Van der Valk Middelburg

Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:30
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,9
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Maandag 18 Juli gegeten bij van der Valk Middelburg.
We bestelde vol goede moed een tournedos met pepersaus en een tournedos met stroganoffsaus,allebei één hap van onze tournedos gegeten en constateerde allebei direct dat de tournedos én de saus allebei koud waren.
We hebben hier toen gelijk een leidinggevende bij gehaald en die voelde met zijn vingers aan ons vlees of het inderdaad wel koud was en vroeg ook nog of het net geserveerd was,met andere woorden misschien staat het al langer op tafel en roepen jullie ons pas veel later.
Maar hij nam alles mee terug en zei wij gaan voor u nieuwe tournedo's bakken.
Tot onze grote verbazing kwamen er na 3 minuten 2 nieuwe tournedos aan,en toen was er nog een vrouwelijke leidinggevende bij die zei ik blijf even wachten om te zien of alles goed is,maar toen zeiden we allebei na een stukje geproefd te hebben hij is wéér koud, de leidinggevende zei tegen ons als wij een tournedos warm willen serveren dan moeten we hem helaas doorbakken,dat wilde wij ook niet ,toen zei zij met andere woorden het is stikken of slikken hier moet je het maar mee doen.
Tijdens en na het eten zijn de leidinggevende in geen velden of wegen meer de bekennen terwijl het hun taak is na het ontvangen van een klacht om te vragen of het eten nu wel smaakt of gesmaakt heeft.
Onze tafel werd afgeruimd en gevraagd of we nog een nagerecht of koffie wilde,dit wilde we niet,na een half uur zelf maar een serveerster geroepen om te betalen , de rosé en de cola waren het waard om te betalen maar de rest zeker niet, 2 koude tournedos van per stuk €26,50 .
Maar we waren gisteren 30 jaar getrouwd en hadden ons verheugd op een heerlijk diner maar onze dag is hierdoor erg verpest maar ik had geen zin in nog geen halfvol restaurant stennis hierover te gaan maken maar voor ons is dit echt een enorme tegenvaller !! .

Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Een mooie maar massale locatie, de bediening in orde. Het eten loopt niet over, niet veel verse dingen. Ik heb sterk het idee dat het de afgelopen tijd minder is geworden en dat werd door verschillende mensen met mij bevestigd.
Snoes2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Kelner: “Je gaat maar zitten waar we je hebben neergezet”. Aan een tafel waar de zon ons verblindend in de ogen scheen. De lamellen konden naar beneden, maar voor straf werd dat niet gedaan. We moesten het maar verdragen. Er werden deze zondag horden met opa’s, oma’s en kleinkinderen binnengerold, hetzij in een rolstoel, hetzij met rollator, hetzij in een buggy. Of ze kwamen per fiets. Naar het zondagse live cooking lunchbuffet. Tegen de laagste prijsgarantie. Dat hebben we geweten. Het vlees van de carpaccio was nauwelijks gemarineerd en smakeloos. De ‘verse’ warme pasta was lauw en al even smakeloos. Net als vrijwel elke andere koude of warme hap die bij dit buffet werd opgedist. Kosten uiteindelijk 30€ p.p.. Laagste prijsgarantie? Ik heb jaren geleden gezegd: nooit meer Van der Valk. En ik zeg het nu weer. Hun absoluut mooie entourage ten spijt.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We zijn regelmatig voor zaken in Middelburg. We logeren dan in Van der Valk Hotel. Keurig hotel met een keurig restaurant. Niets op aan te merken. Keurt personeel die professioneel haar werk doet. Vooral het ontbijt is van een goed niveau. Uitgebreid in buffet vorm. Ook nog een kok die live cooking aan de cilunaire wensen van de gasten voldoet. Mijn complimenten Van der Valk Middelburg!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Ik heb hier onlangs overnacht i.c.m. een zakelijke bespreking en lunch die ik hier geboekt had.
Wat een prachtige zaak is dit! Werkelijk schitterend gestyled, alles is op elkaar afgestemd en tot in detail afgewerkt. De receptie oogt wat grotesk en hierdoor wat afstandelijk maar de vriendelijke receptioniste maakte dit al snel goed. Omdat ik thuis al gegeten had maar meteen de hotelbar ingedoken. Ook deze is erg sfeervol ingericht en goed geoutilleerd, er was weinig dat ik verzinnen kon dat hier niet verkocht werd. Het barpersoneel was o.k., niet te opdringerig naar de gasten toe maar de (bar?)manager was wel erg blij met zichzelf.
