Van der Valk Maastricht

Nijverheidsweg 35 6227 AL Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Maastricht

AGB .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mijn vrouw en ik hebben van 1-3 september 2016 bij Van der Valk gegeten: tweemaal in het restaurant en één keer in de brasserie Het eten was goed en dat gold ook voor de rode en witte huiswijn. De heerlijke visschotels waren van uitzonderlijke kwaliteit: schelvis met scampi en Rodebaars filet met safraansaus en pasta. Van de desserts viel de Bavarois van cheesecake, mangocréme en verse vruchten zeer in de smaak. In de Brasserie trakteerden wij ons op een uitgebreid en zeer gevarieerd Big Bittergarnituur.
De bediening was vriendelijk en attent. Bij de keuze van de gerechten werd goed geadviseerd.
Het restaurant is monumentaal maar maakt door een handige indeling een intieme indruk.
AGB
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Met vrienden verbleven we 3 dagen in Maastricht en hadden de overnachtingen in van der Valk Hotel. De 1e avond hadden we afgesproken, dat we daar ons diner à la carte zouden hebben. Geen culinaire hoogstandjes, maar verder prima. Twee van ons hadden asperges. Wel zo fijn: de botersaus apart. Een vriend had schnitzel en ik visserspallet. Voor mij was de portie veel te groot, maar wel lekker.
Bediening was vriendelijk, op één persoon na. Ze was chagrijnig. Waarschijnlijk slechte dag? Gelukkig serveerde ze ons alleen het 1e drankje.
Het ontbijtbuffet niet goedkoop, maar heerlijk. Keuze genoeg. Wij ontbijten altijd heel goed, zodat wij ’s middags niet zo uitgebreid hoeven te lunchen. Personeel heel vriendelijk en in voor grapjes.
EKrijger .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben er gegeten na een dagje maastricht in de brasserie

De bediening komt al snel de drankjes opnemen maar daarna duurt het een tijd voordat ze weer komen. Na opnemen van de bestelling van het eten kwamen ze juist frequent aan tafel.

Het menu staat op een cilinder die niet zo makkelijk leest maar wel past in de sfeer van de brasserie.

We hebben lekker gegeten waarbij ik een burger bestelde die lekker van smaak was en zover ik kon beoordelen ook met verse ingrediënten bereid was. Ik zat namelijk op een plek dat je de keuken in kon kijken en had toch het idee dat met enige regelmaat de magnetron werd gebruikt. Dit vind ik niet zo passen bij wat een Van der Valk uitstraalt. Uiteindelijk hebben we lekker gegeten.

Het eten was lekker, niet al te duur en de service was prima
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
In verband met een overnachting in het Van der Valk hotel in Maastricht a la carte gegeten in het bijbehorende restaurant van het hotel. Het restaurant is mooi ingericht en heeft een prettige ambiance. De bediening is vriendelijk. Vooraf kregen we 2 broodjes (aan de droge kant) met kruidenboter en tapenade. Als hoofdgerecht gekozen voor Chateaubriand (voor 2 personen) met roergebakken groenten, champignons, broccoli en 2 sauzen naar keuze, in ons geval champignon- en pepersaus. Tevens een schaaltje patat en salade. Het vlees wordt op een grote schaal opgediend, is mals en smaakt prima. Een fles lekkere Chardonnay maakte de maaltijd compleet. Aangezien het gerecht redelijk omvangrijk was, hadden we (helaas) geen ruimte meer voor een dessert. Het ontbijt de volgende ochtend was uitgebreid en prima verzorgd. Kortom: een goede keuze.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op zondagavond "Live Cooking buffet" in de mooie en gezellige "eetzaal" bij van VanderValk-Exclusief - Hotel Maastricht.... het is alweer ons tweede bezoek en wederom uitstekend bevallen.

Voor € 37,50 PP all in. (Dus inclusief dranken (ook wijnen) )
Leuke gerechten, voorgerecht, hoofdgerechten en nagerechten.Wat opvalt: vooral heel veel keus... Vele soorten vis en vlees... zoals ook de 'keukens': Franse, Italiaanse en Oosterse... het wordt ter plekke bereid. Uitgebreide saladebare en leuk gegarneerde voorgerechten.

Voor de kinderen is er Kenny-Koken waar ze zelf pizzaatjes e.d. mogen maken en bakken.
Erg leuk en leerzaam.

Ondanks het massale karakter van dit concept is het gezellig en knus. Leuke speelse aankleding van het restaurant met op meerdere plaatsen een sfeerhaard. De bediening is veelal nog in opleiding dus er wordt wel es wat vergeten maar onze ervaring is dat ze heel gastvrij, vriendelijk , attent en relaxed zijn. Prima hier ! Dit gaan we beslist veel vaker doen.

