Van der Valk Sneek

Meer informatie over restaurant Van der Valk Sneek

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Sneek

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een geweldig restaurant en dat niet alleen. Ook het hotel is de moeite waard om te boeken !
Mooie kamers, geweldige service.
Zwaantje Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geluncht op het terras buiten. Mooie zaak. Eten was ook goed. Bediening op terras onprofessioneel en ongeorganiseerd. Komen niet vragen of je nog iets wilt drinken en dat was bij meerdere tafels het geval. Bediening is druk met onderonsjes wat onfatsoenlijk over kwam. Bijv doorpraten met collega verderop en ondertussen drinken op tafel serveren. Van der valk onwaardig wat mij betreft.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Op terugreis neergestreken voor een lunch bij dit van der valk restaurant. We konden nog meedoen met een lunchbuffet en daar hebben we dan ook voor gekozen. Wat een keuze! Heerlijke vissoorten, vleessoorten, smoothies in allerlei soorten en ook vers bereidde keuzes die op bakplaten werden bereid. Top en dat voor een heel mooi bedrag wat een all Inn prijs was. Goed om te onthouden.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Onderweg vaak geslapen in een hotel van deze keten. Het ontbijt was altijd prima. Maar omdat we onderweg waren hebben we gekozen om eens een lunch buffet uit te proberen. Een heerlijke uitgebreide lunch voor €15,- Nou dat is zeker een aanrader. Een buffet met van alles erop en eraan. Warme en koud. Je kunt zelf je salade samenstellen met vissoorten, paling, zalm garnalen. Of een lekkere warme hap van vleeskroketten tot lasagne. En versgebakken brood. Nou dit is voor herhaling vatbaar. En dat dachten meerdere mensen. Het is er behoorlijk druk. Dus misschien even (vanuit de auto) reserveren is aan te raden.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. Vlotte bediening. Hier geluncht. Verse jus in een groot glas! Gekozen voor de Sneeker boerenomelet. Lekker maar had nog wel wat extra spek kunnen hebben. Geserveerd met lekker oerbrood. Helaas machinaal gesneden. Met de hand gesneden doet het brood meer recht.
Een schaaltje met lekkere huzaren salade maakte het geheel af.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We waren 2 nachten in dit mooie hotel. De eerste avond aten we met z'n tweeën in het grote restaurant dat door de inrichting toch niet massaal aandoet. Uiterst gastvrije en vriendelijke bediening. We kozen voor de special: grote garnalen op een bedje van gegrilde groenten, royale bijgerechten met als knipoog naar het verleden appelmoes met een kers. Niet net als vroeger uit een potje maar vers, Van der Valk gaat met zijn mee! De huiswijn was prima en de cappucino ook. We hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
De 2e avond aten we met een groot gezelschap een mooi 3 gangen menu. Jammer dat de hoofdgerechten wat droog waren, al begrijpen we dat het moeilijk is om 120 varkensmedaillons en kabeljauw warm en precies goed te serveren. Ook nu was de bediening vlot en vriendelijk.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ten eerste een enorm compliment voor het personeel en de gastvrijheid waarvan wij hebben mogen genieten. De bediening was meer dan perfect, hartelijk en warm! Er was niets te moeilijk om het ons met onze moeder in een elektrische rolstoel naar ons zin te maken. Bedankt hiervoor!
Wat betreft het eten kan ik ook alleen maar een compliment geven. Mooi geportioneerde voorgerechten. Als voorgerecht hadden we de garnalen, de salade met feta en olijf en de uiensoep. Alles was goed op smaak en heerlijk!

Als hoofdgerecht hadden we de tournedos waarbij het bij een van ons iets te gaar was. Dit werd wel zeer naar tevredenheid opgelost. Ook had een van ons de kalfslever waarvan ze zeer genoten heeft. De bijgerechten waren vers en mooi beetgaar.