Op tijd naar mijn kamer gegaan omdat ik nog aardig wat had voor te bereiden voor mijn zakelijke besprekingen de volgende ochtend. De kamer was zoals de rest van het hotel adembenemend, een heerlijk bed waar ik fantastisch op heb geslapen. De kamer was zeer comfortabel en opvallend schoon, dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik de voorkeur aan een schone kamer boven een comfortabele kamer. Na een werkelijk fantastisch ontbijt kon ik in alle rust mijn vergadering bijwonen.
Met mijn gasten een uitstekende a la carte lunch gegeten, waarbij het mij wel opviel dat alle bediendes die de revue passeerden niet de Nederlandse nationaliteit hadden bij hun geboorte.
But what's in a name, ze waren correct, vriendelijke en goed verzorgd en ze begrepen wat ik bedoelde...
Ik had zelf een lekkere carpaccio en daarna zwezerik, beide hebben mij heerlijk gesmaakt. Klein puntje van kritiek, ik heb mijn zwezerik graag wat krokanter gebakken, met een korstje zeg maar, ik heb het vermoeden dat deze niet gebloemd was op het moment dat deze gebakken werd.
Mijn tafelgenoten hebben ook allemaal geweldig gegeten en het zag er allemaal heerlijk uit. Eten doe je ook met je ogen en alleen al voor de bord opmaak een dikke 10 voor de kok.
Al met al een top verblijf met een vruchtbare bespreking gehad, beide voor herhaling vatbaar.
FrankPI .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Op doortocht op een regenachtige maandagmiddag 31 aug j.l. rond 16.00 uur voor het eerst langs gegaan met 5 volwassenen. Restaurant zag er mooi en netjes uit met een moderne uitstraling. De ruimte was gevuld met een tafel met 2 heren. Bij het langs lopen duidelijk een zakelijke gesprek. Voorts aan raamzijde een 3-tal personen die ogenschijnlijk alleen wat drankjes consumeerden. Op dat moment was in een andere ruimte (Bar) een receptie aan de gang o.i.d. Waarschijnlijk zijn deze gasten doorverwezen naar restaurant vanwege besloten karakter van de bar. Een jonge dame kwam op ons af en vroeg ons tot onze verbazing (in restaurant waren dus alleen maar de eerder genoemde gasten aanwezig) of wij hebben gereserveerd. Dat hadden wij dus niet en zij merkte op dat zij het even ging navragen? Terwijl zij wegliep keek ik nog of ergens een candid camera stond. Ze kwam terug en merkte op dat wij overal aan een tafel konden gaan zitten. Gelukkig.
Nadat wij onze drankjes hebben gekregen waaronder een 3-tal kopjes thee gevraagd of we suiker kunnen krijgen want dat zat er immers niet bij. Dat kon maar dat was lang wachten en omdat thee onderhand koud begon te worden zelf maar suiker gaan halen.
Inmiddels werden een paar tafels ook bezet door binnenkomende gasten. Na een hele tijd kwam een kelner en was verbaasd dat wij nog geen bestelling hebben gedaan voor het eten. Ofschoon de serene rust kwam er niemand meer langs. Verder op was er wel beweging te constateren bij de kassa en bar van een aantal personen die niet in de bediening zitten. Daar was ik al langs geweest om te zeggen dat wij eten wilden bestellen maar kreeg van een jonge dame te horen dat er iemand zou langskomen. Dat was dan die verbaasde kelner die eigenhandig poolshoogte kwam nemen. De bestelling was 1x tournedos, 2x rib eye allen medium rare en black tiger garnalen. Allen bereid op green egg (dat is een professionele dure bbq). Tevens mosselen met patat. Mosselen met patat (patat geserveerd in een klein formaat frituur mandje) was prima volgens mijn tafelgenote. Ik had voor 2,75 euro een supplement genomen. Gebakken champignons met uien en spekjes. Dat zat in een mini schenkkan. Nadat ik inhoud had gedrapeerd op mijn bord telde ik een 2-tal gevierendeelde champignons. Daarbij wat uitjes en een paar spekjes. Dat is toch wel zeer karig 2 champignons en dito uitjes en spekjes. Vlees was lauw/koud. Mijn zoon die