Van der Valk Middelburg

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Middelburg

Mieppppp N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vandaag gegeten in dit restaurant . Het is er vrij donker maar verder vlot personeel. Wij hadden alle twee kingcrab met buikspek dit is een foute omschrijving van het gerecht het zijn 3 grote hompen buikspek met kingcrab. Als hoofdgerecht hadt mijn tafelgenoot een tournedos en die was prima. Ik had de steak tartaar en er zat zoveel saus,sla en kiemgroente op dat ik alles er eerst vanaf heb gehaald. Ik vond het jammer dat ik zelf niet kon bepalen hoeveel mosterd, tabasco , kappertjes, uitjes en augurkjes ik op mijn tartaar kon doen.
Erg jammer maar nu begrijpen we ook waarom dit restaurant zo donker is.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Als hotelgast gebruik gemaakt van het driegangenmenu, voldoende keuze en prima eten. Fijne en snelle bediening. Ook was het mogelijk a la carte te eten met voldoende korting in plaats van het driegangenmenu.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Maandag 18 Juli gegeten bij van der Valk Middelburg.
We bestelde vol goede moed een tournedos met pepersaus en een tournedos met stroganoffsaus,allebei één hap van onze tournedos gegeten en constateerde allebei direct dat de tournedos én de saus allebei koud waren.
We hebben hier toen gelijk een leidinggevende bij gehaald en die voelde met zijn vingers aan ons vlees of het inderdaad wel koud was en vroeg ook nog of het net geserveerd was,met andere woorden misschien staat het al langer op tafel en roepen jullie ons pas veel later.
Maar hij nam alles mee terug en zei wij gaan voor u nieuwe tournedo's bakken.
Tot onze grote verbazing kwamen er na 3 minuten 2 nieuwe tournedos aan,en toen was er nog een vrouwelijke leidinggevende bij die zei ik blijf even wachten om te zien of alles goed is,maar toen zeiden we allebei na een stukje geproefd te hebben hij is wéér koud, de leidinggevende zei tegen ons als wij een tournedos warm willen serveren dan moeten we hem helaas doorbakken,dat wilde wij ook niet ,toen zei zij met andere woorden het is stikken of slikken hier moet je het maar mee doen.
Tijdens en na het eten zijn de leidinggevende in geen velden of wegen meer de bekennen terwijl het hun taak is na het ontvangen van een klacht om te vragen of het eten nu wel smaakt of gesmaakt heeft.
Onze tafel werd afgeruimd en gevraagd of we nog een nagerecht of koffie wilde,dit wilde we niet,na een half uur zelf maar een serveerster geroepen om te betalen , de rosé en de cola waren het waard om te betalen maar de rest zeker niet, 2 koude tournedos van per stuk €26,50 .
Maar we waren gisteren 30 jaar getrouwd en hadden ons verheugd op een heerlijk diner maar onze dag is hierdoor erg verpest maar ik had geen zin in nog geen halfvol restaurant stennis hierover te gaan maken maar voor ons is dit echt een enorme tegenvaller !! .

Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Een mooie maar massale locatie, de bediening in orde. Het eten loopt niet over, niet veel verse dingen. Ik heb sterk het idee dat het de afgelopen tijd minder is geworden en dat werd door verschillende mensen met mij bevestigd.
