van der Valk Molenhoek

Rijksweg 1 6581 EC Malden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant van der Valk Molenhoek

Ikkerijswijk R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Deskundig personeel en fantastisch eten. De wildschotel was werkelijk perfect. Een aanrader, hier komen we zeker nog meerdere malen dineren.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Hier meerdere dagen achtereen gegeten wegens een conferentie. Dit is ons goed bevallen: het eten was gevarieerd en goed, zowel het buffet als de uitgeserveerde diners (steeds keuze uit drie gerechten per gang). Er was met name veel aandacht voor de opgegeven allergieën en vegetarische voorkeuren van deelnemers, vandaar de 9. De inrichting is een beetje donker, maar de stoelen zitten lekker. Ook als het druk is, kun je elkaar goed verstaan.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Diner echt niks bijzonders,qua smaak.
Ontbijt is niet te vergelijken met andere van de valks,deze is echt onder de maat,geen verse jus orange,geen broodrooster, onlogische indeling en erg vieze stoelbekleding.
Cuijk ligt dichtbij en bij deze van de valk is het ontbijt veel beter.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Omdat we een aantal dagen in dit hotel logeerden, besloten we de eerste avond hier te eten.
Over het algemeen is onze ervaring dat eten bij vd Valk niet slecht is maar ook geen topper is.
Vanwege het mooie weer konden we buiten eten. Het hotel beschikt over een gezellig terras. Wij waren niet de enigen en dat gaf een gezellig gevoel. De bediening was prima. Veel jonge meisjes die geleerd hebben dat je klanten gasten zijn, iets wat er nog wel eens in andere gelegenheden ontbreekt! Prima dus. Vriendelijk, netjes en verstand van serveren en bedienen. De kaart is zeker niet uitgebreid. Wat er bereid wordt, is uitstekend. De sliptongetjes waren perfect gebakken, niet te droog en van goede smaak. De tournedos was bereid in de "Green Egg" Een heerlijke rooksmaak en perfect van binnen. (Dit was buiten verwachting). Garnituur en gebakken aardappeltjes waren vers en oké. Wel konden wij een glimlach niet onderdrukken bij het zien van een schaaltje appelmoes mét kers. Kennelijk nog steeds het handelsmerk van vd Valk.
Het beoordelingscijfer van het decor scoort bij mij niet hoog. Enigszins oubollig. Eerlijk gezegd dit is gebaseerd op het restaurant binnen en niet buiten, want zoals gezegd het terras is uitermate gezellig met tafels en stoelen en loungesets. Leuke uitgelichte boom etc. Dit komt heel gezellig over.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Al meerdere vd Valk restaurants bezocht en dit is qua decor en kaart wel de minste tot op heden. Beetje oubollige inrichting en wat op elkaar gepropt. Bar zag eruit alsof er een studentenfeest gaande was. Deze stond vol met flessen en glazen. Personeel uitermate vriendelijk al was onze ober weinig spraakzaam. Opvallend waren de repeaters. Veel gasten bleken regelmatig terug te keren, personeel ging daar erg goed mee om. Het eten smaakte uitstekend. Ondanks de wat kleinere kaart (voor vd Valk begrippen) Duurde echter wel wat lang voordat we onze maaltijden ontvingen. Deze smaakte overigens goed. Leuk om een keer gegeten te hebben.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Heerlijk eten, ruime keuze en ruime porties.
Een heerlijke wildsoep vooraf. Goed op smaak met een heerlijke warme bol brood erbij. Op sommige punten is het restaurant inderdaad stil blijven staan (glimmende schalen en dito rechaud + de appelmoes met kers), maar qua smaak een stuk beter. De specialiteit van Appie kwam duidelijk niet van de Appie H om de hoek. Maar ook de hertenbeef zag er prima uit met een ruime hoeveelheid aan diverse stamppotten.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Van der Valk is van der Valk en enig in zijn soort. Je weet wat je daar kunt verwachten: een fatsoenlijke hap –Hollands- eten tegen een hele redelijke prijs. En dat is precies wat wij kregen. Varkenshaas met kippenlevertjes, had ik al jaren niet meer gegeten. De kwaliteit was keurig en de appelmoes met kers ontbrak ook niet. Het was onvervalst jeugdsentiment. Mijn compliment voor de (jeugdige) bediening, heel alert en vriendelijk. Het terras is gezellig met zitjes en lounge banken. Dat het langs de drukke Rijksweg is, daar kan zelfs Van der Valk niets aan doen.