Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2

6,3

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Kan me totaal niet vinden in de reacties hier onder te lezen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Aardige medewerkers en heerlijk eten.

Bedankt voor de gezellige avond!
Crista V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zijn hier vanavond gaan eten om 21 uur. Bestelden Varkenshaas, was enorm snel klaar...voorgegaard? Taai en smakeloos!
Hebben in veel vd Valks gegeten juist omdat de kwaliteit van het eten goed is maar deze slaan we voortaan over.
Menukaart ook beperkter dan elders.
Interieur absoluut goed, bediening vlot.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
In verschillende van der Valk restaurants gegeten en het was altijd voldoende of goed. Helaas was het bij van der Valk Zaltbommel onvoldoende!
Na s’middags telefonisch te hebben geïnformeerd naar de openingstijden van de keuken (waarbij er werd vermeld dat we van harte welkom waren) kwamen we om 20.45 uur aan om wat te eten. Het was erg rustig, wat al een slecht voorteken bleek te zijn. We hadden ook duidelijk het gevoel dat ze niet blij waren met onze komst. Mede daarom alleen gekozen voor een hoofdgerecht, de varkenshaas. Nadat we hadden besteld werd de varkenshaas binnen 10 minuten geserveerd. De varkenshaas was zeer droog en je krijgt de indruk dat deze al eerder is gebakken en alleen nog even is opgewarmd. De groente was smaakloos, de sla verlept en de frites bleek. Omdat het duidelijk was dat de bediening niet op gasten zit te wachten hebben we de niet moeite genomen om dit aan te geven. We hebben zo snel mogelijk de rekening gevraagd en zijn weg gegaan.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
In verband met mijn verjaardag afgelopen zondag met familie gebruncht. Mooi gedeelte in het restaurant. Kleinschalig en strak en eigentijds ingericht. Veel keuze qua lunchgerechten, koud en warm buffet en ook live cooking. Zeer vriendelijke bediening. De soep en het nagerecht worden geserveerd. Tussendoor komt de bediening ook nog langs met warme worstenbroodjes en kleine tussengerechtjes. Alles tip-top verzorgd. Was leuke middag en goed geregeld. Ik heb wel vaker bij andere van der Valks gebruncht... maar vind dit, omdat het kleinschaliger is, gezelliger en relaxter.