Snoes2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Kelner: “Je gaat maar zitten waar we je hebben neergezet”. Aan een tafel waar de zon ons verblindend in de ogen scheen. De lamellen konden naar beneden, maar voor straf werd dat niet gedaan. We moesten het maar verdragen. Er werden deze zondag horden met opa’s, oma’s en kleinkinderen binnengerold, hetzij in een rolstoel, hetzij met rollator, hetzij in een buggy. Of ze kwamen per fiets. Naar het zondagse live cooking lunchbuffet. Tegen de laagste prijsgarantie. Dat hebben we geweten. Het vlees van de carpaccio was nauwelijks gemarineerd en smakeloos. De ‘verse’ warme pasta was lauw en al even smakeloos. Net als vrijwel elke andere koude of warme hap die bij dit buffet werd opgedist. Kosten uiteindelijk 30€ p.p.. Laagste prijsgarantie? Ik heb jaren geleden gezegd: nooit meer Van der Valk. En ik zeg het nu weer. Hun absoluut mooie entourage ten spijt.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We zijn regelmatig voor zaken in Middelburg. We logeren dan in Van der Valk Hotel. Keurig hotel met een keurig restaurant. Niets op aan te merken. Keurt personeel die professioneel haar werk doet. Vooral het ontbijt is van een goed niveau. Uitgebreid in buffet vorm. Ook nog een kok die live cooking aan de cilunaire wensen van de gasten voldoet. Mijn complimenten Van der Valk Middelburg!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Ik heb hier onlangs overnacht i.c.m. een zakelijke bespreking en lunch die ik hier geboekt had.
Wat een prachtige zaak is dit! Werkelijk schitterend gestyled, alles is op elkaar afgestemd en tot in detail afgewerkt. De receptie oogt wat grotesk en hierdoor wat afstandelijk maar de vriendelijke receptioniste maakte dit al snel goed. Omdat ik thuis al gegeten had maar meteen de hotelbar ingedoken. Ook deze is erg sfeervol ingericht en goed geoutilleerd, er was weinig dat ik verzinnen kon dat hier niet verkocht werd. Het barpersoneel was o.k., niet te opdringerig naar de gasten toe maar de (bar?)manager was wel erg blij met zichzelf.
Op tijd naar mijn kamer gegaan omdat ik nog aardig wat had voor te bereiden voor mijn zakelijke besprekingen de volgende ochtend. De kamer was zoals de rest van het hotel adembenemend, een heerlijk bed waar ik fantastisch op heb geslapen. De kamer was zeer comfortabel en opvallend schoon, dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik de voorkeur aan een schone kamer boven een comfortabele kamer. Na een werkelijk fantastisch ontbijt kon ik in alle rust mijn vergadering bijwonen.
Met mijn gasten een uitstekende a la carte lunch gegeten, waarbij het mij wel opviel dat alle bediendes die de revue passeerden niet de Nederlandse nationaliteit hadden bij hun geboorte.
But what's in a name, ze waren correct, vriendelijke en goed verzorgd en ze begrepen wat ik bedoelde...
Ik had zelf een lekkere carpaccio en daarna zwezerik, beide hebben mij heerlijk gesmaakt. Klein puntje van kritiek, ik heb mijn zwezerik graag wat krokanter gebakken, met een korstje zeg maar, ik heb het vermoeden dat deze niet gebloemd was op het moment dat deze gebakken werd.
Mijn tafelgenoten hebben ook allemaal geweldig gegeten en het zag er allemaal heerlijk uit. Eten doe je ook met je ogen en alleen al voor de bord opmaak een dikke 10 voor de kok.
Al met al een top verblijf met een vruchtbare bespreking gehad, beide voor herhaling vatbaar.
Monami .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mooi restaurant. Het eten is goed. Heerlijke gamba met truffelmayo gegeten. De prijs van het eten is wel vrij hoog. Maar daarin tegen is de kwaliteit ook goed. Mooi terras waar je heerlijk kunt zitten.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Wij hebben hier met ze viertjes gegeten, de voorgerechten zijn redelijk maar de hoofdgerechten vielen erg tegen: het wagyu vlees heeft weinig met het malse Japanse wagyu vlees te maken helaas. Hoog verwachting door de naam. Groente onder het vlees was overkookt. Dessert was simpel niet super. Plus punt het mooie restaurant
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wezen brunchen op zondag. Het was wederom weer zeer compleet, luxe en lekker. Teveel om op te noemen!! Bij aankomst wordt je al vriendelijk welkom geheten met een glaasje Prosecco of alcoholvrij drankje. Netjes naar onze tafel gebracht en de bediening is zoals altijd zeer alert op weghalen van lege borden! Door de aankleding en stoffering heb je niet de indruk dat er 200 mensen zitten te eten en praten. Van der Valk is echt een aanrader!!
