Van der Valk Purmerend

Meer informatie over restaurant Van der Valk Purmerend

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Purmerend

Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Na jaren hier niet gegeten te hebben (vanaf moment dat Van der Valk hotel/restaurant overnam) laatst 2x diner genoten (vrienden logeerden in hotel) en aangenaam verrast. 1e avond een driegangen menu met vooraf gerookte zalm (goede smaak)/salade, gebakken vis (heerlijk) en ijs na (niet bijzonder). Ruime porties dus 2e avond voorgerecht (Italiaanse worst, niet bijzonder) en nagerecht (grand dessert, lekker) gedeeld. Hoofdgerecht boeren schnitzel was redelijk. 2e avond werden we 'bediend' door jongeman in opleiding. Wij dachten door zijn geklungel dat het zijn eerste avond was, het bleek zijn tweede week.... dit was nogal een afknapper t.o.v de 1e avond toen alles prima verliep. Echt kan niet!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wat een teleurstelling. Koud eten en de bediening gezien alleen voor het eten en bij het afrekenen. Veel te duur voor wat je krijgt en gezien de concurrentie in Purmerend, een aanfluiting. Ik heb de klacht ook gemeld bij Purmerend maar ze laten niets horen.
yolanda J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Aantal maanden geleden hier gegeten, jongen in de bediening heeft werkelijk 16x gevraagd of alles naar wens was, zelfs 5x terwijl we nog niets hadden :(, de uiensoep was veel te dik en de zalm (uit de vriezer) veel te waterig , de koffie aan het eind was al op voordat de desserts kwamen. Niet een echte aanrader, jammer want de locatie is leuk maar ben echt een stuk beter gewend van vd Valk
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Afgelopen weekend hier met groep van 4 gegeten. Het interieur is echt aan een opknapper toe. Ook de tafelopstelling trouwens. Zo vreemd, er zijn in het restaurant drie deuren waarachter kamers van gasten liggen. De bediening was redelijk. Lijkt net of de mensen die er werken er niet veel zin in hebben of dat er geen band is tussen de werknemers. Ik weet het niet, het voelt vreemd. De mixed grill was erg droog. De carpaccio behoorlijk aan de prijs.

Willen ze blijven bestaan, dan zal het management er hard aan moeten trekken.

Stan G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Samen met mijn vrouw hier gegeten. Vooraf hadden we beiden de goulashsoep welke wel smaakte maar die we toch echt wel beter hebben geproefd in andere restaurants. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de kogelbiefstuk welke wel rood van binnen was maar toch enigszins wat droog. Ik had de hertenbiefstuk welke wel goed was. We sloten de avond af met een Irish coffee en Spaanse koffie. We hadden een geslaagde avond maar van alle van der Valk welke wij bezocht hebben was dit de minste en gaan we toch liever naar Katwoude om maar een voorbeeld te noemen.
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
De locatie ziet er schattig uit, oud notariskantoor uit begin 19e eeuw. Het zit een beetje op een afgelegen plek (vlakbij de A7). Qua eten was het typisch Van der Valk standaard: veel is goed, meer is beter. Het eten was op zichzelf voldoende. Het was erg stil ivm de voetbal maar toch ging de bediening niet heel vlot.
Weet niet of dit onder decor valt, maar we zaten in een serre en werden belaagd door de vliegen. wellicht kan hier wat aan gedaan worden ter verbetering.