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
In ons hotelarrangement zat een diner, dus hier gegeten. Ik vind het altijd wel wat hebben, eten bij Van der Valk. Het eten was goed, bediening ook. Gelukkig geen hele harde muziek. Wel was er iets misgegaan, omdat wij geen voorgerecht hadden. Hierdoor duurde ons hoofdgerecht wel wat langer. Gelukkig werden we wel op de hoogte gehouden en is er een aantal keer excuses aangeboden. Toch had ik een gratis drankje wel op prijs gesteld. Als dessert had ik iets van chocolade met chocolademousse erin. De chocolade was keihard en kreeg ik met moeite in stukken. De witte chocolademousse was echt een 1 hapsgerecht, dat was heel erg weinig. Zou daar normaal gesproken echt geen 6 euro voor betalen.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met de hele schoonfamilie, 8 personen, hier gegeten. Het concept 'live cooking' is werkelijk voortreffelijk. Het is een groot restaurant, wat bommetje vol zat en toch ging het er bij de buffetten relaxed aan toe. De voor- en nagerechten vond ik het beste: oesters, gerookte zalm, salades, teveel om op te noemen. Het ijsbuffet is ook erg verleidelijk, zelf je ijs opscheppen en de slagroom toevoegen, versieren met chocolade etc, dan voel je je toch weer even een kind in de snoepwinkel.
We komen hier vaker en de enige opmerking die ik wil maken is dat ze de bediening van de drankjes wat meer op orde moeten brengen, dit duurde erg lang en ging een beetje stuntelig. Maar verder een topavond gehad!
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
De vissersplaat genomen. Kwaliteit was goed en smaakvol. Goede bearnaise saus en botersaus. Er werd goed rekening gehouden met glutenvrij eten. Bediening vriendelijk en service gericht en goed op de hoogte van dieetwensen.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Op weg naar huis, van een lange dag in de auto, dacht ik even snel iets te eten bij van der Valk in plaats van thuis nog iets te moeten maken. Ik heb hier wel eens vergaderingen en ook al eens geluncht. Alle keren best redelijk, dus dat leek een goed idee. Het was druk, maar niet alles zat vol. Een medewerker kwam redelijk snel opnemen en was vriendelijk. Ik nam lasagna, die volgens de kaart werd geserveerd met salade. Een kleine 20 minuten later kwam de lasagna. De salade was een handvol rucola, zonder verder iets, bovenop de lasagna. De lasagna zelf was echt vreselijk. De kaas bovenop was een harde onverteerbare korst. De buitenkanten waren een beetje lauw en de binnenkant was koud. Er zat een vreemde bittere nasmaak aan. Ik wilde eigenlijk iets zeggen, maar kreeg de aandacht niet getrokken. Bovendien was ik bang dat ze het ding gingen opwarmen waardoor de kaas helemaal een bikkel werd. De jongedame die kwam afruimen, nam, mijn voor een kwart opgegeten lasagna zonder verder iets te zeggen of vragen mee. Helaas, mislukte afsluiting van een mooie dag.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Tijdens ons verblijf in het hotel hebben wij ook eenmaal een diner genuttigd in het restaurant van deze Van der Valk. De eetzaal is verbluffend mooi. Het is er ruim, strak gedekte tafels en op het interieur is zeker niet bezuinigd. Zelfs de koets van Andre Rieu stond er "geparkeerd". Het eten en de service zijn geen 10. Het duurt er allemaal vrij lang en wij zagen weinig structuur in de bediening. Terwijl we met lege glazen zitten zien we toch zeker een viertal restaurantmedewerkers achter een bar of beeldscherm staan. Toch maakt Limburgse hartelijkheid bij sommigen van hen veel goed. Het eten is er opzich prima. We aten heerlijke kreeftensoep, carpaccio en lamsbrochettes. Niets nieuws onder de zon dus en natuurlijk de welbekende bijlagegarnituren. Wel goed bereid en niets op aan te merken. Leuk bedacht zijn de "flying desserts" : kleine zoetigheden voor €2 a €3 geprijsd. Bedoeld voor de kleine eter of de gast die alles wil proeven. Toch zeker tevree naar de kamer vertrokken!
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
als tussenstop eigenlijk bij dit restaurant terecht gekomen. Verwacht geen hoogstandjes hier, maar gewoon keurig bereide gerechten. We hadden een rivierkreeft cocktail en ossenhaas. Beide mals en van goede structuur, maar miste smaak. Bediening is aanwezig, maar niet oplettend.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Met echtgenote gegeten in dit restaurant.
Ondanks de reservering moesten we nog even in de rij staan. Kennelijk een populair restaurant.