R M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
2x gedineerd bij van der Valk Middelburg. Het live cooking buffet is uitstekend. Voor ieder wat wils. Zeer uitgebreid! Ook a la carte is ons prima bevallen. Ik was bang voor; vreetschuur taferelen, bakken lauwe friet, appelmoes met kers en vette schnitzels. Onterecht, we hebben uitstekend gegeten. Mooie gerechten, keurig opgemaakt, uiterst vriendelijke bediening, heel kindvriendelijk en dit alles in een prettige ambiance. Wij komen zeker terug!
margrietq .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Druk bezocht restaurant op zaterdagavond.
Prettige bediening.
Schnitzel had een kingsize-formaat.
In Amerika had ik om een doggiebag gevraagd.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Nog steeds een beetje onder de indruk van het feit dat je bij Van der Valk op dit niveau kunt eten. We waren hier met familie, waaronder een kind van vier. Voor hem was er vermaak op de bovenverdieping (wel zelf bijblijven, de 'oppas' kijkt niet of een kind wegloopt, nu ik dit opschrijf, besef ik hoe eng dat eigenlijk is). Rond half 9 zat het restaurant vol, ik vermoed dat er toen zo'n tweehonderd mensen zaten te eten. Toch voelde het niet als een 'vreetschuur', vanwege de afscheidingen in de ruimte, de hoogteverschillen in de tafels en de aankleding van het interieur, ik kan niet anders zeggen dan dat het er echt gelikt uitziet. Veel gasten komen voor het buffet, wat er goed uitzag. Wij kozen van de kaart. Gerechten waren allemaal prima, porties wel wat groot, waardoor na twee gangen en een gedeeld tussengerecht, niemand meer ruimte had voor een toetje. Bediening was vriendelijk, vlot en attent. De rekening heb ik niet gezien, maar de prijzen leken me redelijk. Voor een groep(je) een prima plek om te eten.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Zowel het live cooking buffet als à la carte dineren is zeer goed bevallen dit voorjaar/zomer. Goede service en goed eten. De menukaart is wat luxer dan vele andere Van der Valk hotels maar niet enorm duur.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
We hebben op en zaterdagavond een buffet gegeten en het was aardig druk. Ondanks de drukte had je weinig last van de andere gasten en de wachttijden vielen mee. Eten was weer lekker.
Enige wat wel op was waren een aantal toetjes die werden blijkbaar niet meer aangevuld jammer genoeg. Dus volgende keer alvast wat achterover drukken.
Bediening was vriendelijk en kwam professioneel over. Ondanks dat de dranken inclusief waren kwamen ze zeer vaak langs ons tafeltje om te vragen of we nog wat te drinken wilden. Van mijn tafelgenoten hoorde ik dat er een goede wijn geschonken werd.

Kortom zeker de moeite waard.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Bij toeval ontdekten we dat er deze maand (op 4 dagen van de week) sprake is van een promotie-actie: het lunchbuffet. Geheel onverwacht schoven wij dan ook aan in de sfeer- en stijlvolle ruimte. We werden bij binnenkomst onmiddellijk welkom geheten en de promotie-actie werd toegelicht. Terwijl we plaats namen, werd de smaakvolle mosterdsoep geserveerd. De tafels waren zorgvuldig ingedekt, het lunchbuffet zag er prachtig uit, met volop keus aan salades, vis, vlees, diverse broodjes, beleg, warme gerechten, kortom: voor elk wat wils. Zelfs het nagerecht ontbrak niet.