Nogmaals, we hebben genoten van dit bezoek!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Op oudjaarsdag hier gegeten. Meer uit het oogpunt dat alles in Sneek dicht was na 18:00 uur. Omdat wij verbleven in het hotel konden wij gebruik maken van het dinerbuffet. Dat was jammer want wij hadden ons verheugd op het wild menu (a la carte). Ondanks dat was het diner buffet prima. Niet bijzonder. Bediening was vriendelijk en prima (geduld is een schone zaak). De eetzaal doet groot aan maar je zit er wel prima.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Hier vandaag geluncht,lunch was prima in orde,maar de bediening was ongeintresseerd bezig.Ontvangst koel en naar een tafel gestuurd,10 minuten gewacht voordat wij de kaart kregen. Wij kregen onze bestelde drankjes en gaven onze lunchgerechten op.Na 25 minuten wachten kregen wij onze lunchgerechten,daarna hebben wij niemand meer aan tafel gehad die vroeg als het smaakte of als wij nog een drankje wilden.Tot overmaat moest ik zelf naar de bar toelopen om te betalen.Als het nou super druk was geweest had ik er vrede mee gehad,maar dat was het niet
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Van der Valk Sneek bezocht, vanwege een afspraak. Prima ontvangst, attente bediening en mooie aanleiding van het restaurant. Ik was er net iets later dan lunchtijd, maar kreeg direct de kaart toen ik er om vroeg. Doorsnee keuze van uitsmijter, omelet, etc. Gekozen voor het twaalf-uurtje, te weten een uitsmijtertje met ham, een kroket en toastbrood met zalm. Keuze uit wit of bruin brood. Fraai opgediend, vers brood met knapperige korst en een klein ongeopend potje Maille mosterd. Alles was goed. Bediening hield goed in de gaten of alles in orde was, zonder opdringerig te zijn.
hendrikje59 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
warm en koud buffet voor ongeveer 180 personen; zéér trage doorloop, merkwaardige opstelling van borden, opstopping en onduidelijk leiding in wanneer welke tafel mocht aansluiten. Sommige gasten sloten al voor de 2e keer aan terwijl 1/3 van de gasten nog niks had gehad. Wiebelende tafel en stoelen. Onleesbare bordjes van wat er in de bakken zat. Salades van het koud buffet waren 'nattig', klef; wel lekker brood. Warm was goed, maar wat varkenshaas zou moeten zijn, was dat niet of anders was het een 'oude zeug' zo taai en weinig smaak. Dessertbuffet ging zo mogelijk nóg trager, want opscheppen lukte niet; alles bleef aan de opscheplepel hangen en de tafels stonden propvol. Was ook erg zoet. Er was wel voldoende. Lopend buffet voor zo'n grote groep vereist meerdere opscheproutes en strakke leiding van het personeel; dat was er nu niet.
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vroeger was van der Valk toch een beetje doorsnee troef maar tegenwoordig krijg je zowaar een luxe gevoel wanneer je er binnenstapt. In Sneek wordt je gastvrij en professioneel ontvangen en naar je plaats gebracht. De menukaart is overzichtelijk en de gerechten die ik tot nu toe heb gegeten allemaal prima. Simpel maar dat wordt meer dan gerechtvaardigd door de aangename prijzen. De uitstraling van de zaak geeft je het gevoel dat je echt even uit eten bent. Heel fijn.
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We hebben een 3-gangen keuze diner genomen dat deel van een arrangement uitmaakt. Na een vriendelijke ontvangst ging het snel bergafwaarts. Na 10 minuten wachten werd ons verteld dat men geen menukaarten had. 5 minuten later kregen we er een. Alvast een drankje genomen: Wieckse Witte in een Amstel glas. Bestelling gedaan, na enige tijd kwamen de voorgerechten: Eén garnalencocktail en een boeren groentesoep. Tot zover nog weinig aan de hand. Daarna bijna een uur op een hoofdgerecht gewacht. Hamburger "Gerrit" was gewoontjes, burgers leken niet van vers vlees, maar de sliptong van mijn vrouw was slecht gebakken zodat het vis moeilijk van de graat kwam. De onderkant dreef in het vet. De bijgerechten: Broccoli, rode kool blokjes en aardappelblokjes waren lauw en smaakloos. Daarbij hadden we ook nog verkeerd bestek bij het hoofdgerecht gekregen. Dan maar wachten op het dessert. Gewoon een Dame Branche. Daar kan weinig fout aan zou je denken. Helaas zaten de ijsbolletjes vol met bevroren water, dus zelfs dat was een tegenvaller. Afijn... Het hele avontuur duurde bijna twee en half en was een slechte ervaring.
Monami .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Wij gaan vaak op zondag na van der valk Sneek voor het brunchbuffet. Super lekker uitgebreid brunchbuffet. Heerlijke voorafjes en veel keuze. Een gezellig sfeer.
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
We vonden op deze warme avond een tafeltje buiten, lekker bij het water. Het tafeltje was achteraf wat te klein om met zijn tweeen aan te eten, maar dat is bijzaak. We hadden weinig tijd en gaven dat aan aan de bediening. Ze zorgde dat we vlot onze bestelling kregen. Klein broodje vooraf met zelfgemaakte kruidencreme, daarna ossenhaaspuntjes en snitzel. Vlees was prima van smaak, grote porties. We hadden erg veel patat, twee puntzakken, ws een vergissing... Witlof was heerlijk, appelcompote ook. De sla zou eigenlijk met een andere dressing aangemaakt moeten worden, het smaakte als slasaus. We vonden de mayonaise zuur smaken. Maar verder dik tevreden!
smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het eten was prima, zoals we bij Van der Valk gewend zijn. De service was traag en elk glas dat we kregen (de bierglazen) daar was een hoek af. Tevens hadden ze decoratieve dieren op tafel gezet die aan moeten kunnen, maar ze hadden de batterijen eruit gehaald... Praktische locatie, vlakbij de A7/ringweg Sneek.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Wij hadden 2 overnachtingen in het hotel. Na een uitgelopen fietstocht hadden we geen puf meer en vroegen of het mogelijk was, ondanks dat we niet gereserveerd hadden er toch een tafeltje was. De bediening deed zijn best en binnen 5 minuten zaten we aan tafel met meteen een ober die onze prosecco bracht. Toen hier geen bubbels in bleken te zitten kregen we meteen excuses en een nieuwe. Biefstuk was mals en precies zoals we besteld hadden. Groente met een lekkere bite. Daarna nog een drankje gedronken bij de haard, waarbij met 1 druk op de knop een ober verschijnt. Mooi hotel, en ook de lunch en het ontbijt was hier uitstekend verzorgd. Echt een aanrader.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Voor de vis liefhebber genoeg keus. Vlees weinig keus, vergeleken met andere vd valk`s de slechtste. Tot nu toe is vd valk te Spier naar onze mening de beste met evenredige keuze tussen vlees en vis. Ook duurde de bediening lang bij Sneek. De ossestaartsoep smaakte nergens naar, ja naar zout.

