Van der Valk Tiel

Laan van Westroijen 10 4003 AZ Tiel Nederland Kaart
31-344622020

Meer informatie over restaurant Van der Valk Tiel

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,2
5,3

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Tiel

K. H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
bediening na 20:00 moet je niet meer van uit gaan. dan hebben ze meer oog voor het alvast gereed maken van de ontbijt tafels voor volgende dag. drankjes duurt errg lang, fouten bij bestelling en dessert kaart maar zelf gehaald. minste vd valk (wat bediening betreft) totnu toe. eten was goed en dat maakt e.e.a wel goed.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Met een vriendin afgesproken om te gaan lunchen in het hotel. Zij bleek helaas in de file te staan, waardoor ik een poos op haar moest wachten. De bediening liet echter ook nogal op zich wachten. Aantal keren naar de serveerster gewenkt/ gezwaaid, maar ze kwam maar niet. Toen ze mijn tafel passeerde haar aangesproken en een latte macchiato kunnen bestellen. Eer dat deze geserveerd werd was het weer een kwartier later en de koffie was lauw. De lunch zelf was ook niet in orde. Bij de Tuna melt tosti, tonijn mét kaas, was de kaas vergeten (?), de warme zalmsalade verzoop in de citrusdressing en de bestelde verse jus d’orange werd nooit gebracht. Erg vervelende lunch gehad. Meer dan jammer. Ik zie dan ook graag een reactie van u tegemoet.
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kwaliteit van het eten is erg afhankelijk van wat je besteld.
Bediening is grotendeels niet heel vriendelijk, sommige vrij koud en zeer matig tot niet alert. Het duurt erg lang voordat de bediening de bestelling komt opnemen en ook het afruimen van de tafel laat lang op zich wachten.
Als je aangeeft dat je graag geholpen wilt worden komen er meestal “excuses”.
Zonde, ambiance is prima! Maar uiteindelijk is het de service die het echt een mooie ervaring kan maken!
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Kwaliteit van het eten is erg afhankelijk van wat je besteld.
Als je aangeeft dat je graag geholpen wilt worden komen er meestal “excuses”.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezien het lage prijsniveau kun je natuurlijk niet teveel verwachten, maar ons diner sloeg werkelijk alles. De bediening liet tijdens het uitserveren mijn schnitzel op mijn schoot vallen en bood niet aan een nieuw exemplaar te halen. De schnitzel smaakte naar vis, waardoor ik vermoed dat deze in hetzelfde vet gebakken (het leek wel gefrituurd?) was als de vis op de kaart. De Black Angus Burgers smaakten zompig en waren niet gaar en de chocoladesaus van de Dame Blanche was koud. Bovendien duurde het veel te lang voordat de tafel afgeruimd werd toen we klaar waren met eten. Voor ons nooit meer Van der Valk!
Nettie A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Maandag jl. wezen dineren. Carpaccio vooraf besteld. Zaten allemaal taaie witte stukken in. Dit gemeld bij de bediening. Dame was behulpzaam, vond dat dit niet mocht en zou kijken wat ze kon doen. Blijkbaar niks, want ze is er niet meer op teruggekomen en op de rekening stond gewoon de carpaccio vermeld. Erg slecht dit.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vandaag wezen lunchen bij Van der Valk in Tiel. We waren er na de verbouwing niet meer geweest. Hotel en restaurant en alle andere facilileiten zijn indrukwekkend. Moderne, eigentijdse inrichting. Het doet bijna een beetje Amerikaans aan... zeker ook met het casino. We hebben samen geluncht. Ik had een Flammkuchen met zalm en mijn partner een 12-uurtje. Flammkuchen was lekker en royaal. Het twaalf uurtje viel beetje tegen. Gewoon 'fabrieksbrood' en verder fantasieloos gerecht. Voor Tiel en omgeving mooie aanwinst. Zeker als je het vergelijkt met wat het was geweest.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Uitstekende bediening, Van het decor ( de omgeving, inrichting) moet je houden, allemaal nogal zwaar aangezet op het kitscherige af. We aten beiden een maaltijdsalade. We vonden het lekker hoewel ik bij de caesarsalade toch het vermoeden had dat de stukken kip al wat langer dan gewenst op consumptie hadden liggen wachten. De geitenkaassalade die mijn partner had besteld, was goed. Dit restaurant krijgt een herkansing.
Beste,
Bedankt voor uw feedback en hopen u snel weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Het Van Der Valk Tiel team
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
even snel lunchen dacht ik werden snel geholpen ging voor de uitsmijter rosbief. 10 min later zie ik de serveerster staan praten met gasten en borden in haar hand wat zeker een minuut of 4 duurde wat bleek zij had ons eten bij zich wat al bijna koud was.
door de haast heb ik hier niet over gezegd maar de rosbief had niets te maken met rosbief gaar vlees wat leek op fricandeau en oud tijger brood heb hier iets over gezegd ober loopt weg en komt vervolgens met rekening terwijl ik nog wel koffie lusten.
ben gefrustreerd de zaak uit gelopen wat een aanfluiting.
Beste,
We betreuren uw ervaring en willen graag in contact met u komen.
Kunt u ons uw contact gegevens sturen op chris.raaijmakers@tiel.valk.com.