Alles smaakte voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en attent. De enige opmerking die we hadden, was dat de gebruikte borden tussendoor niet werden opgehaald. Waarschijnlijk kwam dat doordat wij enigszins apart van de overige gasten zaten.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Zojuist drie overnachtingen en evenzovele diners achter de rug in dit hotel-restaurant. Twee van de diners waren onderdeel van het Paasarrangement en daardoor erg voordelig. De ervaringen waren wat wisselend (we proefden meestal elkaars gerechten ook even).
Dag 1: Als voorgerechten flinterdunne, matig smakende carpaccio, met dikke korrels zout, veel kaas en misplaatste slablaadjes voor mijn vriendin, en lekkere, maar te zoute vissoep met garnalen voor mij. Als hoofdgerecht een vegetarische schotel met overbodig bladerdeeg voor mijn vriendin, en gebakken zalm voor mij. Het eerste had kraak nog smaak, het tweede was lekker. Afgezien van garnering krijg je er ook een schotel met frites, gebakken aardappelen en haricot vert met spek erdoorheen. Dat is wel lekker, maar kwam elke dag terug. Er wordt trouwens wat teveel met spek, kaas en grof zout gewerkt in deze keuken. Nagerecht was lekker.
Dag 2: Vooraf gegrilde gamba's voor mij; erg lekker, maar de zwarte tagliatelle erbij was overbodig. Voor mijn vriendin een salade met gerookte vissoorten: was o.k. Als hoofdgerecht zij de tournedos, ik een entrecote: leuke garnering, lekkere sausen erbij.
Dag 3: Vooraf Ceasarsalade voor mijn vriendin: redelijk. Voor mij zwezerik: wel aardig. Als hoofgerecht weer tournedos voor mijn tafelgenote, maar dan de seniorenportie, voor mij de varkenshaas gevuld met brie. Dat laatste viel tegen: het vlees was nogal doorgebakken en aan het smalle uiteinde droog; ook de brie - die er beter uitgelaten had kunnen worden - was droog.
Toch geef ik het eten een 8, want naast de hoogtepunten die er ook waren was ik over drie van de vier gedronken wijnen zeer te spreken. Het begon slecht met een witte Australische Chardonnay die niet zo smaakte als de wijnkaart beloofde, en die we zogenaamd mochten voorproeven, maar niet weigeren. Maar de rode huiswijn, een lichte Merlot uit de Pays d'Oc was lekker. De dag erop een Chateauneuf du Pape van een gernommerd wijngoed voor maar €25, en die maakte zijn prestige waar. De derde dag een Medoc uit 2006, het welbekende Patache d'aux, voor maar €21: heerlijke wijn. Zo'n prijs-kwaliteit verhouding vind je nergens.
Daarnaast droeg de vriendelijkheid van het personeel sterk bij aan het plezierige van deze diners. Weliswaar kon het even duren voor je karafje met water echt arriveerde en werden er steeds foutjes met de rekeningen gemaakt (in de hand gewerkt doordat het arrangementsmenu het wat gecompliceerd maakte), maar daar stond veel tegenover.
Ook over de inrichting ben ik zeer te spreken: de grote ruimte is zo ingericht dat de persoonlijke afstand groot genoeg is en de ruimten toch een intieme indruk maken: een binnenhuis-architectonisch meesterstukje. Ook de akoestiek is goed: geen kabaal, wel genoeg geroezemoes om de muzak op een gegeven moment onhoorbaar te maken, wat alleen maar prettig is.
Ik kom graag nog eens terug, en dan kies ik slimmer van de kaart.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Even voor de lunch aangeschoven. Leuke lunchkaart met de standaard gerechten maar ook leuke broodjes en dito ei-gerechten. Prima gegeten, ruim voldoende porties. Bediening was vriendelijk, het duurde allemaal erg lang. Niet erg als je op je vrije dag op pad ben, maar tussen de werkzaamheden door is dit niet echt praktisch. Hele mooie moderne zaak.