tournedos had merkte op dat kok het zeker langdurig moest laten rusten. Rib eye zat vol met zeentjes. Mijn zwager sneed het geduldig eruit. Ikzelf slikte het wel door. Black tiger garnalen droog en lauw. Mijn verwachting hoe het vlees zal smaken van bbq green egg kwam ook niet uit. Kan net zo goed gegrild cq gebakken zijn. Tja stond bbq wel aan gegeven vroege tijdstip? Wat mij met name irriteerde is dat bij elk hoofdgerecht gebakken aardappelen, patat en groente zou worden geserveerd. Dat was nu ook het geval maar dat waren 3 rechthoekige schoteltjes met eerder genoemde inhoud dat ook geserveerd zou worden indien er slechts 1 eter was. Daarbij waren schotels minimaal gevuld. Baal altijd van zo'n service want ieder weldenkend mens snapt toch wel dat dat veel te weinig is. Ter illustratie patat in frituurmandje voor bij de mosselen voor 1 persoon is ongeveer 3 keer zoveel als schoteltje patat voor 4 personen. Eigenlijk heb ik dan ook de behoefte om direct bij te bestellen maar ja dat doe je dan weer niet.....not done o.i.d.. Weer lang wachten en bij het bestellen van patat en gebakken aardappelen kon ik het niet laten aan de kelner te zeggen dat ik geleverde patat voor 4-tal personen erg karig vond. U kan toch altijd bij bestellen en daarbij er zijn mensen waarvoor het geleverde patat voldoende is. Ik zei dat ik het niet kan geloven dat zo'n karig gevuld schoteltje genoeg kon zijn voor 4 volwassenen. Eigenlijk baal ik van zo'n antwoord van de bediening. Gelijk 2 schotels patat en 2 schotels gebakken aardappelen bij bestelt. Kelner zei 1 schotel patat en 1 schotel gebakken aardappelen? Nee zei ik 2 schotels patat en 2 schotels gebakken aardappelen tja dat had ik net ook al gezegd. Frappant dat de schotels nu veel voller zijn gevuld dan voorgaande. Eigenlijk ook niet meer zoveel nodig en daarbij was vlees ook al bijna op inmiddels. Toch nog geforceerd gegeten om het bij bestelde niet vol te laten staan.

Niet dat wij er nog behoefte aan hadden maar vragen of koffie cq dessert gewenst is heeft ons naderhand verder niet bereikt. Terwijl daar voldoende tijd cq gelegenheid voor was voor de bediening. Gegeven ogenblik toch maar naar kassa gelopen en gevraagd om rekening. Jonge dame liep met mij mee naar mijn tafel en vroeg of ik contant wilde betalen of pinnen. Pinnen zei ik. Dan moet u met mij meelopen (terug naar waar kassa staat). Ik zei dat ik nog geen rekening heb gehad. Nou dat printen wij in 2 seconden uit zei ze. Ik merkte op dat dat sneller is dan geleverde service. Het is toch gebruikelijk dat je rekening aan tafel krijgt en dat je dat dan rustig kan doorlopen. Het laatste heb ik niet gezegd en dacht verder dat het wellicht te vermoeiend voor haar is om 2 maal zo'n loopje te moeten ondergaan als ze eerst de rekening aan ons tafel komt bezorgen. Afijn rond 17.45 uur weg gegaan.

Resumé: service was bar slecht en er staat niet bedienend personeel bij die afstandelijk zijn nauwelijks samenwerkt met bedienend personeel en alleen maar staan een beetje mooi te wezen of zo? Baal van mezelf dat ik niet direct klachten heb doorgegeven over rib eye met overvloedig zeentjes en temperatuur van vlees en droge black tiger garnalen. Kortom desbetreffende etenswaar niet heb laten retourneren naar de keuken. Tja dat overkomt een ieder dat je achteraf denkt........"had ik maar...."

Monami .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mooi restaurant. Het eten is goed. Heerlijke gamba met truffelmayo gegeten. De prijs van het eten is wel vrij hoog. Maar daarin tegen is de kwaliteit ook goed. Mooi terras waar je heerlijk kunt zitten.
Marianplak .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Mooie Van der Valk. Eten goed, mooie kaart. Bediening enigszins traag. De aankleding van het restaurant is uitstekend. Stoelen zitten heerlijk.