Met vriendelijke groet,
Van der Valk Team Tiel
Gerdaaa15 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Vanmiddag wezen lunchen, wij gaan iedere week 1 of 2 uit eten, ik heb nog nooit 1 rencensie geschreven maar wat ik vanmiddag meemaakte sloeg echt alles, mijn sandwich was lekker, niets bijzonder maar gewoon. Mijn man had een uitsmijter rosbief. De rosbief was helemaal gaar , het leek wel gekookt rundvlees en van de 3 boterhammen waren er net 2 belegd, we waren klaar met eten en vroeg de ober heeft het gesmaakt , waarop mijn man antwoorde nee,en zei wat er mankeerde , de ober pakte de borden en liep weg , na een aantal minuten kwam de ober met de rekening zonder dat we daarom gevraagd hadden, we waren stom verbaasd ,we zaten eigenlijk op een feedback te wachten , maar hij liep gelijk weer weg,we hebben het geld in de etui gedaan en perplex weg gegaan, voor ons een uitermate slechte ervaring. Nooit meer dat we daar nog naar toe gaan jammer dat het personeel zo slecht is , dat doet je zaak echt geen goed.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Alleen een hoofdgerecht gegeten. Maaltijd salade was erg smakelijk. De hoeveelheid sla wat karig. De schnitzel, friet, aardappel blokjes waren niet erg warm. De schnitzel was droog. Geen verse sperziebonen. We vonden het dus tegenvallen. Wel een vriendelijke bediening.
SusanneJoost .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Onlangs verbouwd, ziet er mooi uit: modern, kleuren, diversiteit in zitjes en tafels. De akoestiek is onvoldoende. Het restaurant is gevuld maar met 6 personen kunnen we elkaar lastig verstaan. De kaart: dure gerechten. Mooie combinaties, keuze uit hamburger, saté maar ook mixed grill vis en entrecôte. Het eten is lauw en koud. De stukjes vis (mixed grill vis 24,50) zijn klein, matig gebakken, de saus is lauw en heeft een vel. Bijgeleverde bloemkool was redelijk, friet lekker (mayonaise los bijbetalen 1 euro), gebakken aardappels zijn erg lekker door de kruiden. Kraanwater wordt niet geserveerd (halve liter water te bestellen). Kindermenu van keuze was uitverkocht. Tweede keuze werd zonder vermelding geserveerd met pomme duchesse (in plaats van de Duitse specialiteit "aardappelkoekjes"). De tevoren bestelde mayonaise werd niet gebracht.
De bediening deed zijn werk maar ongeïnteresseerd. Bij andere gasten werd hun plaats gewezen van een afstand. Ze werden er niet heen begeleid. Een vriendelijk woord zou veel goed kunnen doen!
Kortom: prijs-kwaliteit: ver onder de maat!
Mart W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Maandag middag rond 3 uur even een broodje geluncht. Na even zoeken kwamen we erachter dat dit op de tweede verdieping plaatsvond. We werden vervolgens vriendelijk ontvangen en kregen onze plek toegewezen. Na even kort zitten kreeg ik een cappucinno en toen kort in de kaart gekeken voor een broodje. Wat me wel opviel is dat het vrij lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen, na een minuut of 20/30 kwam het eten op tafel. Een broodje zalm die er heerlijk uitzag. Ondanks dat wel iets te royaal met de zalm. Na de buik vol te hebben gevraagd om de rekening. Voordat ze bij ons kwamen duurde opnieuw erg lang.. Verder zag alles er prima uit en de smaak was prima!
HaTiLe .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Live Cooking een prachtig concept, dit hebben we al in veel eetgelegenheden gedaan.
Wat ons hier opvalt is de zeer vriendelijke bediening en gastvrijheid, kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aannemen, top.
Het aanbod en variatie van het eten valt iets tegen in vergelijking met andere van der Valks.
Wat ook jammer is dat je moet wachten totdat er een stukje vlees of snack is gebakken, dit duurde af en toe veel te lang, jammer.
Dan wat absoluut niet kan, mag is dat er vlees en vis op dezelfde bakplaat wordt gebakken en dan ook nog een stukje vlees pakken met de tang waar je ook de vis mee pakt dit kan ABSOLUUT niet.
We mogen aannemen dat er toch professionele koks aan het werk zijn........ laat staan dat je een vis allergie hebt wat kan er dan gebeuren.
Hoop dat dit gauw wordt aangepakt, we zullen zeker een keertje terugkomen.
Succes en zie dit niet als negatief maar pak je voordeel hiermee!!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag uit eten bij hotel Tiel.
onze gastvrouw Danielle bood ons de menukaart aan en vertelde dat sedert 1 maart ook een verrassingsmenu werd geserveerd in het restaurant eventueel met een wijn arragement.
Wij probeerden het en? Een echte aanrader een verrassingmenu.
Chapeau een trapje hoger in de culinaire wereld.
We hebben genoten, een aanrader.