Jammer, je betaalt meer
Emanuel56 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Daags naar de Lindenhof zijn wij naar Sneek gereisd waar we op 1 en 2 januari 2015 hebben gegeten en overnacht. Je zou zeggen dat er een tegenstelling moet zijn om van een 2 sterren restaurant af te dalen naar een VanderValk. Niets is minder waar. We hebben 2 avonden heerlijk gegeten en op de eerste avond genoten van een proeverij van vis, vlees en kaas, stoofpotje en boerderijkip. De tweede avond van mosterdsoep, wildsoep en een erg goede Angus biefstuk. We hebben ervan gesmuld. De Verdejo en Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc zijn goed en aan te bevelen. Over de bediening niets dan lof. De bediening is ervaren in gastheerschap, voorkomend en aardig.
Prinsenila .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op eerste kerstdag hier gegeten met hoogbejaarde ouders en bijna volwassen zonen. Vorig jaar ook al, zo goed bevallen, dus nu weer. je kunt voor-tussen-hoofd- en nagerecht kiezen van een (kerst-)menukaart. Keuze is vooral in de hoofdgerechten ruim (ik geloof 7). Het was ook dit jaar weer erg goed. De restaurantzaal is enorm, maar leuk aangekleed en warm van sfeer. We gingen al om 16.30 aan tafel, het eerst mogelijke reserveringstijdstip, maar waren zeker niet de enige. De zaal zat al gauw halfvol, later helemaal vol. De bediening is vriendelijk, deskundig en ontspannen. Het eten is smakelijk, goed bereid en vers. Er kwam meteen een extra portie patat voor de jongemannen. Fijn dat meteen begrepen wordt dat die niet snel verzadigd zijn. Met kerst is dit restaurant vooral gevuld met families van meerdere generaties, weinig tafels met twee personen gezien.