een dressing. De parmaham met BBQ-groenten had een typische, niet lekkere rooksmaak, de tomatensoep was een beetje zurig. Mijn hoofdgerecht runderstaartstuk kwam lauw. Er werd aangeboden om het mee terug te nemen, of een nieuw te geven : ik vind het echter fijner om samen te eten met de anderen, dus ik nam het lauw voor lief. Een tafelgenoot bestelde het vlees met een pepersaus. Dat kwam echter niet en na een paar keer vragen werd gezegd dat er pepersaus bij zat : mooi niet dus. Het nagerecht kaas : super met op elk stukje kaas een ander nootje. Een tafelgenoot lustte geen rozijnenbrood, niemand kwam op het idee om er ander brood bij te serveren. Op het laatst was opeens iedereen weg, werd er geschrobd en gepoetst en was er weinig aandacht voor ons als bijna laatste gasten. Toen viel eigenlijk ook pas op hoe groot de ruimte is. Als het vol zit , valt dat niet zo op. We hadden er meer van verwacht.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Donderdag met zijn tweeën wezen lunchen op het terras, het zonnetje scheen lekker en het was redelijk bezet. De afstand tot de oprit van de A50 is voldoende om er geen last van te hebben.

De bediening was zeer vriendelijk en attent, de koffie lekker en de lunch redelijk.
Mijn Bagel zalm smaakte niet slecht maar het broodje was veel te taai, voor het BIO broodje boerenbrie van mijn echtgenoot gold hetzelfde.

De prijs van wat je er van mocht verwachten, met mooi weer zullen wij hier zeker nog wel een keer terug komen.
Sas V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Het personeel is zeer vriendelijke en aangenaam, het ontbijt was super lekker en alles wat je kan denken was er, alles heel vers en verzorgd. Het hotel is zeker een aanrader, modern en mooi ingericht. (zalig geslapen). In de skybar had wel iedereen een knabbeltje gekregen bij hun drankje en wij niet, mag best met 2 bemand zijn was een beetje druk en hebben dan ook lang gewacht.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Gisteren, op de terugweg van Arnhem naar Eindhoven, aangelegd bij Van der Valk Uden-Veghel. Als visliefhebber had ik geluk, want er was een actie met zeetong. € 19,50 voor een gebakken zeetong is niet duur, zeker niet als die dan ook nog goed smaakt. Een en ander werd keurig opgediend. Het personeel is vriendelijk en correct. Het interieur is goed verzorgd.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
hier met een familie uitje terecht gekomen. Dit restaurant is helaas zwaar onder de maat, de gerechten zijn vet en te zout en missen finesse. De bediening is erg slordig, vergeet bijna bij elke bestelling wel iets (inclusief een hoofdgerecht).
qua decor is het een standaard formule restaurant, weinig op aan te merken maar echt sfeervol is het niet.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Gisteren ben ik gaan eten bij Van der Valk Uden-Veghel. Het is duidelijk een vestiging volgens de nieuwe stijl van Van der Valk. Zowel de ontvangsthal als het restaurant ziet er keurig uit en ook de toiletten zijn zeer hygiënisch en schoon. Als voorgerecht had ik tomatensoep welke voortreffelijk smaakte. De schnitzel als hoofdgerecht was zo groot dat het erbij geserveerde praktisch onaangeroerd bleef. Jammer was het dat koffie die ik na nam nogal bitter was. Het bedienend personeel is uitermate vriendelijk.