Anderhalve week voor kerst zagen we een prachtige aankleding van het restaurant, een compliment waard.
We kozen het dagmenu, prijs E 26,50. Bestaat uit 3 gangen en per gang een keuze uit 2 mogelijkheden.
Erg goed, veel keuzes en porties ruim.
Consumptieprijzen prima: glas goede huiswijn E 3,20 (Merlot) en E 3,70 (Chardonnay). Koffie en expresso E 1,95 (inclusief bijlagen o.a. bonbons !! waar vindt je dit nog voor deze prijs......).
Personeel vriendelijk en zakelijk.
Een aanrader, hier komen we vaker !
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vrijdag gedineerd in buffet vorm , heerlijke gerechten , meloen-ham , oesters , mosselen , garnalen op Thaise wijze bereid , sate om te smullen en diverse kaas soorten met een glas port als nagerecht Prima Van der Valk wij hebben genoten !!!
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Jaren geleden kwam ik met Familie nog wel eens bij een Vander Valk, de bekende appelmoes met kers kwam dan vaak genoeg langs.
Van der Valk heeft een aantal jaren geleden het roer omgegooid en dat is nu wel te merken. De aankleding is in Maastricht fris en modern, de kaart is eigentijds.
De laatste keer hebben we gebruik gemaakt van een Buffet arrangement. Voor ieder wat wils, Tepan yaki, Wok, Pasta, Frites enz. De kinderen konden hun eigen Pizza samenstellen en mochten koekjes bakken.
Goed verzorgd.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Tja, wat zal ik zeggen, gewoon pech? Smakeloze voorgerechten, droog vlees, hapje doodgekookte groente, personeel dat je na het eerste drankje negeert, onrust om je heen omdat van alles en nog wat mis gaat. Enfin, uiteindelijk aan iemand uitgelegd dat e.e.a. toch niet zo beviel, rekening van ruim 100 euro teruggebracht naar 28 euro. Dus ze weten het wel. Uiteindelijk 50 euro afgetikt, wilde niet al te rot doen. Vervolgens naar een ander terras, alwaar 1 ober alles voor elkaar heeft en we toch nog zeer gezellig veel te veel hebben gedronken. Ga eten in de stad, maar niet hier.
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Andere chef? Super-de-luxe saté met ruime bijlagen, super boerenbrood met alles erop en eraan, lekker pilsje, ruim genoeg, geweldig.
Bediening jong en nerveus, maar we hebben 't allemaal moeten leren...
Deksij .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Gebruik gemaakt van life cooking (buffet). Het buffet is goed verzorgd en deze keer had men stoofvlees welke prima van smaak was. Bij vlees en dessert stond een personeelslid die uitgifte verzorgde, dat maakt eea wel zo gestructureerd. Apart kon men ook kiezen voor wokgerechten dan wel een pizza laten maken. Waren er dan geen minpuntjes ja wel iets, de kaas (kaasplankje) was vrij snel op en men kon niet zeggen of eea nog aangevuld werd (jammer) ook werden de gebruikte borden niet snel van de tafel weggenomen waardoor eea een beetje rommelig werd. Buffet echter al met al oké.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Weekendje Maastricht. OVernachten bij vd Valk en arrangement voor 2 nachten genomen met 2 x diner en ontbijt. Uiteraard kon je maar kiezen uit de speciaal gearceerde gerechten maar als je wilde kon je gewoon het bedrag wat gereserveerd was voor dit diner nemen en iets cvan de gehele kaart kiezen. Het vlees at priima maar bij elk gerecht zaten dezelfde bijgerechtjes... weinig spannend en ook niet echt smakelijk. Jammer weer.het ontbijt in buffetvorm was prima en uitgebreid! Al met al toch ervan genoten.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
In de brasserie de gevulde salade en mijn vrouw de kleine saté gegeten was lekker en veel, mag je verwachten van v.d. valk. De bediening is vlot en zeer alert. Koffie was ook lekker wel espresso gedronken. Voor een hotel is er niets mis met het eten. Geen culinair hoogstandje, maar wel lekker.
Jjrandeweg .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
5 juli 2012 besteld een Gordenbleu voor 2 pers. Wat we gewend zijn bij van der Valk zoals een compleet diner was hier geen sprake van, we kregen een halve aardappel met 2 peultjes op ons bord en een schaaltje sla (rood en groen) geen komkommer of iets dergelijks erin. Toen de chef geroepen en gevraagd of dit alles was, waar bleef de verse groente + (appelmoes) de patat de gebakken aardappelen wat bleek alles moest je nog eens apart erbij vragen wat we niet wisten.Het vlees was goed en lekker maar alles bij elkaar een complete afgang wij komen daar niet meer, o ja een glaasje kraanwater € 0,50 cent
Slechte ervaring op de dag dat je 65 bent geworden