Van der Valk Schiphol

Rijksweg A4 3 2132 MA Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Schiphol

Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Samen met mijn vrouw en nichtje op een zaterdagavond gegeten. Zonder te reserveren een mooi plekje bij het raam. Vriendelijk en professioneel personeel en ze werken nog snel ook! Het eten was smaakvol. Ik had de Prince of the Sea genomen, drie gebakken sliptongen met Hollandaise saus. Beetje zoutig maar voor de rest lekker. De vis was precies goed gebakken. Ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten. We hadden geen tijd meer voor een toetje. De volgende keer als we in de buurt zijn nog maar eens langsgaan.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij met nog 100+ gestrande passagiers zijn hier tijds ons verblijf god in de watten gelegd.
Het KLM menu voor gestrande reizigers is een goed alternatief t.o.v. het reguliere a la carte. Het personeel loopt hard en kijkt vriendelijk. Je wordt hier uiterst professioneel geholpen. Daar het bijna iedere avond vol is is een reservering handig. Indien er geen reservering van te voren is gemaakt dan is het mogelijk om even te wachten met een pager. Bediening top. De mensen hebben plezier in het werk. Eten is hier goed en ruim voldoende.

Aanbevelenswaardig:
Steak en het worteltaart dessert.

Tip: alle longdrink glazen nog even langslopen, bij veel glazen zit namelijk een barst of is een chip missing.

Petra D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wij hadden een overnachting ivm vakantie portugal . Met onze zoon van 15 hadden we een 3 pers kamer , wauw wat waren wij verbaasd ; echt een hele grote kamer ! Voordat we een dagje Amsterdam gingen doe n even een lunch gehad in het hotel ; was goed , niet bijzonder , aankleding wel heel mooi ! Vanuit dit hotel kan je met een bus naar schiphol en daarvandaan met de trein naar hartje Amsterdam (goede service) wel jammer dat we smorgens( 5.15 uur) voor onze vlucht niet met deze bus konden , ja tegen betaling maar ja dan konden we net zo goed onze auto op schiphol zetten !!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met z'n drieën bij Van der Valk Schiphol gaan eten, vanwege de geprezen vispalet King of the sea.
Aardige bediening, de hele avond dezelfde, dat maak je ook niet altijd mee. Kleine opmerking, en men heeft door dat we de tijd willen hebben om bij te praten. Wilt u nog even wachten met het volgende gerecht? OK dan, komt over een kwartier.
Het palet staat op het menu voor twee, maar wordt bij navraag gewoon uitgebreid voor drie personen. Lekker gegeten, zalm, sliptong, gamba's, kabeljauw, panga, met sausjes. Het aanbod is al gauw teveel, maar ik begrijp dat veel mensen het zo graag willen: liever teveel dan te weinig. OK, dan maar zelf maar opletten dat deze overdaad niet schaadt.
Hoe doen ze het: bijzonder is dat de prettige sfeer niet te lijden heeft van de grootte van het restaurant. De hele avond fijn gekeuveld zonder storende geluiden van al die drukte.
DanielleBo .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Aller eerst wat is de eetzaal mooi aangekleed, verse bloemen, mooie etagères, kroonluchters ,knapperend haardvuur erbij! Eten was super, had alleen om doorgebakken gevraagd, kreeg RAW/ medium vlees, maar was heerlijk! Was niet duidelijk dat er bij de carpaccio brood geserveerd werd (kan beter op de kaart) wel rijk belegd! Serveerster was vriendelijk ondanks de drukte.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Oke restaurant, hier gegeten voor lunch. Prijzen zijn wat aan de hoge kant want het eten is niet heel erg bijzonder maar ook zeker niet slecht. Bediening is aardig en redelijk snel.

