Van der Valk Tiel

Laan van Westroijen 10 4003 AZ Tiel Nederland Kaart
31-344622020

Meer informatie over restaurant Van der Valk Tiel

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,2
6,5
Erg duur
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gerdaaa15 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Vanmiddag wezen lunchen, wij gaan iedere week 1 of 2 uit eten, ik heb nog nooit 1 rencensie geschreven maar wat ik vanmiddag meemaakte sloeg echt alles, mijn sandwich was lekker, niets bijzonder maar gewoon. Mijn man had een uitsmijter rosbief. De rosbief was helemaal gaar , het leek wel gekookt rundvlees en van de 3 boterhammen waren er net 2 belegd, we waren klaar met eten en vroeg de ober heeft het gesmaakt , waarop mijn man antwoorde nee,en zei wat er mankeerde , de ober pakte de borden en liep weg , na een aantal minuten kwam de ober met de rekening zonder dat we daarom gevraagd hadden, we waren stom verbaasd ,we zaten eigenlijk op een feedback te wachten , maar hij liep gelijk weer weg,we hebben het geld in de etui gedaan en perplex weg gegaan, voor ons een uitermate slechte ervaring. Nooit meer dat we daar nog naar toe gaan jammer dat het personeel zo slecht is , dat doet je zaak echt geen goed.
Inki- .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Alleen een hoofdgerecht gegeten. Maaltijd salade was erg smakelijk. De hoeveelheid sla wat karig. De schnitzel, friet, aardappel blokjes waren niet erg warm. De schnitzel was droog. Geen verse sperziebonen. We vonden het dus tegenvallen. Wel een vriendelijke bediening.
SusanneJoost .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Onlangs verbouwd, ziet er mooi uit: modern, kleuren, diversiteit in zitjes en tafels. De akoestiek is onvoldoende. Het restaurant is gevuld maar met 6 personen kunnen we elkaar lastig verstaan. De kaart: dure gerechten. Mooie combinaties, keuze uit hamburger, saté maar ook mixed grill vis en entrecôte. Het eten is lauw en koud. De stukjes vis (mixed grill vis 24,50) zijn klein, matig gebakken, de saus is lauw en heeft een vel. Bijgeleverde bloemkool was redelijk, friet lekker (mayonaise los bijbetalen 1 euro), gebakken aardappels zijn erg lekker door de kruiden. Kraanwater wordt niet geserveerd (halve liter water te bestellen). Kindermenu van keuze was uitverkocht. Tweede keuze werd zonder vermelding geserveerd met pomme duchesse (in plaats van de Duitse specialiteit "aardappelkoekjes"). De tevoren bestelde mayonaise werd niet gebracht.
De bediening deed zijn werk maar ongeïnteresseerd. Bij andere gasten werd hun plaats gewezen van een afstand. Ze werden er niet heen begeleid. Een vriendelijk woord zou veel goed kunnen doen!
Kortom: prijs-kwaliteit: ver onder de maat!
Mart W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Maandag middag rond 3 uur even een broodje geluncht. Na even zoeken kwamen we erachter dat dit op de tweede verdieping plaatsvond. We werden vervolgens vriendelijk ontvangen en kregen onze plek toegewezen. Na even kort zitten kreeg ik een cappucinno en toen kort in de kaart gekeken voor een broodje. Wat me wel opviel is dat het vrij lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen, na een minuut of 20/30 kwam het eten op tafel. Een broodje zalm die er heerlijk uitzag. Ondanks dat wel iets te royaal met de zalm. Na de buik vol te hebben gevraagd om de rekening. Voordat ze bij ons kwamen duurde opnieuw erg lang.. Verder zag alles er prima uit en de smaak was prima!
Lingeworld .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Live Cooking een prachtig concept, dit hebben we al in veel eetgelegenheden gedaan.
Wat ons hier opvalt is de zeer vriendelijke bediening en gastvrijheid, kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aannemen, top.
Het aanbod en variatie van het eten valt iets tegen in vergelijking met andere van der Valks.
Wat ook jammer is dat je moet wachten totdat er een stukje vlees of snack is gebakken, dit duurde af en toe veel te lang, jammer.
Dan wat absoluut niet kan, mag is dat er vlees en vis op dezelfde bakplaat wordt gebakken en dan ook nog een stukje vlees pakken met de tang waar je ook de vis mee pakt dit kan ABSOLUUT niet.
We mogen aannemen dat er toch professionele koks aan het werk zijn........ laat staan dat je een vis allergie hebt wat kan er dan gebeuren.
Hoop dat dit gauw wordt aangepakt, we zullen zeker een keertje terugkomen.
Succes en zie dit niet als negatief maar pak je voordeel hiermee!!
Hanskeus .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag uit eten bij hotel Tiel.
onze gastvrouw Danielle bood ons de menukaart aan en vertelde dat sedert 1 maart ook een verrassingsmenu werd geserveerd in het restaurant eventueel met een wijn arragement.
Wij probeerden het en? Een echte aanrader een verrassingmenu.
Chapeau een trapje hoger in de culinaire wereld.
We hebben genoten, een aanrader.