Grethe .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het schiet er echt geweldig uit. Zeer sfeervolle restaurants. Vriendelijk bediening, ruime keus uit gerechten. De scholfilet was enorm en heerlijk!! Ook de sushi al een keer geprobeerd. Er leuke toevoeging op het Van der Valk concept. Heerlijk kopje koffie met wat lekkers in de nieuwe koffiebar Chiccio. Gewoon top!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vanavond bij van de valk tiel gegeten met 5 personen!
eten was een zware tegenvaller,biefstuk niet medium en zeker niet mals en voledig rood en pezig!
varkensmedaillons waren vet en lekken op geplakt vlees onder en bovenkant was een dikke vette laag en daartussen vlees dat leek te zijn opgewarmt!
de hamburger was een slechte cafetariabiefstuk!
de porties groenten en friet waren veel te weinig!
de sushi was goed maar weinig!
kortom 4 van de 5 slecht en 3 mensen met onbestendig gevoel thuisgekomen,van de valk onwaardig!
nooit meer terug in tiel!
Chris
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Voorgerecht met hollandse garnalen was meer dan genoeg.
Prima gegeten chateau Briand was zoals ik had gevraagd Rood.

Bediening was prima en attent!
eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Na de verbouwing is het decor enorm verbeterd. Het restaurant ziet er stijlvol uit. Het is wel erg rumoerig. Het eten is wat prima. Niet bijzonder maar wel smaakvol. Het personeel is aan vervanging toe, een frisse wind er doorheen is een must. Serveerster zijn niet erg vriendelijk en er wordt nogal eens wat vergeten.
nace .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
op n woensdagavond geweest in t a la carte restaurant, t eten was goed en voldoende
de bediening was nog beter: supervriendelijke ober, goede suggesties, t was duidelijk iemand met veel ervaring!
het decor: supertrendy en toch heel sfeervol
voor herhaling vatbaar!