Niet een plek waar je zo even heen gaat, maar enkel als je in het hotel bent.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hadden een superluxe suite in het hotel geboekt en 's avonds gereserveerd om lekker te eten in het restaurant. Dat is goed gelukt! Gelukkig hadden we gereserveerd, want de wachttijd voor de mensen die dat niet hadden gedaan was inmiddels opgelopen tot een half uur. Hierdoor liet de bediening soms wat lang op zich wachten, maar het eten kwam allemaal vrij vlot en was heerlijk.
Ondanks de grootte van het restaurant is het toch gezellig, mooie aankleding en niet erg lawaaierig gelukkig. Alle gangen waren heerlijk, en het toetje een absolute topper. Voor herhaling vatbaar.
P B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vorige week twee keer geluncht. Kwaliteit van de gerechten is gemiddeld, en eigenlijk minder dan andere Valk restaurants in de omgeving. De wachttijd vanaf binnenkomst is slecht. Beide keren, misschien als gevolg van onervaren of onvoldoende personeel, scoort een onvoldoende. De bediening is vriendelijk, maar het contact met de klant en enorme wachttijden vanaf het moment dat je de eerste stap in het restaurant zet is niet best..
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Dit soort hotels gebruik ik regelmatig wanneer ik weer eens laat onderweg naar huis ben. Van der Valk is dan altijd wel een van mijn favoriete bestemmingen. De kwaliteit is altijd zeer stabiel goed en je weet wat je krijgt. Dit geldt ook voor het hotel aan de A4. Bediening is netjes en vlot. Een puntje van aandacht, blijf kijken of iemand nog wat te drinken heeft. Natuurlijk kan ik het zelf vragen, maar het wel zo sympathiek als je als bediening een beetje op let.

Het gerecht, een mooie ribeye steak, was prima van smaak. Mooi zacht, niet te rood niet te gaar. Alleen jammer, ik had gevraagd om extra groente i.p.v. patat (ik moet een beetje om de rondingen denken), maar dat was niet helemaal doorgekomen. Maar ook wel weer begrijpelijk. In dergelijk grote etablissementen is het lastig echt maatwerk te leveren.
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Regelmatig eten wij bij Van der Valk Schiphol. De bediening is snel en vriendelijk. Wat soms wel vervelend kan zijn is dat soms buitenlanders in de bediening staan die geen Nederlands praten. Maar als je dan een vraag/opmerking maakt over wat is opgediend wordt dit snel overgenomen door een Nederlands sprekende collega.
Kwa prijs/kwaliteit verhouding zit je hier naar mijn mening goed. De tournado is altijd goed gebakken, zoals jij hem wilt en altijd sappig. Aan het decor is ook niks op aan te merken, maar een tafel bij het raam is aan te bevelen.
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lekkere gegeten in het cafe / bistro bij het hotel. Eenvoudige maaltijd maar in veel hotels is de prijs kwaliteit verhouding vele malen slechter. Eten hoeft niet ingewikkeld te zijn, iets simpels goed doen is al meer dan voldoende. We namen een hamburger en een portie saté van de haas, hele mooie porties en gewoonweg heel erg lekker. Alleen het bestellen aan de bar en de vriendelijkheid van de barman waren een minpuntje.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Nadat wij met een groep van 10 iemand zijn gaan ophalen op schiphol hier neegestreken met 11 man...op vadersdag. Bediening was zeer goed georganiseerd aangezien het restaurant ramvol zat. Ik was nog nooit bij een vd Valk geweest maar ben zeer verrast door de kwaliteit van het eten en de prijs ervan. Gerechten waren o.a. tonijnsteak, salade tilapia, groententorentje, steak, slibtong etc. allen voorzien van bijpassend garnituur. Porties wel fors maar dat is wat de 'Hollander' kennelijk wilt. Prima adres voor zakelijke lui of Schiphol reizigers.
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Met de familie bij Van der Valk wezen brunchen. We werden blij verrast met het aanbod. Ook waren er diverse activiteiten om de kleintjes bezig te houden, zoals springkussen en pizza versieren. Top!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Ook deze Kerst weer voor van der Valk gekozen, het is het enige Restaurant waar mijn moeder nog naar toe wil. Fijne inrichting, altijd een raamplaats en vriendelijke bediening. Ook het eten is er altijd goed.
Kerstdiner begint eigenlijk te vroeg, 1e zitting dit jaar al vanaf 15.30 uur! Maar ja, omdat moeder al oud is toch de 1e zitting maar genomen, ontvangst met een glaasje bubbels. 1e gang en de wijn kwam vlot. De Wildsoep, en de salade geitenkaas waren heerlijk, ook de huiswijn. Bij het hoofdgerecht was t even zoeken naar iemand om wijn te bestellen,er werd niet heel goed opgelet. Kijk als je bij een tafel iets brengt even rond en hol niet meteen weer weg.
lamsrack, zalm en de boterzachte Tong waren ook in orde, wel miste ik extra groenten, op t bord lag een peertje en klein groenten flensje. Maar ik ben dol op de verse groenten die je normaal krijgt. Het Grand dessert was voor mij niet grand genoeg, ik heb liever wat meer ijs.
Ook met afrekenen zagen wij de bediening niet meer terug nadat de nota op tafel lag. Bon en geld voor de drankjes(eten moet van te voren via bank betaald worden) met kleine fooi op tafel laten liggen en dus zonder goede avond enz. enz. Vertrokken.
Deze keer een 7 ipv 9 vd bediening en een 8 ipv 9 voor het diner.

Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met 1e kerstdag gegeten. Alles was perfect. Ik en mijn moeder hadden rode ossenhaas besteld. Mijn moeder kreeg een doorbakken ossenhaas. Binnen 3 minuten kreeg ze alsnog een rood stuk vlees. De wijnen zijn heerlijk. Gelukkig geven ze grote volle glazen. Er zijn altijd mensen die zeuren over van de Valk. Ik denk dan je kan toch zien op de kaart wat het lekkerste eten is.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Het is voor bepaalde mensen natuurlijk handig om naast de snelweg af te spreken maar dat trekt toch een hoop raar volk aan. Op zich prima gegeten maar vlees was droog en de omgeving is gewoon niet best. Volgende keer een afslag verder rijden want er zit in de omgeving genoeg leuks.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Om 19.30u aan tafel met 2 personen, drinken besteld en voorgerecht: carpaccio en garnalen in knoflook, op de carpaccio veel teveel truffel mayonaise, garnalen waren ok.
Om 20.40 eindelijk het hoofdgerecht, tavioli en en Amerikaanse entrecote, de aardappeltjes heel bruin en was sponzig, frietjes wel knapperig. Het groenteschaaltje met broccoli,worteltjes en bloemkool was vers.
Bediening vriendelijk maar traag, moesten zélf vragen om drinken te bestellen.
Prijs kwaliteit is ok.
Inrichting gezellig en sfeervol.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Altijd goede prijs/kwaliteitsverhouding wat ons betreft in de van der Valk-restaurants afgezien van het fabrieksgevoel. Super is, dat er nu ook enige seniorenmenu's blijken te zijn. Dit is een stap in de goede richting, maar waarom niet alle gerechten bijv. 70 procent of zoiets van het "normale" gerecht?
Lovetryingfood .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
De van der Valk vestiging hier geeft gelijk een goede impressie toen we binnen kwamen. Mooi decor en het geeft een warm gevoel. Het restaurant gedeelte heeft een gezellige sfeer en het oogt allemaal erg netjes. De bediening is erg vriendelijk en netjes. Het eten is tevens erg lekker, goede gebalanceerde smaken. De carpaccio is heerlijk en ook veel keuze aan vis bij het gerecht 'the best of sea'. Een aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Met vriendin en dochter gegeten, na een daagje Artis, op de terug weg. We hadden alledrie de Mixed-grill besteld, en daar hadden we absoluut geen spijt van. Alles was zo lekker klaar gemaakt, en het ijs als dessert, was ook voortreffelijk. Wij komen er zeker weer!!!