Grethe .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het schiet er echt geweldig uit. Zeer sfeervolle restaurants. Vriendelijk bediening, ruime keus uit gerechten. De scholfilet was enorm en heerlijk!! Ook de sushi al een keer geprobeerd. Er leuke toevoeging op het Van der Valk concept. Heerlijk kopje koffie met wat lekkers in de nieuwe koffiebar Chiccio. Gewoon top!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vanavond bij van de valk tiel gegeten met 5 personen!
eten was een zware tegenvaller,biefstuk niet medium en zeker niet mals en voledig rood en pezig!
varkensmedaillons waren vet en lekken op geplakt vlees onder en bovenkant was een dikke vette laag en daartussen vlees dat leek te zijn opgewarmt!
de hamburger was een slechte cafetariabiefstuk!
de porties groenten en friet waren veel te weinig!
de sushi was goed maar weinig!
kortom 4 van de 5 slecht en 3 mensen met onbestendig gevoel thuisgekomen,van de valk onwaardig!
nooit meer terug in tiel!
Chris
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Voorgerecht met hollandse garnalen was meer dan genoeg.
Prima gegeten chateau Briand was zoals ik had gevraagd Rood.

Bediening was prima en attent!
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Na de verbouwing is het decor enorm verbeterd. Het restaurant ziet er stijlvol uit. Het is wel erg rumoerig. Het eten is wat prima. Niet bijzonder maar wel smaakvol. Het personeel is aan vervanging toe, een frisse wind er doorheen is een must. Serveerster zijn niet erg vriendelijk en er wordt nogal eens wat vergeten.
Nace .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
op n woensdagavond geweest in t a la carte restaurant, t eten was goed en voldoende
de bediening was nog beter: supervriendelijke ober, goede suggesties, t was duidelijk iemand met veel ervaring!
het decor: supertrendy en toch heel sfeervol
voor herhaling vatbaar!
Jeanine1970 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Vanavond met vrienden onverwachts naar van de Valk Tiel geweest. Nieuw restaurant mogen bewonderen alles is nieuw en sfeervol.
Netjes ontvangen door manager en serveersters ook zeer vriendelijk en de tafeltjes staan gezellig en gelukkig niet te dicht op elkaar.
Modern aangekleed. Een afgesloten nette rokers ruimte waar je je thuis voelt.
Ontspannen gegeten, nette uitleg over de wijnen en zeer vriendelijke serveersters.
Eten was heerlijk en smaakvol bereid.
Ga zo door en voor diegene die nog in het oude restaurant zijn geweest ga terug en geniet van dit nieuwe restaurant en geniet van de sfeer. Een echte aanrader.
Groetjes Jeanine
Zustervandekeuken .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Een super malse biefstuk op die heerlijk gebakken was. Echt een aanrader.
Volgende keer maken we wel gebruik van de salade bar want iets meer groenten hadden er wel bij mogen zitten.