PatenSoon .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Met een groep van 8 dames kwamen we op een vrijdagavond voor het eerst naar het live cooking buffet. Grofweg €.35,- voor drie uren en all in; dus inclusief drankjes. Bepaalde alcoholhoudende dranken behoorden hier ook bij. We kregen ook een welkomstcocktail.
Wat was het heerlijk! Zeer ruime keuze: saladebar, soepen met stokbrood, tafel vol heerlijke amuses, wokgedeelte, grilplaat, bakken met warme gerechten zoals saté, kipschotel, rijst, friet, ragout ed (persoonlijk niet mijn favoriet; ik heb liever vers gemaakt), snacks voor kinders en tot slot een dessertbuffet waar je eng van word (op een positieve manier dan!). Kazen, cakes, mousse, bavarois, ijs, chocoladefondue, vers fruit, noem het maar op. Echt, de keuze was ongelooflijk en voor ieder wat wils. Het eten werd ook geregeld bijgevuld.
De service was ook goed; regelmatig kwam er iemand langs om drinken bij te bestellen en het decor was ook erg sjiek. Was een grote zaal met veel mensen, maar je merkt het niet als je eenmaal zit.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar en ik raad het iedereen aan!
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Wij hebben hier met ze viertjes gegeten, de voorgerechten zijn redelijk maar de hoofdgerechten vielen erg tegen: het wagyu vlees heeft weinig met het malse Japanse wagyu vlees te maken helaas. Hoog verwachting door de naam. Groente onder het vlees was overkookt. Dessert was simpel niet super. Plus punt het mooie restaurant
Etertje76 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Hier a la carte gegeten. Leuke gerechten op de kaart, mooie opmaak. Eten hier en daar wel wat flauw. Lekkere wildstoof, eendenborst ook smaakvol, alleen iets te ver gegaard. Goeie vriendelijke persoonlijke service, mooie luxe aankleding van het restaurant. Zeker nog wel eens een bezoek waard!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wezen brunchen op zondag. Het was wederom weer zeer compleet, luxe en lekker. Teveel om op te noemen!! Bij aankomst wordt je al vriendelijk welkom geheten met een glaasje Prosecco of alcoholvrij drankje. Netjes naar onze tafel gebracht en de bediening is zoals altijd zeer alert op weghalen van lege borden! Door de aankleding en stoffering heb je niet de indruk dat er 200 mensen zitten te eten en praten. Van der Valk is echt een aanrader!!
Drogejoop .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Met een paar collega's gegeten bij Van der Valk, leker op t terras, prachtig uitzicht op de A58, tafels en stoelen pico bello, bediening alert.
Er werd al zeer vlot een schaaltje met twee mini broodjes en twee soorten boter op tafel gezet. Tegelijk werd er per persoon een bakje salade op tafel gestald, volgens jonge dame hoorde dat alvast bij het hoofdgerecht. En toen kwam het, twee schnitzels voor de twee schnitzel-lovers en de bestelde biefstuk uit Waarde.
De bief was well done besteld....helaas dus,nog zo rood als een biet, ook was t vlees alvast voorgesneden, alsof men geen vertrouwen heeft in het verkeerd gelegde bestek.
Na de eerste hap was t vlees al koud, gelijk de groente geprobeerd: een mix van artisjok, broccoli en bloemkool, dit alles aangezuurd met waarschijnlijk iets van azijn, alles had een overheersende, zure smaak. Tot mijn grote verbazing was de al veel te vroeg geserveerde salade van dezelfde smaak als de groentes onder mijn steak. Aan de jus was ook al geen aandacht besteed, kwam naar mijn idee uit een zakje of doos. Achteraf bleek echtgenote twee weken terug dezelfde ervaring te hebben opgedaan: nooit meer eten bij Van der Valk, al wordt het gratis gebracht.
Wij betreuren het dat uw diner niet naar wens is verlopen. Wanneer u op de avond zelf uw ongenoegen had uitgesproken hadden wij graag een passende oplossing aangeboden zodat u met een positieve ervaring ons restaurant had verlaten.
Van der Valk Hotel Middelburg
Gerben N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Als hotelgast met 2 personen à la carte gedineerd. Per e-mail kregen we een aanbieding om van te voren te reserveren en te eten voor een bepaald bedrag. Hierop heb ik gereserveerd. Op deze woensdag bleek er bijna niemand te zijn en de aanbieding was nog voor ons geldig. Toen de manager aan tafel kwam kregen we als 'troostprijs' en aanbieding om tegen een vaste prijs te eten, maar dan enkel de gerechten met een Toekan op de kaart. Een misser.
