Van der Valk Purmerend

6,8
7,2
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wat een teleurstelling. Koud eten en de bediening gezien alleen voor het eten en bij het afrekenen. Veel te duur voor wat je krijgt en gezien de concurrentie in Purmerend, een aanfluiting. Ik heb de klacht ook gemeld bij Purmerend maar ze laten niets horen.
Yolandajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Aantal maanden geleden hier gegeten, jongen in de bediening heeft werkelijk 16x gevraagd of alles naar wens was, zelfs 5x terwijl we nog niets hadden :(, de uiensoep was veel te dik en de zalm (uit de vriezer) veel te waterig , de koffie aan het eind was al op voordat de desserts kwamen. Niet een echte aanrader, jammer want de locatie is leuk maar ben echt een stuk beter gewend van vd Valk
Sandirk .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Erg goed eten en goede bediening. Mooie locatie, maar de inrichting is
misschien aan wat vernieuwing toe. De aankleding en vloerbedekking zou anders kunnen. De serre is erg mooi. Overnachten hebben we er niet gedaan, omdat we uit de buurt komen. We zullen hier in ieder geval nog regelmatig komen eten.
Degraasm .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Lunch, bij binnenkomst serre vloer nog vies met etensresten ,cappuccino kwam volgens mij uit de ringvaart dus teruggebracht, stond tot mijn verbazing wel 3 keer op de rekening. Uitsmijter purmerend 8,50 3 bruine boterhammetjes die nog overwaren van het onbijten allesbehalve vers, plakje kaas, ham en 3 blaadjes sla.kortom wat een treurigheid. Rij de volgende keer heel hard door
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Afgelopen weekend hier met groep van 4 gegeten. Het interieur is echt aan een opknapper toe. Ook de tafelopstelling trouwens. Zo vreemd, er zijn in het restaurant drie deuren waarachter kamers van gasten liggen. De bediening was redelijk. Lijkt net of de mensen die er werken er niet veel zin in hebben of dat er geen band is tussen de werknemers. Ik weet het niet, het voelt vreemd. De mixed grill was erg droog. De carpaccio behoorlijk aan de prijs.

Willen ze blijven bestaan, dan zal het management er hard aan moeten trekken.

Stan G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Samen met mijn vrouw hier gegeten. Vooraf hadden we beiden de goulashsoep welke wel smaakte maar die we toch echt wel beter hebben geproefd in andere restaurants. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de kogelbiefstuk welke wel rood van binnen was maar toch enigszins wat droog. Ik had de hertenbiefstuk welke wel goed was. We sloten de avond af met een Irish coffee en Spaanse koffie. We hadden een geslaagde avond maar van alle van der Valk welke wij bezocht hebben was dit de minste en gaan we toch liever naar Katwoude om maar een voorbeeld te noemen.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
De locatie ziet er schattig uit, oud notariskantoor uit begin 19e eeuw. Het zit een beetje op een afgelegen plek (vlakbij de A7). Qua eten was het typisch Van der Valk standaard: veel is goed, meer is beter. Het eten was op zichzelf voldoende. Het was erg stil ivm de voetbal maar toch ging de bediening niet heel vlot.
Weet niet of dit onder decor valt, maar we zaten in een serre en werden belaagd door de vliegen. wellicht kan hier wat aan gedaan worden ter verbetering.
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Er hangt een vreemde sfeer in dit restaurant. Ik kreeg niet echt een gezellig, ontspannen gevoel. Bediening was matig, het mocht allemaal wat vlotter en duidelijker. Niet echt professioneel. Voorgerechten waren slecht. Gebakken champignons waren gewoon champignons met Italiaanse kruiden eroverheen gestrooid, niks bijzonders. Droog en onsmakelijk. De kippensoep werd lauw geserveerd, was meer zout water met stukjes kipfilet. Tournedos was te doen, lekker vlees. Alleen jammer dat je er geen steak mes bij krijgt, met een bot mesje is het nogal lastig om door zo'n dik stuk vlees heen te komen. Te weinig groente en bijgerechten gekregen voor 4 personen. Hier mogen ze wel wat guller mee zijn. Ik zal hier niet snel terug keren. Helaas.
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Ik ben hier de afgelopen jaren een paar keer uit wezen eten.
Het eten is de ene keer goed en de andere keer weer iets minder, maar altijd voldoende, fris en er hangt een prettige sfeer in het restaurant en je bent verzekerd van een professionele keuken en bediening. Wij zijn over het algemeen fan van de Van der Valk keten.

Ik heb eens een dag menu genomen, lekker compleet 3 gangen menu met dessert achteraf voor een zeer goede prijs.