Verder top service we komen zeker nog eens terug!
Corné M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een keurig en sfeervol ingericht restaurant. De bewegwijzering naar de parkeerplaats en het restaurant liet wel iets te wensen over. Evenals het ontvangst. We twijfelden of we zelf een tafel konden uitzoeken of dat we naar een plaats gedirigeerd werden. Omdat dit door 1 iemand georganiseerd werd, was dit rommelig en werden mensen ongeduldig en gingen zelfstandig het restaurant in (en drongen dus eigenlijk voor). Er ontbrak structuur. Het eten was goed en lekker. Bediening was vlot. De bediening was in handen van Anneloes. Wat een vakvrouw! Ze had aandacht voor iedere gast, was vriendelijk, behulpzaam en had een erg goed gevoel voor humor! Een serveerster om zuinig op te zijn. Klasse! Je voelde je welkom en geen nummer.
Floran D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Jammer, niet duidelijk bij binnenkomst waar het restaurant is. Voorgerecht carpaccio te vochtig (of deze uit de vriezer was geserveerd) Vlees en Visbij hoofdgerecht goed. Alle groenten koud na melding kregen we na lang wachten nogmaals geserveerd. Medewerksters maakten excuus en serveerden een gratis consumptie. Het excuus was dat er een grote partij was en daardoor het restaurant niet goed werd bediend. Dit mag niet de reden zijn dat er onderscheid wordt gemaakt.
Top bediening eten minder.

Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Een heerlijk stukje vlees precies rood genoeg, maar weinig zo'n lekker stukje vlees gegeten in de horeca. De salade bar was wat ver weg, maar de ober bood aan om een schaaltje te halen. Het dessert duurde wat lang voor het kwam. We hadden onze koffie al op. Een minpuntje, de koffie was niet heet. Maar toen we dat melden kregen we een heerlijk nieuw heet bakje koffie. Zeker voor herhaling vatbaar. Deze ober verdient een grote pluim.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
De inrichting.
Duidelijk net geopend alles rook nog nieuw en moest hier en daar nog worden afgewerkt.
Het zag er prima uit en in vergelijking met het oude restaurant een verbetering

De Menukaart
Duidelijke en nette menu kaart

Het Personeel.
Vriendelijk personeel met oog voor de klant..
Het meisje uit de bediening zei eerlijk dat alles nog nieuw was en het dus nog niet helemaal vlekkeloos verliep.
Iets latet kwam ze terug om meetedelen dat onze bestelling even was blijven hangen, en er zo aan zou komen

De beleving.
Leuk restaurant voor langs de weg.
Het eten was prima en voor een goede prijs
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Voor de lunch hier met een collega verzeild geraakt. Hij bestelde een omelet met een glas melk, ik een saté met friet en een spa rood. Deze laatste werd een flesje huiswater met bubbels (ongevraagd). Het eten wat op zich prima (wat je mag verwachten bij een Van der Valk), alleen het huzarensalade smaakte nogal muf: Die hebben we laten staan. De gebakken ananas bij de saté was dan wel weer lekker.
Verder correct geholpen.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren met de familie ivm verjaardag bij Van der Valk wezen eten. De ingang van het restaurant is eigenlijk onduidelijk aangegeven, evenals het parkeren. Heel vreemd dat er recht voor het restaurant een Tango zit en ernaast een carwash?? Het restaurant zit boven de ingang en gaf een rommelige indruk. Binnen was het snikheet en ook de open keuken gaf een onrustige indruk. . Vooraf een makreelapreftiefje. Was grappig, maar weinig spannend. Waarom niet gezellig wat versgebakken broodjes op tafel met wat olie. We hebben verschillende soepen besteld, uien, kippen en tomatensoep. Deze waren alledrie veels te zout. Het 'platte' water kregen we geserveerd in een fles waar met grote letters BRUISEND op stond. De flessen voor plat water lagen in de spoelkeuken. Zeer onprofessioneel. Nu heb je echt het idee dat je kraanwater krijgt. En om 18.00 heb je je zaakjes toch op orde? De gerechten waren wel smakelijk, maar de opmaak van de borden kan echt niet meer in 2015. Vergeleken met Van der Valk Houten was het net of we back in de 70-ties terechtgekomen waren. Een heel fantasieloze salade erbij en verder alleen een bakje kansloos doorgekookte witlof. Allemaal heel mager en gaf zeker niet het -gezellig uit eten- gevoel. Opmerkelijk dat er zulke grote verschillende tussen de Van der Valks zijn. Na de rekening betaald te hebben kregen we een schoteltje met drie zakjes pepermuntjes. Waarom niet 5? Nee... want er zaten meerder pepermuntjes in 1 zakje. Zo flauw en zo afgemeten. Waardeloze ervaring dus en voor on NOOIT Van der Valk Tiel meer.