Vervolgens drie gangen besteld. Bij het voorgerecht dreven de garnalen in de cocktailsaus, koud. Van der Valk onwaardig. Bij het hoofdgerecht is er de keuze om garnituur bij te bestellen voor 2,50 per bakje. Wij kozen voor champignons met spekjes. Toen het hoofdgerecht half op was vroeg ik waar de garnituur bleef. Direct kwam de bediening dit brengen. Het bestond echter alleen uit champignons. Toen ik aangaf dat er geen spekjes in zaten zei de bediening: 'O, hopen dat het de volgende keer wel zo is'. Geen excuus, geen nieuw bakje en toch op de rekening gezet. Misser twee.
Het kaasplankje als dessert is geen aanrader. De rucola is verdroogd. De stroop vind je na goed zoeken en de kazen niet spectaculair. Bij het opdienen kan de bediening er niks over zeggen. Ook een misser.
Het appelmoes met kersentijdperk is voorbij maar voor 110 euro mag je toch echt meer verwachten!
RCM .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
2x gedineerd bij van der Valk Middelburg. Het live cooking buffet is uitstekend. Voor ieder wat wils. Zeer uitgebreid! Ook a la carte is ons prima bevallen. Ik was bang voor; vreetschuur taferelen, bakken lauwe friet, appelmoes met kers en vette schnitzels. Onterecht, we hebben uitstekend gegeten. Mooie gerechten, keurig opgemaakt, uiterst vriendelijke bediening, heel kindvriendelijk en dit alles in een prettige ambiance. Wij komen zeker terug!
Margrietq .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Druk bezocht restaurant op zaterdagavond.
Prettige bediening.
Schnitzel had een kingsize-formaat.
In Amerika had ik om een doggiebag gevraagd.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Nog steeds een beetje onder de indruk van het feit dat je bij Van der Valk op dit niveau kunt eten. We waren hier met familie, waaronder een kind van vier. Voor hem was er vermaak op de bovenverdieping (wel zelf bijblijven, de 'oppas' kijkt niet of een kind wegloopt, nu ik dit opschrijf, besef ik hoe eng dat eigenlijk is). Rond half 9 zat het restaurant vol, ik vermoed dat er toen zo'n tweehonderd mensen zaten te eten. Toch voelde het niet als een 'vreetschuur', vanwege de afscheidingen in de ruimte, de hoogteverschillen in de tafels en de aankleding van het interieur, ik kan niet anders zeggen dan dat het er echt gelikt uitziet. Veel gasten komen voor het buffet, wat er goed uitzag. Wij kozen van de kaart. Gerechten waren allemaal prima, porties wel wat groot, waardoor na twee gangen en een gedeeld tussengerecht, niemand meer ruimte had voor een toetje. Bediening was vriendelijk, vlot en attent. De rekening heb ik niet gezien, maar de prijzen leken me redelijk. Voor een groep(je) een prima plek om te eten.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Zowel het live cooking buffet als à la carte dineren is zeer goed bevallen dit voorjaar/zomer. Goede service en goed eten. De menukaart is wat luxer dan vele andere Van der Valk hotels maar niet enorm duur.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
We hebben op en zaterdagavond een buffet gegeten en het was aardig druk. Ondanks de drukte had je weinig last van de andere gasten en de wachttijden vielen mee. Eten was weer lekker.
Enige wat wel op was waren een aantal toetjes die werden blijkbaar niet meer aangevuld jammer genoeg. Dus volgende keer alvast wat achterover drukken.
Bediening was vriendelijk en kwam professioneel over. Ondanks dat de dranken inclusief waren kwamen ze zeer vaak langs ons tafeltje om te vragen of we nog wat te drinken wilden. Van mijn tafelgenoten hoorde ik dat er een goede wijn geschonken werd.

Kortom zeker de moeite waard.
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Wat een schitterend hotel/restaurant!
Vreemd dat het hier nooit zo druk is, ligt misschien aan de locatie.
Wij komen hier regelmatig een hapje eten, en altijd super!
Echt een heel mooi decor.
Bediening is professioneel en vlot.
Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde, voor wat je krijgt. Uitgebreide lunch- en dinerkaart. Gisteren een luxe uitsmijter met zalm gegeten, echt heerlijk! Ook voor alleen koffie of thee met een gebakje komen we hier wel eens, zeker aan te raden!